Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Epäonnistunein sihteerireissu  (Luettu 15367 kertaa)

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1341
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Epäonnistunein sihteerireissu
« Vastaus #40 : Huhtikuu 27, 2022, 08:50:38 »
Harrastuksen alkuaikoina on käynyt niin että oven avannut palveluntarjoaja on ollut eri henkilö kuin ilmoituksen kuvissa oleva.
Ero ei ollut ehkä niin suuri kuin Hese69 alla kuvasi, mutta selvästi huomattava.

Ilmoitettuani epäilykseni ilmoituksen paikkaansa pitämättömyydestä palvelun tarjoaja kertoi ilmoituksessa olevan henkilön jo lähteneen.

Pt paljasti muhkeat rintansa ja ilmoitti olevan vielä parempi.

En jäänyt.

Käännyttyäni ympäri pt vaati minulta kuitenkin maksua koska olin nähnyt hänen rintansa.  Lisäksi hän alkoi pälpättämään kännykkäänsä venäjää. !

En maksanut.

Sen jälkeen olen suosinut kotimaisia jotka ovat kaikki olleet sitä mitä on luvattu ja vähän enemmänkin.

Poissa Parska

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Epäonnistunein sihteerireissu
« Vastaus #41 : Toukokuu 17, 2022, 00:30:56 »
Tässäpä huonoin kokemukseni:

Ilmo oli lupaava, tietty, mut ovella pt oli huomattavasti kuvia vanhempi, ja kärttyinen. Ajattelin et ihan ok misu vaikka onkin 10 vanhempi kuin ilmoituksessa. Kysyin vielä ennen maksua, että kai maksan ajasta enkä laukeamisista, juu juu oli vastaus. Suihkun kautta makkariin, jossa neiti olikin laittanut "tunnelmamusiikit" eli jotain itänaapurin jumpu-jumpua... lämmittely oli kovakourainen runkkaus ja kumin virittely, jonka jälkeen neiti pyllisti. Siinäpä hirveen puutoskauden jäljiltä tulin nopeasti, eikä asentoa saanut vaihtaa. Kun yritin sanoa et maksoin kyllä tunnista, niin vastaus oli et "sinä tulit, sinu aika loppu. Sinä lähteä pois"
Kallis vartti, josta 10 min suihkussa.

Toiseksi huonoin (makso vähemmän) oli eka visiitti thai-paikkaan... "sinä vaattet pois, käy sängylle" kävin. Lääppimistä, ei hierontaa siis, kalu käteen, liki väkivaltaista runkkausta, pyysin et vähän hellemmin kiitos, kumi päälle, kalu suuhun ja sit alko se vitun kiveksien hieronta. Hirmu voimalla runttas mummo kepeksiä päin lantioluita (luuli et siten tuun nopeemmin). Pyysin et irrota kasseista nyt, hyvä ihminen ku sattuu iha vitusti. "No, it feels good, no?" Sanoin et vittu ku sattuu niin et kyyneleet tulee silmiin ja sit jo matoki nukahti. Ponkasin pystyyn, vaatteet niskaan, sanoin et hyvää päivänjatkoo ja kiitos.. "you no man, soft man" ja nauro päälle...

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1178
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Epäonnistunein sihteerireissu
« Vastaus #42 : Toukokuu 17, 2022, 00:40:02 »
"you no man, soft man" ja nauro päälle...

Ehkä thaimaalaisilla miehillä on teräskulli, jota voi hakata miten sattuu. Ihmettelevät sitten, kun suomipoika haluaa rauhallisempaa käsittelyä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Epäonnistunein sihteerireissu
« Vastaus #43 : Toukokuu 17, 2022, 10:44:27 »
Tässäpä huonoin kokemukseni:

Ilmo oli lupaava, tietty, mut ovella pt oli huomattavasti kuvia vanhempi, ja kärttyinen. Ajattelin et ihan ok misu vaikka onkin 10 vanhempi kuin ilmoituksessa. Kysyin vielä ennen maksua, että kai maksan ajasta enkä laukeamisista, juu juu oli vastaus. Suihkun kautta makkariin, jossa neiti olikin laittanut "tunnelmamusiikit" eli jotain itänaapurin jumpu-jumpua... lämmittely oli kovakourainen runkkaus ja kumin virittely, jonka jälkeen neiti pyllisti. Siinäpä hirveen puutoskauden jäljiltä tulin nopeasti, eikä asentoa saanut vaihtaa. Kun yritin sanoa et maksoin kyllä tunnista, niin vastaus oli et "sinä tulit, sinu aika loppu. Sinä lähteä pois"
Kallis vartti, josta 10 min suihkussa.

Toiseksi huonoin (makso vähemmän) oli eka visiitti thai-paikkaan... "sinä vaattet pois, käy sängylle" kävin. Lääppimistä, ei hierontaa siis, kalu käteen, liki väkivaltaista runkkausta, pyysin et vähän hellemmin kiitos, kumi päälle, kalu suuhun ja sit alko se vitun kiveksien hieronta. Hirmu voimalla runttas mummo kepeksiä päin lantioluita (luuli et siten tuun nopeemmin). Pyysin et irrota kasseista nyt, hyvä ihminen ku sattuu iha vitusti. "No, it feels good, no?" Sanoin et vittu ku sattuu niin et kyyneleet tulee silmiin ja sit jo matoki nukahti. Ponkasin pystyyn, vaatteet niskaan, sanoin et hyvää päivänjatkoo ja kiitos.. "you no man, soft man" ja nauro päälle...

10min suihkussa?!  :o
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Epäonnistunein sihteerireissu
« Vastaus #44 : Toukokuu 17, 2022, 13:53:26 »
Tässäpä huonoin kokemukseni:

Ilmo oli lupaava, tietty, mut ovella pt oli huomattavasti kuvia vanhempi, ja kärttyinen. Ajattelin et ihan ok misu vaikka onkin 10 vanhempi kuin ilmoituksessa. Kysyin vielä ennen maksua, että kai maksan ajasta enkä laukeamisista, juu juu oli vastaus. Suihkun kautta makkariin, jossa neiti olikin laittanut "tunnelmamusiikit" eli jotain itänaapurin jumpu-jumpua... lämmittely oli kovakourainen runkkaus ja kumin virittely, jonka jälkeen neiti pyllisti. Siinäpä hirveen puutoskauden jäljiltä tulin nopeasti, eikä asentoa saanut vaihtaa. Kun yritin sanoa et maksoin kyllä tunnista, niin vastaus oli et "sinä tulit, sinu aika loppu. Sinä lähteä pois"
Kallis vartti, josta 10 min suihkussa.

Toiseksi huonoin (makso vähemmän) oli eka visiitti thai-paikkaan... "sinä vaattet pois, käy sängylle" kävin. Lääppimistä, ei hierontaa siis, kalu käteen, liki väkivaltaista runkkausta, pyysin et vähän hellemmin kiitos, kumi päälle, kalu suuhun ja sit alko se vitun kiveksien hieronta. Hirmu voimalla runttas mummo kepeksiä päin lantioluita (luuli et siten tuun nopeemmin). Pyysin et irrota kasseista nyt, hyvä ihminen ku sattuu iha vitusti. "No, it feels good, no?" Sanoin et vittu ku sattuu niin et kyyneleet tulee silmiin ja sit jo matoki nukahti. Ponkasin pystyyn, vaatteet niskaan, sanoin et hyvää päivänjatkoo ja kiitos.. "you no man, soft man" ja nauro päälle...

10min suihkussa?!  :o
Edes jotain vastinetta rahalle  :laught:

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1619
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Epäonnistunein sihteerireissu
« Vastaus #45 : Toukokuu 17, 2022, 14:26:06 »
Loistava idea muuten. Jos oot vieraalla paikkakunnalla ja suihkun tarpeessa, ota lyhyt aika edulliselta pt’lta, käy rauhassa suihkussa, kiittele pt ja jatka matkaa.
Ja tästähän saa hyvän selityksen jos jonkinlainen ”käry” käy ja tulee selittelyn tarve: kävin suihkussa…..
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1162
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Epäonnistunein sihteerireissu
« Vastaus #46 : Toukokuu 17, 2022, 14:37:14 »
Monta huonoakin mahtuu muistojen arkistolaatikkoon, mutta tää oli aika kuumottava tapahtumaketju. Vain itseäni syytän.

Olin Hampurissa ja halusin tietysti testata bordellin. Päädyin liian nopean taustatyön jälkeen sellaiseen Aldi-tyyppiseen kansanbordelliin, missä hinnat huokeat. Ei olisi pitänyt. Aikainen ajankohta ja tarjolla oli vain kulahtaneita seinäruusuja, mutta tietenkään poistuminen ei enää tässä vaiheessa ollut mahdollista. Valitsin yhden tädin kolmesta ja lähdettiin huoneeseen. Maksu alta pois ja hommiin. Jotenkin tajusin että tässä nyt on itä-eurooppalainen nuori äiti, huoraamassa Hampurin turistikadulla, ja meikä-valkonaama on siinä iltapäivän jo taittuneessa nousujohteisesssa aikeissa astua hänet rahaa vastaan. Panetus oli tiessään, tilalla vain häpeää ja kuumotusta.

Ei oikein ottanut eteen. Suikkari oli huolimaton. No yritetään puolilöysällä sisään. Jotenkin menee. Tajuan että laukeaminen ei tule onnistumaan. Loppukin jo häämöttää. Nainen tympääntynyt. Otan kullin ulos ja kysyn että josko händärillä loppuun? Nainen toteaa että "just relax", nappaa kullin suuhunsa ja imee. Olen niin hämmentynyt että laukean! Täti kakoo spermat suustaan nenäliinaan ja toteaa, "not good sperm". Eka owo-kokemukseni taisi olla, ei miellyttävimmästä päästä kokemuksia. Luikin tieheni ja vannon että jatkossa otan etukäteen selvää ketä lähden höyläämään.

You and me, part-time lovers

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 941
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Epäonnistunein sihteerireissu
« Vastaus #47 : Toukokuu 17, 2022, 21:17:12 »
Monta huonoakin mahtuu muistojen arkistolaatikkoon, mutta tää oli aika kuumottava tapahtumaketju. Vain itseäni syytän.

Olin Hampurissa ja halusin tietysti testata bordellin. Päädyin liian nopean taustatyön jälkeen sellaiseen Aldi-tyyppiseen kansanbordelliin, missä hinnat huokeat. Ei olisi pitänyt. Aikainen ajankohta ja tarjolla oli vain kulahtaneita seinäruusuja, mutta tietenkään poistuminen ei enää tässä vaiheessa ollut mahdollista. Valitsin yhden tädin kolmesta ja lähdettiin huoneeseen. Maksu alta pois ja hommiin. Jotenkin tajusin että tässä nyt on itä-eurooppalainen nuori äiti, huoraamassa Hampurin turistikadulla, ja meikä-valkonaama on siinä iltapäivän jo taittuneessa nousujohteisesssa aikeissa astua hänet rahaa vastaan. Panetus oli tiessään, tilalla vain häpeää ja kuumotusta.

Ei oikein ottanut eteen. Suikkari oli huolimaton. No yritetään puolilöysällä sisään. Jotenkin menee. Tajuan että laukeaminen ei tule onnistumaan. Loppukin jo häämöttää. Nainen tympääntynyt. Otan kullin ulos ja kysyn että josko händärillä loppuun? Nainen toteaa että "just relax", nappaa kullin suuhunsa ja imee. Olen niin hämmentynyt että laukean! Täti kakoo spermat suustaan nenäliinaan ja toteaa, "not good sperm". Eka owo-kokemukseni taisi olla, ei miellyttävimmästä päästä kokemuksia. Luikin tieheni ja vannon että jatkossa otan etukäteen selvää ketä lähden höyläämään.

Kokemus kuulostaa erittäin kurjalta kaikin puolin… mutta sen verran pakko kommentoida etten ole ikinä koko elämäni aikana kuullut kenenkään sanovan että sperma olisi hyvää. En tiedä oletko itse maistanut eli onko kokemusta siitä?
Opiskelijarouva

Turku

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1162
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Epäonnistunein sihteerireissu
« Vastaus #48 : Toukokuu 17, 2022, 22:40:39 »
^luulen että sperman pahaan makuun vaikutti huono ruokavalio. Nykyään siemennesteeni on kuin nektaria, sillä olen terveellisten elämäntapojen puolelle kääntynyt!
You and me, part-time lovers

Poissa Maxi

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: Epäonnistunein sihteerireissu
« Vastaus #49 : Toukokuu 17, 2022, 22:42:04 »
Edelliseen tarkennus, että vaikken itse ole maistanut sitä. Moni käsittääkseni kokee sperman nielemisen pervona ja seksikkäänä, mitä hakevat. Se ei ole vain miesten fantasia, tai on palvelunhaluisten naisten tekemää. Sen mausta voidaan perustaa toinen ketju, mihin en voi osallistua.

Huonoin kokemukseni oli talvella, kun menin halpaan RE:ssä ilmoitelleen PTn kanssa (kiven nimisessä kaupunginosassa). Kielitaitoa ei ollut, kuvat muuta kuin miltä näytti. En uutena ymmärtänyt kääntyä ovella. Palvelunhalu surkea. Itämainen musiikki raikas taustalla. Yritti hätyyttää ennen maksettua aikaa. Varotin hänestä täälläkin. Onneksi ei ole enää listoilla.

Poissa Angela

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Epäonnistunein sihteerireissu
« Vastaus #50 : Toukokuu 21, 2022, 01:32:35 »

... mutta sen verran pakko kommentoida etten ole ikinä koko elämäni aikana kuullut kenenkään sanovan että sperma olisi hyvää. En tiedä oletko itse maistanut eli onko kokemusta siitä?

Sori, mun on pakko puolestaan kommentoida tota sperman maun tykkäämistä, sillä mä rakastan sitä. 😍

En jatka enempää aiheesta jotta en sotke varsinaista ketjun sisältöä, joka oli mielenkiintoista luettavaa 😊

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 774
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Epäonnistunein sihteerireissu
« Vastaus #51 : Toukokuu 23, 2022, 17:49:49 »
Yhtään täysin epäonnistunutta ei ole vielä sattunut. Läheltä piti -tilanteita on ollut, mutta nekin ovat lopulta olleet ainakin jotenkin onnistuneita, vähintään niin, että ei ole jäänyt sellaista täysiin hukkaan heitetyn reissun fiilistä.

Esim. kerran tavatessa todellisuus oli ihan toista kuin (epätarkoissa) kuvissa ja se todellisuus ei minua sytyttänyt (jotakuta toista ehkä olisikin, nämä ovat makuasioita). PT oli sinänsä oikein asiallinen ja mukava, mutta kun itselläni visuaalinen elementti on tärkeä, niin... No, olin kuitenkin vastuullinen asiakas, en perääntynyt, maksoin sovitun summan ja koetin urhoollisesti. Mutta kyllähän PT sen aisti, ettei saanut minua syttymään ja lopulta sitten kysyikin suoraan, että hän ei taidakaan olla minun tyyppiäni. Myönsin ja sovittiin yhdessä, että jätetään tähän. Mutta hän siis oli ihmisenä oikein mukava ja lähtiessäni sanoin, että olin menossa seuraavaksi lounaalle ja että voin tarjota hänellekin, jos haluaa mukaan. Hän sitten lähtikin mukaan, käytiin lounaalla ja sitten vielä kahvillakin. Oli kivat jutut ja ollaan itse asiassa käyty edelleen nimenomaan kahvilla (kahvilassa) kerran tai pari vuodessa, kun olen ollut hänen kaupungissaan liikkeellä. Jotenkin meillä synkkasi palvelutuotannon ulkopuolella ja hän oli kuitenkin hyvä ja mukava ihminen. Kukaan hänen lähipiirissään ei tiedä mitä hän tekee eikä hänellä ollut tuttuja kollegoitakaan ja jotenkin hän sitten tykkäsi siitä, että sai jutella tästä genrestä, omasta alastaan ja tuuletella siihen liittyen fiiliksiä ym. jonkun sellaisen tuntemattoman kanssa, joka kuitenkin vähän tunsi tätä genreä, tiesi mitä hän tekee ja osasi suhtautua siihen neutraalisti, mutta joka ei siis kuitenkaan sitten varsinaisesti ole hänen asiakaskaan.

Yleisesti ottaen olen huomannut, että kun pyrkii kohtaamaan ihmiset ihmisinä, niin mielenkiintoisia ihmiskohtaamisia syntyy lähes aina, vaikka ei välttämättä siinä mielessä kuin ensin toivoi.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.