Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä häpeät elämässäsi eniten?

<< < (8/11) > >>

Lifti:
Jos vaari on ihan rehellinen ja vaarihan on koska nassussa on puolikas kossu * vink vink * Vaaria hävettää että ei ole aina tuonut naisseurassa tunteitaan rehellisesti ilmi. Siis siinä hetkessä!
Olen toki jälkeenpäin kertonut että äläpäs flikka tuollaisia mieti. Vaarissa se vika oli. Tykkäsin kuin hullu puurosta mutta en vaan kertonut koska...

Nykyään tätä ongelmaa ei onneksi ole.
Tänään salilla flikka hyppäsi puntarille ja hihkaisi "jee! Olen laihtunut 25kiloa!"
Vaari vinkkasi silmää ja sanoi "hyvältä näyttää. vien sinut lavatansseihin"

oHo, käypäs tää kossu päähän  :laught:

Vieras0265:
Kerran suutelin aivan vääränlaisen naisen kanssa. Sitä häpeän.

Bobby:

--- Lainaus käyttäjältä: HuliVili - Huhtikuu 29, 2021, 13:25:17 ---Eniten hävettää se, kuinka huonosti välillä kohtelen lähimmäisiäni. Heitä, joiden pitäisi olla kaikkein tärkeimpiä ihmisiä elämässäni, ja joiden ei koskaan pitäisi joutua ukkosenjohdattimiksi kun mulle sattuu se huono päivä kohdalle.

Osaan olla todella kusipää välillä ja se kyllä hävettää.

--- Lainaus päättyy ---
Respektiä, tiedän tunteen ja se että mies tunnistaa, myöntää ääneen,  Tämä oli hyvä! Itsellä.... Hävettää se kerta kun hammaslääkärin tuolissa havahduin siihen kurkusta nousevaan, korahtavaan  sisäänhengitykseen; Avaan silmät näen lekurin ja hoitajan kysyvät katseet. Se oli vahinko mutta joo, väärä paikka päikkäreille☺️
Tämä tarina on muuten tosi.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: HuliVili - Huhtikuu 29, 2021, 13:25:17 ---Eniten hävettää se, kuinka huonosti välillä kohtelen lähimmäisiäni. Heitä, joiden pitäisi olla kaikkein tärkeimpiä ihmisiä elämässäni, ja joiden ei koskaan pitäisi joutua ukkosenjohdattimiksi kun mulle sattuu se huono päivä kohdalle.

Osaan olla todella kusipää välillä ja se kyllä hävettää.

--- Lainaus päättyy ---
Onneksi  kolikossa on kaksi puolta. Meinaa, juuri ne läheiset vaarillekin aina kiukkuaa. Tänään viimeksi pikkusisko räyhäsi puhelimitse. Vaari otti vaan aurinkoa, veti kossua ja hihitteli. Tajusi siinä kohtaa tilansa kun kysyin "onko ollu raju aamu?" Mun sisko osaa muuten räyhätä! Voi IsäKissanVittu se osaa sivaltaa. Äitiinsä tullut, kuten minäkin  ::)

Sillehän sitä räyhää josta välittää. Se on jotenkin turvallista ja kait sitä luottaa et toinen kestää ja ymmärtää. Miksi? No tunteet pelissä.
Lapsille ja eläimille vaari ei räyhää mutta kaikille muille on sama sääntö. "Sanon kaksi kertaa asiallisesti samasta asiasta. Kolmannella kerralla saavat ihailla lähietäisyydeltä kitarisojani."

Tärkeintähän on ettei sano niitä asioita mistä toinen murtuu/mene ihan rikki ja sitten jos sträpätessä roiskuu, niin antaa toiselle viitisen minuuttia omaa tilaa, sitten menee ja halaa rakkaudella ja sanoo "anna anteeksi että olin ihan kyrpä. mulla oli huono päivä. ei ollut sun syytä."

Vieras0342:
Vaari häpeää huonosti käyttäytyviä jallueläkeläisiä, jotka pilaa meidän kunnollisten vanhusten maineen. Ei siinä mitkään "mulla oli huono päivä"-selitykset auta, jos kiilaa muut jonossa tai ojentaa nuorempia. 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta