Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa  (Luettu 8482 kertaa)

Poissa jussimati

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Usein mietityttää miten suomalaisten sihteerien seurahinnat ovat vähintään 50% korkeammat kuin ulkomaan elävien kollegoiden. Ymmärrän että osa noista ulkomaalaisista on liikenteessä asenteella rahat pois ja seuraava sisään muttei toi suomalaisten sihteerien asenne ole aina kohdallaan. Olenko todella niin persaukinen ja muut rahamiehiä jotka ovat valmiit maksamaan kielilisää. Toki tässä leikissä taitaa tuo markkinatalous todellakin toimia ja minä totean kuuluvani tuohon alimpaan tuloluokkaan.
Ps. kiitos etukäteen jo kommenteista jossa todetaan että money talks etc.
Pps. en ole vuoteen hupakoinut mutta hyvä kohtuuhintainen kotimainen kiinnostaisi :sheep:

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Tässä jos missä taitaa toimia markkinatalous. Ei täällä välttämättä niin rahamiehiä ole muutkaan. Itselle kyllä tuo 250/tunti on absoluuttinen yläraja. Jos hinnat nousee sen yli niin meikäläisen hupakkoharrastus loppuu. Itse asiassa pidin tässä kolmisen vuotta taukoa.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 772
  • ***** Huikea tyyppi
Arvelen, että moni kotimaisista ei pääsääntöisesti pyri saamaan esimerkiksi kahdeksaa asiakasta päivässä viitenä päivänä viikossa, vaan tarve on esimerkiksi kahdeksalle asiakkaalle/vko. Tällöin on täysin realistisen pyytää tapaamisesta 250€/tunti tai enemmän. Eli tosiaan kysyntä/tarjonta kyseessä.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Aaah, koskaan ei saa missata hyvää hintakeskustelua  :wanker:
Muiden hintoihin kantaa ottamatta, minulla on ollut kohta neljä vuotta samat hinnat. Vaikka bensan hinta, vakuutukset ja vuokrat sun muut ovat nousseet niin olen pitänyt samana.
Joskus joku on kommentoinut että virolaiset myy halvemmalla, no minä asunkin Suomessa pääkaupunkiseudulla jossa käytetty auto maksaa tuplasti enemmän kun muualla  :sheep:

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Mua ei harmita hinta vaan laatu. 500€ maksanut monta kertaa ja ei harmita yhtään. 200€ maksanut monta kertaa ja harmittanut useasti. Itseasiassa 500€ maksanut ei ole harmittanut kertaakaan. Pitää varmaan alkaa maksaa aina se viissatanen niin lakkaa harmittamasta

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Löytyy halpoja, normi hinnoilla ja kalliita suomalaisia. Ne mitkä lasken kalliiksi,  niin heidän tasoa yms en tiedä (oma kipuraja €). Normi hintaista löytyy hyvin mukavia ja laadukkaita sihteereitä, sekä erittäin harvoin tarvitsee pettyä. Edullisemmassa saa aika paljon tehdä töitä, että löytää hyvän. Monelta voi saa perus siviili touhut (jos sitäkään), mutta ei sellaista extra nautintoa mitä näillä kahdelta kategorialta todennäköisemmin tulet saamaan.

Tku seudulla on kyllä tarjolla edullisiakin, jos viitsit vähän tonkia sivustoja. Vai pitäisikö sihteerin hinta olla vain joitain kymppejä? Ne löytyy sillan alta  ::)
Feel so good...

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 477
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Ota pidempiä aikoja niin hintaprofiilit tasoittuvat. Itse asiassa lähituotettu seura on usein halvempaa, kun tapaamisten pituudet huitelevat useammissa tunneissa, päivistä puhumattakaan.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Aika samalla hinnalla nuo ulkkarit ja kotimaiset tulevat luokseni hotelliin tai kotiin. Näissä hinnoissa ei juurikaan ole eroa.


Kiva muuten, että saatiin pitkästä aikaa kunnon hintakeskustelu aikaiseksi.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Aika samalla hinnalla nuo ulkkarit ja kotimaiset tulevat luokseni hotelliin tai kotiin. Näissä hinnoissa ei juurikaan ole eroa.


Kiva muuten, että saatiin pitkästä aikaa kunnon hintakeskustelu aikaiseksi.

Kiva, että sä tulit takas :D

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Ota pidempiä aikoja niin hintaprofiilit tasoittuvat. Itse asiassa lähituotettu seura on usein halvempaa, kun tapaamisten pituudet huitelevat useammissa tunneissa, päivistä puhumattakaan.

Totta ;D Minulla kustantaa vaan 104 eur/tunti jos jaksaa möyhiä ja pöyhiä vuorokauden.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #10 : Huhtikuu 30, 2021, 09:11:22 »
^ mietin vaan jos tuo pitää paikkansa, kuinka pitkä
Aika täytyy ottaa että päästään 20e/h tasolle. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9026
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #11 : Huhtikuu 30, 2021, 09:46:48 »
^ mietin vaan jos tuo pitää paikkansa, kuinka pitkä
Aika täytyy ottaa että päästään 20e/h tasolle. ;D
Nyt kuulostaa vaarin korvaan pintaliitovaimolta  :laught: Mutta voisi tuollaista toki kokeilla. Vuoden diili 20€ tunti  :-*
Why so fragile?

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7749
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #12 : Huhtikuu 30, 2021, 10:12:17 »
^ mietin vaan jos tuo pitää paikkansa, kuinka pitkä
Aika täytyy ottaa että päästään 20e/h tasolle. ;D

Hinta alkaa taas nousta viimeistään yhden kuukauden kohdalla, jopa huomattavasti. Siinä seitsemän vuoden kohdalla hinta on korkeimmillaan.  ;)
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15154
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #13 : Huhtikuu 30, 2021, 15:22:24 »
Usein mietityttää miten suomalaisten sihteerien seurahinnat ovat vähintään 50% korkeammat kuin ulkomaan elävien kollegoiden.
Älä mieti vaan käy hutsuilla jos rahat riittää, ellei riitä älä ruikuta.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #14 : Huhtikuu 30, 2021, 16:03:53 »
^ mietin vaan jos tuo pitää paikkansa, kuinka pitkä
Aika täytyy ottaa että päästään 20e/h tasolle. ;D
Nyt kuulostaa vaarin korvaan pintaliitovaimolta  :laught: Mutta voisi tuollaista toki kokeilla. Vuoden diili 20€ tunti  :-*

Haluaisiko joku viettää vuoden kanssani 175 tuhannella? Miinus kesä-, hiihto- ja perunannosto loma...?  :headbang:

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #15 : Huhtikuu 30, 2021, 16:08:14 »
Aaah, koskaan ei saa missata hyvää hintakeskustelua  :wanker:
Muiden hintoihin kantaa ottamatta, minulla on ollut kohta neljä vuotta samat hinnat. Vaikka bensan hinta, vakuutukset ja vuokrat sun muut ovat nousseet niin olen pitänyt samana.
Pitää muistaa että tavaran arvo alenee ajan ja käytön mittaan. Toki siitä saa sitten tehdä poistot verotuksessa.
Perfektionisti.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #16 : Huhtikuu 30, 2021, 16:16:22 »
Aaah, koskaan ei saa missata hyvää hintakeskustelua  :wanker:
Muiden hintoihin kantaa ottamatta, minulla on ollut kohta neljä vuotta samat hinnat. Vaikka bensan hinta, vakuutukset ja vuokrat sun muut ovat nousseet niin olen pitänyt samana.
Pitää muistaa että tavaran arvo alenee ajan ja käytön mittaan. Toki siitä saa sitten tehdä poistot verotuksessa.

Ellei siitä tule harvinaisuutta  8)

Poissa asdf

  • Full Member
  • Viestejä: 104
  • * Kelpo kaveri
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #17 : Toukokuu 03, 2021, 08:45:15 »
Ei nyt koske Turkua täysin, mutta tsekataas vähän viime aikojen hintoja.

Tuttuun thaikkulaan, missä suikkarin on saanut 60 eurolla. Uusi tyttö, ei onnistu rahallakaan, vain hierontapalveluita. Seuraavaan 60 euron paikkaan. Pyytää satasta, sanon että 60 euroa. Ei onnistu ja lähden pois. Eli nämä ovat hinnoitelleet itsensä pois markkinoilta. Tämän kaikki tiesikin.

Sitten muutama kotimainen vanha tuttu. Suikkari owo 80 euroa, seksi 120 euroa aikarajatta. Toisen kanssa pano 90 euroa, ei katsota kelloa. Kolmannen kanssa kiireetön pano 80 euroa. En pidä pahoina hintoina, mutta nämä on neuvoteltu ekan tapaamisen jälkeen. Varmaan kummankin etu nämä vakkarisopparit.

Poissa viragoman

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #18 : Marraskuu 10, 2021, 09:16:51 »
Keitäs hupakoita nämä vanhat tutut ovat...?

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Persaukinen (minä) vai missä mennään kotimaisten sihteerien kanssa
« Vastaus #19 : Marraskuu 10, 2021, 10:17:33 »
Kyllähän tuo 150 e/30 min ja 250 e/tunti minun käsitykseni mukaan on se "normihinta" suomalaisilla, ja sitten jos pidempiä aikoja ottaa niin on enemmän vaihtelua. Toisilla voi olla kalliimpaa ja toisilla halvempaa.

Jos lystistä maksaa verot, kuten moni suomalainen tekee, niin käteen jää paljon vähemmän. Moni oharoi varatun tapaamisen, joten paljon tulee hukkatuntejakin. Viestittelyyn saa käyttää tuntitolkulla aikaa. Lisäksi jos tekee vaikkapa hotellissa niin hotellihuone maksaa. Kondomit maksavat, liukkari maksaa, steikkareita pitää useinkin päivitellä ja nekin maksavat. Kävin tuossa kondomeja keväällä ostamassa eri kokoja niin yllättävän kallis oli lasku, melkein 100 euroa. Jos tekee outcallia niin matka-ajasta ei monesti tule palkkaa, ellei ota outcall-lisää (joka on tosin ihan kohtuullista mielestäni), näissä vielä enemmän harmittaa oharit.

Asiakkaita ei voi yleensä ottaa niin että läpsystä vaihto, joten asiakkaiden väliinkin täytyy jättää aikaa, mistä ei tietenkään tule palkkaa.

Ei se tuntipalkka ihan oikeasti sitten loppujen lopuksi ole niin kova, kun laskee kaiken oheissälän ja kulut.

//Edit: Hupsistakeikkaa, nyt vasta huomasin että tää ketjuhan oli Turku-osiossa. Miten mä tänne päädyin? No mutta! Tää oli nyt tällainen yleinen hintaviesti, Turun hinnoista en osaa niin tarkkaan sanoa, mutta tekeehän monet keikkaa eri kaupungeissakin samoilla hinnoilla.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 10, 2021, 10:19:44 kirjoittanut Lasihelmi »