Viihde ja kevennykset > Kaatopaikka
55 -72 vuotias huora
Lifti:
--- Lainaus käyttäjältä: Aurora Mature - Huhtikuu 11, 2021, 14:40:13 ---Joo ja tietyt tyypit nappaavat provon :headphones:
--- Lainaus päättyy ---
Pellejä ovat sellaiset tyypit. Onneksi me ollaan Aurora sivistyneitä ihmisiä. Ei välitetä niistä muista :headbang:
Kapu:
Olen tähän saakka käynyt itseni ikäisillä ja nuoremmilla. Ei minua kyllä kiinnosta, minkä ikäisillä joku muu käy. En tiedä, käynkö joskus kuusikymppisillä huorilla.
RobertLey:
Meikäläinen on sillä tavalla kranttu että olen viikon tai parin sisään tavannut ensin yli viisikymppisen sihteerin ja seuraavaksi kahdeksantoista kesäisen aloittelijan. Että olen näissä asioissa aika tarkka vallankin tuon iän suhteen.
Ja Kapua kompaten; jokainen käy siellä missä käy ja sen ei pitäisi kalvaa kenenkään muun nokkarustoa. Ei kanssaturskien eikä palveluntarjoajien.
Jani Juhani:
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Huhtikuu 11, 2021, 13:37:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Huhtikuu 11, 2021, 13:30:08 ---^Älähän nyt hötkyile, kohta sun inboxis on täynnä viestejä että tuutko käymään! :boozing:
--- Lainaus päättyy ---
Voihan v**tu😁
--- Lainaus päättyy ---
--- Lainaus käyttäjältä: Billheili - Huhtikuu 11, 2021, 13:37:36 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Huhtikuu 11, 2021, 13:30:08 ---^Älähän nyt hötkyile, kohta sun inboxis on täynnä viestejä että tuutko käymään! :boozing:
--- Lainaus päättyy ---
Voihan v**tu😁
--- Lainaus päättyy ---
herra48:
Oliko tän tarkoitus olla joku mainos? Jos oli nii en oo kohderyhmää, tykkään maksaa käteisellä enkä lonkeroina
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta