Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi  (Luettu 38425 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ****** Rakastajien aatelia
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 498
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #281 : Tammikuu 09, 2022, 17:00:53 »
Aurora Maturesta ei tule ensimmäisenä mieleen aivotyöläinen, joten kuvittelisin hänen pystyvän jonkinlaisiin ”oikeisiin” töihin jos kykenee seksiä myymään.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #282 : Tammikuu 09, 2022, 17:27:36 »
Ansiotulot vaikuttaa työeläkkeeseen, jo alle tonnin kuukausituloista ne katkeavat. AM on tosin aiemmin useaan otteeseen maininnut, että ei maksa hupakkotuloista veroja eivätkä ne tietenkään näy tulorekisterissä.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #283 : Tammikuu 09, 2022, 17:49:44 »
Ei työkyvyttömyyseläkkeelle noin vain mennä, eikä sitä itse voi päättää. Siitä on päättämässä moniammatillinen tiimi, aina lähtien Kelasta, vakuutusyhtiöihin ja muihin tahoihin.

Tosi moni joilla oikeasti ei ole työkykyä yhtään, saavat kielteisen päätöksen ja joutuvat roikkumaan työttömyystilastoissa että saisivat jotain rahaa. Mun tuttu on ollut monisairas jo vuosia, mutta ei pääse eläkkeelle, vaikka useat eri alan lääkärit ovat todenneet ettei tule koskaan pystymään töihin enää. Kaikki mahdollinen on tehty. On tosi kurjaa seurattavaa kun sairasta ihmistä hätyytellään ja tältä vaaditaan pakolla vaikka millaisia asioita joihin ei kertakaikkiaan kykene. Viimeksi kuulumisia päiviteltäessä selvisi että te-toimisto lätkinyt taas karenssit päälle kun kieltäytyi töistä ja nyt ei taas saa hetkeen mitään rahaa mistään.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 09, 2022, 17:51:19 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2046
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #284 : Tammikuu 09, 2022, 18:04:15 »
Viimeksi kuulumisia päiviteltäessä selvisi että te-toimisto lätkinyt taas karenssit päälle kun kieltäytyi töistä ja nyt ei taas saa hetkeen mitään rahaa mistään.

Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, töistä ei kannata kieltäytyä - koskaan.

Mutta työhaastattelussa toki kannattaa mainita tulevista sairauspäivistä tai vaikkapa kuten itse aikoinani tein; alaikäisistä lapsista joiden sairastuessa olisin se joka jää kotiin hoitamaan mukuloita - ihmettelen vieläkin etten kelvannut jakelulinjan kuljettajaksi  :laught:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1786
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #285 : Tammikuu 09, 2022, 18:25:19 »
Viimeksi kuulumisia päiviteltäessä selvisi että te-toimisto lätkinyt taas karenssit päälle kun kieltäytyi töistä ja nyt ei taas saa hetkeen mitään rahaa mistään.

Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, töistä ei kannata kieltäytyä - koskaan.

Mutta työhaastattelussa toki kannattaa mainita tulevista sairauspäivistä tai vaikkapa kuten itse aikoinani tein; alaikäisistä lapsista joiden sairastuessa olisin se joka jää kotiin hoitamaan mukuloita - ihmettelen vieläkin etten kelvannut jakelulinjan kuljettajaksi  :laught:

ikävä henkilö ilmoittaa " asenteestasi " ja sitten se on taas karenssi. mutta TOTTA  eläkkeelle

ei todellakaan pääse helpolla itsellä noin 10v projekti. vaikka olisi sairaseläkkeellä saa

tienata vuodessa noin 10000e eikä siitä tarvitse maksaa veroja.
kysyvälle vastataan

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #286 : Tammikuu 09, 2022, 22:48:21 »
Ei työkyvyttömyyseläkkeelle noin vain mennä, eikä sitä itse voi päättää. Siitä on päättämässä moniammatillinen tiimi, aina lähtien Kelasta, vakuutusyhtiöihin ja muihin tahoihin.

Tosi moni joilla oikeasti ei ole työkykyä yhtään, saavat kielteisen päätöksen ja joutuvat roikkumaan työttömyystilastoissa että saisivat jotain rahaa. Mun tuttu on ollut monisairas jo vuosia, mutta ei pääse eläkkeelle, vaikka useat eri alan lääkärit ovat todenneet ettei tule koskaan pystymään töihin enää. Kaikki mahdollinen on tehty. On tosi kurjaa seurattavaa kun sairasta ihmistä hätyytellään ja tältä vaaditaan pakolla vaikka millaisia asioita joihin ei kertakaikkiaan kykene. Viimeksi kuulumisia päiviteltäessä selvisi että te-toimisto lätkinyt taas karenssit päälle kun kieltäytyi töistä ja nyt ei taas saa hetkeen mitään rahaa mistään.

Tämä on ihmisoikeuksien sopimuksen vastaista. Suomi on allekirjoittanut sen.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #287 : Tammikuu 09, 2022, 23:12:26 »
Ei työkyvyttömyyseläkkeelle noin vain mennä, eikä sitä itse voi päättää. Siitä on päättämässä moniammatillinen tiimi, aina lähtien Kelasta, vakuutusyhtiöihin ja muihin tahoihin.

Tosi moni joilla oikeasti ei ole työkykyä yhtään, saavat kielteisen päätöksen ja joutuvat roikkumaan työttömyystilastoissa että saisivat jotain rahaa. Mun tuttu on ollut monisairas jo vuosia, mutta ei pääse eläkkeelle, vaikka useat eri alan lääkärit ovat todenneet ettei tule koskaan pystymään töihin enää. Kaikki mahdollinen on tehty. On tosi kurjaa seurattavaa kun sairasta ihmistä hätyytellään ja tältä vaaditaan pakolla vaikka millaisia asioita joihin ei kertakaikkiaan kykene. Viimeksi kuulumisia päiviteltäessä selvisi että te-toimisto lätkinyt taas karenssit päälle kun kieltäytyi töistä ja nyt ei taas saa hetkeen mitään rahaa mistään.

Tämä on ihmisoikeuksien sopimuksen vastaista. Suomi on allekirjoittanut sen.

Veerukaiseni valitettavasti, Suomessa virkamies ei joudu koskaan virkavirheestä koskaan vastuuseen, ja silloin virkavirheen pitää olla todella törkeä, niin että mediakin siihen puuttuu. Ja jos puuttuu, yleensä on ostetettu palveluita tutulta tai serkkuherkulta kunnan tai valtion laskuun.   

Kun on valittu linja, että säästetään kaikesta mahdollisesta, niin seuraus siitä on, että työkyvyttömät eivät pääse eläkkeelle, koska se maksaa valtiolle rahaa.

Kukaan ei tule kysymään kenekään heikompiosaisten ihmisoikeuksien perään, jos henkilö itse(tai heidän ystävät, sukulaiset tai ystävät sitä tee.) Siitä pitää valittaa oikealle taholla, se taas yleensä maksaa rahaa ja oikeusprosessit ovat hitaita ja lopputulos täysi arvoitus, vaikka olisit oikeassa.

On yksi asia kirjoittaa ihmisoikeus sopimus, jonka toteutumista kukaan ei valvo eikä mikään taho.         

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2046
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #288 : Tammikuu 10, 2022, 22:38:27 »
Viimeksi kuulumisia päiviteltäessä selvisi että te-toimisto lätkinyt taas karenssit päälle kun kieltäytyi töistä ja nyt ei taas saa hetkeen mitään rahaa mistään.

Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, töistä ei kannata kieltäytyä - koskaan.

Mutta työhaastattelussa toki kannattaa mainita tulevista sairauspäivistä tai vaikkapa kuten itse aikoinani tein; alaikäisistä lapsista joiden sairastuessa olisin se joka jää kotiin hoitamaan mukuloita - ihmettelen vieläkin etten kelvannut jakelulinjan kuljettajaksi  :laught:

ikävä henkilö ilmoittaa " asenteestasi " ja sitten se on taas karenssi. mutta TOTTA  eläkkeelle

ei todellakaan pääse helpolla itsellä noin 10v projekti. vaikka olisi sairaseläkkeellä saa

tienata vuodessa noin 10000e eikä siitä tarvitse maksaa veroja.
Voi toki ilmoittaa, mutta huono asenne ei ole syy laittaa karenssiin.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0276

  • Newbie
  • Viestejä: 9
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #289 : Tammikuu 11, 2022, 06:10:39 »
Mikäs tämän viestiketjun alkuperäinen asia olikaan..? Hintakartelli..Vähän niinkuin tietotekniikassa omenan kohdalla on..tuote on hyvä, mutta hinnasta ei tingitä.. 😂. Mutta kun nettiä selaa, niin olen löytänyt hyviä yksilöitä kohtuuhinnalla..siis tarkoitin omenoita 😂
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 11, 2022, 06:13:42 kirjoittanut paternus »

Paikalla orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1786
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #290 : Tammikuu 11, 2022, 08:14:35 »
Viimeksi kuulumisia päiviteltäessä selvisi että te-toimisto lätkinyt taas karenssit päälle kun kieltäytyi töistä ja nyt ei taas saa hetkeen mitään rahaa mistään.

Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, töistä ei kannata kieltäytyä - koskaan.

Mutta työhaastattelussa toki kannattaa mainita tulevista sairauspäivistä tai vaikkapa kuten itse aikoinani tein; alaikäisistä lapsista joiden sairastuessa olisin se joka jää kotiin hoitamaan mukuloita - ihmettelen vieläkin etten kelvannut jakelulinjan kuljettajaksi  :laught:

ikävä henkilö ilmoittaa " asenteestasi " ja sitten se on taas karenssi. mutta TOTTA  eläkkeelle

ei todellakaan pääse helpolla itsellä noin 10v projekti. vaikka olisi sairaseläkkeellä saa

tienata vuodessa noin 10000e eikä siitä tarvitse maksaa veroja.
Voi toki ilmoittaa, mutta huono asenne ei ole syy laittaa karenssiin.
 

EN tiedä tämänhetken tulkintaa silloin +10v sitten kun viimeksi olen noissa kuvioissa pyörinyt.

hermostuin joskus ja totesin erityis työkkärissä meinaat että ottaa mut kun esittelen

sairaus listani. HUUSI jos sen teet katkeaa edut HETI !! toki tuo vaatisi A työnantaja kertoisi

B innokas työkkäri henkilö soittaisi sinne duuniin. sivujuttuna kaveri piti autopajaa

kävi lähes päivittäen näitä työkkärin lähettämiä tyyppejä. kerran oli kova puute ja olis

ottanu appariks tyypin joka heti vaan sano lyö leima et oon käyny ei sit lyöny tarina

ei keroo saiko sanktiota.
kysyvälle vastataan

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #291 : Tammikuu 11, 2022, 10:29:40 »
Viimeksi kuulumisia päiviteltäessä selvisi että te-toimisto lätkinyt taas karenssit päälle kun kieltäytyi töistä ja nyt ei taas saa hetkeen mitään rahaa mistään.

Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, töistä ei kannata kieltäytyä - koskaan.

Mutta työhaastattelussa toki kannattaa mainita tulevista sairauspäivistä tai vaikkapa kuten itse aikoinani tein; alaikäisistä lapsista joiden sairastuessa olisin se joka jää kotiin hoitamaan mukuloita - ihmettelen vieläkin etten kelvannut jakelulinjan kuljettajaksi  :laught:

ikävä henkilö ilmoittaa " asenteestasi " ja sitten se on taas karenssi. mutta TOTTA  eläkkeelle

ei todellakaan pääse helpolla itsellä noin 10v projekti. vaikka olisi sairaseläkkeellä saa

tienata vuodessa noin 10000e eikä siitä tarvitse maksaa veroja.
Voi toki ilmoittaa, mutta huono asenne ei ole syy laittaa karenssiin.
 

EN tiedä tämänhetken tulkintaa silloin +10v sitten kun viimeksi olen noissa kuvioissa pyörinyt.

hermostuin joskus ja totesin erityis työkkärissä meinaat että ottaa mut kun esittelen

sairaus listani. HUUSI jos sen teet katkeaa edut HETI !! toki tuo vaatisi A työnantaja kertoisi

B innokas työkkäri henkilö soittaisi sinne duuniin. sivujuttuna kaveri piti autopajaa

kävi lähes päivittäen näitä työkkärin lähettämiä tyyppejä. kerran oli kova puute ja olis

ottanu appariks tyypin joka heti vaan sano lyö leima et oon käyny ei sit lyöny tarina

ei keroo saiko sanktiota.

Hyvin yleistä täälläpäinkin.
Kaveri tulee "työnhakureissulle" mutta sanoo että älä vaan palkkaa näin huonoa työntekijää, käun vaan "töitä kyselemäsdä" ettei tule karenssia.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #292 : Tammikuu 15, 2022, 19:25:27 »
Voi hitsi, kuulostaapa vakavalta.

Ketkä noita uhkailu- ja tiedonkerjäysviestejä ovat lähetelleet?

Voit kyllä kertoa nimikerkit tässä avoimesti, nimimerkkien julkaisu ei ole sinulta rikollista. Ja varsinkin, kun on kerran rikosilmoituksiinkin syytä, niin olisi hyvä, että saisimme kaikki tietää, keitä kannattaa varoa.

Hienosti koitat saada vasikat esille, että muut mafialaiset voi jatkaa paskaansa rauhassa. Setä voi olla vainojarhainen muttei tyhmä. Hävetkää mafialaiset

Poissa Oliskokiva

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #293 : Helmikuu 13, 2022, 19:41:17 »
Siis onko hinnoissa kartellin makua. Eiköhän sitä saa jakaa jokainen omalla hinnallaan🤔