Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä häpeät elämässäsi eniten?  (Luettu 5294 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #20 : Huhtikuu 29, 2021, 13:33:00 »
Jos on pakko mainita joku niin ehkä nuoruuden parisuhteessa narttumainen käyttäytyminen. Onneksi nekin on selvitetty ja pyydetty anteeksi puolin ja toisin.

Onpa kypsää käytöstä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Mitenhän sen saisi puolin ja toisin ymmärrettyä asiat silloin ku ne on päällä eikä vuosia myöhemmin? Esimerkiksi lapset. Itse ainakin näin mitä lapsen kasvatus on, mutta ex-vaimo ei kuunnellut kun ne oli pakkomielle. Olin heikko ja nyt siitä kärsii kaikki (ei paljon, mutta erosta aina). En ole heikko enää, mutta olisi hyvä, että olisin ollut silloin vahva. Oman tytön osaan ainakin puhutella hyväksi jos alkaa fantasioimaan (liikaa) lapsista. Pakkomielle lapsista on kuin peliriippuvuus, ei sitä toinen pysty parantamaan jos toinen ei itse ymmärrä

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #21 : Huhtikuu 29, 2021, 15:46:32 »
En itsessäni nyt keksi mitään mutta otsikon mukaan elämässäni,, eräs tuttava jonka kanssa käytiin autokaupassa ja muuallakin, se alkoi aina jututtaan ihmisiä, liikaa, eikä nähnyt milloin aika lopettaa, ei nähnyt vastapuolen vaivaantumista, autokaupassa se junttasi istumaan ja alkoi kysellä, asiakaspalvelija toki esitteli mutta minäkin näin hänen vaivautumisensa, tämä mun tuttava siis venytti asioita, heitti ihan ihme läppää mikä ei tollaseen sovi, vaikka nyt autokaupassa, tottakai huumoria voi olla, mutta millaista. Minä liukenin taka-alalle enkä sen jälkeen ole sen kanssa kehdannut liikkua oikestaan missään. Aina saa hävetä kun hällä ei oo tilannetajua. Luulee olevansa huumorimies mutta on sitä vain omasta mielestään ja muut vaivaantuu.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #22 : Huhtikuu 30, 2021, 11:36:20 »
Sitä kuinka annan virran viedä. Tibeniuksen, rauha hänen seksisaittinicki sielulleen, sigua mukaillen, häpeän olla uhriutujafisu joka menee virran mukana. No, se nyt mikään häpeä ole muille kuin itse itselleni...

Nyt lähden tästä häpeämään taas, virta kutsuu...
☮️and💟

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #23 : Toukokuu 01, 2021, 22:26:50 »
Sitä kuinka annan virran viedä. Tibeniuksen, rauha hänen seksisaittinicki sielulleen, sigua mukaillen, häpeän olla uhriutujafisu joka menee virran mukana. No, se nyt mikään häpeä ole muille kuin itse itselleni...

Nyt lähden tästä häpeämään taas, virta kutsuu...

Niin kauan kuin tuntuu hyvältä niin antaa virran viedä, mikäs tässä lilluessa :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #24 : Toukokuu 01, 2021, 22:53:58 »
Sitä, kun kävelin päin punaisia ja huomasin vasta sen jälkeen, että äiti lapsineen näki.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #25 : Toukokuu 01, 2021, 23:15:03 »
olen valintojanintehnyt, joten seistään niitten takana ylpeänä... vois ehkä mainita ta-vu-tu-kset, mutta yx juttu...

vuonna kivikausi ajettiin kaverin kanssa pillurallia, oi niitä aikoja, minä kuskina ja kaveribtekinsen mitä hän osaa parhaiten... no juu bongattiin mun silloisen chrushin... ja tämä sitten toteaa että nyt on se hetki jonka käyt juttusille... no mentiin parkkiin hänen viereen, ja kaveri avaa ikkunan ja kysyy ihan pokkana:"teille vai meille?"...
Shikita ga nai

Poissa Vieras0187

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #26 : Toukokuu 06, 2021, 14:00:27 »
Huorissakäyntiä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #27 : Toukokuu 06, 2021, 14:31:44 »
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #28 : Toukokuu 07, 2021, 17:18:43 »
Huorissakäyntiä.
Paras kommentti miesmuistiin  :laught:

Vaari repesi ihan totaalisesti :laught: Currykastike tuli nenän kautta ulos ja vaarilla valuu kyyneleet silmistä  :laught:
Nyt saattaa tulla noutaja! Pumppu ei ehkä kestä.
Why so fragile?

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #29 : Toukokuu 07, 2021, 17:22:26 »
..
  :laught:
Nyt saattaa tulla noutaja! Pumppu ei ehkä kestä.

Älä ny sitte ainakaan heti ala runkkaamaan!! 😁
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #30 : Toukokuu 07, 2021, 17:34:47 »
^ No mutta... :'( Vaarin on pakko! Peliaikaa on enää 25min.
Ei vaarilla seiso kuuden jälkeen  :o
Why so fragile?

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7762
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #31 : Toukokuu 07, 2021, 18:36:47 »
Jätän tän jollekin muulle. Osa ihmisistä tykkää kieriskellä häpeässä ja itsesäälissä.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Jansku72

  • Hero Member
  • Viestejä: 551
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #32 : Toukokuu 08, 2021, 12:45:05 »
Nuorena ei mennyt välillä kovin vahvasti ja rupesi tuo soppa maistumaan vähän liikaa. Eli: nuoruuden kännisekoilut

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #33 : Toukokuu 08, 2021, 13:04:57 »
Sitä, että jaoin nuorempana pillua ilmaiseksi. Oikea jakorasia! Ois pitäny vaan horoilla!  :behind: :headbang:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #34 : Toukokuu 08, 2021, 13:29:36 »
Jos vaari on ihan rehellinen ja vaarihan on koska nassussa on puolikas kossu * vink vink * Vaaria hävettää että ei ole aina tuonut naisseurassa tunteitaan rehellisesti ilmi. Siis siinä hetkessä!
Olen toki jälkeenpäin kertonut että äläpäs flikka tuollaisia mieti. Vaarissa se vika oli. Tykkäsin kuin hullu puurosta mutta en vaan kertonut koska...

Nykyään tätä ongelmaa ei onneksi ole.
Tänään salilla flikka hyppäsi puntarille ja hihkaisi "jee! Olen laihtunut 25kiloa!"
Vaari vinkkasi silmää ja sanoi "hyvältä näyttää. vien sinut lavatansseihin"

oHo, käypäs tää kossu päähän  :laught:
Why so fragile?

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #35 : Toukokuu 11, 2021, 22:35:52 »
Kerran suutelin aivan vääränlaisen naisen kanssa. Sitä häpeän.

Poissa Bobby

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #36 : Toukokuu 11, 2021, 23:05:12 »
Eniten hävettää se, kuinka huonosti välillä kohtelen lähimmäisiäni. Heitä, joiden pitäisi olla kaikkein tärkeimpiä ihmisiä elämässäni, ja joiden ei koskaan pitäisi joutua ukkosenjohdattimiksi kun mulle sattuu se huono päivä kohdalle.

Osaan olla todella kusipää välillä ja se kyllä hävettää.

Respektiä, tiedän tunteen ja se että mies tunnistaa, myöntää ääneen,  Tämä oli hyvä! Itsellä.... Hävettää se kerta kun hammaslääkärin tuolissa havahduin siihen kurkusta nousevaan, korahtavaan  sisäänhengitykseen; Avaan silmät näen lekurin ja hoitajan kysyvät katseet. Se oli vahinko mutta joo, väärä paikka päikkäreille☺️
Tämä tarina on muuten tosi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #37 : Toukokuu 12, 2021, 14:44:07 »
Eniten hävettää se, kuinka huonosti välillä kohtelen lähimmäisiäni. Heitä, joiden pitäisi olla kaikkein tärkeimpiä ihmisiä elämässäni, ja joiden ei koskaan pitäisi joutua ukkosenjohdattimiksi kun mulle sattuu se huono päivä kohdalle.

Osaan olla todella kusipää välillä ja se kyllä hävettää.
Onneksi  kolikossa on kaksi puolta. Meinaa, juuri ne läheiset vaarillekin aina kiukkuaa. Tänään viimeksi pikkusisko räyhäsi puhelimitse. Vaari otti vaan aurinkoa, veti kossua ja hihitteli. Tajusi siinä kohtaa tilansa kun kysyin "onko ollu raju aamu?" Mun sisko osaa muuten räyhätä! Voi IsäKissanVittu se osaa sivaltaa. Äitiinsä tullut, kuten minäkin  ::)

Sillehän sitä räyhää josta välittää. Se on jotenkin turvallista ja kait sitä luottaa et toinen kestää ja ymmärtää. Miksi? No tunteet pelissä.
Lapsille ja eläimille vaari ei räyhää mutta kaikille muille on sama sääntö. "Sanon kaksi kertaa asiallisesti samasta asiasta. Kolmannella kerralla saavat ihailla lähietäisyydeltä kitarisojani."

Tärkeintähän on ettei sano niitä asioita mistä toinen murtuu/mene ihan rikki ja sitten jos sträpätessä roiskuu, niin antaa toiselle viitisen minuuttia omaa tilaa, sitten menee ja halaa rakkaudella ja sanoo "anna anteeksi että olin ihan kyrpä. mulla oli huono päivä. ei ollut sun syytä."
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #38 : Toukokuu 25, 2021, 09:06:24 »
Vaari häpeää huonosti käyttäytyviä jallueläkeläisiä, jotka pilaa meidän kunnollisten vanhusten maineen. Ei siinä mitkään "mulla oli huono päivä"-selitykset auta, jos kiilaa muut jonossa tai ojentaa nuorempia. 

Poissa Vieras0195

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä häpeät elämässäsi eniten?
« Vastaus #39 : Toukokuu 25, 2021, 10:55:33 »
Viimeaikaisista hävettää eniten pienet jäynät vakkaria kohtaan mutta silläkin tarkoituksensa.
Meni vähän yli mutta joskus tehtävä tekoja joista kokee saavansa lopulla hyvää.