Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: domina emmanuella  (Luettu 6602 kertaa)

Poissa Tiku

  • Newbie
  • Viestejä: 2
  • * Kelpo kaveri
domina emmanuella
« : Huhtikuu 05, 2021, 19:56:55 »
Onko kellään kokemusta tuosta Jyväskylässä toimivasta domina Emmanuellasta ? Mieluusti kuulisin kokemuksia. Ei ihan kylmiltään viitsisi lähteä kun matkaa on sen verran.

Poissa Miess77

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: domina emmanuella
« Vastaus #1 : Huhtikuu 07, 2021, 14:19:02 »
On minulle aika tuore tuttavuus ja voin lämpimästi suositella! Dominana erittäin osaava ja tiukka, kyyti oli kylmää  :whipping: Session jälkeen jutustelussa ihmisenä mitä miellyttävin ja iloinen ihminen!

Poissa Footsteri

  • Full Member
  • Viestejä: 241
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: domina emmanuella
« Vastaus #2 : Joulukuu 26, 2021, 16:13:30 »
Ilmoituksessaan hän sanoo olevansa pitkä, mutta osaatteko sanoa kuinka pitkä nainen on kyseessä?

Poissa Nikkenator

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: domina emmanuella
« Vastaus #3 : Joulukuu 29, 2021, 22:25:53 »
Oli koroissa jotain yli 180. Kaunis ja näyttävä domina kyllä, sessio ei ollut mitenkään erityisen mieleenpainuva. Aika keskiverto.

Poissa Sierra2007

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: domina emmanuella
« Vastaus #4 : Tammikuu 15, 2022, 14:08:54 »
"Oli koroissa jotain yli 180. Kaunis ja näyttävä domina kyllä, sessio ei ollut mitenkään erityisen mieleenpainuva. Aika keskiverto."

Olen samaa mieltä. Jos pitäisi valita bdsm-ystävänä hieronta vai uusi käynti niin otan hieronnan.

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1776
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: domina emmanuella
« Vastaus #5 : Tammikuu 15, 2022, 14:26:42 »
joskus tutkin tätäkin sillon pyöri ainakin muualla. niin jäi kokeilematta luin ton ilmon

tuli mieleen että yrittää miellyttää kaikkia. suunnittelemme session jne  jos on aloittelia

ei osaa kysellä. toki voi täyttää jonkun a4 minkä mukaan mennään silloin parhaimmillaankin

tulos on keskitasoa. itse tykkään että otetaan se ei ei lista turvasana ja sit mennään.
kysyvälle vastataan

Poissa jussi88

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • * Kelpo kaveri
Vs: domina emmanuella
« Vastaus #6 : Huhtikuu 13, 2023, 20:59:13 »
Mielestäni oli todella hyvä sessio hänen kanssa! Oli jäätävän kylmä ja ankara sessiossa mutta todella miellyttävä jälkikäteen :)

Poissa MikaM

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: domina emmanuella
« Vastaus #7 : Huhtikuu 19, 2023, 10:16:25 »
joskus tutkin tätäkin sillon pyöri ainakin muualla. niin jäi kokeilematta luin ton ilmon

tuli mieleen että yrittää miellyttää kaikkia. suunnittelemme session jne  jos on aloittelia

ei osaa kysellä. toki voi täyttää jonkun a4 minkä mukaan mennään silloin parhaimmillaankin

tulos on keskitasoa. itse tykkään että otetaan se ei ei lista turvasana ja sit mennään.

Mielestäni turvasanasysteemi kerrottiin suullisesti, käytössä liikennevalot.
Itseäni aluksi epäilytti tuon kyselylistan puuttuminen, mutta Emmanuella osasi lukea minua erittäin hyvin.
Olen käynyt hänen luonaan kolme kertaa. Tämä on ennätys suomalaisten dominoiden suhteen.