Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä  (Luettu 9161 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #20 : Huhtikuu 09, 2021, 12:08:49 »
Hyvä aloitus. Aikuiset miehet useinkin vastoin stereotypioita kaipaavat vertaistaan seuraa, niin iän kuin fyysisten ominaisuuksienkin osalta.

Usein myös suorituspaineet vähenevät asiakkaalla, kun ollaan lähempänä samaa tasoa fyysisesti.
Hienoa, että alalle myös tulee 50+ naisia, jotka ovat jo valmiiksi hyvin itsensä tuntevia ja sinut seksuaalisuutensa kanssa, se heijastuu palvelun laatuun ja siyä kautta myös asiakkaiden tyytyväisyyteen.

Enkä missään tapauksessa väheksy myöskään nuorempia ammattilaisia, jotka osaavat kohdata asiakkaat niin suloisesti-(:
Rauhaa, rakkautta ja nautintoja kaikille-(:

Kiitos Jouni, hyvä kirjoitus. Aloitin hommat kun olin noin 40 v, ja jo silloin kuolemattomat nuoret toivoivat minut haudan rauhaan. Seksuaalisuus ei häviä ikääntyessä, se muuttuu, kokemukseni mukaan.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa WideEyes

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #21 : Huhtikuu 09, 2021, 13:43:30 »
Toivoisin, että olisi enemmänkin kypsään ikään ehtineitä ihania naisia. On todella upea kokemus päästä hieman iäkkäämmän naisen hellään huomaan.

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #22 : Huhtikuu 10, 2021, 15:05:04 »
Mä olen samaa mieltä. Ja hyvä, että on tarjontaa jokaiselle.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #23 : Huhtikuu 10, 2021, 15:21:49 »
Kaikenlaisia sihteereitä tarvitaan. Jotkut haluaa nuoremman, toinen taas vanhempaa. Ihan sama koskeen koko toiselle 0 kokoa, toiselle bbw. Osan teksteissä on vaakakupissa painanut mitä palveluita on tarjolla, kun taas toiset on halunnut enemmän henkilökohtaista palvelua henkisellä tasolla. Listausta voisi jatkaa, vaikka kuinka pitkää, kun onneksi me ihmiset ovat erilaisia. Ja halut myös sen mukaan  :D
Feel so good...

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #24 : Huhtikuu 10, 2021, 15:33:11 »
Ja sama asiakaskin voi haluta erilaista päivästä riippuen. Joku päivä tekee mieli vanhempaa, joku päivä nuorempaa. Joskus haluaa hoikkaa, joskus sporttista ja joskus pulleaa. Maanantaina blondia, tiistaina punapäätä. Tämän lajin hienous, että senkun katselee "kuvastoa" ja miettii että mitä tänään tekisi mieli  :behind:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #25 : Huhtikuu 10, 2021, 15:47:15 »
Mitä ajatuksia se sinussa herättää?

Pysy asiallisena, kysymys on asiallinen.

Miksi saan pilkallisia viestejä koska olen 55? Saisinko samoja viestejä jos olisin 60+? Mikä on tämä ikärasismi seksinmyynnissä? Mitä se sulle kolmekymppiselle kuuluu jos sun mummin ikäinen nainen tarjoaa seksipalveluja - vai siinäkö se ongelma on: MUMMILLA EI OLE SEKSUAALISUUTTA, mummilla on vain kissa ja kahvi ja pulla?

Mistä on kyse tässä vanhemman pään ikärasismissa?

Muisti alkaa olla tuossa vaiheessa jo mennyt. Oma ikäkin muistetaan viisi vuotta pienemmäksi. Tosin samaa ongelmaa on nuoremmillakin ilotytöillä.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #26 : Huhtikuu 10, 2021, 15:49:36 »
Otan osaa.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #27 : Huhtikuu 10, 2021, 15:57:54 »
Hormonihiiri, luin n 10 sun aiempaa viestiä. Luuletko että minulle on mitään väliä minkä ikäinen väität minun olevan, millään mittarilla. En väitä olevani nuori, voin sanoa että olen 60 v, voin väittää että olen 52v, voin myös sanoa että olen 71 v. Näillä ei ole mitään väliä minun tapauksessani.
Ainoa mikä sun jänkkäämisestäsi käy ilmi on, että sua jotenkin ottaa aivan järkyttävästi päähän että minä olen jossain 50-80 -vuotiaan ikähaarukassa, ja myyn seksipalveluja.

Mitään muuta tuosta sun - anteeksi - kitinästä ei jää jäljelle.

Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #28 : Huhtikuu 10, 2021, 16:00:59 »
Hormonihiiri, luin n 10 sun aiempaa viestiä. Luuletko että minulle on mitään väliä minkä ikäinen väität minun olevan, millään mittarilla. En väitä olevani nuori, voin sanoa että olen 60 v, voin väittää että olen 52v, voin myös sanoa että olen 71 v. Näillä ei ole mitään väliä minun tapauksessani.
Ainoa mikä sun jänkkäämisestäsi käy ilmi on, että sua jotenkin ottaa aivan järkyttävästi päähän että minä olen jossain 50-80 -vuotiaan ikähaarukassa, ja myyn seksipalveluja.

Mitään muuta tuosta sun - anteeksi - kitinästä ei jää jäljelle.

Olet itse antanut tiedot, joista voi päätellä, että 60 on jo täytetty. Nyt pidät itsepintaisesti kiinni, että olet 55. Miksi?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #29 : Huhtikuu 10, 2021, 16:05:07 »
Se on mainos, hiirulaiseni. Olen aivan kaikkea 40-80v, ihan mitä haluat, rakas nakertajani.

Mutta oikeesti. On erittäin vaikea ymmärtää se energia, minkä käytät minuun. Olet todennäköisesti 1/3 miehestä, joka ei päässyt lempeeni aikoinaan. Tai sitten olet aivan käsittämättömän harmistunut hutsu, mutta en voi ymmärtää, en kilpaile kenenkään kanssa. Vai onko täällä suomalaisia 50-70-vuotiaita huoria liikenteessä muitakin?

Siis ketä voi kiinnostaa mun ikä noin paljon? Mitä helevetin väliä sillä on? Olenko 55, 65 vai 75? Mitä väliä sillä on? Onko hiirulaisella olemassa jokin moraalilukkoikä, jonka jälkeen nainen ei saa myydä seksiä? Mistä ihmeestä sun kiinnostus kumpuaa? Muutaman kerran olet täällä hihkaissut että HAH, olet 60-vuotias! No entä vaikka olenkin? Minulle on aivan sama, mutta sulle se vaikuttaa olevan elämää suurempi asia. Hiiri, sovitaanko että olen 60 vuotta vanha, saatko silloin rauhan?
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2021, 16:18:40 kirjoittanut Aurora Mature »
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #30 : Huhtikuu 10, 2021, 16:33:40 »
Ja sama asiakaskin voi haluta erilaista päivästä riippuen. Joku päivä tekee mieli vanhempaa, joku päivä nuorempaa. Joskus haluaa hoikkaa, joskus sporttista ja joskus pulleaa. Maanantaina blondia, tiistaina punapäätä. Tämän lajin hienous, että senkun katselee "kuvastoa" ja miettii että mitä tänään tekisi mieli  :behind:

Naulankantaan.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #31 : Huhtikuu 10, 2021, 16:59:46 »
miksei vanhempikin nainen voisi olla seksinmyyjä, ei se ole ikään sidottu. mä olen pitänyt
omaa ikää nuorempia vaatimuksena, mutta tutut vosut vanhenee ja jos jatkavat, voi joutua vielä
panemaan mummoja...voi taatana.  ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #32 : Huhtikuu 10, 2021, 17:35:55 »
miksei vanhempikin nainen voisi olla seksinmyyjä, ei se ole ikään sidottu. mä olen pitänyt
omaa ikää nuorempia vaatimuksena, mutta tutut vosut vanhenee ja jos jatkavat, voi joutua vielä
panemaan mummoja...voi taatana.  ;D

Miksi muistaisin joskus nähneeni dokumentin jossa 80v mummo myi seksiä? 🤔  Nuoret taitavat fantasioida maturemmasta ja vanhemmat turskat nuoremmasta. Mitä vitun väliä sillä iällä on jos se ei itseään miellytä?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa parta-pena

  • Jr. Member
  • Viestejä: 52
  • * Kelpo kaveri
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #33 : Huhtikuu 10, 2021, 20:35:21 »
Voi hyvät hyssykät. Eihän se haittaa. Onko nuori vai vanha, jokainen valitsee mieleisensä. Ja kyllähän se vanhakin haluaa ikäistään. Onhan noita hupakoita, ollut nuorempia sekä myöskin vanhempia, ei minua ainakaan vanhempi ikä haittaa. Kyllä vanhempikin voi täysin myydä seksiä, varmasti asiakkaita vanhemmillekkin riittää...itse käytän ilman muuta....

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #34 : Huhtikuu 10, 2021, 22:05:06 »
? Muutaman kerran olet täällä hihkaissut että HAH, olet 60-vuotias! No entä vaikka olenkin? Minulle on aivan sama, mutta sulle se vaikuttaa olevan elämää suurempi asia. Hiiri, sovitaanko että olen 60 vuotta vanha, saatko silloin rauhan?
Saan rauhan nyt kun myönsit, että olet jo täyttänyt 60 vuotta.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #35 : Huhtikuu 11, 2021, 11:29:29 »
? Muutaman kerran olet täällä hihkaissut että HAH, olet 60-vuotias! No entä vaikka olenkin? Minulle on aivan sama, mutta sulle se vaikuttaa olevan elämää suurempi asia. Hiiri, sovitaanko että olen 60 vuotta vanha, saatko silloin rauhan?
Saan rauhan nyt kun myönsit, että olet jo täyttänyt 60 vuotta.

The truth is out there. Olen oikeasti 72 v.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #36 : Huhtikuu 11, 2021, 11:37:54 »
Hormonihiiri, luin n 10 sun aiempaa viestiä. Luuletko että minulle on mitään väliä minkä ikäinen väität minun olevan, millään mittarilla. En väitä olevani nuori, voin sanoa että olen 60 v, voin väittää että olen 52v, voin myös sanoa että olen 71 v. Näillä ei ole mitään väliä minun tapauksessani.
Ainoa mikä sun jänkkäämisestäsi käy ilmi on, että sua jotenkin ottaa aivan järkyttävästi päähän että minä olen jossain 50-80 -vuotiaan ikähaarukassa, ja myyn seksipalveluja.

Mitään muuta tuosta sun - anteeksi - kitinästä ei jää jäljelle.

Olet itse antanut tiedot, joista voi päätellä, että 60 on jo täytetty. Nyt pidät itsepintaisesti kiinni, että olet 55. Miksi?

Miksi asialla on sinulle niin hirveän suuri merkitys? Olen 55 v tai 72 v, mitä väliä asialla sinulle on?

Kutsun Hormonihiiren kanssakulkijat miettimään että mikä hiirtä hiertää mun iässä? 55, 56, 57, 58, 59, 54, 60, 53, 61, 52, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72?

Olen aivan eri segmentissä kuin nuoret mimmit, joten Hiirulaiseni, miksi sinua kiinnostaa niin paljon minun ikäni? Olen just sen ikäinen kun haluat, yli 50 v sillä ei enää ole paljonkaan väliä, koska seksi on korvien välissä.

edit. Halventava kommentti poistettu.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 11, 2021, 11:48:32 kirjoittanut Mummo »
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #37 : Huhtikuu 11, 2021, 14:54:47 »
^ Koko maailma sinua vastaan. Nyt saatana näytä niille mistä Mature pissii!
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #38 : Huhtikuu 11, 2021, 14:58:24 »
Jututin vanhempaa herrasmiestä,ja sanoi jo Kuopion kammarin aikoina iän olleen reilusti yli kuuskymppiä.
Kerran oli käynyt....äksy jo silloinkin ollut.

Entäpä jos se vanhempi herrasmies jota jututit, olikin väärässä? Ehkä hän arvioi ikäni väärin? Olin nimittäin silloin 72-vuotias.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: 50-60+ -vuotias seksinmyyjä
« Vastaus #39 : Huhtikuu 11, 2021, 14:59:25 »
^ Koko maailma sinua vastaan. Nyt saatana näytä niille mistä Mature pissii!

No voin näyttää, ei kun varaamaan aika.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃