Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jos asiakas päättaisi hinnat  (Luettu 16681 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #100 : Huhtikuu 17, 2021, 16:14:30 »
Mieluiten tietysti saisi ilmaiseksi kaikilta vain tekstarilla että "hei se olen mä", mutta kun ei eletä fantasiamaailmassa on hinnoista puhuminen aika turhaa.
Sulla on tässä pointti mutta ei se ole mitään fantasiamaailmaa että hinnat putoaisi. Se veisi aikaa n.vuoden. Vapaaehtoisesti. Tai koronaa tähän vielä kolme vuotta - olisi eri ääni kellossa. Kukaan ei maksa tunnnista kuin huntin. Jos ette oo ollu vuotta ilman pillua niin tehkää vaikka vakuutuspetos  :laught:

Oikeesti, ei se paljoo vaatisi mutta onneksi Suomalaiset ovat  :sheep: - minäkin saan tunnilta 200€ - tarina on tosi!
Vaari löi makkarakojun pystyyn tuossa muutama vko sitten ja veti rantaan heti kolme asiakasta alta 5 tunnin.
Hiki kyllä tuli ja pillua " joutui " nuolemaan kuin Lassie.
Nyt voi taas ryypätä ja tehdä haista perse urakoita  :)
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 17, 2021, 16:16:57 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #101 : Huhtikuu 17, 2021, 21:26:12 »
Olis siinä kynnystä tutun tytön luo lähteä ja maksaa vähemmän kuin vanhan tutun hinnaston mukaan :)

En näe ollenkaan järkeväksi käydä vakkarin luona samalla hinnalla kuin täysin randomin.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #102 : Huhtikuu 18, 2021, 16:29:24 »
Olis siinä kynnystä tutun tytön luo lähteä ja maksaa vähemmän kuin vanhan tutun hinnaston mukaan :)

En näe ollenkaan järkeväksi käydä vakkarin luona samalla hinnalla kuin täysin randomin.

Miksi et? Vakkarille mennessäsi tiedät että tulet saamaan toivomaasi palvelua, randomilta voit vain toivoa saavasi sitä.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #103 : Huhtikuu 18, 2021, 16:51:09 »
Olis siinä kynnystä tutun tytön luo lähteä ja maksaa vähemmän kuin vanhan tutun hinnaston mukaan :)

En näe ollenkaan järkeväksi käydä vakkarin luona samalla hinnalla kuin täysin randomin.

Miksi et? Vakkarille mennessäsi tiedät että tulet saamaan toivomaasi palvelua, randomilta voit vain toivoa saavasi sitä.

Komppaan! Voihan useasti käyvä vakkari saada tietysti alennusta pt:lta, mutta mieluusti annan vielä tippiäkin siitä ilosta että pääsee vakkaria tapaamaan.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #104 : Huhtikuu 18, 2021, 17:02:24 »

Komppaan! Voihan useasti käyvä vakkari saada tietysti alennusta pt:lta, mutta mieluusti annan vielä tippiäkin siitä ilosta että pääsee vakkaria tapaamaan.

Juu, vakkari täytyyy palkita siitä että ottaa juuri minut vastaan vaikka samaan aikaan saattaisi olla tyrkyllä asiakkaaksi joku todellinen alfaauros joka saa naisen tulemaan ensimmäisen kerran jo aikaa varatessaan pelkällä äänellään ja hoitelee naiselle 7 orkkua vartissa.  ;D
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #105 : Huhtikuu 18, 2021, 17:10:14 »
En ole varma olenko oikeassa mutta palveluntarjoajat tuntuvat kiinnittävän todella vähän huomiota miehen ulkonäköön tai panotaitoihin. Muut piirteet painavat vaakakupissa enemmän. Oikeastaan naiset ylipäätään.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #106 : Huhtikuu 18, 2021, 17:51:34 »
Olis siinä kynnystä tutun tytön luo lähteä ja maksaa vähemmän kuin vanhan tutun hinnaston mukaan :)

En näe ollenkaan järkeväksi käydä vakkarin luona samalla hinnalla kuin täysin randomin.

Mä satsaan laatuun. Suosituilla saattaa täyttyä kalenteri hyvissä ajoin (ainakin ilmo katoaa ennen d-day:tä). Jos asiakkaat määräis hinnan, niin menis huutokaupaksi ja tarttis maksaa enemmän, että pääsis tapaamaan.
#maksuseksionihanaa

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #107 : Toukokuu 01, 2021, 00:24:22 »
En ole varma olenko oikeassa mutta palveluntarjoajat tuntuvat kiinnittävän todella vähän huomiota miehen ulkonäköön tai panotaitoihin. Muut piirteet painavat vaakakupissa enemmän. Oikeastaan naiset ylipäätään.

Olet oikeassa. Pääosin juuri noin.
Asiallisuus (kunnioittaa pt:n asettamia sääntöjä ja rajoja, ei turhaa viestittelyä yms.), luotettavuus (ei oharoi, säädä aikoja tms.), hygienia (ei hajuja/makuja)...mm. nuo on asiakassuhteessa niitä tärkeitä asioista. Tää ei ole sama kuin siviilideittailu, ja välillä tuntuu että asiakkailla menee ne kuuluisat puurot ja vellit sekaisin.

Komppaan! Voihan useasti käyvä vakkari saada tietysti alennusta pt:lta, mutta mieluusti annan vielä tippiäkin siitä ilosta että pääsee vakkaria tapaamaan.
Juu, vakkari täytyyy palkita siitä että ottaa juuri minut vastaan vaikka samaan aikaan saattaisi olla tyrkyllä asiakkaaksi joku todellinen alfaauros joka saa naisen tulemaan ensimmäisen kerran jo aikaa varatessaan pelkällä äänellään ja hoitelee naiselle 7 orkkua vartissa.  ;D

Vakkari saattaa saada sellaisen edun että sille varataan aika vaikka samaanaikaan tyrkyllä voisi olla pt:lle rahakkaampi diili toisaalla. Kumminkaan puolin mä en vakiona odota/tarjoa mitään vakkari erikoiskohtelua. Asiakkaan suuntaan se että pt antaa vakkareille vähän extra etuja ei aina varmasti edes tavoita vakkareiden tajuntaa. Esim. juuri tuo että samaanaikaan tulleissa varauksissa annan mulle kannattamattomamman diilin vakkarille (toki se mulle varmempi) tai hyväksyn hieman enemmän turhaa viestittelyä vakkareiden suunnasta siinä missä tuntematon olisi jo blokattuna.

Mä satsaan laatuun. Suosituilla saattaa täyttyä kalenteri hyvissä ajoin (ainakin ilmo katoaa ennen d-day:tä). Jos asiakkaat määräis hinnan, niin menis huutokaupaksi ja tarttis maksaa enemmän, että pääsis tapaamaan.

Voi kuulostaa oudolta, mutta tietyissä tilanteissa/hetkinä tuota huutokauppaa yritetään oikeasti tosissaan käydä. Mulla tuohon pätee sama suhtautuminen kuin tinkaamiseen - ehdoton ei. Mä olen antanut kiinteän hinnan, eikä siitä tingitä, mutta, mulle tarjoamalla enemmän ei voi myöskään voi lahjoa mua perumaan jonkun toisen aikaa. Hinta on kaikille sama, ekana ajan varannut sen saa, reilu peli.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #108 : Lokakuu 18, 2021, 11:08:53 »
Minun mielestä hinnoittelun pitäisi olla asiakas kohtaista (tai niin itse hinnoittelisin jos seksiä möisin).

Eli esimerkiksi 30min aika.

Jos asiakas olisi sen näköinen että mielellään sen kanssa parisin vaikka en olisi töissä hinta olisi hyvinkin nimellinen esim 20e

Jos asiakas olisi sen näköinen et ihan ok kai ton kanssa nyt voi paneskella niin hinta olis esim. 100e

Ja jos taas asiakas olis epämiellyttävän näköinen  sellainen jota en ilmasi ikinä panis olis hinta esim. 1000e

Vau.....  :laught: Eli siis jos itse myisit niin ei irtoisi rumalle asiakkaalle , jos se tarjoisi varttia vaille 60 tai 70 euroa?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #109 : Lokakuu 18, 2021, 11:25:00 »
Minun mielestä hinnoittelun pitäisi olla asiakas kohtaista (tai niin itse hinnoittelisin jos seksiä möisin).

Eli esimerkiksi 30min aika.

Jos asiakas olisi sen näköinen että mielellään sen kanssa parisin vaikka en olisi töissä hinta olisi hyvinkin nimellinen esim 20e

Jos asiakas olisi sen näköinen et ihan ok kai ton kanssa nyt voi paneskella niin hinta olis esim. 100e

Ja jos taas asiakas olis epämiellyttävän näköinen  sellainen jota en ilmasi ikinä panis olis hinta esim. 1000e

Vau.....  :laught: Eli siis jos itse myisit niin ei irtoisi rumalle asiakkaalle , jos se tarjoisi varttia vaille 60 tai 70 euroa?

Riippuu tietenkin siitä kuinka kovassa rahan tarpeessa olisin, mutta todennäköisesti en kyllä myisi.

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #110 : Lokakuu 18, 2021, 11:29:30 »
Minun mielestä hinnoittelun pitäisi olla asiakas kohtaista (tai niin itse hinnoittelisin jos seksiä möisin).

Eli esimerkiksi 30min aika.

Jos asiakas olisi sen näköinen että mielellään sen kanssa parisin vaikka en olisi töissä hinta olisi hyvinkin nimellinen esim 20e

Jos asiakas olisi sen näköinen et ihan ok kai ton kanssa nyt voi paneskella niin hinta olis esim. 100e

Ja jos taas asiakas olis epämiellyttävän näköinen  sellainen jota en ilmasi ikinä panis olis hinta esim. 1000e
Ois muuten kätevää kun kaupassakin toimis samalla tavalla. Että jos oot oikein mukava myyjää kohtaan niin saat sitten 80 % alennusta tuotteesta. Jos oot vittupää etkä tervehdi myyjää tai muista laittaa korona-aikana maskia niin joudut maksamaan 10-kertaisen hinnan. Ei auta ruikuttaa, että ei oo muutenkaan varaa kuin makaroniin normihinnoillakaan!

Näinhän se käytännössä meneekin mutta ei suoraan siellä kaupan kassalla.
Vaan esimerkiksi niin että

Jos asiakas ostaa kaupasta vaikka marjoja hän maksaa niistä x€ kilolta, jos taas asiakas on valmis näkemään vaivaa ja menee itse metsään poimimaan marjat saa hän ne ilmaiseksi.

Sama homma esim kalan kanssa.


Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #111 : Lokakuu 18, 2021, 14:20:46 »
Minun mielestä hinnoittelun pitäisi olla asiakas kohtaista (tai niin itse hinnoittelisin jos seksiä möisin).

Eli esimerkiksi 30min aika.

Jos asiakas olisi sen näköinen että mielellään sen kanssa parisin vaikka en olisi töissä hinta olisi hyvinkin nimellinen esim 20e

Jos asiakas olisi sen näköinen et ihan ok kai ton kanssa nyt voi paneskella niin hinta olis esim. 100e

Ja jos taas asiakas olis epämiellyttävän näköinen  sellainen jota en ilmasi ikinä panis olis hinta esim. 1000e
Ois muuten kätevää kun kaupassakin toimis samalla tavalla. Että jos oot oikein mukava myyjää kohtaan niin saat sitten 80 % alennusta tuotteesta. Jos oot vittupää etkä tervehdi myyjää tai muista laittaa korona-aikana maskia niin joudut maksamaan 10-kertaisen hinnan. Ei auta ruikuttaa, että ei oo muutenkaan varaa kuin makaroniin normihinnoillakaan!

Näinhän se käytännössä meneekin mutta ei suoraan siellä kaupan kassalla.
Vaan esimerkiksi niin että

Jos asiakas ostaa kaupasta vaikka marjoja hän maksaa niistä x€ kilolta, jos taas asiakas on valmis näkemään vaivaa ja menee itse metsään poimimaan marjat saa hän ne ilmaiseksi.

Sama homma esim kalan kanssa.


Kyllä tässä kuule nähdään vaivaa ja keksitään kaikennäköisiä meriselityksiä sekä tehdään järjestelyjä jotta päästään tapaamaan tiettyä.
Sen jälkeen vielä maksetaan hymyssä suin 200€/h  :behind:

Eikä yleensä 99,9% ota edes päähän jälkikäteen.
Ajatellaan vaan että kyllä se oli kaiken vaivan arvoista  :inlove:
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #112 : Lokakuu 18, 2021, 15:02:06 »
Minun mielestä hinnoittelun pitäisi olla asiakas kohtaista (tai niin itse hinnoittelisin jos seksiä möisin).

Eli esimerkiksi 30min aika.

Jos asiakas olisi sen näköinen että mielellään sen kanssa parisin vaikka en olisi töissä hinta olisi hyvinkin nimellinen esim 20e

Jos asiakas olisi sen näköinen et ihan ok kai ton kanssa nyt voi paneskella niin hinta olis esim. 100e

Ja jos taas asiakas olis epämiellyttävän näköinen  sellainen jota en ilmasi ikinä panis olis hinta esim. 1000e

Vau.....  :laught: Eli siis jos itse myisit niin ei irtoisi rumalle asiakkaalle , jos se tarjoisi varttia vaille 60 tai 70 euroa?
Nyt ymmärrän miksi sä joudut maksaan aina niitä kiskurihintoja.  :laught:
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8966
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #113 : Lokakuu 18, 2021, 15:27:00 »
Pari lounaria löytyy nopeimmalle  :blowjob:
Why so fragile?

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #114 : Lokakuu 18, 2021, 16:08:50 »
Pari lounaria löytyy nopeimmalle  :blowjob:
Onko ne Edenred vai Smartum? 🤔
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #115 : Lokakuu 26, 2021, 13:09:44 »
Venla puhui huutokaupasta ainakin " hyvän asian puolesta " semmosen järjesti 1 Domina . raha siis lahjoitettiin

ei kai ollut tarkkaa aika rajoitusta . silti sanoisin hinta nousi 100% eli voisi kannattaakin

" kerran kuussa myyn yön yli huutokaupalla lähtö 1e "
kysyvälle vastataan

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #116 : Lokakuu 26, 2021, 13:22:52 »
^mitähän järkeä tuossa nyt olisi?
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1751
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #117 : Lokakuu 26, 2021, 15:59:38 »
^mitähän järkeä tuossa nyt olisi?

jännitystä elämään " mainosta " ja 99.9% varmasti parempi hinta.
kysyvälle vastataan

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #118 : Lokakuu 26, 2021, 16:01:33 »
^"varmasti". Ei muuta kuin hupakot riviin ja Palsanmäki meklaamaan? Meni kahdella kympillä etupenkin Erkille.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 151
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Jos asiakas päättaisi hinnat
« Vastaus #119 : Lokakuu 26, 2021, 16:07:13 »
nostaisin kyllä muutaman hintoja :)