Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Valmista sheimauslistaa mielikuvituksen tueksi  (Luettu 3995 kertaa)

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Valmista sheimauslistaa mielikuvituksen tueksi
« Vastaus #20 : Huhtikuu 03, 2021, 14:33:18 »
Koittakaas nyt vittu käyttäytyä. Siis JOS te olette  ammattilaisia.

No tämä.

Vaikka jotenkin sitä kuvittelis, että ihmiset osais halutessaan käyttäytyä ihan riippumatta siitä, onko ne minkään alan ammattilaisia. Mutta mä oonkin tällainen naurettava optimisti ja puunhalaaja.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valmista sheimauslistaa mielikuvituksen tueksi
« Vastaus #21 : Huhtikuu 03, 2021, 15:19:42 »
Ruvetkaa narisisteiksi ja hedonisteiksi. Häpeä on heikkojen itsesääliä. Ihminen joka katuu ja häpeää, on tehnyt virheitä elämässään. Älkää tehkö virheitä elämässänne, niin ei tarvitse hävetä, niin yksinkertaista se on.

Lyhennetään koska ei meitä yksinkertaisemmat ihmiset käsitä mistä puhut - olkaa täydellisiä

Ei tarvitse olla täydellinen, vaan täysin arvostelukyvytön röhkeä mulkku, joka ei osaa hävetä mitään eikä myönnä virheitään.

Nobody is perfect, and I am nobody. Se on englantia.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valmista sheimauslistaa mielikuvituksen tueksi
« Vastaus #22 : Huhtikuu 06, 2021, 17:48:01 »
Mä avasin tän ketjun ja oletin et tääl ois valmiita sheimausrepliikkejä jos tulee asiakas jota kiihottaa kovasti häväistyksi tuleminen, mutta...   :whipping:

Mä en jaksa sheimata ketään kollegaa. Ihania olette ja isoksi avuksi mun alkutaipaleella.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Valmista sheimauslistaa mielikuvituksen tueksi
« Vastaus #23 : Huhtikuu 06, 2021, 17:53:44 »
Mä en jaksa sheimata ketään kollegaa.
Pidä tämä! Älä ikinä kyynisty. Pidä oikeudenmukaisuus aina mukana. Sun "ensiaskeleet"  ovat olleet erittäin positiivisia. Loppu, kuten alkukin on sinusta kiinni.
Trust me IM not a doctor!
Why so fragile?

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Valmista sheimauslistaa mielikuvituksen tueksi
« Vastaus #24 : Huhtikuu 06, 2021, 18:11:26 »
Mä avasin tän ketjun ja oletin et tääl ois valmiita sheimausrepliikkejä jos tulee asiakas jota kiihottaa kovasti häväistyksi tuleminen

Avataan hei tollanen ketju sinne meidän supersalaiselle, radioaktiiviselle huoramafia-lahkojohtajuus-sivustolle! Ettei kukaan huomaa, että me autetaan toisiamme töissä.  ;)
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valmista sheimauslistaa mielikuvituksen tueksi
« Vastaus #25 : Huhtikuu 06, 2021, 18:20:57 »
Mä avasin tän ketjun ja oletin et tääl ois valmiita sheimausrepliikkejä jos tulee asiakas jota kiihottaa kovasti häväistyksi tuleminen

Avataan hei tollanen ketju sinne meidän supersalaiselle, radioaktiiviselle huoramafia-lahkojohtajuus-sivustolle! Ettei kukaan huomaa, että me autetaan toisiamme töissä.  ;)

Asiakas paikalla:
"Senkin tuhma likainen... Oota mä katon nopeesti mitä meidän huoramafia-sivustolla lukikaan... *Kaivaa kännykän esiin*"

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Valmista sheimauslistaa mielikuvituksen tueksi
« Vastaus #26 : Huhtikuu 06, 2021, 18:40:58 »
Mä avasin tän ketjun ja oletin et tääl ois valmiita sheimausrepliikkejä jos tulee asiakas jota kiihottaa kovasti häväistyksi tuleminen, mutta...   :whipping:

Mä en jaksa sheimata ketään kollegaa. Ihania olette ja isoksi avuksi mun alkutaipaleella.

Heseä saa shemata oikein kunnolla.  :whipping:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Valmista sheimauslistaa mielikuvituksen tueksi
« Vastaus #27 : Huhtikuu 06, 2021, 18:52:10 »
Mä avasin tän ketjun ja oletin et tääl ois valmiita sheimausrepliikkejä jos tulee asiakas jota kiihottaa kovasti häväistyksi tuleminen, mutta...   :whipping:

Mä en jaksa sheimata ketään kollegaa. Ihania olette ja isoksi avuksi mun alkutaipaleella.

Heseä saa shemata oikein kunnolla.  :whipping:
Tietenkin saa kun sä olet yhtä palikka kuin minä. Ei meillä oo häpyy.

"Lifti oli silloisen akkasa kanssa sokoksella. Akka suputtaa korvaan " voi helvetti! sulla on päällishousuna pelkät pitkät kalsarit. saatana että hävettää!"
"Lifti vastaa: mulla on todella hyvä perse! Mitä siinä häpeilet, nahkahousut jalassa! Nyt kohti forexia, sieltä tulee rahaa koodilla - tähtihumus-sumus
"Liftin silloinen akka - auto lähtee 10min päästä!
Lifti vetää ekaa kerrokseen ja hakee korin kaljaa kotimatkalle.
Why so fragile?