Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miehen Onlyfan  (Luettu 5724 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #40 : Huhtikuu 24, 2021, 11:45:18 »
Erittäin hyvä aloitus aloittajalta.  :inlove:

Itse voisin hyvinkin kuvitella tekeväni tätä kun muutenkin tuotan sisältöä niin miksi sitten ei custom videoita?

Eli ymmärsinkö oikein?

-Asiakas tilaa minulta palvelun jossa kuvaisin hänelle mieluisan videon palveluntarjoaja x kanssa ja hän maksaa koko lystin + korvauksen minulle esim kuukausittaisella jäsenyydellä onlyfans sivuilleni?

Minä voisin hyvinkin tehdä tällaisia videoita jos herrasmiehet ovat sellaisista kiinnostuneet, eli joko ovat liian kiireisiä kokeillaakseen j haluavat nähdä ensin mitä on tarjolla (koeajo) tai esimerkiksi eivät ole kykeneväisiä mutta haluaisivat silti visuaalisen elämyksen. :behind:

Vaikka noin, eli sinä olisit se operaattori. Asiakas saa siis valita, että Pera panee Tiistaina Lissua ja kattelee sitä reaaliaikaisesti ja saa antaa ohjeita mitä pariskunnan pitää milloinkin tehdä

Nyt täytyy kyllä googlettaa, luulin että onlyfans oli vain kuvia ja videoita mutta ei reaaliaikaista, hmmm...

Ei kai sen välttämättä tarvii Onlyfans olla. Voi se olla vaikka peranrunkkunurkkaus.fi

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #41 : Huhtikuu 24, 2021, 11:56:38 »
Noh Noh, en usko että tämä sopii peran sivustolle, too kinky...
☮️and💟

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #42 : Huhtikuu 24, 2021, 13:09:17 »
Jumalauta missä mun glittersiivet on!?!? Oon ettinyt niitä koko päivän.

Sori, mä oon vissiin unohtanu palauttaa ne... 😇
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa SoothingTouch

  • Newbie
  • Viestejä: 46
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miehen Onlyfan
« Vastaus #43 : Huhtikuu 24, 2021, 17:44:46 »
Eii, kyllä siellä voi pitää livelähetyksiä halutessaan

Erittäin hyvä aloitus aloittajalta.  :inlove:

Itse voisin hyvinkin kuvitella tekeväni tätä kun muutenkin tuotan sisältöä niin miksi sitten ei custom videoita?

Eli ymmärsinkö oikein?

-Asiakas tilaa minulta palvelun jossa kuvaisin hänelle mieluisan videon palveluntarjoaja x kanssa ja hän maksaa koko lystin + korvauksen minulle esim kuukausittaisella jäsenyydellä onlyfans sivuilleni?

Minä voisin hyvinkin tehdä tällaisia videoita jos herrasmiehet ovat sellaisista kiinnostuneet, eli joko ovat liian kiireisiä kokeillaakseen j haluavat nähdä ensin mitä on tarjolla (koeajo) tai esimerkiksi eivät ole kykeneväisiä mutta haluaisivat silti visuaalisen elämyksen. :behind:

Vaikka noin, eli sinä olisit se operaattori. Asiakas saa siis valita, että Pera panee Tiistaina Lissua ja kattelee sitä reaaliaikaisesti ja saa antaa ohjeita mitä pariskunnan pitää milloinkin tehdä

Nyt täytyy kyllä googlettaa, luulin että onlyfans oli vain kuvia ja videoita mutta ei reaaliaikaista, hmmm...
❤️ Onlyfans Content Creator ❤️