Kerran yhdellä pidemmällä reissulla avauduin kavereille elämän tilanteestani ja seksielämästäni ja hehän halusivat heti auttaa ja ratkaista ongelman, olisivat keräneet porukassa kolehdin ja tarjonneet mulle kieroksen huorissa.
No katottiin SO:sivuilta paikallista tarjontaa, mutta en silloin rohjennut lähteä, kun en ollut aikaisemmin aiheeseen tutustunut. No sivut painoin mieleen, tutustuin tarkemmin aiheeseen ja seurasin niitä pitkään ennen, kuin rohkenin varata keneltäkään aikaa. Täysin kokematon mies. Elämässäni minulla oli koskaan ollut vain yksi seksikumppani, oma vaimoni, jonka kanssa pitkä taival takana. Hänelle uskollisena selvittiin hulluista nuoruus vuosista, perheen perustamiseen ja keski-ikään ja toivottavasti vielä jatkoakin tulee...
Elämä oli tullut kuitenkin sellaiselle kynnykselle, keski-iän kriisille, että oli kova halu kokea millaista olisi harrastaa seksiä toisen naisen kanssa. Oma parisuhde seksikin oli niin kuihtunut, itsellä kuitenkin haluja riitti. Lähi kapakasta kokeilin muutaman kerran onneani, mutta ne on toinen tarina.
Kun viimein rohkaistuin sopimaan aikaa ja se aika koitti. Ihan hullu jännitys päällä. Edessäni oli kaunis nainen, jonka kanssa saan nyt harrastaa seksiä, josta olin vuosia haaveillut. No mikäpä olis enään helpompaa ja hauskempaa... Tai sit ei! Menin täysin lukkoon, sanat takerteli suussa, kädet tärisi, koko mies jäykistyi, tai no ei ihan koko mies. Se minkä ois pitäny olla jäykkä, oli ainoa lihas mikä pysyi rentona.
Tunnin ajan olin varannut ja se tuntui piiitkältä. Mietiskelin, koskakohan kehtais pukea vaatteet päälle ja häippästä, kun ei hommasta tuu yhtään mitään. Oikeastaan enemmänkin nolotti ja hävetti se tilanne.
En paljasta ketä tämä eka kenen luona kävin oli, koska se ei ollut hänestä kiinni, että se kokemus oli mulle sellainen. Fiilis jäi että tulipahan sekin kokeiltua, mutta eipä ollut mun juttu.
Sit kuitenkin aina silloin tällöin lueskelin SW:n foorumia, ihan hauskojen juttujenkin takia ja välillä eksyin katsomaan millainen tarjonta listoilta löytyy. Mieleen tuli uudestaan ajatus, että nyt kun tiedän mitä se on niin voishan siitä seuraavaksi vaikka tykätä, jos ei vaan jännittäiskään ihan niin paljoa. Eka kertakin kun vielä meni niin, että pystyikö sitä nyt kuitenkaan vielä itselleen rehellisesti sanoa harrastaneensa seksiä toisen naisen kanssa.
Lopulta varasin ajan toiselta sihteeriltä, Sannattarelta ja lähdin asenteella, että ei siitä varmaan taaskaan mitään tule, mutta kokeillaan nyt kumminkin
. Sit osasinkin ottaa rennommin. Sannatar antoi todella ikimuistoisen tunnin ja se olikin siinä sit ja tästä tuli uusi harrastus.
Jälkeen päin oon miettinyt, että oliskohan ollut parempi, kun ois vaan jättänyt siihen yhteen kokeiluun? No ei todellakaan ois!