Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä parisuhteessa on tärkeää?  (Luettu 11010 kertaa)

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« : Heinäkuu 26, 2019, 19:56:29 »
Niinpäniin ptsikossahan se kysymyksen ydin tuli eli mikä parisuhteessa on sinulle tärleää? Mikä saa teidän pysymään seksittönissä liitoissa? jokuhan siinä on vaakakupissa seksiä painavampaa kun liitossa pysytään ja huorissa käydään

mulla se on laoset. pelkään etten jälkikasvua näkisi eron jälkeen. toinen on että vielä löytyy rakkautta emäntää kohtaan. ei yhtään ole kiinnostusta laittaa vuosien työtä paskaksi ja aloittaa alusta

ja on kiva että on seuraa. en usko että nyky päivänä enää "isku hommat" onnistuisivat niin hyvin kuin ennen tai ainakin pitäisi monta treenikierrosta vetää
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 26, 2019, 20:16:09 kirjoittanut VanDamme »

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 26, 2019, 20:13:58 »
Joku näppärä moderaattori jos on linjoilla niin voisi yhdistellä noi mun viestit yhdeksi kun ajatus jatkuikin. jos ehditte siis

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 26, 2019, 20:23:37 »
Itse olen aikoinani mennyt rakkaudesta naimisiin, eivätkä tunteet ole noista ajoista miksikään muuttuneet. Kun kaikki muu suhteessa on kunnossa niin seksin puute ei ole ylitsepääsemätön asia. Seksi on vain yksi osa suhdetta, eikä minulla ole syytä heittää suhteen hyviä puolia menemään sen takia. Varsinkin kun noita ammattiauttajia löytyy.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 26, 2019, 20:24:37 »
Itse olen aikoinani mennyt rakkaudesta naimisiin, eivätkä tunteet ole noista ajoista miksikään muuttuneet. Kun kaikki muu suhteessa on kunnossa niin seksin puute ei ole ylitsepääsemätön asia. Seksi on vain yksi osa suhdetta, eikä minulla ole syytä heittää suhteen hyviä puolia menemään sen takia. Varsinkin kun noita ammattiauttajia löytyy.

mitä ne "kaikki muu on kunnossa" asiat ovat sinulle? mitkä asiat toimivat? mikä on tärkeää=

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #4 : Heinäkuu 26, 2019, 20:25:38 »
^^Sama täällä  :P

Poissa Vieras0021

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #5 : Heinäkuu 27, 2019, 10:31:16 »
Toisen osapuolen kunnioitus.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #6 : Heinäkuu 27, 2019, 11:53:47 »
Kai se on se kokonaisuus, joka muodostuu yhdessä koetuista hetkistä, niin hyvistä kuin huonoista. Se että tunnetaan toisemme ja että yhdessä on (yleensä) hyvä olla. Yhteiset haaveet; toteutuneet, toteutumattomat ja tulevaisuuteen suuntautuvat. Yhteinen huumori. Yhteiset mielenkiinnon kohteet ja harrastukset. Se että (vielä) on enemmän yhteistä ja yhteensitovia asoita kuin erottavia. Tässä joitain mietteitä.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1188
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #7 : Heinäkuu 27, 2019, 17:05:42 »
Välillä tulee puheeksi asiakkaiden kanssa heidän parisuhteensa.
Pitkiäkin keskustelua siitä miksi mies joutuu turvautumaan maksullisiin. Plus muuta tärkeää.
Toisinaan olen antanut yhden elämän kokemuksella hankitun neuvon.
Älä anna käytöksesi muuttua vaimoa kohtaan. Häntä on kohdeltava yhtä suurella kunnioituksella ja rakkaudella senkin jälkeen kun tulee jonkun maksullisen luota.
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #8 : Heinäkuu 27, 2019, 17:19:21 »

^^ Juutas kiteytti hyvin. Noin se taitaa olla. Seksi on kuitenkin vain osa tätä elämää.

^  samaa mieltä siltä osin että tottakai pitää kunnioittaa ja rakastaa vaimoaan. Mutta sanoisin että käytös muuttunee muilta osin. Esimerkiksi jos tilanne on se että kotona vaimo pihtaa niin ehkä mies muuttuu siltä osin ettei enää kinua seksiä niin paljoa. Miksi kinuais kerta sitä saa rahalla. En usko että kukaan tykkää kinuta ellei ole pakko.
Amator

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #9 : Heinäkuu 27, 2019, 17:51:49 »
Mikä saa pysymään seksittönissä liitoissa. hyvä kysymys aloittajalta. onhan sitä joskus tullut
mietittyä sopivan "liikuttuneessa tilassa". samoin kun juutaksella, rakkaudesta mentiin naimisiin.
paljon on koettu yhdessä, ylä ja alamäkeä. ollaan kuitenkin saatu ihanat lapset, tehty omassa
yrityksessä työtä yhdessä kymmeniä vuosia. oikeastaan ei olla riidelty tosissaan koskaan. sattuneesta
syystä (jota en tässä avaa) joudun hakemaan seksin maksullisilta. en nyt sano että se aivan kamala
juttu. en varmaan koskaan pääsisi panemaan sellaisia ihanuuksia joita olen tavannut.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 329
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #10 : Heinäkuu 27, 2019, 18:55:02 »
Kunnioitus, arvostus, yhteiset arvot ja seksi. Ajan myötä yhdessä koetut asiat ja lapset ja lapsenlapset, joita minullakin on jo useampikin
En tiedä kunnolla, miksi käyn seksipalveluiden tarjoajien luona. Kotona seksi on hyvää ja vaimo haluaa useammin kuin minä.
Voisiko kyse olla jostain turhautumisen purusta? En nimittäin osaa riidellä, vaan vältän sitä loppuun asti. Vaimo on sen sijaan tulta ja tuppuraa ja antaa tulla tuutin täydeltä sen minkä sylki suuhun tuo. Usein puuta heinää. Minä vain kuuntelen ja yritän puhua järkevästi ja rauhallisesti. Eihän se niin toimi. Näissä tilanteissa mieleeni tulee usein yhteyden otto seksityöntekijään Ajatuksena, että saa ainakin 2 tuntia olla varmasti rauhassa. Onneksi valtaosa ajasta vaimon kanssa menee hyvin.
Ylilääkäri

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 27, 2019, 19:53:09 »
Itse olen miettinyt sitä, että miten parisuhteessa olevilla turskilla on kaikkein eniten aikaa pyöriä pillufoorumeilla.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 27, 2019, 19:56:06 »
^
Ei tarvi käyttää aikaa tinderiin eikä vongata baareissa? :)
Amator

Poissa Vieras0041

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1564
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #13 : Heinäkuu 27, 2019, 19:59:15 »
^tai parisuhteen ylläpitämiseen ja sen laadun parantamiseen? syy ja seuraus......
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 27, 2019, 20:01:12 kirjoittanut lprman1 »

Poissa Pekka.Karvo

  • Puudeli
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1414
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #14 : Heinäkuu 29, 2019, 08:57:23 »
Seksi on aika tärkeää parisuhteessa, olenkin lukenut jostain että seksi on parisuhteen liima ja kun tarkemmin ajattelen niin kyllä se taitaa olla niin. Jos sitä seksiä on parisuhteessa kummallekkin riittävä määrä niin tuskin tarvitsisi hupakoissa loikata. En väitä tietäväni vaan ajattelen ääneen.
Sitä saa mitä sattuu tulemaan

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #15 : Heinäkuu 29, 2019, 11:23:32 »
Seksi on aika tärkeää parisuhteessa, olenkin lukenut jostain että seksi on parisuhteen liima ja kun tarkemmin ajattelen niin kyllä se taitaa olla niin. Jos sitä seksiä on parisuhteessa kummallekkin riittävä määrä niin tuskin tarvitsisi hupakoissa loikata.

Kun suhteen toinen osapuoli tuntee haluttomuutta tai alkaa muuten pihtaamaan, hupakoille löytyy selkeä markkinarako. Tietysti suhteessa on muitakin elementtejä kuin seksi ja ne saattavat ratkaista suhteen jatkumisen tai päättymisen.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #16 : Heinäkuu 29, 2019, 12:07:52 »
Niissä suhteissa mitä omasta lähipiiristä olen seurannut, on alaikäiset lapset olleet yhdistävänä tekijänä. Hyvänä kakkosena jommankumman omaisuus.

Elämä on lyhyt eikä uusinta ole mahdollista ja jos yhtään siltä tuntuu että suhde ottaa enemmän kun antaa, kannattaa erota. Siitä voi seurata jäätävä kriisi, mutta kannattaa miettiä haluaako todella kuolinvuoteellaan harmitella ettei tehnyt sitä mitä halusi.
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #17 : Heinäkuu 29, 2019, 12:21:46 »
Parisuhteessa tärkeää on, että on riittävästi etäisyyttä ja aikaa omille harrustuksille. Tämän on ikä opettanut. Toisessa roikkuminen tappaa suhteen kuin suhteen.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #18 : Heinäkuu 29, 2019, 12:24:42 »
^ samaa mieltä. Hyvässä parisuhteessa kummallakin osapuolella on tilaa ja aikaa itselleenkin.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä parisuhteessa on tärkeää?
« Vastaus #19 : Heinäkuu 29, 2019, 12:55:02 »

Läheltä ja kaukaa parisuhteita seuranneena sanoisin että oma aika on kyllä varsin tärkeää. Pitää olla tottakai asioita jotka yhdistää (esim lapset, tai velka  :) ) mutta pitää olla myös näitä omia asioita joita voi tehdä ilman sitä rakasta. Jollekin se henkireikä on ehkä vakkarin syli, jollekin toiselle motocross.

Aikaa meillä ei ole koskaan tarpeeksi,  toisin kuin rahaa, aikaa ei saa yhtään lisää. Kuten Hottis Puuma sanoi, loppupelissä jokainen on itse vastuussa elämästään millaiseksi sen kokoaa. Palapelin palasia on tarjolla vaikka kuinka paljon.



 
Amator