Seksi ja rentoutuminen > Rentoutuminen/hieronnat
Eturauhashieronta
namnam:
Mulla myös tarjolla. Käyn pk seudulla silloin tällöin.
Jarkko69:
Hei, mulle voisi myös laittaa tietoja yksityisviestillä.
Etelä-Suomen alueella liikun.
Zorbas:
Jatkokysymys aiheeseen: miten tuohon valmistaudutaan jos ei halua päätyä kieriskelemään siinä itsessään? Miten tehdään riittävä suolen tyhjennys/huuhtelu ihan käytännössä?
Vieras0282:
--- Lainaus käyttäjältä: Zorbas - Toukokuu 03, 2021, 20:26:55 ---Jatkokysymys aiheeseen: miten tuohon valmistaudutaan jos ei halua päätyä kieriskelemään siinä itsessään? Miten tehdään riittävä suolen tyhjennys/huuhtelu ihan käytännössä?
--- Lainaus päättyy ---
Jos käyttää isompaa välinettä tai strap-onia tyhjennys voi olla aiheellinen. Eturauhashieronnassa ei tarvitse mennä niin syvälle että huuhtelu on tarpeen. Ihan vaan vessareissu ja tavallinen pesu riittää useimmiten.
Huonosti tehty suolihuuhtelu niin että sisälle jää vettä sekoitettuna siihen mitä nyt suolesta löytyy on epämukava ylläri palveluntarjoajalle. Tästä syystä herkkänenäisenä en enää tarjoa muuta kun hellää eturauhasen hierontaa.
Nimim paskat lattialla ja oksennus päälle 😂
Tiia:
--- Lainaus käyttäjältä: Golddigger - Toukokuu 03, 2021, 20:49:43 ---Eturauhashieronnassa ei tarvitse mennä niin syvälle että huuhtelu on tarpeen. Ihan vaan vessareissu ja tavallinen pesu riittää useimmiten.
--- Lainaus päättyy ---
Komppaan satasella. Normaalisti toimivassa peräsuolessa ei ole ulostetta muulloin kuin silloin, kun pitää ihan just käydä kakalla.
Mä en neuvo tekemään mitään suolihuuhteluita edes silloin, kun asiakas haluaa koko käden peppuunsa, ellei asiakas ole ennestään todella tottunut huuhtelija plus valmis tekemään homman rauhassa ajan kanssa himassa hyvissä ajoin ennen kuin lähtee kohti tapaamista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta