Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa  (Luettu 8432 kertaa)

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #20 : Marraskuu 10, 2021, 10:17:33 »
Kyllähän tuo 150 e/30 min ja 250 e/tunti minun käsitykseni mukaan on se "normihinta" suomalaisilla, ja sitten jos pidempiä aikoja ottaa niin on enemmän vaihtelua. Toisilla voi olla kalliimpaa ja toisilla halvempaa.

Jos lystistä maksaa verot, kuten moni suomalainen tekee, niin käteen jää paljon vähemmän. Moni oharoi varatun tapaamisen, joten paljon tulee hukkatuntejakin. Viestittelyyn saa käyttää tuntitolkulla aikaa. Lisäksi jos tekee vaikkapa hotellissa niin hotellihuone maksaa. Kondomit maksavat, liukkari maksaa, steikkareita pitää useinkin päivitellä ja nekin maksavat. Kävin tuossa kondomeja keväällä ostamassa eri kokoja niin yllättävän kallis oli lasku, melkein 100 euroa. Jos tekee outcallia niin matka-ajasta ei monesti tule palkkaa, ellei ota outcall-lisää (joka on tosin ihan kohtuullista mielestäni), näissä vielä enemmän harmittaa oharit.

Asiakkaita ei voi yleensä ottaa niin että läpsystä vaihto, joten asiakkaiden väliinkin täytyy jättää aikaa, mistä ei tietenkään tule palkkaa.

Ei se tuntipalkka ihan oikeasti sitten loppujen lopuksi ole niin kova, kun laskee kaiken oheissälän ja kulut.

//Edit: Hupsistakeikkaa, nyt vasta huomasin että tää ketjuhan oli Turku-osiossa. Miten mä tänne päädyin? No mutta! Tää oli nyt tällainen yleinen hintaviesti, Turun hinnoista en osaa niin tarkkaan sanoa, mutta tekeehän monet keikkaa eri kaupungeissakin samoilla hinnoilla.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2021, 10:19:44 kirjoittanut Lasihelmi »

Poissa Kasvihuonekonsuli

  • Jr. Member
  • Viestejä: 61
  • * Kelpo kaveri
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #21 : Marraskuu 10, 2021, 10:22:59 »
Höpö höpö. Erittäin harva maksaa verot, vaikka tännehän voi tietysti kirjoitella mitä haluaa. Kortsuja saa netistä 100kpl 15e.
Puoli tuntia eli yksi kerta 150e on hinta, jota ei kannata maksaa vaikka olisi varaakin. Ei ole millään mittarilla asiakkaan kannalta järkevä kauppa.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #22 : Marraskuu 10, 2021, 10:54:48 »
Huoraaminen on hyvää hommaa rahallisesti. Huora voi velottaa 250, esim. Puusepänverstas tai konepaja ehkä 50-70€ tunnilta. Ei tarvita kalliita tuotantotiloja, koneita eikä materiaaleja.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #23 : Marraskuu 10, 2021, 11:14:48 »
Höpö höpö. Erittäin harva maksaa verot, vaikka tännehän voi tietysti kirjoitella mitä haluaa. Kortsuja saa netistä 100kpl 15e.
Puoli tuntia eli yksi kerta 150e on hinta, jota ei kannata maksaa vaikka olisi varaakin. Ei ole millään mittarilla asiakkaan kannalta järkevä kauppa.

Tarkistatko sihteerien verotiedot vuosittain?  ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #24 : Marraskuu 10, 2021, 11:24:24 »
Huoraaminen on hyvää hommaa rahallisesti. Huora voi velottaa 250, esim. Puusepänverstas tai konepaja ehkä 50-70€ tunnilta. Ei tarvita kalliita tuotantotiloja, koneita eikä materiaaleja.

Näytä mulle konepaja niin mä näytän konepajayrityksen, joka hankkii muiden rahalla tuotantotilat, koneet ja materiaalit. Vitut siellä yrittäjä omia rahojaan polta.

Eli se siitä "rahallisesta" ulottuvuudesta...

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #25 : Marraskuu 10, 2021, 11:31:00 »
Voi olla kuule poika että tiedän näistä(kin) asioista vähän enemmän kuin sinä.
On se yritys rahoitettu sitten miten tahansa, omalla rahalla tai toisten niin faktat pysyy.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #26 : Marraskuu 10, 2021, 12:32:13 »
Kyllähän tuo 150 e/30 min ja 250 e/tunti minun käsitykseni mukaan on se "normihinta" suomalaisilla, ja sitten jos pidempiä aikoja ottaa niin on enemmän vaihtelua. Toisilla voi olla kalliimpaa ja toisilla halvempaa.

Jos lystistä maksaa verot, kuten moni suomalainen tekee, niin käteen jää paljon vähemmän. Moni oharoi varatun tapaamisen, joten paljon tulee hukkatuntejakin. Viestittelyyn saa käyttää tuntitolkulla aikaa. Lisäksi jos tekee vaikkapa hotellissa niin hotellihuone maksaa. Kondomit maksavat, liukkari maksaa, steikkareita pitää useinkin päivitellä ja nekin maksavat. Kävin tuossa kondomeja keväällä ostamassa eri kokoja niin yllättävän kallis oli lasku, melkein 100 euroa. Jos tekee outcallia niin matka-ajasta ei monesti tule palkkaa, ellei ota outcall-lisää (joka on tosin ihan kohtuullista mielestäni), näissä vielä enemmän harmittaa oharit.

Asiakkaita ei voi yleensä ottaa niin että läpsystä vaihto, joten asiakkaiden väliinkin täytyy jättää aikaa, mistä ei tietenkään tule palkkaa.

Ei se tuntipalkka ihan oikeasti sitten loppujen lopuksi ole niin kova, kun laskee kaiken oheissälän ja kulut.

//Edit: Hupsistakeikkaa, nyt vasta huomasin että tää ketjuhan oli Turku-osiossa. Miten mä tänne päädyin? No mutta! Tää oli nyt tällainen yleinen hintaviesti, Turun hinnoista en osaa niin tarkkaan sanoa, mutta tekeehän monet keikkaa eri kaupungeissakin samoilla hinnoilla.
Harvemmin täältä saa lukea negatiivista rapsaa tuon hintaluokan huorista. Kyllä ne moitteet yleensä tulee halvemman hintaluokan ulkkariliukuhihnahuorista. Et taitaa se tälläkin alalla päteä että laatu maksaa, toki poikkeuksiakin joukkoon varmasti mahtuu.
Mutta onneksi on vapaus valita millä hintaa itseänsä myy ja millä hintaa haluaa ostaa.

Poissa sampsa100

  • Full Member
  • Viestejä: 313
  • * Kelpo kaveri
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #27 : Maaliskuu 05, 2022, 13:34:39 »
olihan noista kerran tv ssä ohjelma, joku kehu hoitaneensa 23 asiakasta päivässä.
siin laskutus kohillaan.