Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Eturauhashieronta  (Luettu 12588 kertaa)

Poissa konna88

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Eturauhashieronta
« : Huhtikuu 29, 2021, 11:07:40 »
Moi,

mahtaako kellään olla vinkata jotain hyvää eturauhasen hierojaa pk-seudulta? Lea massage tuolta RE sivustolta on loistava esimerkki siitä mitä haussa, eli kiusoittelevaa hierontaa, joka loppunee eturauhasen taidokkaaseen käsittelyyn. Tuli eilen taas käytyä eräällä espoon thaimaalaisella pettymässä, sai kyllä eturauhasen käsittelyä mutta hänen mielestä paras tapa siihen oli konekiväärimäinen eestaas liike, joka sai suoranaisen vitutuksen päälle kesken toimituksen.

Muutenkin, itseäni kiinnostaisi enemmän sellainen mielummin hidas, kuin helvetin nopeatempoinen toimitus, sellainen jossa oikeasti hitaasti kiusoitellaan kohti loppua. Tulee kalliiksi kun itse perkaa läpi näitä tyhjiä arpoja, onko vinkata?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1145
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #1 : Huhtikuu 29, 2021, 14:13:50 »
Pahoittelut tyhmästä kysymyksestä, mutta tarkoitatko eturauhashieronnalla samaa kuin intiimihieronta samaa kuin runkkaus? Itse olen käsittänyt että eturauhasta voi hieroa vain peräaukon kautta.
You and me, part-time lovers

Poissa konna88

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #2 : Huhtikuu 29, 2021, 14:31:13 »
Pahoittelut tyhmästä kysymyksestä, mutta tarkoitatko eturauhashieronnalla samaa kuin intiimihieronta samaa kuin runkkaus? Itse olen käsittänyt että eturauhasta voi hieroa vain peräaukon kautta.

Tere,

no eipä ollut tyhmä kysymys :D eturauhashierontaa siis ihan sisäteitse, toki sitä varmaan voi vähän rapsutella välilihan läpi mutta mulle ainakin toimii yksi, tai joskus jopa kaksi sormea eturauhasen kimpussa. Oon saanut aivan loistavia orgasmeja, sellaisia että koko kroppa tärisee ja se ei vaan lopu, mutta se vaatii just sen että sitä tehdään niin sanotusti rauhallisesti, eikä niin että yritetään porata täysillä eestaas, ennemminkin sormet sisällä ja liikuttelee niitä siellä, ja samalla kiusoittelee kalua.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #3 : Huhtikuu 29, 2021, 16:09:16 »
Eiköhän aika moni meistä Suomi tytöistä tee?

Poissa konna88

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #4 : Huhtikuu 29, 2021, 16:11:40 »
Eiköhän aika moni meistä Suomi tytöistä tee?

Niinkö, mistäpä teitä sitten löytää? Mä selaan muutamaa sivustoa, ja jotenkin ellei se ilmoituksesta käy ilmi niin ei ole tullut mieleen edes erikseen kysyä. Ehkä johtuu siitä, että oletan (toivon) että jos se mainitaan, niin se osataan. Tuo on kuitenkin sellaista mukavuutta, että tottakai sitä suomalaisen kanssa nauttisi mielellään, en vaan oikeastaan tiedä mistä etsiä.

Poissa konna88

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #5 : Huhtikuu 29, 2021, 16:31:13 »
Ja samaan ääneen, jos täällä nyt on esimerkiksi niitä suomityttöjä joilta kyseistä palvelua mahtaisi löytyä, niin voi mainostaa tässä tai heittää jotain yksityisviestiä aiheen tiimoilta.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #6 : Huhtikuu 29, 2021, 16:45:17 »
Hep.  :)
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa konna88

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #7 : Huhtikuu 29, 2021, 17:10:38 »
Hep.  :)

Moi, voitko laittaa lisätietoja vaikka yvllä? :)

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #8 : Huhtikuu 29, 2021, 17:33:52 »
Täällä myös yksi joka tykkää tehdä  :kiss:

Poissa konna88

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #9 : Huhtikuu 29, 2021, 17:43:54 »
Täällä myös yksi joka tykkää tehdä  :kiss:

ootko pks seudulla? jos näin, niin heitä säkin yvllä! :)

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #10 : Huhtikuu 29, 2021, 21:12:28 »
Mulla myös tarjolla. Käyn pk seudulla silloin tällöin.

Poissa Jarkko69

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #11 : Toukokuu 03, 2021, 18:51:28 »
Hei, mulle voisi myös laittaa tietoja yksityisviestillä.
Etelä-Suomen alueella liikun.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #12 : Toukokuu 03, 2021, 20:26:55 »
Jatkokysymys aiheeseen: miten tuohon valmistaudutaan jos ei halua päätyä kieriskelemään siinä itsessään? Miten tehdään riittävä suolen tyhjennys/huuhtelu ihan käytännössä?
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #13 : Toukokuu 03, 2021, 20:49:43 »
Jatkokysymys aiheeseen: miten tuohon valmistaudutaan jos ei halua päätyä kieriskelemään siinä itsessään? Miten tehdään riittävä suolen tyhjennys/huuhtelu ihan käytännössä?

Jos käyttää isompaa välinettä tai strap-onia tyhjennys voi olla aiheellinen. Eturauhashieronnassa ei tarvitse mennä niin syvälle että huuhtelu on tarpeen. Ihan vaan vessareissu ja tavallinen pesu riittää useimmiten.
Huonosti tehty suolihuuhtelu niin että sisälle jää vettä sekoitettuna siihen mitä nyt suolesta löytyy on epämukava ylläri palveluntarjoajalle. Tästä syystä herkkänenäisenä en enää tarjoa muuta kun hellää eturauhasen hierontaa.

Nimim paskat lattialla ja oksennus päälle 😂


Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1091
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #14 : Toukokuu 04, 2021, 07:51:12 »
Eturauhashieronnassa ei tarvitse mennä niin syvälle että huuhtelu on tarpeen. Ihan vaan vessareissu ja tavallinen pesu riittää useimmiten.


Komppaan satasella. Normaalisti toimivassa peräsuolessa ei ole ulostetta muulloin kuin silloin, kun pitää ihan just käydä kakalla.

Mä en neuvo tekemään mitään suolihuuhteluita edes silloin, kun asiakas haluaa koko käden peppuunsa, ellei asiakas ole ennestään todella tottunut huuhtelija plus valmis tekemään homman rauhassa ajan kanssa himassa hyvissä ajoin ennen kuin lähtee kohti tapaamista.
Helsingissä 12.4. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #15 : Toukokuu 04, 2021, 09:00:14 »
...kun asiakas haluaa koko käden peppuunsa, ...

Mukavan kiihkottomasti kerrottu 😊 Ihmiset on erilaisia ja se on hieno asia. Jäin miettimään että jos seuraavalla kerralla kun vakkari kysyy mitä haluaisin seuraavaksi, vastaisin että käsi kokonaan mun peppuun por favor niin se yllättäisi meidät molemmat. 😁
Amator

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #16 : Toukokuu 04, 2021, 16:30:32 »
...kun asiakas haluaa koko käden peppuunsa, ...
Jäin miettimään että jos seuraavalla kerralla kun vakkari kysyy mitä haluaisin seuraavaksi, vastaisin että käsi kokonaan mun peppuun por favor niin se yllättäisi meidät molemmat. 😁

Ahaa! Tää taitaa olla se syy miksi tapaamiselle pitää mennä selvin päin. Jää ne innovatiivisimmat yllärit kokeilematta ja seuraava tapaaminen on vähemmän vaivaantunut. Mutta onko elämä silloin tylsempää?
#maksuseksionihanaa

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #17 : Toukokuu 08, 2021, 11:49:33 »
Jatkokysymys aiheeseen: miten tuohon valmistaudutaan jos ei halua päätyä kieriskelemään siinä itsessään? Miten tehdään riittävä suolen tyhjennys/huuhtelu ihan käytännössä?

Jos käyttää isompaa välinettä tai strap-onia tyhjennys voi olla aiheellinen. Eturauhashieronnassa ei tarvitse mennä niin syvälle että huuhtelu on tarpeen. Ihan vaan vessareissu ja tavallinen pesu riittää useimmiten.
Huonosti tehty suolihuuhtelu niin että sisälle jää vettä sekoitettuna siihen mitä nyt suolesta löytyy on epämukava ylläri palveluntarjoajalle. Tästä syystä herkkänenäisenä en enää tarjoa muuta kun hellää eturauhasen hierontaa.

Nimim paskat lattialla ja oksennus päälle 😂


Erästä southpark-jaksoa lainatakseni : "Nice".

Harmittaa kyllä palveluntarjoajan puolesta nuo, joilla tulee hutiloitua. Itse olen varsin peräänantavaista sorttia ja kunnon huuhtelu kuuluu asiaan, jopa parantaa fiiliksiä persetyksen kanssa. Mut jos kukaan teistä sottapytyistä lukee tätä, niin älkää päästäkö koko putkea täyteen ja odottakaa ainakin 20-30 min huuhtelun ja perseilyn välissä niin se teidän suolenne ehtii imaista perällejääneen veden pois (sitähän suolet tekee) tai teille ehtii tulla poistamisen tarve, jolloin arvon palveluntarjoajat eivät joudu kärsimään teidän perseilystänne (puujalkavitsi tarkoitettu).

Poissa ElectricWind

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #18 : Toukokuu 24, 2021, 16:11:58 »
Kerran on tätä tullut kokeiltua PT:n aloitteesta, mutta epäilen ettei kyseisellä naikkosella ollut ammattitaitoa tehdä tätä oikein. Toisaalta ehkä itestäki kiinni koska rentoutumisen ja nauttimisen sijaan lähinnä mietitytti, että tuleekohan tässä tyhjennettyä suoli palveluntarjoajan sänkyyn :D . Haluaisin kyllä joskus kokeilla uudestaan jonkun kanssa joka oikeasti tietää miten tämä tehdään.
Lääh puuh sexbätäng vapaamuurarihengessä

Poissa LempiLaina

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 46
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Eturauhashieronta
« Vastaus #19 : Kesäkuu 15, 2021, 02:22:29 »
Täällä myös yksi tätä palvelua tarjoava.  :)
Oulu 22.8.2023