Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi  (Luettu 38431 kertaa)

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #40 : Huhtikuu 01, 2021, 17:34:08 »
 :'( Missä oli mafia silloin, kun mä aloitin? Kysyn vaan. Itse piti vittu hinnatkin keksiä.

Sitä paitsi mua vähän hei loukkaa, kun mr finland viittaa täällä johonkin "huoramafiaan", jossa mä en selvästikään ole mukana. Mä luulin, että mä olen uusi ja ainoa lahkojohtaja ja mafiooso.  :o
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #41 : Huhtikuu 01, 2021, 17:35:13 »
Mafia-Arnoldit ryhmittyy siilipuolustukseen  :weightlifting:

Bodarimafia ei kuule siileile. Me ollaan piikkiSIKOJA.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #42 : Huhtikuu 01, 2021, 18:14:28 »
Olisin halunnut antaa asiakkailleni 50€/h majoonesia, mutta kartellista tuli heti viesti, että Hese pärkelleen hurri! Poljet hintojamme. Taksasi 250€/h. En uskaltanut vastustaa, kun näin neitojen profiilikuvat. Neidoilla löytyy nimittäin ruista ranteesta.     

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #43 : Huhtikuu 01, 2021, 18:53:16 »
Mä en tiedä miksi mulle tuli tästä ketjusta mieleen, että mielenterveysasioita on nyt alettu julkkistenkin toimesta nostaa esille, on ok olla rikki-teemalla.

Toivon siis, että myös Rokka saa kaipaamaansa apua. On se auttaja sitten poliisi tai psykiatri 😘
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #44 : Huhtikuu 01, 2021, 19:09:05 »
Oli Rokalla tuossa ihan kaksi täysin selvää faktaakin josta nyt sitten yritetään vitsiä vääntää porukalla. Porukalla saa taas lynkata huorien ja pokien toimesta kun kyseessä on rokka. Hihihii, mt poka hihihii. Kyllä olisi puolustusta jos kyseessä olisi joku muu.

Rokka on kuitenkin päässyt hajulle, ihan sama mitä yritetään selittää. Hinta jutut on osittain selviä. Ja listoja löytyy.

Että hihihii...Kenellä on mikropenis...hihihii...että parempi ehkä antaa asian olla. Tuskin sekään herra haluaa että sen mikropeniksestä huudellaan tyttöjen kanavalla. Esittäkää vaan pyhää, ei mene läpi. Parempi olla hiljaa jos on pakko valehdella.
#huoratovatpääsääntöisestinaisiajanaisetjuoruaaaina-hihihii
Why so fragile?

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #45 : Huhtikuu 01, 2021, 19:11:41 »
Mulla heräsi kysymys mitä lakia oltiinkaan rikottu? Oiko todisteita tästä esittää?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #46 : Huhtikuu 01, 2021, 19:21:57 »
Hihhiii. Eihän toi kovin terveeltä vaikuta jos toi on ainoa mitä kaveri jauhaa, katsoin viestihistorian ja ei ole nyt ihan eka kerta kun hän on päässyt jyvälle näistä asioista.

Hän vois herrasmiehenä antaa näiden tyttöjen yhteystiedot niin otetaan ne tsemppipuhelurinkiin mukaan. Hihhiii.

Muoks, "faktojen" tueksi kaipaisin jotain todisteita.

Hihhii.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2021, 19:23:51 kirjoittanut MariaEnkeli »
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #47 : Huhtikuu 01, 2021, 19:40:20 »
En lukenut koko ketjua, mutta näinä aikoina joka vuosi meitä koijataan.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #48 : Huhtikuu 01, 2021, 19:41:22 »
Muoks, "faktojen" tueksi kaipaisin jotain todisteita.Hihhii.

Ette halua. Niin monta faktaa olisi tarjota sexworkin tyttöjen kanavasta kun kaksi exää sielä oli/on (en tiedä mitä nykyään puuhaavat). Hihihii. Lopettakaa se vitun esittäminen että mikään Rokan esittämä ei olisi totta.

Mä yritän nyt "kohteliaasti" vihjata että ei lähdetä tälle tielle. Ja sen suunnan voi aina korjata jos sama meno jatkuu edelleen. Hihihii, mikropenis, hihihii.

Millään tavalla en esim halua DeeDeetä puolustella koska se veti tiettyjen rajojen yli. Mutta ei se alunperin aiheetta kilahtanut. Vittuako kirjoittelitte tiettyjä asioita. Ei ne ollu sen silmille tarkoitettu, mutta silti se näki ne.
Tämä ei mun puolelta ole mikään uhkaus, hihihii, mä pyydän että älkää valehdelko naama pokerina. Mikropenis hihihii. Onko Lifti pelkkä runkari hihii.

Siellä on muutama vanhan liiton huora ihan hiljaa. Kiitos siitä. Älkää nyt vittu esittäkö. Mikropenis...V...mikropenis.   

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2021, 19:50:25 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3501
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #49 : Huhtikuu 01, 2021, 20:37:07 »
En oikein tiedä mitä ajatella. Olen varma että Liftillä on näistä jutuista paljon enemmän tietoa kuin minulla.
Ikävintä on että jo pelkkä epäilys tällaisesta suomihuorien juoruringistä saa runkkuringin kalpenemaan omaan viattomuuteensa ja pää kääntyy väkisinkin ulkomaiseen palveluntarjoajaan päin, ihan vain varmuuden vuoksi.
Mutta kuten sanottu, todisteita ei ole esitetty ainakaan vielä joten ei tässä voi ketään alkaa syyttämään asiakkaiden tietojen levittelystä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2049
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #50 : Huhtikuu 01, 2021, 21:00:16 »
Faktat tiskiin tai johonkin helvetin blogiin tms. niin loppuu hymistely. Kärpäsen paskaa huudella tietoja jos ei niitä ole esittää. Yhdellä kuvakaappauksella pääsee sen verran alkuun että hiljenee hihittely.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #51 : Huhtikuu 01, 2021, 21:16:44 »
Ikävintä on että jo pelkkä epäilys tällaisesta suomihuorien juoruringistä saa runkkuringin kalpenemaan omaan viattomuuteensa
Juuri tästä syystä tää homma minua vituttaa. Ei mitään häpyä.

Mun negatiiviset tiedot päättyy vuodelle 2019. Sen jälkeen olen kuullut pelkkää positiivista mutta en vittu halua enää nähdä MITÄÄN :laught:
Mimmeillä meni juoruaminen ja vertaistuki sekaisin sexworkillä. Kuka luulee nuolevansa pillua hyvin hihihii..mutta onnistuukin käyttämään hampaita...hihihii.

Älkää antako seksin sumentaa mieltä. Huorat on ihmisiä. Osa luotettavia ja osa ei. Puheet kannattaa aina ottaa skeptisesti. Älkää siis sokeasti luottako minuun kun ette ole omin silmin nähneet. Katsokaa omin silmin mikä puolustus tässäkin ketjussa oli. Tuolla jopa vähän vihjattiin että valehtelen hihihii. Piti lyödä kovaa vasten. Kuka luulee nuolevansa pillua hyvin hihihii...mutta onnistuukin käyttämään hampaita..hihihii.

Jos olette olleet pitkään näissä karkeloissa, sanotaan nyt vaikka kymmenen vuotta. Ei tää ole ensimmäinen kerta kun asia nousee tapetille. Kuka luulee nuolevansa pillua hyvin hihihii...mutta onnistuukin käyttämään hampaita..hihihii..

Sexworkin poistuminen hetkeksi oli hyvä juttu, koska en ole nähnyt mitään ja pikkulinnut laulaa että asiakkaista puhutaan kunnioittavasti. Mutta mä yritän homnata myyrän niin katsotaan pitääkö tiedot paikkaa  :laught:

Siis mulle on ihan sama mitä minusta puhutaan, mutta en voi katsoa tuollaista paskanjauhantaa ja miehet runkkuringissä kun itse harrastetaan = kenellä on mikropenis hihihii...vitun kaksinaamaiset apinat. Ei todellakaan kaikki. Hyvin pieni osa!

Kenellä on huonot hampaat...hihihii..vitun runkkarit!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2021, 21:20:44 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #52 : Huhtikuu 01, 2021, 21:21:54 »
No nyt on kiirastorstai, Jeesus on vetänyt vuorisaarnansa.

 On aika jonkun tunnustaa syntinsä...
☮️and💟

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #53 : Huhtikuu 01, 2021, 21:24:35 »
No nyt on kiirastorstai, Jeesus on vetänyt vuorisaarnansa.

 On aika jonkun tunnustaa syntinsä...

Vuokra pitäisi maksaa!
Synninpäästöterapiaa tarjouksella 30min/60€  :whipping:
Why so fragile?

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #54 : Huhtikuu 01, 2021, 21:27:33 »
No nyt on kiirastorstai, Jeesus on vetänyt vuorisaarnansa.

 On aika jonkun tunnustaa syntinsä...

Vuokra pitäisi maksaa!
Synninpäästöterapiaa tarjouksella 30min/60€  :whipping:

Mitä tuosta hyötyy, kun seuraavan nurkantakana odottaa jo jotain...
Feel so good...

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #55 : Huhtikuu 01, 2021, 21:30:23 »
^ Tarkoitus onkin että minä hyödyn. Ja toivon että nurkan takana on heti jotain. Mitä enemmän teette syntiä, sen enemmän saan rahaa. Tunnusta 30min/60€  :whipping:
Why so fragile?

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #56 : Huhtikuu 01, 2021, 21:32:37 »
^ Tarkoitus onkin että minä hyödyn. Ja toivon että nurkan takana on heti jotain. Mitä enemmän teette syntiä, sen enemmän saan rahaa. Tunnusta 30min/60€  :whipping:

Ei ei... pitäisikö edes saada hyvä mieli, mutta ei Liftin kanssa edes tämä onnistu... meen nyt nurkan taakse
Feel so good...

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #57 : Huhtikuu 01, 2021, 21:35:00 »
^ älä mee. Oon kuullu et siellä tapahtuu samoja asioita kuin saunan takana!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #58 : Huhtikuu 01, 2021, 21:35:14 »
Synnin taakka on raskas kantaa. Anna syntisi Jeesuksen harteille. Mies turhaan ole kyykännyt...
☮️and💟

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #59 : Huhtikuu 01, 2021, 21:35:56 »
No niin Rokka vanha multinikki pershäröinen vatipää, ota lääkkeet!

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2021, 21:45:04 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.