Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: RE: NaughtyMia  (Luettu 3476 kertaa)

Poissa Maxi

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
RE: NaughtyMia
« : Tammikuu 04, 2022, 23:28:37 »
Kävin tänään NaughtyMian luona, koska hän lähtee huomenna reissulle ympäri Suomea, mutta onneksi palaa parin viikon päästä tänne.

Pidän rapsani lyhenä hänen pyynnöstään, mutta en suostu valehtelemaan. Naughty on väärä sana tuossa, koska hän on mitä suloisin tytön tyllerö. Painoa on, joten kisakireitä kesäkissoja etsiviä ei hän varmaan miellytä, mutta asenne on enemmän kuin kohdallaan. Harvoin jos koskaan olen saanut niin hyvää suikkaria. Kuvat ovat hänen omansa, vaikka enemmän meikattuna ja ehkä muokattuna. Siis suloisempi hän on kuin kuvissa, joten ei siis niin "naughty".

Keli oli pakastamaan päin vesisateisesta päivästä, ehkä -2, joten ei kylmä

Poissa Pinokkio

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE: NaughtyMia
« Vastaus #1 : Tammikuu 06, 2022, 01:31:26 »
Eli suoraan sanottuna tarkoitat, että on oikein pullea verrattuna kuviin?

Poissa Vieras0288

  • Newbie
  • Viestejä: 32
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: RE: NaughtyMia
« Vastaus #2 : Tammikuu 06, 2022, 08:09:42 »
Mia on ollut to do-listalla pitkään, mutta taidankin jättää väliin.

Poissa Maxi

  • Full Member
  • Viestejä: 131
  • * Kelpo kaveri
Vs: RE: NaughtyMia
« Vastaus #3 : Tammikuu 07, 2022, 04:24:33 »
Minulla ei ollut ollenkaan tarkotus pilata Mian busineksia. Voi olla, että hän on toisten asiakkaiden kanssa kuvien ja nimen mukaisesti "naughty", mutta minulle hän oli erittäin suloinen (ja pehmeä) tyttönen. Siis halusin vaan infota, että häneltä löytyy oman kokemuksni perusteella sellaistakin palvelua ja erittäin hyvin hän sen tekikin.

Muualla on paljon kehuvia rapsoja hänestä, mitä en ihmettele. Niidenkin mukaan peppua on ja muutakin pyöreyttä, mutta se ei meininkiä haitannut. Kyllä minä todennäköisesti meinaan mennä hänen luokseen uudestaan, kun hän palaa huudeille. Siis suosittelen kovasti.