Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Taudit  (Luettu 17836 kertaa)

Poissa Setämies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Taudit
« Vastaus #60 : eilen kello 23:51:44 »
Kiitos vinkeistä.

Testeihin meen tietysti. ”Hupakoihin” enää en.

Mikä lienee ollut motiivi tarjoajalla laittaa se suojaamaton maila sinne.
Toki ihan on omaa vikaani. Kyllä näillä vuosilla jo pitäisi kiimasta huolimatta ymmärtää vetäytyä.

ei helvata pyydät mansikka jäätelöä, saat mansikkajäätelöä.. Alat miettimään onko myyjä pimee, kun antaa mitä pyydät??

Niin, no mansikkajäätelöä en söisi kuoret päällä.
Tätä herkkua olisin mieluummin nauttinut kuorilla. Mutta tottakai tien, että olis ollu ihan mun oma asia pyytää huputtamaan julku.

Tosi eskossa tämä leidi saanut hyviä arvosteluja , eikä kukaan raportoi kikkelin tippumisesta. Eikä muistakaan veneeristä vaaroista.
Jos mäkin alkaisin raporttia kirjottaan niin ei valittamista itse kyydistä.

Mulla testit tilattuna, pitää pari päivää odotella että tulee luotettava tulos. Ja kolme viikkoa hiv testiä varten. Pitkä on odottavan aika.

Helposti sai kaikki etänä pihlajalinnasta. 

Poissa mattssonni

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #61 : tänään kello 00:01:07 »
Niitä on sellaisia ns. alkuvaiheen hiv-testejä (joku HIV-RNA) myös, joiden pitäisi näyttää tartunta jo 5-15 päivän sisällä.
Sellainen saatavilla ainakin tuolta:
https://ihosairaala.fi/palvelut/seksitaudit-ja-intiimialue/testit-ilman-lahetetta/

Hinta tosin on hirmuinen, mutta voi silti olla sen väärtti, jos odottavan aika tuntuu ihan ahdistavan pitkältä.
ja kyllä tässä lajissa on jokainen joutunut todennäköisesti kovempiakin oppirahan menetyksiä kokemaan, niin ei tuo hinta välttämättä siihenkään nähden paha ole...
Sitä paitsi se n verran sinulla säästyy nyt kuitenkin väliin jäävissä käynneissä joka tapauksessa.
Testin toimivuudesta ja luotettavuudesta minulla ei tosin mitään tietoa mutta ei kai se ihan huuhaata voi olla, kun sellaista kuitenkin myydään ja joku on siitä valmis noinkin korkean hinnan maksamaan?

Mitä itse tapahtuneeseen tulee niin älä suotta syyttele itseäsi. Tilanne on ilmeisesti tullut äkkiä ja odottamatta ja se on kyllä ihan törkeää toimintaa nimenomaan häneltä ottaa kysymättä paljaana sisään, jos ei ole kertonut etukäteen olevansa prepillä (ja olisi se törkeää ja ammattitaidotonta muutenkin kysymättä)
« Viimeksi muokattu: tänään kello 00:09:28 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Setämies

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #62 : tänään kello 00:14:35 »
Iso Kiitos!

On toki kallis. Mutta sen arvoinen.

Poissa Teemukillinen

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #63 : tänään kello 08:22:02 »
https://ihosairaala.fi/palvelut/seksitaudit-ja-intiimialue/testit-ilman-lahetetta/

Hinta tosin on hirmuinen, mutta voi silti olla sen väärtti, jos odottavan aika tuntuu ihan ahdistavan pitkältä.
ja kyllä tässä lajissa on jokainen joutunut todennäköisesti kovempiakin oppirahan menetyksiä kokemaan, niin ei tuo hinta välttämättä siihenkään nähden paha ole...
Sitä paitsi se n verran sinulla säästyy nyt kuitenkin väliin jäävissä käynneissä joka tapauksessa.
Testin toimivuudesta ja luotettavuudesta minulla ei tosin mitään tietoa mutta ei kai se ihan huuhaata voi olla, kun sellaista kuitenkin myydään ja joku on siitä valmis noinkin korkean hinnan maksamaan?

Mitä itse tapahtuneeseen tulee niin älä suotta syyttele itseäsi. Tilanne on ilmeisesti tullut äkkiä ja odottamatta ja se on kyllä ihan törkeää toimintaa nimenomaan häneltä ottaa kysymättä paljaana sisään, jos ei ole kertonut etukäteen olevansa prepillä (ja olisi se törkeää ja ammattitaidotonta muutenkin kysymättä)
[/quote]

En tiedä, mutta mua vähän naurattaa. Ensinnäkin, jos tämä setämies ei ole pelkkä runkkari trolli, niin hän itse pyysi saada panna paljaalla. Toisekseen juttelette täällä jostain kotiintilattavista sukupuoli testipaketeista jotka ovat mielestänne kalliita.. kukin tietysti toimii haluamallaan tavalla,

itse kirjauduin digiklinikalle kerroin yloeänä saaneeni ilmaiseksi pillua kun annoin kohteelle 150e, nyt tars testaa sainko mitään. Laittoivat lähetteen labraan, tilasin ajan kävin kokeissa, tulos 2päivän päästä digiklinikalla luettavissa. Negatiiviset nielua myöten, rahaa ei kukaan ole pyytänyt missään kohtaa.

OT. Joskus joku käyttää 2 profiilia ja vastailee omiin postauksiinsa. Hauskuuttaa näin itseään, epäilen, että setämies on näitä hemmoja?

Tuli vaan noista viestien sisällöistä mieleen, tottakai tiedän, että palstalla pyörii vähä-älyisiäkin. Kiitos ja hyvää kesää, koulutkin on loppunut, tarinaniskijää on sieltäkin vapautunut.