Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kellottaminen  (Luettu 4399 kertaa)

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 307
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kellottaminen
« Vastaus #20 : Huhtikuu 16, 2021, 12:45:35 »
Luulin otsikosta että täällä puhuttais tietokoneista ;D

Tuo oli hyvä  ;D

Sorry ot.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kellottaminen
« Vastaus #21 : Huhtikuu 16, 2021, 14:29:06 »
No mutta tässä vaarin lapsenlapsenlapsi näyttää kellottamista - https://www.youtube.com/watch?v=LhpJolD2Oqs
Why so fragile?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kellottaminen
« Vastaus #22 : Huhtikuu 17, 2021, 08:35:16 »
Ovelta ovelle juurikin, eli aika alkaa kun saavut asuntoon ja maksetun ajan päättyessä pitäisi olla kynnyksellä menossa ulos. Jos käyt suihkussa tytön luona, haluat höpötellä tytön kanssa, haluat juomista yms. lasketaan kaikki se maksettuun aikaa. Taitaa jotkut käyttääkin ilmaisua että veloittavat ajasta.

Sama.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa LempiLaina

  • Newbie
  • Galleria (6)
  • Viestejä: 46
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kellottaminen
« Vastaus #23 : Huhtikuu 17, 2021, 10:52:24 »
Mulla on myös tuo aikaperusteinen veloitus. Pyrin pitämään asiakkaiden välissä 30min välit, jos ehditään pitämään koko varattu aika kivaa, niin sitten pidetään, mutta jos seuraava on jo ovella kolkuttelemassa, niin nihkeeksi menee. Haluan kuitenkin esim. tuulettaa huoneistoa, pedata sänkyä ja pesasta itseäni ennenkuin seuraava tulee.
Oulu 22.8.2023

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kellottaminen
« Vastaus #24 : Huhtikuu 17, 2021, 21:14:37 »
On se vissiin niinkin että jos on sovittu puolen tunnin aika alkaen klo 18:00 ja turska saapuu paikalle 18:10 ja myöhästymisen syy on hän itse niin aika loppuu klo 18:30.
Tässä varmaan riippuu vähän, millon seuraava asiakas on tulossa (vai onko). Jos olis hyvin aikaa seuraavaan niin itse varmaan antaisin olla sen 30 min, mutta jos täytyy valmistautua seuraavaan niin sit se on valitettavasti poistuttava sillon 18.30. Hyvä tapa on että tulee ajallaan ja lähtee ajallaan :D

Vuosia sitten jouduin odottamaan erästä palveluntarjoajaa 15min ajan. Olin varannut tunnin. Paikan päällä pahoitteli, että edellisen asiakkaan vuoksi on myöhässä, mutta aikaa ei voisi antaa sovittua, koska seuraava oli tulossa heti perään.
Suurin yllätys oli kuitenkin että hinta oli kuitenkin edelleen 1h ajasta, jonka olin varannut.
Tunsin itseni huijatuksi enkä käynyt enää hänen luonaan myöhemmin ollenkaan, vaikka ennemmin olin käynyt useasti.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5378
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kellottaminen
« Vastaus #25 : Huhtikuu 17, 2021, 21:50:54 »
On se vissiin niinkin että jos on sovittu puolen tunnin aika alkaen klo 18:00 ja turska saapuu paikalle 18:10 ja myöhästymisen syy on hän itse niin aika loppuu klo 18:30.
Tässä varmaan riippuu vähän, millon seuraava asiakas on tulossa (vai onko). Jos olis hyvin aikaa seuraavaan niin itse varmaan antaisin olla sen 30 min, mutta jos täytyy valmistautua seuraavaan niin sit se on valitettavasti poistuttava sillon 18.30. Hyvä tapa on että tulee ajallaan ja lähtee ajallaan :D

Vuosia sitten jouduin odottamaan erästä palveluntarjoajaa 15min ajan. Olin varannut tunnin. Paikan päällä pahoitteli, että edellisen asiakkaan vuoksi on myöhässä, mutta aikaa ei voisi antaa sovittua, koska seuraava oli tulossa heti perään.
Suurin yllätys oli kuitenkin että hinta oli kuitenkin edelleen 1h ajasta, jonka olin varannut.
Tunsin itseni huijatuksi enkä käynyt enää hänen luonaan myöhemmin ollenkaan, vaikka ennemmin olin käynyt useasti.
Tuollaisia on mullekin sattunut. Myös parin suomihupsun kanssa jolla on nimimerkki tällä foorumilla. Jää viimeiseksi vierailuksi vaikka muuten olisikin ihan kivaa.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2098
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kellottaminen
« Vastaus #26 : Huhtikuu 18, 2021, 06:55:11 »
Suurin yllätys oli kuitenkin että hinta oli kuitenkin edelleen 1h ajasta, jonka olin varannut.

Näissä pitäisi ottaa se arkijärki käyttöön ja työntää kullinpirulaisen ajatukset huits helvettiin = kääntyä ovella.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kellottaminen
« Vastaus #27 : Huhtikuu 18, 2021, 10:37:44 »
On se vissiin niinkin että jos on sovittu puolen tunnin aika alkaen klo 18:00 ja turska saapuu paikalle 18:10 ja myöhästymisen syy on hän itse niin aika loppuu klo 18:30.
Tässä varmaan riippuu vähän, millon seuraava asiakas on tulossa (vai onko). Jos olis hyvin aikaa seuraavaan niin itse varmaan antaisin olla sen 30 min, mutta jos täytyy valmistautua seuraavaan niin sit se on valitettavasti poistuttava sillon 18.30. Hyvä tapa on että tulee ajallaan ja lähtee ajallaan :D

Vuosia sitten jouduin odottamaan erästä palveluntarjoajaa 15min ajan. Olin varannut tunnin. Paikan päällä pahoitteli, että edellisen asiakkaan vuoksi on myöhässä, mutta aikaa ei voisi antaa sovittua, koska seuraava oli tulossa heti perään.
Suurin yllätys oli kuitenkin että hinta oli kuitenkin edelleen 1h ajasta, jonka olin varannut.
Tunsin itseni huijatuksi enkä käynyt enää hänen luonaan myöhemmin ollenkaan, vaikka ennemmin olin käynyt useasti.
Tuollaisia on mullekin sattunut. Myös parin suomihupsun kanssa jolla on nimimerkki tällä foorumilla. Jää viimeiseksi vierailuksi vaikka muuten olisikin ihan kivaa.
Vaarilta tippui tekohampaat aamupuurolautaselle ja pumpusta ottaa  :o
Kyllä vaari on sitä mieltä että jos tyttö ryssii tunnin ajasta 15min niin silloin aikaa jää 45min ja silloin ei voida ukolta koijata tunnin hintaa  >:(

Vaari alkaakin kantamaan mukanaan käkikelloa ja sillä se kellotus tapahtuu, etteivät vedä vanhaa miestä nenästä  :o
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 18, 2021, 10:39:24 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?