Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Lillibaby

<< < (2/3) > >>

MiesHki:
Se on mies, näin sen kun eka kerran menin sinne oli rapussa odottamassa ja avasi oven, koska ovikoodi jonka lähetti oli väärä. Mulla oli huppu päässä ja maski kasvoilla, niin ei nähnyt kun mun silmät, minä näin kaverin kasvot ja tunnistan kyllä kun näen uudestaan, asun siinä lähellä niin törmätään kaupassa tai lähistöllä. Annan sitten kaverille palautetta. Poista nyt se feikki ilmoitus ennen kuin tavataan. Se kaveri lukee myös tätä palstaa ja keskustelua tästä feikki ilmosta.

Mulle lähetti tämän viestin kun kirjoitin tänne että on feikki ja on mies ilmon takana.

Sain kuulla että olit kirjoittanut musta jotain paskaa netissä. En haluu nähdä sua! Lillybaby

MiesHki:
Millähän nikillä se on täällä kirjautuneena. Katsotaan poistuuko feilli ilmo. Lukee näitä kommentteja. Odotan päivää kun törmään kaveriin siinä lähistöllä.

jimi:

--- Lainaus käyttäjältä: MiesHki - Huhtikuu 09, 2021, 19:14:04 ---Se on mies, näin sen kun eka kerran menin sinne oli rapussa odottamassa ja avasi oven, koska ovikoodi jonka lähetti oli väärä. Mulla oli huppu päässä ja maski kasvoilla, niin ei nähnyt kun mun silmät, minä näin kaverin kasvot ja tunnistan kyllä kun näen uudestaan, asun siinä lähellä niin törmätään kaupassa tai lähistöllä. Annan sitten kaverille palautetta. Poista nyt se feikki ilmoitus ennen kuin tavataan. Se kaveri lukee myös tätä palstaa ja keskustelua tästä feikki ilmosta.

Mulle lähetti tämän viestin kun kirjoitin tänne että on feikki ja on mies ilmon takana.

Sain kuulla että olit kirjoittanut musta jotain paskaa netissä. En haluu nähdä sua! Lillybaby

--- Lainaus päättyy ---

Siis mistä ihmeestä päättelit että juuri se rapussa näkemäsi tyyppi on ilmoituksen takana? Ja ensin siis luulit että se sama jätkä olisi tytön poikaystävä, koska tottakai poikaystävät aina päivystää rapussa kun joku turska tulee kylään. Mitä helvettiä? :D Siinä on kaveri ihmeissään sitten kun joku random äijä tulee lähikaupassa ärhentelemään.

Pioneeri:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Huhtikuu 09, 2021, 19:19:03 ---Nyt tekis mieli tilata aika että se vitun kyrpä pelle-ukko tulisi avaamaan oven
#kaksmeneehissiinykstuleeulos

--- Lainaus päättyy ---

Joo leegot sisään ja panot persuuksiin porttikongissa ja sitten heittäis 50 euroa vitosina päälle.

Jep jep mutta tuon ansaitsisi mutta jätetään nyt tekemäti. Varmaan oltava hieman päässä vikaa että tollasta viittii.

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Pioneeri - Huhtikuu 10, 2021, 19:13:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Huhtikuu 09, 2021, 19:19:03 ---Nyt tekis mieli tilata aika että se vitun kyrpä pelle-ukko tulisi avaamaan oven
#kaksmeneehissiinykstuleeulos

--- Lainaus päättyy ---

Joo leegot sisään ja panot persuuksiin porttikongissa ja sitten heittäis 50 euroa vitosina päälle.

Jep jep mutta tuon ansaitsisi mutta jätetään nyt tekemäti. Varmaan oltava hieman päässä vikaa että tollasta viittii.

--- Lainaus päättyy ---
Senkin tiisaaja! Mä jo innostuin!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta