Keskustelua paikkakunnittain > Etelä-Suomi

Erikasugar

<< < (4/7) > >>

Ituhippi:
Näyttäis olevan hki:ssä nyt. Itse pannut tyttöä monet kerrat,ketä tyttö kiehtoo ni menkää :behind: siitä hän tykkää🙂itse tykkään hänen tyylistään ratsastaa👌kohtuu suihinottaja

Exmies:
Huippu neito! En ymmärrä näitä hintakatto hemuleita. Eikö olisi kaikista halvinta vaan runkata? Tai käydä salilla ja parturissa, niin saisi ilmaiseksi? Bensat, oma aika ja muut kulut, niin muutaman kympin takia, seilaa pettymyksestä toiseen? Sama kuin ostaisi pari numeroa liian pienet kengät, kun poistopyödällä ei ollut omaa kokoa. Ainakin tuplat parempi kokokemus kuin keskimäärin, täysin perusteltu hinta. Peukkuja ylös mimmille ja alas tarjoushaukoille.

palvelunostaja:
Oli kyllä todella mukavaa seuraa kun Porvoon aikoina tapasin, ja aidosti harmitti kun sieltä lähti. En tiedä mikä hänellä on nykyinen hintataso, mutta kun nyt otit puheeksi oman ajan, niin ei sitä oikein huvita lähteä mihinkään Vuosaareen vain siksi että panettaa. Ja täällä kantakaupungissa ei todellakaan tarvitse seilata pettymyksestä toiseen vaikka maksaisi vain kakkosella alkavia tuntihintoja.

Mutta siis mulla on pelkästään hyviä muistoja ja kiva jos hänellä riittää asiakkaita näinkin.

Klasu:
Onkos havaintoa missä päin neiti nykyään vaikuttaa? Kävin hänen luonaan jo Porvoossa ja viime kesänä myös Vuosaaressa. Keväällä oltiin yhteksissä myös, mutta ainakaan nyt en löydä ilmoitusta, voi olla että on vaihtanut kaupunkia?

Klasu:
niin piti vielä lisätä, että viimeksi kun oltiin jutuissa kertoi Vantaalla olevansa, mutta eipä ole ilmoitusta esillä nyt ollut..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta