Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet  (Luettu 3598 kertaa)

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« : Toukokuu 21, 2021, 14:33:27 »
Hellou...  :kiss: :inlove:

Olen ollut aika hiljaa keskittyessäni täysillä psykologian pääsykoevalmennukseen ja artikkelien opetteluun pilkuntarkasti sekä ennen kaikkea laadullisesti (rehkimättä liikaa kuitenkaan). Niin siksi en ole tänne kirjoitellut pahemmin viime aikoina.

Mutta sanon vain yhden asian, ennen kuin otan ja toivotan teille oikein ihanaa alkavaa viikonloppua. ::)

Ymmärrän nyt sen, miksi outcallina toimiminen voi olla monille muillekin hupakoiden kollegoilleni välillä aika haastavaa, jos varsinkin olet toisessa kaupungissa jonkun luona valmistautumassa pääsykokeeseen ja sinulla ei ole tarjota omaa paikkaa.

Aika usein olen huomannut, että vaikka itsellä olisi mielikuvitusta ja luovuutta paikan järjestelyn suhteen. Niin toisella osapuolella ei välttämättä ole ja tämä on täysin ymmärrettävää. Jos turskalla ei ole omaa paikkaa omasta takaa ja esimerkiksi asuu vaimonsa kanssa yhdessä, niin miten sitten otat ja järjestät sen oman paikan?

No tähän liittyenhän ratkaisuina voisivat toimia hotellihuoneen varaus tai esim. käyttämättömät toimisto/yritystilat, tai jos rahatilanne on heikompi ja riittää ainoastaan tapaamiseen, mutta ei hotellin varaukseen, niin sitten vaikkapa jossakin yleisessä vessassa, autossa tai luonnonpuistossa kesäaikana pystyisi tuollaisen asian järjestämään.

Ymmärrän toki tämän asian näinkin, että tässä tilanteessa turskan on vaan helpompi toki etsiä joku toinen hupakko, joka sen tilajärjestelyn pystyisi omasta takaa järjestämään.

Mutta toisaalta, jos on haaveillut jonkun tietyn hupakon tapaamisesta ja haluaa päästä nauttimaan siitä hinnalla millä hyvänsä, en näkisi välttämättä pahana sitäkään, jos turska itsekin silloin haluaisi miettiä omaltakin kantilta, mitä toivomiensa ja fantasioimiensa asioiden ja hupakon eteen kannattaisi nähdä. En tiedä, kannattaako vaivaa tällaisiin järjestelyihin edes nähdä, koska minä tiedän vain oman nokkani ja peppuni, ja vastaavasti muut tietävät omansa.

Kommentteja? Kysymyksiä? :)

Ja tosiaan nyt kun olen luku-urakkaani jo melko tyytyväinen enkä väsyttänyt itseäni onneksi hulluuden partaalle sekä meinaan jatkaa vielä tänään vähäsen, niin minulla riittää tähän loppuun energiaa sopivasti toivottaa oikein mukavaa ja antoisaa alkaneen kesän viikonloppua kaikille silmäpareille! :inlove:

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 926
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #1 : Toukokuu 21, 2021, 19:19:21 »
Näin iäkkäämmän turskan näkökulmasta se "haluaa päästä nauttimaan hinnalla millä hyvänsä" ei enää ole oletusolotila koko ajan. Silloin kun on, niin mikä tahansa pusikko tai porttikongi kelpaisi mutta mun vakkarit ei päivystä.

Toinen on, että alan olla liiankin mukavuudenhaluinen. Kesätapahtumissakaan telttamajoitus ei enää nappaa, hotellien mukavuus houkuttelee ja niistäkin saatan ohittaa halvimmat.

Tosin sopivassa panetustilassa sellainen järjettömän himokas 'ei vittu, toi nainen haluaa mua! Nyt äkkiä panemaan mihin tahansa!' -kokemus ois aika veretseisauttava! :headbang:
#maksuseksionihanaa

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #2 : Toukokuu 21, 2021, 23:53:48 »
Tosin sopivassa panetustilassa sellainen järjettömän himokas 'ei vittu, toi nainen haluaa mua! Nyt äkkiä panemaan mihin tahansa!' -kokemus ois aika veretseisauttava! :headbang:

Tässä tilanteessa oon päätynyt harrastamaan seksiä kerrostalon kellari-/rappukäytävässä seinää vasten...

Mut alkuperäiseen. Mua ei meinaa saada puhuttua autoon, niin toi yleinen vessa tms on aivan pois suljettua. Eräreissumajoitus on sitten aivan eri asia...
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2021, 23:57:25 kirjoittanut Ronja »
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #3 : Toukokuu 22, 2021, 17:29:15 »
Minä olen jo ajat sitten miettinyt. En halua mennä huoran panokämppään. Jos ei tule minun asuntoon tai hotellihuoneeseeni, ei pääse panemaan kanssani. Suuri menetys.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #4 : Toukokuu 22, 2021, 18:17:31 »
Minä olen jo ajat sitten miettinyt. En halua mennä huoran panokämppään. Jos ei tule minun asuntoon tai hotellihuoneeseeni, ei pääse panemaan kanssani. Suuri menetys.
Nyt puhuu mies eikä Mikki Hiiri  :inlove: Silloin kun asustelee työkämpissä niin on ihan jees mennä horoluukkuun nuolettamaan pallejaan.
Kyllä vaari on ennenkaikkea laiska mies ja olen kerran elämässäni saanut pillua ihan ilmaiseksi. Joten emmää lähre minnekään. Pikkusuolainen tai makea tulee kotiinkuljetuksella. Jos vaarilta jotakin muuta vaaditaan kuin rahaa ja oven avaus, niin kyllä vaari kattelee mielummin tyttöjen instagrammia ja vetelee vauvaöljyn kera käteen.

Kyllä tuolla kuudennessa kerroksessa, täältä maanrajasta, tulee harvinaisen selväksi että vaari sai taas orkun. Sillä erolla että jos vaari on yksin = kuuluu minuutin ajan, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Jos vaari on kaksin = kuuluu minuutin ajan, SAATANAN HUORAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Tässä nää päälimmäiset.
Why so fragile?

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #5 : Toukokuu 22, 2021, 19:07:48 »
Teen enimmäkseen outcallia koska käyn siviilitöissä eikä olisi järkeä vuokrata hutsuluukkua näin satunnaiseen käyttöön. Kotiini en vie minkäänlaisia työasioita.
Outcall-asiakkaani ovat ihania mukavuudenhaluisia herrasmiehiä jotka haluavat nautiskella oman kodin rauhassa tai hotellihuoneessa.

"Liikennetytöksi" minusta ei ole. Eikä pukukopissa pyllistäjäksi. Ne ajat meni jo 😂
Välillä pistän ranttaliksi ja teen lyhyitä keikkoja, niissä on oma jännityksensä mutta kotikäynnit on kyllä parhaita.

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1643
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #6 : Toukokuu 22, 2021, 19:22:32 »
^^Ihan paskaa. Minä en runkkaa katsomalla instaa vaan TikTokia.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1204
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #7 : Toukokuu 22, 2021, 23:29:15 »
Ottaisin hutsuja vastaan kotonani vaikka koko ajan, jos se olisi mahdollista. Yleensä hutsu kuitenkin ottaa vastaan minut, koska eihän tänne syrjäseudulle päädy kukaan edes eksymällä. Kiitos kuitenkin niille harvoille, jotka ovat viitsineet tuoda sulonsa ja palvelunsa ihan kotiovelleni saakka.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #8 : Toukokuu 22, 2021, 23:37:13 »
Teen enimmäkseen outcallia koska käyn siviilitöissä eikä olisi järkeä vuokrata hutsuluukkua näin satunnaiseen käyttöön. Kotiini en vie minkäänlaisia työasioita.
Outcall-asiakkaani ovat ihania mukavuudenhaluisia herrasmiehiä jotka haluavat nautiskella oman kodin rauhassa tai hotellihuoneessa.

"Liikennetytöksi" minusta ei ole. Eikä pukukopissa pyllistäjäksi. Ne ajat meni jo 😂
Välillä pistän ranttaliksi ja teen lyhyitä keikkoja, niissä on oma jännityksensä mutta kotikäynnit on kyllä parhaita.

Lähdetkö ihan fiiliksen eli siis sadan tekstiviestin / sp- viestin perusteella tuntemattomaan?
Vai otatko jonkun ns. varausmaksun, niinkuin muutkin romukauppiaat tekevät tänä herran vuonna 2021?

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #9 : Toukokuu 23, 2021, 00:09:34 »
Tämä romukauppias ei ota ennakkomaksua. Se ei mielestäni kuulu tähän skeneen.
Viestien ja usein puhelun perusteella valitsen asiakkaani. Kolme kertaa urani aikana on mennyt pieleen ja vastassa oli humalainen, sekopää ja ohari, muuten ei ongelmia.

Jos joku haluaa lahdata 180 senttisen naikkosen se onnistuu yhtä hyvin kadulla tai minun luona keikkakämpässä kun asiakkaan omakotitalossa.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #10 : Toukokuu 23, 2021, 00:18:17 »
Ei tässä nyt lahtaamisesta ole kyse, vaan ohareista.
Kolme kertaa on mielestäni kolme liikaa, mutta jokainen tyylillään painaa niinkuin haluaa vuonna 2021.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #11 : Toukokuu 23, 2021, 00:27:01 »
Ei tässä nyt lahtaamisesta ole kyse, vaan ohareista.
Kolme kertaa on mielestäni kolme liikaa, mutta jokainen tyylillään painaa niinkuin haluaa vuonna 2021.

Yhdet oharit neljän vuoden aikana. Nuo toiset kaksi eivät olleet sellaisessa kunnossa että olisin jäänyt. Minun mielestä ei paha.
Incalliin sovituista tapaamisista ohariprosentti on korkeampi.


« Viimeksi muokattu: Toukokuu 23, 2021, 00:32:54 kirjoittanut Golddigger »

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #12 : Toukokuu 23, 2021, 00:48:26 »
^ Saitko noilta kahdelta kulut takaisin?

Ei paha. Mutta itselläni romuja esim. autoja ja asuntoja harrastuksekseni myyvänä ei ole yhtään. Koska varausmaksu. Siitä tietää onko hupiukko/- akka tosissaan.

Ja ei varmaan kuulu skeneen varausmaksu. Ei kuulunut munkaan skeneen 80- luvulla.

Mutta niin vaan se maailma, Suomikin monikulttuurisoituu ja moniongelmasoituu.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #13 : Toukokuu 23, 2021, 11:24:14 »
^ En lähtenyt vääntämään humalaisen ja mahdollisesti sekakäyttäjän kanssa. Siinä tilanteessa oli paras todeta että nyt valitettavasti et ole siinä kunnossa että minun olisi mukava jäädä. Kiitos hei.

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 690
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #14 : Toukokuu 23, 2021, 19:05:21 »
Teen enimmäkseen outcallia koska käyn siviilitöissä eikä olisi järkeä vuokrata hutsuluukkua näin satunnaiseen käyttöön. Kotiini en vie minkäänlaisia työasioita.
Outcall-asiakkaani ovat ihania mukavuudenhaluisia herrasmiehiä jotka haluavat nautiskella oman kodin rauhassa tai hotellihuoneessa.

"Liikennetytöksi" minusta ei ole. Eikä pukukopissa pyllistäjäksi. Ne ajat meni jo 😂
Välillä pistän ranttaliksi ja teen lyhyitä keikkoja, niissä on oma jännityksensä mutta kotikäynnit on kyllä parhaita.

Mulla on oikeastaan aivan identtinen tilanne, autoon tai yleiseen vessaan en lähtisi panemaan, luonto kesäaikaan voisi vielä onnistua. Keikkapäiviä järjestän kyllä, mutta pääasiassa menen miehen luo pääkaupunkiseudulla, ennakkomaksua en peri ja kaikki kokemukset on tähän asti olleet hyviä.
Helsingissä <3

Poissa samuel

  • Full Member
  • Viestejä: 292
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Outcallina toimimisen ongelmat ja haasteet
« Vastaus #15 : Toukokuu 23, 2021, 22:19:23 »
Kerran olen lähtenyt siihen, että varasin hotellihuoneen, kun hupsu teki vain outcallia. Kyseessä oli so:lla paljon suitsutettu tapaus, joten ajattelin pienen vaivan kannattavan. Hupsu kuitenkin teki oharit ja hotellihuoneesta jäi vain ylimääräinen kulu käteen. Tietysti sinne olisi jonkun toisenkin hommata paikalle, mutta eipä ollut ketään kiinnostavaa tuolloin tarjolla siihen aika ikkunaan, joka minulla oli käytössä.

Sinällään ymmärsin, että hupsullekin voi tulla esteitä. Sovin hänen kanssaan uuden tapaamisen toisessa kaupungissa ja tällä kertaa incall. Oharit teki kuitenkin silläkin kertaa.