Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: gfe-palvelut  (Luettu 9532 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #20 : Huhtikuu 21, 2021, 13:21:20 »
Pussailua ja suuseksiä puolin ja toisin ilman elmukelmuja. Lopuksi halailua, silittelyä tai hierontaa ja mukavaa jutustelua.

Noin minäkin koen gfe:n, tosin en muuta osaakkaan.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #21 : Huhtikuu 21, 2021, 14:13:02 »
Mä olen sanonut tän josku sennenkin, mutta mulle GFE tarkoittaa sitä mitä tapahtuu ennen ja jälkeen varsinaisen ähinän, miten sut otetaan vastaan, suukot, halit, riisumisessa avustaminen, jääkö toinen sun viereesi hipsuteltavaksi laukeamisen jälkeen vai pomppaako samantien sängystä selaamaan kännykkää, saatko vielä lähtöhalit ja pusut ennen ulko-oven sulkeutumista jne.
Sillä mitä kelmuja missäkin vaiheessa käytetään, mitä on sallittujen ja mitä kiellettyjen asioiden listalla ei ole merkitystä. Se on se läsnäolo ja asiakkaan huomioiminen ihmisenä eikä pelkästään kävelevänä lompakkona ja kyrvänkantotelineenä, ne tekee GFE:n.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #22 : Huhtikuu 21, 2021, 14:18:00 »
Mä olen sanonut tän josku sennenkin, mutta mulle GFE tarkoittaa sitä mitä tapahtuu ennen ja jälkeen varsinaisen ähinän, miten sut otetaan vastaan, suukot, halit, riisumisessa avustaminen, jääkö toinen sun viereesi hipsuteltavaksi laukeamisen jälkeen vai pomppaako samantien sängystä selaamaan kännykkää, saatko vielä lähtöhalit ja pusut ennen ulko-oven sulkeutumista jne.
Sillä mitä kelmuja missäkin vaiheessa käytetään, mitä on sallittujen ja mitä kiellettyjen asioiden listalla ei ole merkitystä. Se on se läsnäolo ja asiakkaan huomioiminen ihmisenä eikä pelkästään kävelevänä lompakkona ja kyrvänkantotelineenä, ne tekee GFE:n.

Hyvin sanottu  :inlove:
Juuri ne pienet asiat, silmien hymy, eleet ja kaikki jota listassa ei mainita tekee tapaamisesta GFE:n.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9072
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #23 : Huhtikuu 21, 2021, 14:26:11 »
jääkö toinen sun viereesi hipsuteltavaksi laukeamisen jälkeen vai pomppaako samantien sängystä selaamaan kännykkää
Vaarin tyttöystävät on lähestulkoon aina tällaisia että ei paljoo hipsutella. Vaari jää kyrpänsä kanssa sänkyyn palelemaan  :'( Viimeksi on GFE juttuja saanu asiakkaalta ja ennen sitä huoralta  :laught:
Why so fragile?

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #24 : Huhtikuu 21, 2021, 14:33:01 »
Viimeksi on GFE juttuja saanu asiakkaalta ja ennen sitä huoralta  :laught:

Niinpä, onneksi gfe:tä saa edes rahalla. :P
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Bootyfreak

  • Newbie
  • Viestejä: 18
  • * Kelpo kaveri
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #25 : Huhtikuu 21, 2021, 15:50:10 »
Mä olen sanonut tän josku sennenkin, mutta mulle GFE tarkoittaa sitä mitä tapahtuu ennen ja jälkeen varsinaisen ähinän, miten sut otetaan vastaan, suukot, halit, riisumisessa avustaminen, jääkö toinen sun viereesi hipsuteltavaksi laukeamisen jälkeen vai pomppaako samantien sängystä selaamaan kännykkää, saatko vielä lähtöhalit ja pusut ennen ulko-oven sulkeutumista jne.
Sillä mitä kelmuja missäkin vaiheessa käytetään, mitä on sallittujen ja mitä kiellettyjen asioiden listalla ei ole merkitystä. Se on se läsnäolo ja asiakkaan huomioiminen ihmisenä eikä pelkästään kävelevänä lompakkona ja kyrvänkantotelineenä, ne tekee GFE:n.

Hyvin sanottu  :inlove:
Juuri ne pienet asiat, silmien hymy, eleet ja kaikki jota listassa ei mainita tekee tapaamisesta GFE:n.

Mutta tarvitseeko tästä maksaa erikseen? Jos nämä asiat eivät ole itsestään selviä niin en tiedä sitten...mielestäni nuo vähän niinkuin kuuluvat asiaan. Tokihan turskat pitävät moisesta ja todennäköisesti käyttävät jatkossakin saman PT:n palveluja.
En varmasti menisi uudelleen mikäli palvelun laadussa olisi sanomista tai jäisi sellainen jotenkin muuten kylmäkiskoinen fiilis tapaamisesta.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #26 : Huhtikuu 21, 2021, 16:01:33 »
^ Joskus tarvitsee, joskus ei, riippuu täysin palveluntarjoajasta. Ja 15 min ajalla voi olla vaikeampi saada kuin 2 tunnin ajalla. Koska palveluja ja niiden sisältöjä ei ole standardisoitu, niin aina ei voi etukäteen tietää mitä saa kun uuden tuttavuuden luokse menee. Tosin ilmoituksia ja rapsoja tutkimalla voi jotain osviittaa saada. Ja sitten ne halvatun kemiat, jotka voi sotkea pakan ihan kumpaan suuntaan tahansa.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #27 : Huhtikuu 21, 2021, 16:05:35 »
Olen minä vaikka mitä juttua asiakkailta kuullut ja ketään mollaamatta kaikki liittyy ulkomaalaisiin.
Maksa kymppi lisää, niin pääsee vessaan, missä kuulemma kyyristeli pari kanssa siskoa jemmassa. Pyyhe toinen kymppi lisää. Suutelu käy, kun annat 20 extraa. Että hyvää päivää. Kyllä minäkin osaan miesten rahat sosialisoida, mutta ihan tuollaiseen en pysty.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #28 : Huhtikuu 21, 2021, 16:08:57 »
Mä olen sanonut tän josku sennenkin, mutta mulle GFE tarkoittaa sitä mitä tapahtuu ennen ja jälkeen varsinaisen ähinän, miten sut otetaan vastaan, suukot, halit, riisumisessa avustaminen, jääkö toinen sun viereesi hipsuteltavaksi laukeamisen jälkeen vai pomppaako samantien sängystä selaamaan kännykkää, saatko vielä lähtöhalit ja pusut ennen ulko-oven sulkeutumista jne.
Sillä mitä kelmuja missäkin vaiheessa käytetään, mitä on sallittujen ja mitä kiellettyjen asioiden listalla ei ole merkitystä. Se on se läsnäolo ja asiakkaan huomioiminen ihmisenä eikä pelkästään kävelevänä lompakkona ja kyrvänkantotelineenä, ne tekee GFE:n.

Hyvin sanottu  :inlove:
Juuri ne pienet asiat, silmien hymy, eleet ja kaikki jota listassa ei mainita tekee tapaamisesta GFE:n.

Mutta tarvitseeko tästä maksaa erikseen? Jos nämä asiat eivät ole itsestään selviä niin en tiedä sitten...mielestäni nuo vähän niinkuin kuuluvat asiaan. Tokihan turskat pitävät moisesta ja todennäköisesti käyttävät jatkossakin saman PT:n palveluja.
En varmasti menisi uudelleen mikäli palvelun laadussa olisi sanomista tai jäisi sellainen jotenkin muuten kylmäkiskoinen fiilis tapaamisesta.

No on asiakkaita jotka ei välitä yhtään hempeillä. Eivät puhu juuri mitään tai suunnilleen puhuvat työpuhelua kun astuvat ovesta sisään. Eleillä kysyvät missä pyyhe on, antavat rahat käteen ja hyppäävät suihkuun.
Heille tapaaminen on oikeasti pelkkä pano ja sellainen käynti ei vaadi palveluntarjoajalta niin paljon että on kai reilua tarjota "tyhjennystä" edullisempaan hintaan.
Eikä palvelu siinäkään tapauksessa ole tympeää tai kylmäkiskoista mutta jos asiakas ei halua edes kosketusta niin myyjänä on vaikea loistaa.

Tällaisessa tapauksessa hinnoittelu voisi olla
Pelkkä pano x hinta
Gfe tapaaminen toinen hinta.

En nyt näe mikä tässä niin närkästyttää. Ajattelisin vaikka että mäkkärikäynti on halpa koska itse viet roskat roskikseen ja hieman hinnakkaampi ravintola tulee hakemaan pöydältä ne roskat ja lautaset. Kummassakin ravintolassa henkilökunta hymyilee ja palvelee mutta toisessa on vähän extraa.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #29 : Huhtikuu 21, 2021, 16:10:21 »
Kyllä minäkin osaan miesten rahat sosialisoida, mutta ihan tuollaiseen en pysty.

Niinpä. Toiset osaa viedä turskien rahat tyylillä.  :inlove: :inlove: :inlove:
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #30 : Huhtikuu 21, 2021, 16:16:53 »

^^
Ymmärrän pointin, mutta jos palveluntarjoaja on luonteeltaan sellainen, että ei osaa olla Mäkkärin autokaista neiti.
Hänelle ihan kaikki on gourmet-safkaa ostamaan tullut asiakas. Raskasta joskus, mutta totta.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #31 : Huhtikuu 21, 2021, 16:20:54 »
Niinpä. Toiset osaa viedä turskien rahat tyylillä.  :inlove: :inlove: :inlove:

Senkin Juutas  :inlove: :inlove: :inlove:

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #32 : Huhtikuu 21, 2021, 16:23:51 »

^^
Ymmärrän pointin, mutta jos palveluntarjoaja on luonteeltaan sellainen, että ei osaa olla Mäkkärin autokaista neiti.
Hänelle ihan kaikki on gourmet-safkaa ostamaan tullut asiakas. Raskasta joskus, mutta totta.


Eikö me kaikki olla  :kiss:

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3553
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #33 : Huhtikuu 21, 2021, 16:41:59 »
Asiakkaana minulle kelpaa vain gourmet elämys, mäkkärisafkasta pitää maksaa minulle että suostun syömään.
Mutta jokaisella on omat halunsa joten on hyvä että kaikille löytyy sopiva pt.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #34 : Huhtikuu 21, 2021, 16:49:50 »
Jännä että ihmiset oikeesti haluaa suojaamatonta seksiä. Ihan mieletön riski palveluntarjoajalle. Oh well, not my problem.
Kyllä mulla on peruspano ja gfe erikseen. Näen gfe:n laajempana kokonaisuutena.

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #35 : Huhtikuu 21, 2021, 16:50:57 »
Mä olen sanonut tän josku sennenkin, mutta mulle GFE tarkoittaa sitä mitä tapahtuu ennen ja jälkeen varsinaisen ähinän, miten sut otetaan vastaan, suukot, halit, riisumisessa avustaminen, jääkö toinen sun viereesi hipsuteltavaksi laukeamisen jälkeen vai pomppaako samantien sängystä selaamaan kännykkää, saatko vielä lähtöhalit ja pusut ennen ulko-oven sulkeutumista jne.
Sillä mitä kelmuja missäkin vaiheessa käytetään, mitä on sallittujen ja mitä kiellettyjen asioiden listalla ei ole merkitystä. Se on se läsnäolo ja asiakkaan huomioiminen ihmisenä eikä pelkästään kävelevänä lompakkona ja kyrvänkantotelineenä, ne tekee GFE:n.

Tämä ❤️❤️❤️

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #36 : Huhtikuu 22, 2021, 07:14:51 »

Kyllä mulla on peruspano ja gfe erikseen. Näen gfe:n laajempana kokonaisuutena.

Silleen me ihmiset ja palveluntarjoajat ollaan erilaisia.
Minulta on turha tulla ruikuttamaan peruspanoa.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15404
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #37 : Huhtikuu 22, 2021, 07:34:18 »
Onko se peruspano tyyliin, rojut tuuttiin ja vex??

Ei hemmetti. :laught:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5397
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #38 : Huhtikuu 22, 2021, 08:07:33 »
Olen minä vaikka mitä juttua asiakkailta kuullut ja ketään mollaamatta kaikki liittyy ulkomaalaisiin.
Maksa kymppi lisää, niin pääsee vessaan, missä kuulemma kyyristeli pari kanssa siskoa jemmassa. Pyyhe toinen kymppi lisää. Suutelu käy, kun annat 20 extraa. Että hyvää päivää. Kyllä minäkin osaan miesten rahat sosialisoida, mutta ihan tuollaiseen en pysty.
Tästä tuli mieleen yksi kokemus. Varasin ajan ja ovella totesin että on kuvien henkilö mutta kuvat oli otettu ehkä 20v ja 30kg sitten.
Mulla ei ollut b-suunnitelmaa, olin tyhmä/kiltti ja en kääntynyt ovelta pois. Kun alettiin panemaan, ajattelin että nyt niin nopea suoritus kuin suinkin ja sitten pois. Olin naisen päällä lähärissä ja ajattelin että homma sujuu paremmin kun käännän katseeni pois kasvoistaan. Homma eteni kohti loppuhuipennusta mutta sitten nainen sanoi varoittamatta "voimme suudella jos maksat 20€ lisää".
Siinä meni se vähäisinkin into. Tajusin sen ja mun piti nousta kesken kaiken naisen päältä pois. Aloin pukemaan vaatteitani, samalla sopersin jotakin väsymyksestä tai työstressistä ja poistuin paikalta.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: gfe-palvelut
« Vastaus #39 : Huhtikuu 22, 2021, 08:28:35 »
Joo, eipä itelläkään ole eri hinnastoa GFE:lle ja muulle. Jos GFE on tuota mitä Juutas kuvasi niin kai se on sitten se munkin peruspalvelu.

Mut kaikki ei oikeesti kaipaa sitä sängyssä hipsuttelua seksin jälkeen ja hellää suukottelua.

Tästä tuli mieleen yksi kokemus. Varasin ajan ja ovella totesin että on kuvien henkilö mutta kuvat oli otettu ehkä 20v ja 30kg sitten.
Mulla ei ollut b-suunnitelmaa, olin tyhmä/kiltti ja en kääntynyt ovelta pois. Kun alettiin panemaan, ajattelin että nyt niin nopea suoritus kuin suinkin ja sitten pois. Olin naisen päällä lähärissä ja ajattelin että homma sujuu paremmin kun käännän katseeni pois kasvoistaan. Homma eteni kohti loppuhuipennusta mutta sitten nainen sanoi varoittamatta "voimme suudella jos maksat 20€ lisää".
Siinä meni se vähäisinkin into. Tajusin sen ja mun piti nousta kesken kaiken naisen päältä pois. Aloin pukemaan vaatteitani, samalla sopersin jotakin väsymyksestä tai työstressistä ja poistuin paikalta.

Voi ei, kuulostaa ihan kauhealta! Muutenkin tuntuu aika tunnelmanlatistajalta alkaa tehdä lisäbisnestä kesken aktin, ELLEI ole asiakas joka erityisesti kiihottuu maksamisaspektista. Mutta noin muuten olis parempi taktiikka käydä heti etukäteen läpi mitä mikäkin maksaa ja asiakas saa päättää haluamansa palvelut jo ennen paikalle saapumista - tai jos haluaa lennosta jotain lisää niin ehkä olisi muistissa että niinjuu, tästähän oli se lisämaksu.