Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Löysimme kesän seksikkäimmät uikkarit ja bikinit – mikä on suosikkisi?  (Luettu 393 kertaa)

Poissa Ribbeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2464
  • **** Nauttii muiden arvostusta

  Mikä on sinun valintasi?Ylhäältä alaspäin,ylimmäinen on nro:1 ja alimmainen on nro:10

  Oma valintani on nro:1 Baywatch-tyylinen uikkari.

  https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000011995306.html


 
 
 

Poissa Morjens

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1446
  • **** Nauttii muiden arvostusta
nro.6
Pienten yksityiskohtien rakastaja.

Poissa Viveca

  • Hero Member
  • Viestejä: 836
  • ****** Rakastajien aatelia
Ei kyllä löydy omaan silmään seksikkyyttä noista vaihtoehdoista, yhtä järkyttäviä kaikki.

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3384
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Simmarit eivät yksistään ole seksikkäitä. Ne voivat korostaa kantajansa muotoja, mikä toimii yhdellä ei välttämättä toimi toisella
do. or do not. there is no try.

Poissa namnam

  • Full Member
  • Viestejä: 279
  • ***** Huikea tyyppi
Aika rumia. Tää onkin melkein jokakesänen probleema löytää mieleiset bikinit auringonottoon ja oikeesti mukava uikkari uimiseen. En itse ymmärrä noita korkealle nousevia jalka-aukkoja. Ei ne pysy päällä vaan nousevat pyllyvakoon. Onkohan näidenkin takana mies suunnittelija? ;D Tämä on toki kooste seksikkäistä uikkareista eikä käytännöllisistä.
Milf, mature, gilf Jyväskylä

Poissa Ribbeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2464
  • **** Nauttii muiden arvostusta


  Uikkarit ja biksut näyttäisivät paremmalta puettuina henkilön päälle.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 11518
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Ei ollut yhtään stringi piksua eli kaikki oli rumia. Jos naaraan perseen edessä pitää olla jotain muuta kuin minä kyrpä kovana niin seitinohut naru sallitaan

Nimimerkillä: naiset ovat seksiobjekteja
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 22, 2026, 11:29:52 kirjoittanut Lifti »
Vanhuus ei tule yksin, se tulee löysän munan kanssa.

Poissa CuoreSportivo

  • Hero Member
  • Viestejä: 504
  • **** Nauttii muiden arvostusta


  Uikkarit ja biksut näyttäisivät paremmalta puettuina henkilön päälle.

Juuri näin. Nyt ei oikein voi sanoa mitään.