Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehen Onlyfan  (Luettu 5610 kertaa)

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #20 : Huhtikuu 22, 2021, 20:30:28 »
Näin hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty! Keijukaksoset ja yksisarvisvauva. Mun naamalle voi laueta ja sä hoidat vaipat. Pussataan ennen mällejä. Perseiden välillä kumin vaihto. Jokainen hankkii itse omat siipensä, sauvansa tai sarvensa.
Jes! Eiköhän aleta sit vaan sovitella kalentereita yhteen??  :inlove: :kiss:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #21 : Huhtikuu 22, 2021, 22:23:09 »
Mulla on vaan yksi kysymys. Kuka koristelee mun parran glitterillä?
Why so fragile?

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #22 : Huhtikuu 22, 2021, 22:28:06 »
Mulla on vaan yksi kysymys. Kuka koristelee mun parran glitterillä?

Mä voin tehdä sen! Mulla on kynsissäkin tällä hetkellä glitteriä. Mutta musta tähän tarvittas vielä enkelipölyä, vai mitä mieltä ootte?
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #23 : Huhtikuu 22, 2021, 23:14:31 »
Mulla on vaan yksi kysymys. Kuka koristelee mun parran glitterillä?

Mä voin tehdä sen! Mulla on kynsissäkin tällä hetkellä glitteriä. Mutta musta tähän tarvittas vielä enkelipölyä, vai mitä mieltä ootte?
Aivan mahtavaa! Tästä pitäisi ottaa sellainen foorumikuva tai onlyfans.

Mulla on sellainen visio että se olisi metsästysaiheinen kuva. Te tytöt "Horos cosa nostra" olette lähteneet metsästämään yksisarvista - aseet saatte visioida itse

Löysitte vauvaunicornin jolla on pitkä parta, ihan glitterissä. Vaipat jalassa. Siivet selässä ja ne on tietysti enkelipölyssä. Sarvi...tai tekokyrpä otsassa. Hmmmmm....ehkä huorameikit kasvoilla?

Meikkaajaa kaivataan ja enkelipölyttäjää?
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #24 : Huhtikuu 22, 2021, 23:32:49 »
Noh, vaatimattomasti ilmoitan olevani erinomainen enkelipölyttäjä ja vapaana tähän tehtävään 🙋‍♀️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #25 : Huhtikuu 22, 2021, 23:53:38 »
Noh, vaatimattomasti ilmoitan olevani erinomainen enkelipölyttäjä ja vapaana tähän tehtävään 🙋‍♀️
:inlove: Enää meikkaaja joka tekee musta ihan lutkan  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #26 : Huhtikuu 23, 2021, 00:44:49 »
Liftin lapsuudenkuva

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #27 : Huhtikuu 23, 2021, 08:43:16 »
Liftin lapsuudenkuva
Muuten oikein mutta tuo ei ole lapsuudenkuva, ihan tuore otos.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #28 : Huhtikuu 23, 2021, 09:11:56 »
Liftin lapsuudenkuva
Muuten oikein mutta tuo ei ole lapsuudenkuva, ihan tuore otos.

Millainen lasihelmi on sitten keijuna?🤔
Feel so good...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #29 : Huhtikuu 23, 2021, 09:12:52 »
Liftin lapsuudenkuva
Työmaalta, taukotuvasta koska mulla ei oo kypärä päässä.

Millainen lasihelmi on sitten keijuna?
Irstas, villi ja vaarallinen?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 23, 2021, 09:15:20 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #30 : Huhtikuu 23, 2021, 15:00:24 »
En halua mitenkään tunkeilla mutta tämän sortin kattaus ansaitsee kunnon lavasteet ja valaistuksen, vapaaehtoisena nostan käden... :headbang:
☮️and💟

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #31 : Huhtikuu 23, 2021, 15:05:32 »
Jumalauta missä mun glittersiivet on!?!? Oon ettinyt niitä koko päivän. Taikasauvoja löysin onneksi kaapista monta, ja uusi on Japanista matkalla! Vanha kunnon Pink Denma 3 sanoi irti sopimuksen, en löytänyt mitään mistä olisivat sitä postittaneet Suomeen, joten tilasin vanhemman mallin, Pink Denma 2:n. Toivottavasti olisi yhtä hyvä, vaikka säätönappeja on yhden sijaan kaksi.

Voin ottaa sitten sessioon kaikki mun taikasauvat mukaan.

Poissa Jouni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #32 : Huhtikuu 23, 2021, 15:35:07 »
Ja sähköä, Violet Wand antaa ihanaa valoa hommaan...
Ilmeisesti Jumala, koska rakastaa niin montaa enkeliä-(:

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #33 : Huhtikuu 23, 2021, 15:40:51 »
En halua mitenkään tunkeilla mutta tämän sortin kattaus ansaitsee kunnon lavasteet ja valaistuksen, vapaaehtoisena nostan käden... :headbang:

Kameramiehen rooli jäi vielä puuttumaan tuosta
Feel so good...

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #34 : Huhtikuu 23, 2021, 16:09:32 »
En halua mitenkään tunkeilla mutta tämän sortin kattaus ansaitsee kunnon lavasteet ja valaistuksen, vapaaehtoisena nostan käden... :headbang:

No voihan vittu. Olemme liukamassa alunideasta kohti seksimessujen päänäytöstä. Jatkakaa, mä oon messissä

Poissa SoothingTouch

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #35 : Huhtikuu 24, 2021, 07:40:34 »
Erittäin hyvä aloitus aloittajalta.  :inlove:

Itse voisin hyvinkin kuvitella tekeväni tätä kun muutenkin tuotan sisältöä niin miksi sitten ei custom videoita?

Eli ymmärsinkö oikein?

-Asiakas tilaa minulta palvelun jossa kuvaisin hänelle mieluisan videon palveluntarjoaja x kanssa ja hän maksaa koko lystin + korvauksen minulle esim kuukausittaisella jäsenyydellä onlyfans sivuilleni?

Minä voisin hyvinkin tehdä tällaisia videoita jos herrasmiehet ovat sellaisista kiinnostuneet, eli joko ovat liian kiireisiä kokeillaakseen j haluavat nähdä ensin mitä on tarjolla (koeajo) tai esimerkiksi eivät ole kykeneväisiä mutta haluaisivat silti visuaalisen elämyksen. :behind:
❤️ Onlyfans Content Creator ❤️

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #36 : Huhtikuu 24, 2021, 11:17:39 »
Noniin, nyt tarvitaan sitten enää sijoittajaslashrahoittaja. Huoramafia?
☮️and💟

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #37 : Huhtikuu 24, 2021, 11:28:23 »
Erittäin hyvä aloitus aloittajalta.  :inlove:

Itse voisin hyvinkin kuvitella tekeväni tätä kun muutenkin tuotan sisältöä niin miksi sitten ei custom videoita?

Eli ymmärsinkö oikein?

-Asiakas tilaa minulta palvelun jossa kuvaisin hänelle mieluisan videon palveluntarjoaja x kanssa ja hän maksaa koko lystin + korvauksen minulle esim kuukausittaisella jäsenyydellä onlyfans sivuilleni?

Minä voisin hyvinkin tehdä tällaisia videoita jos herrasmiehet ovat sellaisista kiinnostuneet, eli joko ovat liian kiireisiä kokeillaakseen j haluavat nähdä ensin mitä on tarjolla (koeajo) tai esimerkiksi eivät ole kykeneväisiä mutta haluaisivat silti visuaalisen elämyksen. :behind:

Vaikka noin, eli sinä olisit se operaattori. Asiakas saa siis valita, että Pera panee Tiistaina Lissua ja kattelee sitä reaaliaikaisesti ja saa antaa ohjeita mitä pariskunnan pitää milloinkin tehdä

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #38 : Huhtikuu 24, 2021, 11:33:14 »
Erittäin hyvä aloitus aloittajalta.  :inlove:

Itse voisin hyvinkin kuvitella tekeväni tätä kun muutenkin tuotan sisältöä niin miksi sitten ei custom videoita?

Eli ymmärsinkö oikein?

-Asiakas tilaa minulta palvelun jossa kuvaisin hänelle mieluisan videon palveluntarjoaja x kanssa ja hän maksaa koko lystin + korvauksen minulle esim kuukausittaisella jäsenyydellä onlyfans sivuilleni?

Minä voisin hyvinkin tehdä tällaisia videoita jos herrasmiehet ovat sellaisista kiinnostuneet, eli joko ovat liian kiireisiä kokeillaakseen j haluavat nähdä ensin mitä on tarjolla (koeajo) tai esimerkiksi eivät ole kykeneväisiä mutta haluaisivat silti visuaalisen elämyksen. :behind:

Vaikka noin, eli sinä olisit se operaattori. Asiakas saa siis valita, että Pera panee Tiistaina Lissua ja kattelee sitä reaaliaikaisesti ja saa antaa ohjeita mitä pariskunnan pitää milloinkin tehdä

Nyt täytyy kyllä googlettaa, luulin että onlyfans oli vain kuvia ja videoita mutta ei reaaliaikaista, hmmm...
☮️and💟

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #39 : Huhtikuu 24, 2021, 11:45:18 »
Erittäin hyvä aloitus aloittajalta.  :inlove:

Itse voisin hyvinkin kuvitella tekeväni tätä kun muutenkin tuotan sisältöä niin miksi sitten ei custom videoita?

Eli ymmärsinkö oikein?

-Asiakas tilaa minulta palvelun jossa kuvaisin hänelle mieluisan videon palveluntarjoaja x kanssa ja hän maksaa koko lystin + korvauksen minulle esim kuukausittaisella jäsenyydellä onlyfans sivuilleni?

Minä voisin hyvinkin tehdä tällaisia videoita jos herrasmiehet ovat sellaisista kiinnostuneet, eli joko ovat liian kiireisiä kokeillaakseen j haluavat nähdä ensin mitä on tarjolla (koeajo) tai esimerkiksi eivät ole kykeneväisiä mutta haluaisivat silti visuaalisen elämyksen. :behind:

Vaikka noin, eli sinä olisit se operaattori. Asiakas saa siis valita, että Pera panee Tiistaina Lissua ja kattelee sitä reaaliaikaisesti ja saa antaa ohjeita mitä pariskunnan pitää milloinkin tehdä

Nyt täytyy kyllä googlettaa, luulin että onlyfans oli vain kuvia ja videoita mutta ei reaaliaikaista, hmmm...

Ei kai sen välttämättä tarvii Onlyfans olla. Voi se olla vaikka peranrunkkunurkkaus.fi