Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta  (Luettu 12048 kertaa)

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« : Huhtikuu 16, 2021, 21:12:39 »
Tuossa melkein kaikki on sanonut 8x30min tai 4x1h, että jännittää uuden turskan tapaamista. Millä asioilla te ns poistatte sen jännityksen ettei se näkyisi asiakkaalle ja tämä jäisi siihen luuloon, että olipa ns huono käynti vaan hän tuntisi itsensä "kuninkaaksi".

Toivottavasti PT pystyy ottamaan koppia asiasta mitä yritän etsiä
Feel so good...

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15021
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #1 : Huhtikuu 16, 2021, 21:46:36 »
 :whipping:
Toi on hyvä tapa.  :boozing:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #2 : Huhtikuu 16, 2021, 21:48:13 »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5328
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #3 : Huhtikuu 16, 2021, 21:56:33 »
 :kiss: toimii aina ja sitten  :blowjob: :inlove:

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #4 : Huhtikuu 16, 2021, 21:59:08 »
Sihteeri en ole mutta vastaan silti, itsellä kyllä se jännitys häviää aika nopeasti siinä kun vaan pääsee iholle :kiss:

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #5 : Huhtikuu 16, 2021, 22:05:44 »
Tuossa melkein kaikki on sanonut 8x30min tai 4x1h, että jännittää uuden turskan tapaamista. Millä asioilla te ns poistatte sen jännityksen ettei se näkyisi asiakkaalle ja tämä jäisi siihen luuloon, että olipa ns huono käynti vaan hän tuntisi itsensä "kuninkaaksi".

Toivottavasti PT pystyy ottamaan koppia asiasta mitä yritän etsiä

Onneksi isoin osa uusista asiakkaista poistaa sen jännityksen ihan vaan astumalla sisään :) Se jännitys on minulla ainakin enempi sellaista etukäteisodottelua, että mitähän sieltä tulee. Ja melkein aina on tullut oikein asiallinen ja mukava tyyppi niin ne ajatukset häviää ihan saman tien :) Sen jälkeen ihan helppo täysin luontevasti viedä tapaaminen läpi, joten turhaa te turskat tuota pelkäätte  :-*

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #6 : Huhtikuu 16, 2021, 22:31:53 »
Hmmmmmm....eikö kukaan tee töitä kännissä tai dulla huulessa.Vaari teki näin 60 vuotta  :o
Why so fragile?

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #7 : Huhtikuu 16, 2021, 22:38:47 »
Hmmmmmm....eikö kukaan tee töitä kännissä tai dulla huulessa.Vaari teki näin 60 vuotta  :o

Sä oot sillä aikakaudella  kun piti viimeistään ekalla kaudella tauolla sihauttaa korkki auki (70-80 luvulla tai aikaisemmin)
Feel so good...

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #8 : Huhtikuu 16, 2021, 22:49:28 »
Jännitys poistuu itsestään heti kun ovisilmästä näkyy asiakas.
Minua jännittää kovasti uuden asiakkaan vastaanottaminen (oli aika sitten 15min,30min tai tunti), mietin tuleeko hissistä joku siviilituttu, asiakkaaksi tekeytynyt vuokraisäntä, se vuosien takainen stalkkeriasiakas, sukulainen, monta miestä ryöstöaikeissa tai joku muu paha juttu. Mietin onko vaatteet oikeinpäin päällä, kämppä varmasti siivottu, lattia kuivattu edellisen asiakkaan ja oman suihkun jäljiltä (kyllä, palveluntarjoajat osaa käydä suihkussa) jne. Päässä pyörii vaikka mitä.
Kun ovesta lopulta astuu sisään asiakas joka usein näyttää hermoilevan vielä enemmän annan rauhoittavan halauksen ja tilanne etenee itsestään..
Outcallille ajaminen vasta jännittää! Mihin jätän auton, onko pimeää, löydänkö helposti perille. Adrenaliini virtaa.

Pieni jännitys pitää skarppina. Olen sanonut ennenkin että sitten kun tapaaminen ei tunnu enää miltään, lopetan.

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #9 : Huhtikuu 16, 2021, 23:10:24 »
Edelliseen viitaten, näinhän se menee kaikessa. Jos en itse ole omassa työelämässäni jännityksessä ennen tärkeää tapaamista, preseä tai neuvottelua, niin olen huolissani. Jännitys tekee skarpiksi.

Ja sitten mitä tulee tähän kohtuullisen uniikkiin liiketoimintaan, niin on ollut mielenkiintoista lukea pt kommentteja ekojen kohtaamisten jännityksistä. Aika hyvin olette osanneet peittää ainakin perustuen omiin kokemuksiini. Omista kokemuksista heitän vaan sen, että ekan GFE tapaamisen jälkeen en muistanut hissimatkasta tapaamiseen juurikaan mitään, oli kai viides kerros (ehkä).
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #10 : Huhtikuu 16, 2021, 23:16:03 »
Goldie puhui asiaa!  :inlove:
Just tuolta se tuntuu.

Itsellä vielä siinä lisänä pieni epävarmuus "tykkääkö se musta?" Sitten ku as astuu ovesta ja hymyilee. Tai sipaisee peppua. Tai halaa. Tai suutelee tmv. on helppo jatkaa rentoutuneemmin.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #11 : Huhtikuu 16, 2021, 23:19:25 »
Irrottamalla siemenen miehestä. Sillähän se jännitys(kin) hoituu. ;)

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #12 : Huhtikuu 16, 2021, 23:24:08 »
Mua ainakin jännittää ihan erityisesti se päivän eka asiakas. Käytännössä käyn noita Golddiggerin mainitsemia asioita läpi mielessäni. Ja toisen kohdalla on jo lähtöjään rennompi.
Mutta se jännitys on oikeesti tipotiessään heti, kun halaa ovesta tullutta miestä.

Outcallille ajaessa mua on jännittäny enemmän se kehä kolmosen sisäpuolella ajaminen kuin se itse tapaaminen... 😬

Ja jestas sentään, se mun ihan eka onnistunut keikkapäivä. Kun pääsin kotio, niin nukuin liki puol viikkoa ihan hillittömän pitkiä unia. Sen verran vaati se jännitys veroja!

Mutta kysymykseen, millä sitä jännitystä poistetaan. Jos mulla on joutoaikaa yleensä räplään puhelinta, tai teen muita ajanvieteasioita, jotka olen ottanut mukaan. Kuuntelen musiikkia.
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #13 : Huhtikuu 17, 2021, 00:02:01 »
Goldie puhui asiaa!  :inlove:
Just tuolta se tuntuu.

Itsellä vielä siinä lisänä pieni epävarmuus "tykkääkö se musta?" Sitten ku as astuu ovesta ja hymyilee. Tai sipaisee peppua. Tai halaa. Tai suutelee tmv. on helppo jatkaa rentoutuneemmin.

Son juurikin näin!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #14 : Huhtikuu 17, 2021, 00:10:55 »
Olen oma, itseni tunteva itseni. Olen rento ja viehättävä oma itseni. Ei ole mitään syytä jännittää.

Poissa Samppis

  • Newbie
  • Viestejä: 45
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #15 : Huhtikuu 17, 2021, 00:51:42 »
Itsellä vielä siinä lisänä pieni epävarmuus "tykkääkö se musta?" Sitten ku as astuu ovesta ja hymyilee. Tai sipaisee peppua. Tai halaa. Tai suutelee tmv. on helppo jatkaa rentoutuneemmin.

Enpä ole koskaan ajateltu tältä kantilta :o . Että onhan siinä hupakollakin paineita. Itse olen uuden kanssa aina vähän silleen "kehtaako tässä halata heti, saako koskettaa" jne :D . Kädet taskuissa ja katse lattiassa kunnes on muodollisuudet hoidettu. Vähän liioittelen, mutta tältä pohjalta kuitenkin.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #16 : Huhtikuu 17, 2021, 07:44:59 »
En minä oikein tiedä ja itsellekin joskun jännityshamppi istuu olkapäälle. En tiedä aina sitäkään, jännittääkö/pelkääkö asiakas minua, kun kuitenkin olen iso ja pelottava. Kosketus, niin jännitys on tiessään.

Poissa LempiLaina

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 46
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #17 : Huhtikuu 17, 2021, 11:01:15 »
Itsellä vielä siinä lisänä pieni epävarmuus "tykkääkö se musta?" Sitten ku as astuu ovesta ja hymyilee. Tai sipaisee peppua. Tai halaa. Tai suutelee tmv. on helppo jatkaa rentoutuneemmin.

Enpä ole koskaan ajateltu tältä kantilta :o . Että onhan siinä hupakollakin paineita. Itse olen uuden kanssa aina vähän silleen "kehtaako tässä halata heti, saako koskettaa" jne :D . Kädet taskuissa ja katse lattiassa kunnes on muodollisuudet hoidettu. Vähän liioittelen, mutta tältä pohjalta kuitenkin.


Mulla on myös tuo tykkääköhän se musta. Olen Kuitenkin BBW/SSBBW, joten ulkonäköäni ruotivaa paskaa olen saanut kuulla koko ikäni erinäisiltä tahoilta. Kuitenkin tiedän, että on PALJON miehiä, jotka tykkää nimenomaan minulaisistani naisista ja ovat siitä valmiita maksamaan. Mutta tuo kulkee mun mukana oikeastaan aina, vaikka ei välttämättä ulospäin näykään, monet ystävät esim. pitävät minua hyvinkin rohkeana ja itsevarmana. Mutta ah, kun tulee se pienikin varmennus, että kyllä poka tykkää, niin se viimeinenkin epävarmuus sulaa samantien.  :inlove:

Aika usein kuulen minäkin kysymystä, että saako koskea kun on jo maksettu. Kyllä saa siinä vaiheessa ja oikein mieluusti saakin.  :kiss:

 
Oulu 22.8.2023

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #18 : Huhtikuu 17, 2021, 11:28:54 »
Jos ilmoittaa olevansa BBW, niin mikä ongelma. Yhteiskunnassa yleensäkin on ulkonäköpaineita, kiitti jonkun fuckin Temppareiden. Me kaikki ollaan mitä ollaan ja en halua Sofia Berlofiksi. Jos vittu ei kelpaa, niin sorry myyn sen seuraavalle.
Ihminen on se millä on väliä, ei sillä että ostin 202 värisen Maybelinen meikkipuuterin eilen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Millä sihteerit poistaa jännityksen tapaamisesta
« Vastaus #19 : Huhtikuu 17, 2021, 11:42:58 »
^ Siisti tyttö suusi tai vaari antaa satikutia, korvapuustia, tukkapöllyä ja isin kädestä  :inlove:
Why so fragile?