Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?  (Luettu 2959 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« : Huhtikuu 16, 2021, 11:23:43 »
Tytöille kyssäri - tekisitkö mieluummim 8x30min vai 4x1h tapaamiset?
Oletuksena että yhteensä sama raha & tulossa ei ole yhtään vakkaria vaan kaikki entuudestaan tuntemattomia asiakkaita.

Saa myös mielellään perusteella & kertoa minkä kestoiset tapaamiset lemppareita, vaikka niitä ei löytyisi valinnoista. 😊
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 16, 2021, 11:51:21 »
Mua ahdistaa/jännittää välillä uusien ihmisten ihmisten tapaaminen, joten mieluimmin 4 x 1 h. Muutenkin kiva kun ei tarvitse pitää kiirettä.

Ja lisäksi toinen juttu on se, että kun samana päivänä ottaa asiakkaat vastaan niin 4 x 1 h vie itse asiassa paljon vähemmän aikaa kuin 8 x 30 min, kun jokaisen asiakkaan väliin on kuitenkin jätettävä aikaa eikä pysty vaan läpsystä vaihtamaan.

Jos sais läpsystä vaihtaa niin sit tietysti mieluiten ottasin vaikka 16 x 15 min niin että seuraava olis aina jo jonossa valmiina panemaan kun edellinen lopettaa  ;D Ihan vaan siks että se ois hemmetin kiihottavaa :D

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #2 : Huhtikuu 16, 2021, 13:49:32 »
Mun vastauksen voi lukea toisesta ketjusta 😁
Molemmat on jees mutta jos tulossa on vain ennestään tuntemattomia asiakkaita niin kallistun 8×30 puoleen koska lyhyempi aika on henkisesti kevyempi.
Sitten kun tuntee jo vähän asiakasta ja tietää mistä tykkää niin pitempi aika on parempi.

Ja 30min varaus oharoituna vituttaa vähemmän kun 1-2h ohari.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #3 : Huhtikuu 16, 2021, 13:55:32 »
Mä komppailen Lasihelmeä siinä, että uusien asiakkaiden tapaamisessa on aina oma jännityksen tuoma kuormituksensa, joten mä kallistun 4x1h:n puoleen. Toinen pointti on se, että tunnin asiakkaan kanssa ehtii tehdä monipuolisemmin kaikkea kivaa kuin puolen tunnin tyypin kanssa ja fiilistelemään enemmän, joten multa toinen piste tunnin tyypeille.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #4 : Huhtikuu 16, 2021, 15:24:46 »
Vaikka asia ei minulle kuulukkaan niin kommentoin silti!

Kun te hupakot kehutte aina niin kovasti sillä  että nautitte asiakkaiden tapaamisesta, niin eikös se ole silloin moninkertainen se nautinto kun tapaa 8 asiakasta kuin vaan 4 asiakasta???   :sheep:

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #5 : Huhtikuu 16, 2021, 16:01:55 »
Mua jännittää myös eniten uusien ihmisten tapaaminen,  joten multa pisteet 4 x 1h tapaamisille.  Muutenkin pitemmällä tapaamisella ehtii tekemään monipuolisemmin kaikkea kivaa.
Lyhyemmät tapaamiset vaativat lisäksi aina saman valmistautumisajan, joten pitemmät tapaamiset ovat myös taloudellisesti tehokkaampia. ;D

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #6 : Huhtikuu 16, 2021, 18:24:49 »
Täältä ääni 4x1h jos kaikki uusia. Tehokkaampaa ajan käyttöä, ja itsellä vähän sama että uusien kohdalla aina miettii että millainenkohan ihminen sieltä mahtaa tulla. Onhan se jännittävä tilanne, vaikkei jännitystä sinänsä tuntisikaan. Tykkään tarjota gfe:tä ja tunti on siihen oikein passeli aika, vaikka useimpien kanssa se puolikaskin riittää oikein hyvin :). Molemmat tosi kivoja aikoja ja puolituntiset ylivoimaisesti suositumpia ainakin mun kalenterissa :)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #7 : Huhtikuu 17, 2021, 07:53:38 »
Mitähän tähän sanoisi. Realistisempaa on, että päivän aikana toteutuu tuo 8 x 30 min kuin neljä tunnin heppua.
Lyhyt tai pitkä aika, niin tapaaminen vaatii ihan samat alkuvalmistelut; haluaako sen tehdä 8 vai 4 kertaa päivässä.
Vaikka tulisi kukkaa pössyttelevä Notre Damin kellonsoittaja, niin kyllä minä ihan helposti saan tunnin kulumaan. Ei se tarvi muuta kun pillua, vähän läheisyyttä ja pillua.
Eli vastataan 4 x 1h.

Poissa LempiLaina

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 46
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #8 : Huhtikuu 17, 2021, 10:42:27 »
Onkin muuten vaikea valita noista, jos olis sellanen 50/50, niin sellasen ottaisin! Eli 4 x 30min + 2 x 1h ihan vaan sen vuoks, että on vähempi kertoja ku pitää laittaa itsensä valmiiks yms. Mut lemppari olis kyllä 16 x 15min jos pokat olis nätisti jonossa ovella (tai mun puolesta vaikka huoneistossa sisälläkin) eikä tarvis säätää sitä vaatteet päälle - ovea avaamaan - vaatteet pois -rumbaa.

Ainahan uusien kanssa on sellanen pieni jännitysmomentti, että tuleeko ihan asiallinen tapaus vai joku kusettajasika, mutta mulla se jännitys muuntautuu hyvin nopeasti kiihotukseks kun pokan kanssa kohtaa ja havaitsee sen halun mua kohtaan.
Oulu 22.8.2023

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #9 : Huhtikuu 19, 2021, 18:47:27 »
Onkin muuten vaikea valita noista, jos olis sellanen 50/50, niin sellasen ottaisin! Eli 4 x 30min + 2 x 1h ihan vaan sen vuoks, että on vähempi kertoja ku pitää laittaa itsensä valmiiks yms. Mut lemppari olis kyllä 16 x 15min jos pokat olis nätisti jonossa ovella (tai mun puolesta vaikka huoneistossa sisälläkin) eikä tarvis säätää sitä vaatteet päälle - ovea avaamaan - vaatteet pois -rumbaa.

Ainahan uusien kanssa on sellanen pieni jännitysmomentti, että tuleeko ihan asiallinen tapaus vai joku kusettajasika, mutta mulla se jännitys muuntautuu hyvin nopeasti kiihotukseks kun pokan kanssa kohtaa ja havaitsee sen halun mua kohtaan.

No joo, toikin totta että parasta oikeastaan olisi kombo eri pituisia tapaamisia :)
Mutta vastasin kuitenkin 8x30min, tosin onhan tuossa käytännön ongelmat, mutta en nyt ajatellut niitä vaan ihan fiilispohjalla mentiin. Mm. tuossa on jo niin paljon trafiikkia, ettei tuota voi ihan missä vaan edes toteuttaa.
Hih, tuollainen 16x15min läpsystä vaihto ois kyllä hauska ;D

Mä en jännitä uusien ihmisten tapaamista, siis muutenkaan kuin tässä duunissa. Enkä edes esiintymistä isommille yleisöillekin.
Jotenkin sitä keskittyy enemmän siihen tekemiseen, uusien kanssa se on se haastavampi osuus, kun ei tiedä millaisesta menosta ja meiningistä se toinen tykkää. Toisaalta tässäkin sitten lyhyempi aika oikeastaan parempi, tavallaan sellainen tutustumiskäynti molemmin puolin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #10 : Huhtikuu 19, 2021, 19:50:43 »
Yllätin itseni valkkaamalla 8x30min. Onkohan mun päiväenkka 7, mutta onhan toi kiihottava ajatus. Yleisesti 45 minuutin ja tunnin ajat on kivoimpia, ei tarvitse hätiköidä ja jutut sujuu luontevammin.
Helsingissä <3

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #11 : Huhtikuu 19, 2021, 20:01:55 »
Yllätin itseni valkkaamalla 8x30min. Onkohan mun päiväenkka 7, mutta onhan toi kiihottava ajatus. Yleisesti 45 minuutin ja tunnin ajat on kivoimpia, ei tarvitse hätiköidä ja jutut sujuu luontevammin.
Vaarin mielestä olet ihana<3  Mietin just et vaa neljä pillua päivässä  :'(
Kahdeksan pillua päivässä on  :inlove:
Siihen viimeiseen voi laittaa kaiken peliin  :inlove:
Why so fragile?

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 186
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #12 : Huhtikuu 19, 2021, 20:04:55 »
8x30. Jos on uusia tyyppejä niin helpompaa, molemmille. Tunti on pitkä aika jos jollain tapaa hankalaa, vaikka juttelu ei suju. Itse pidän vartin pikasistakin, jos jokin, niin pikaseksi on kiihottavaa. En ole koskaan välittänyt "esileikistä" vaan mun tyyli on suoraan hommiin, on sitten siviili tai työseksi.

Väittäisin että myös se, että moni kies laukee kuitenkin vaan sen yhden kerran, ja jos toista yritetään siitä tulee helposti väkinäistä. Puoli tuntia on sopiva yhdelle varville eikä kummallakaan paineita siitä toisesta varvista.

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #13 : Huhtikuu 19, 2021, 20:12:46 »
Kysymyshän kuului tavallaan hupakoille ajasta. Itse voin kyllä sanoa, että kun menen hupakoita tapaamaan, niin varaan kyllä sen vähintään tunnin ajan. Oli hupakko tuntematon tai sit tuttu ( aiemmin tavannut) kyllä siinä aika kyllä kuluu ja ei tarvitse jännittää, juttuakin riittää, onhan se tunti aivan eri asia, kuin puolituntia....

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mieluummin 8x30min vai 4x1h?
« Vastaus #14 : Huhtikuu 19, 2021, 20:21:53 »
Äänestykseen en vaikuta,  mutta itse tykkään 1h ajasta tutun kanssa, mutta uusien kanssa 30min, kun ei tiedä mitä on vastassa. Tietenkin (30min) tuossa on joitain poikkeamia, kun on saanut hyvät ennakko tiedot PT:stä ja voisi olettaa, että itsekkin tulisi bauttimaan seurasta
Feel so good...