Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rapsat seksisaitilla  (Luettu 8990 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #60 : Huhtikuu 10, 2021, 09:45:32 »
Tavallaan kaipaan niitä rapsoja missä siitä huorasta ei mainita sanallakaan. Oli jotenkin suloista lukea kun ukko vääntää itsestää jumalaa ja kyrpäkin oli toista metriä.
Why so fragile?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #61 : Huhtikuu 10, 2021, 10:45:49 »
^Tarkoitatko niitä missä ajetaan ässämersulla, ja kyrpä on kookkain mitä löytyy?
Saitin Bud Spencer

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #62 : Huhtikuu 10, 2021, 11:02:52 »
Sitä ja sit sitä hessulia joka menetti "ässä mersusa" avioerossa vaimolle ja polkee huoriin tyttäreltään lainatulla polkupyörällä. Tuossa kohtaa pitääkin ehkä itseään vähän rapsassa nostattaa. Ymmärrän.

Loppupeleissä kumpaakin yhdistävä elementti oli regular size. Ja minä jos kuka tiedän että ei se niin helppoa ole!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2021, 11:07:32 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #63 : Huhtikuu 10, 2021, 11:07:50 »
Juuri näin!
Kullin koosta: koon kehuminenhan kuuluu pt säännöstöön, pykälä #1.
Kaikilla on isoin mitä on tullut vastaan.

Sen tiedän, että he joilla on oikeasti iso mulkku eivät siitä tee numeroa. He tietävät että heillä on iso. Keskiverto kullit sitten vähän keulivat ja tuntuvat kilpailevan kuka on keskivaiheen kunkku.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa pohjoisenyöt

  • Jr. Member
  • Viestejä: 76
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #64 : Huhtikuu 11, 2021, 15:37:43 »
Öhöm.

Rapsat ovat mielestäni tämän skenen parasta antia. Sexworkin sivuilla aikoinaan oli suorastaan legendaarista tarinaa.
Mielestäni näissä pitäisi aina pitää mielessä se, että yksityisyys säilyy 100%. Jokainen turskakin voi omallekohdalle ajatella mitä se tarkoittaa käytännössä. Ja muistaa myös ihmisyys. Ilman lupaa en tekisi mitään, toki huonolle kokemukselle ei varmasti lupaa heruisikaan.
Kannattaa ylipäätään ajatella kuinka paljon nämä tyttäret antavat itsestänsä. Kuinka monella meistä olisi siviilielämässä mahdollisuuksia a: näin kauniisiin naisiin ja b: saada ammattimaisesti toteutettua nautintoa.
Jokainen rapsa on hyvä, hyviä kokemuksiahan täältä haetaan.
Itse rapsannut täällä kerran, suurkiitos teille kaikille jotka annoitte runsain määrin erittäin positiivista palautetta.

Ikävä kyllä, tästä saitista on tullut "isojen poikien hiekkalaatikko". Kohta täällä on vain muutama kirjoittelija ja juttujen taso sama kuin tu*s*afo*rumi*la. Upeita ihmisiä on jo lähtenyt täältä, Herra Kocour ja Neiti Ilonatequila esimerkikkeinä mainitakseni.

Eli mielelläni itse näkisin palstan positiivisena ja informaatisena keskustelupohjana, mutta alkaa usko loppumaan että tästä enää sellaista saisi. Huumoria saa toki  olla, mutta tuntuu nykyisin että jokainen ketju sotketaan tahallaan. Ikäänkuin unohdettaisi se tosiasia että me kaikki ollaan aikuisia ihmisiä ja kaikilla on tunteet..

Ugh, olen puhunut.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #65 : Huhtikuu 11, 2021, 15:53:15 »
Lifti vastaa vakavasti tähäs asiaan:

Tälläinen elämäänsä kyllästynyt ja kohti keski-ikää hiipivä juoppo ei niin hirveesti pääse elämässään keulimaan paitsi jopolla. Minulla onkin Klaukkalan keulimisennätys - Keula pystyssä keskustan halki. Joten niitä huippuhetkiä haen tähän arjen harmauteen huorista. Älkää siis viekö minulta sitä iloa että raportissa olisin komein ja isokyrpäisin supersankari jota maa päällään kantaa. Joka nussii sinua kuin oikullinen myskihärkä. Huudattaa pikkulutkaansa niin että rappaukset seiniltä rapisee, sängyt hajoaa ja koko talo lähtee evakkoon. Älkää saatana viekö viimeistä iloa. Kun minä nussin, siinä jumalatkin hiljenee!
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #66 : Huhtikuu 12, 2021, 01:55:23 »
Neiti Ilonatequila esimerkikkeinä mainitakseni.

Sehän on jo takas. Niinku Anniinakin

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1341
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #67 : Huhtikuu 12, 2021, 09:24:05 »
Öhöm.

Rapsat ovat mielestäni tämän skenen parasta antia. Sexworkin sivuilla aikoinaan oli suorastaan legendaarista tarinaa.
Mielestäni näissä pitäisi aina pitää mielessä se, että yksityisyys säilyy 100%. Jokainen turskakin voi omallekohdalle ajatella mitä se tarkoittaa käytännössä. Ja muistaa myös ihmisyys. Ilman lupaa en tekisi mitään, toki huonolle kokemukselle ei varmasti lupaa heruisikaan.
Kannattaa ylipäätään ajatella kuinka paljon nämä tyttäret antavat itsestänsä. Kuinka monella meistä olisi siviilielämässä mahdollisuuksia a: näin kauniisiin naisiin ja b: saada ammattimaisesti toteutettua nautintoa.
Jokainen rapsa on hyvä, hyviä kokemuksiahan täältä haetaan.
Itse rapsannut täällä kerran, suurkiitos teille kaikille jotka annoitte runsain määrin erittäin positiivista palautetta.

Ikävä kyllä, tästä saitista on tullut "isojen poikien hiekkalaatikko". Kohta täällä on vain muutama kirjoittelija ja juttujen taso sama kuin tu*s*afo*rumi*la. Upeita ihmisiä on jo lähtenyt täältä, Herra Kocour ja Neiti Ilonatequila esimerkikkeinä mainitakseni.

Eli mielelläni itse näkisin palstan positiivisena ja informaatisena keskustelupohjana, mutta alkaa usko loppumaan että tästä enää sellaista saisi. Huumoria saa toki  olla, mutta tuntuu nykyisin että jokainen ketju sotketaan tahallaan. Ikäänkuin unohdettaisi se tosiasia että me kaikki ollaan aikuisia ihmisiä ja kaikilla on tunteet..

Ugh, olen puhunut.

Ugh, olen samaa mieltä. Tästä saitista on hyvää vauhtia tulossa tu*s*afo*rumin  kopio. Eniten minua harmittaa älykkäiden palvelutarjoajien poistuminen saitilta, kuten edellä mainittu neiti. Heidän älykkäiden analyysien ja eroottisten kuvien tilalle saitille on jäänyt puberteetti-iän tasolle jäänyttä huumoria.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3523
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #68 : Huhtikuu 12, 2021, 09:51:24 »
Turskafoorumin häikäisevän viihdyttävään ja hermoja kutittavaan tasoon on vielä matkaa.
Vakavasti puhuen, tämä naisnäkökulma palveluntarjoajien puolelta on minulle tämän foorumin suola, siksi alunperin innostuin tänne kirjautumaankin. Tottakai miehillä on omat poikien juttunsa aina runkkurinkeineen ja vastaavine systeemeineen eikä niitäkään voi poissulkea ilman että tämä homma köyhtyy.
Kyse on siitä että molemmat sietää toisiaan ja otetaan vähän näitä juttuja huomioon.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #69 : Huhtikuu 12, 2021, 10:01:03 »
Kyse on siitä että molemmat sietää toisiaan ja otetaan vähän näitä juttuja huomioon.

Tämä. Repukat kohdallasi jumissa.

Huom sietää. Loistavasti sanottu!
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #70 : Huhtikuu 12, 2021, 10:02:27 »
Öhöm.

Rapsat ovat mielestäni tämän skenen parasta antia. Sexworkin sivuilla aikoinaan oli suorastaan legendaarista tarinaa.
Mielestäni näissä pitäisi aina pitää mielessä se, että yksityisyys säilyy 100%. Jokainen turskakin voi omallekohdalle ajatella mitä se tarkoittaa käytännössä. Ja muistaa myös ihmisyys. Ilman lupaa en tekisi mitään, toki huonolle kokemukselle ei varmasti lupaa heruisikaan.
Kannattaa ylipäätään ajatella kuinka paljon nämä tyttäret antavat itsestänsä. Kuinka monella meistä olisi siviilielämässä mahdollisuuksia a: näin kauniisiin naisiin ja b: saada ammattimaisesti toteutettua nautintoa.
Jokainen rapsa on hyvä, hyviä kokemuksiahan täältä haetaan.
Itse rapsannut täällä kerran, suurkiitos teille kaikille jotka annoitte runsain määrin erittäin positiivista palautetta.

Ikävä kyllä, tästä saitista on tullut "isojen poikien hiekkalaatikko". Kohta täällä on vain muutama kirjoittelija ja juttujen taso sama kuin tu*s*afo*rumi*la. Upeita ihmisiä on jo lähtenyt täältä, Herra Kocour ja Neiti Ilonatequila esimerkikkeinä mainitakseni.

Eli mielelläni itse näkisin palstan positiivisena ja informaatisena keskustelupohjana, mutta alkaa usko loppumaan että tästä enää sellaista saisi. Huumoria saa toki  olla, mutta tuntuu nykyisin että jokainen ketju sotketaan tahallaan. Ikäänkuin unohdettaisi se tosiasia että me kaikki ollaan aikuisia ihmisiä ja kaikilla on tunteet..

Ugh, olen puhunut.

Ugh, olen samaa mieltä. Tästä saitista on hyvää vauhtia tulossa tu*s*afo*rumin  kopio. Eniten minua harmittaa älykkäiden palvelutarjoajien poistuminen saitilta, kuten edellä mainittu neiti. Heidän älykkäiden analyysien ja eroottisten kuvien tilalle saitille on jäänyt puberteetti-iän tasolle jäänyttä huumoria.

Varmasti on kehitettävää. Annatko aihe-ehdotuksia ja parannusehdotuksia niin parannetaan

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #71 : Huhtikuu 12, 2021, 10:37:57 »
Vaikken enää rapsaile niin täältä ääni myös kaikille tavoille rapsata. Tyyli on vapaa sääntöjen puitteissa.

Ja kuten tibenius myös sanoi, foorumi on kirjoittajiensa näköinen.

 Mutta lisäisin siihen vielä minusta tärkeämmän foorumiin vaikuttavan tekijän. He jotka vaikenee, he ovat niitä jotka määrittelevät ja hyväksyvät foorumin linjan. Jos haluaa foorumin linjaa muuttaa niin kirjoittaa.
☮️and💟

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #72 : Huhtikuu 12, 2021, 10:41:05 »
Pitäisi kyllä linjan olla vähän sallivampi myös negatiiviseen ilmaisuun. Kaikkia ei voi miellyttää ja jos yksi kymmenestä on negatiivinen, niin ei se silti muuta keskiarvoa.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #73 : Huhtikuu 12, 2021, 10:44:59 »
Pitäisi kyllä linjan olla vähän sallivampi myös negatiiviseen ilmaisuun. Kaikkia ei voi miellyttää ja jos yksi kymmenestä on negatiivinen, niin ei se silti muuta keskiarvoa.

Näin on.
Kun mä valitsen vaikka ravintolaa tai hotellia, katson arvostelut yleisen linjan mukaan. Muutama ”paskaa ruokaa” mahtuu aina sinne.

Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #74 : Huhtikuu 12, 2021, 12:07:12 »
Jos haluaa foorumin linjaa muuttaa niin kirjoittaa.

Tämä on niin totta, mutta niin vaikeaa myös. Viestien määrä määrittää pitkälti foorumin linjaa. Rapsaajat ja asiakirjoittajat käyttävät yleensä harkintaa ja aikaa laadukkaaseen kirjoittamiseen, jolloin viestien määrä per nuppi jää pieneksi. Yksi oneliner-läpänheittäjä taas suoltaa helposti kymmeniä postauksia päivässä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #75 : Huhtikuu 12, 2021, 12:26:31 »
Jos haluaa foorumin linjaa muuttaa niin kirjoittaa.

Tämä on niin totta, mutta niin vaikeaa myös. Viestien määrä määrittää pitkälti foorumin linjaa. Rapsaajat ja asiakirjoittajat käyttävät yleensä harkintaa ja aikaa laadukkaaseen kirjoittamiseen, jolloin viestien määrä per nuppi jää pieneksi. Yksi oneliner-läpänheittäjä taas suoltaa helposti kymmeniä postauksia päivässä.
Tämäkin on niin totta. Paitsi viestin pituus ei kyllä ole laadun tae  :laught: Pointtisi kyllä ymmärrän.

Tuohon vähän jatkaen: jos tänne tulisi tämän viikon aikana vaikka kuusi ns.asiakirjoittajaa. Se pehmittäisi positiivisella tavalla meidän hihihii ukkojen heittoja. Tavallaan hihihiit hukkuisi sinne joukkoon. Ei aina olis ekana viestinä kun foorumin avaa - nussin jallupullolla itseäni perseeseen.

Tosin asiakirjoittajilla pitäisi olla ehkä vähän ottelukestävyyttä  ::) tai sietää se että 30% ei ole asiakirjoittajia vaan hihihii ukkoja.

Sitten mennäkseni rapsoihin. Tämä on mun tyyli - https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,329.msg4602.html#msg4602 jos ei kiinnosta ni vetäkää käteen.
Why so fragile?

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #76 : Huhtikuu 12, 2021, 13:45:15 »
Jos sihteerillä on 50 rapsaa taustalla, niin itse en edes viitsisi siihen enää kommentoida, vaan annan mieluummin henkilökohtaisesti palautteen.

Itse en ole myöskään kauhean mehustelia näiden juttujen osalta. Siinä olisi vain pitikö kuvat yms tiedot paikkaansa, miten yhteydenpito, oliko sihteeri ystävällinen/palveluhenkinen jne yleistä. Seksi osalta se menee vielä enemmän subjektiiviseksi, kun kemiat yms vaikuttaa, että sitä on vaikeaa arvioida kenen kanssa toimii ja kenen kanssa ei.

Lisäksi on monia, jotka pitää matalaa profiilia ja eivät ole kiinnostuneita omista rapsoista.

Vanhempi sihteeri ei juurikaan enää edes hyödy uusista postauksista. Uudelle nämä voisivat olla kultaakin arvokkaampia, kun yrittää vielä kerätä omaa asiakaskuntaansa  :weightlifting:
Feel so good...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #77 : Huhtikuu 12, 2021, 13:57:08 »
Vanhempi sihteeri ei juurikaan enää edes hyödy uusista postauksista.:weightlifting:
Kyllä ainakin ennen hyötyi. Nimittäin sillä on väliä kuka rapsaa. Eli jos sinusta kuoriutuu luotettava rapsaaja jota ei kauniilla hymyllä ja kiitos pusulla viedä kuin litran mittaa, mutta et myöskään turhasta itke = olet kultaa
Why so fragile?

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Rapsat seksisaitilla
« Vastaus #78 : Huhtikuu 12, 2021, 14:49:02 »
Jos haluaa foorumin linjaa muuttaa niin kirjoittaa.

Tämä on niin totta, mutta niin vaikeaa myös. Viestien määrä määrittää pitkälti foorumin linjaa. Rapsaajat ja asiakirjoittajat käyttävät yleensä harkintaa ja aikaa laadukkaaseen kirjoittamiseen, jolloin viestien määrä per nuppi jää pieneksi. Yksi oneliner-läpänheittäjä taas suoltaa helposti kymmeniä postauksia päivässä.
Tämäkin on niin totta. Paitsi viestin pituus ei kyllä ole laadun tae  :laught: Pointtisi kyllä ymmärrän.

Tuohon vähän jatkaen: jos tänne tulisi tämän viikon aikana vaikka kuusi ns.asiakirjoittajaa. Se pehmittäisi positiivisella tavalla meidän hihihii ukkojen heittoja. Tavallaan hihihiit hukkuisi sinne joukkoon. Ei aina olis ekana viestinä kun foorumin avaa - nussin jallupullolla itseäni perseeseen.

Tosin asiakirjoittajilla pitäisi olla ehkä vähän ottelukestävyyttä  ::) tai sietää se että 30% ei ole asiakirjoittajia vaan hihihii ukkoja.

Sitten mennäkseni rapsoihin. Tämä on mun tyyli - https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,329.msg4602.html#msg4602 jos ei kiinnosta ni vetäkää käteen.

Tämmöisiä on aina kiva lukea, ehkä tuo menee vähän "yli" :D Mutta hyvällä tavalla. Mutta huonosta kokemuksesta saakin mennä. Hyvistäkin kokemuksista olen lukenut sinun tuotoksia ja ne totta tosiaan myös antavat osviittaa hommasta.