Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka

Mitä häpeät elämässäsi eniten?

<< < (5/11) > >>

Vieras0240:

--- Lainaus käyttäjältä: Golddigger - Huhtikuu 29, 2021, 13:14:53 ---Jos on pakko mainita joku niin ehkä nuoruuden parisuhteessa narttumainen käyttäytyminen. Onneksi nekin on selvitetty ja pyydetty anteeksi puolin ja toisin.

--- Lainaus päättyy ---

Onpa kypsää käytöstä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mitenhän sen saisi puolin ja toisin ymmärrettyä asiat silloin ku ne on päällä eikä vuosia myöhemmin? Esimerkiksi lapset. Itse ainakin näin mitä lapsen kasvatus on, mutta ex-vaimo ei kuunnellut kun ne oli pakkomielle. Olin heikko ja nyt siitä kärsii kaikki (ei paljon, mutta erosta aina). En ole heikko enää, mutta olisi hyvä, että olisin ollut silloin vahva. Oman tytön osaan ainakin puhutella hyväksi jos alkaa fantasioimaan (liikaa) lapsista. Pakkomielle lapsista on kuin peliriippuvuus, ei sitä toinen pysty parantamaan jos toinen ei itse ymmärrä

namnam:
En itsessäni nyt keksi mitään mutta otsikon mukaan elämässäni,, eräs tuttava jonka kanssa käytiin autokaupassa ja muuallakin, se alkoi aina jututtaan ihmisiä, liikaa, eikä nähnyt milloin aika lopettaa, ei nähnyt vastapuolen vaivaantumista, autokaupassa se junttasi istumaan ja alkoi kysellä, asiakaspalvelija toki esitteli mutta minäkin näin hänen vaivautumisensa, tämä mun tuttava siis venytti asioita, heitti ihan ihme läppää mikä ei tollaseen sovi, vaikka nyt autokaupassa, tottakai huumoria voi olla, mutta millaista. Minä liukenin taka-alalle enkä sen jälkeen ole sen kanssa kehdannut liikkua oikestaan missään. Aina saa hävetä kun hällä ei oo tilannetajua. Luulee olevansa huumorimies mutta on sitä vain omasta mielestään ja muut vaivaantuu.

Letsmenoks:
Sitä kuinka annan virran viedä. Tibeniuksen, rauha hänen seksisaittinicki sielulleen, sigua mukaillen, häpeän olla uhriutujafisu joka menee virran mukana. No, se nyt mikään häpeä ole muille kuin itse itselleni...

Nyt lähden tästä häpeämään taas, virta kutsuu...

Venla:

--- Lainaus käyttäjältä: Letsmenoks - Huhtikuu 30, 2021, 11:36:20 ---Sitä kuinka annan virran viedä. Tibeniuksen, rauha hänen seksisaittinicki sielulleen, sigua mukaillen, häpeän olla uhriutujafisu joka menee virran mukana. No, se nyt mikään häpeä ole muille kuin itse itselleni...

Nyt lähden tästä häpeämään taas, virta kutsuu...

--- Lainaus päättyy ---

Niin kauan kuin tuntuu hyvältä niin antaa virran viedä, mikäs tässä lilluessa :)

veeras:
Sitä, kun kävelin päin punaisia ja huomasin vasta sen jälkeen, että äiti lapsineen näki.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta