Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin  (Luettu 14139 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #20 : Maaliskuu 26, 2021, 17:09:34 »
^ Kuten jo sanoin. Kaikki muu poissuljetaan ennen kun ruvetaan kyrpää tai pillua väsäämään. Näin siis Suomessa. Kyllä siinä on kyse ihan oikeasti siitä että Jumalalla ollu lepopäivä ja henkinen sukupuoli syntyy vastakkaiseen sukupuoleen. Siinähän sitten ihmettelet että missä mun pillu on. No onneksi itse tajusin että persettä voi aina antaa.
Why so fragile?

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 745
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #21 : Maaliskuu 26, 2021, 17:13:26 »
Ja nämäkin tutkimukset varmaankin taas veronmaksajien piikkiin?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #22 : Maaliskuu 26, 2021, 17:18:49 »
Ja nämäkin tutkimukset varmaankin taas veronmaksajien piikkiin?

Kuka idiootti sitä nyt yksityisen kautta menisi. Paljon mukavampi vetää tutkimus, lääkitys ja koko helahoito teidän piikkiin kun kerran sellainen mahdollisuus on olemassa.
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #23 : Maaliskuu 26, 2021, 17:33:39 »
Ja nämäkin tutkimukset varmaankin taas veronmaksajien piikkiin?

Kuka idiootti sitä nyt yksityisen kautta menisi. Paljon mukavampi vetää tutkimus, lääkitys ja koko helahoito teidän piikkiin kun kerran sellainen mahdollisuus on olemassa.

Eikä tarvii oikeestaan tehä mitään niin soittelevat sulle kotiin ja varaavat ajan pyytämättä. Mahtavaa palvelua :D

Eräs virkaintoinen kunnallistyöntekijä kysyi, että:

-Miten menee?
-Ihan jees, eipä tässä.
-Onko ollu ihmeitä elämässä?
-Eipä oikeestaan. Vähä aikaa sitten yks puolituttu tuli sanomaan, että ollaan huolissaan sinusta, niin kehotin hakeutumaan lääkärin juttusille jos on kerran huolia, koska en ole alan asiantuntija.
-Siis kuka menis lääkäriin?
-No se kellä on huolia, tietysti. Eikös tuo nyt ole loogista. Tyhmäähän sinne sellaisen on mennä kellä ei ole huolia.

Soitti pari viikkoo sen jälkeen, että:
-Jäin miettimään sitä keskustelua ja hän teki "huoli-ilmoituksen" psykologille. Soitin ettet koe minun toimivan sinun selän takana.
-No sulla oli varmaan huolia. Soitit ihan oikealle henkilölle. Ei mua haittaa jos sä soitat psykologille.
-Joo, minä tiedän kyllä, että sinä olet tästä erimieltä.
-En oo. Kiva ku soitit
-No kuulemiin.
-Heippa

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 745
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #24 : Maaliskuu 26, 2021, 17:37:37 »
^Olen kyllä sitä mieltä että tälläiset hörhöilyt pitäis hoitaa ihan omakustanteisesti.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #25 : Maaliskuu 26, 2021, 17:42:31 »
Julkisella puolella tutkimukset, kyllä. Menee alkuun julkisten verovarojen piikkiin.

Ja minähän sanoin jo toisessa langassa, että aion perustaa sen oman yrityksen, jahka vielä vähän kouluttaudutaan ensin laajempaa liiketoimintaosaamista varten. Sitten voin ihan rauhassa itse maksella veroni ja sitä kautta ADHD-tutkimukset ja prosessini leikkauksineen, niin ettei tarvitse kenenkään sanoa muun maksaneen sitä puolestani. ;)

Jos minulle annetaan rauha elää ja kehittyä sekä varsinkin jos tuetaan taloudellisesti, niin lopulta aivan varmasti pääsen siihen tilanteeseen, että yritykselläni on varaa maksaa ne verot, joilla kaikki nuo helahoidot kustannetaan.

Nerokasta, eikun... Häh?

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 745
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #26 : Maaliskuu 26, 2021, 17:51:35 »
^Aika monta jos ja ehkä ja sitten joskus sanaa.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #27 : Maaliskuu 26, 2021, 17:53:27 »
Julkisella puolella tutkimukset, kyllä. Menee alkuun julkisten verovarojen piikkiin.

Ja minähän sanoin jo toisessa langassa, että aion perustaa sen oman yrityksen, jahka vielä vähän kouluttaudutaan ensin laajempaa liiketoimintaosaamista varten. Sitten voin ihan rauhassa itse maksella veroni ja sitä kautta ADHD-tutkimukset ja prosessini leikkauksineen, niin ettei tarvitse kenenkään sanoa muun maksaneen sitä puolestani. ;)

Jos minulle annetaan rauha elää ja kehittyä sekä varsinkin jos tuetaan taloudellisesti, niin lopulta aivan varmasti pääsen siihen tilanteeseen, että yritykselläni on varaa maksaa ne verot, joilla kaikki nuo helahoidot kustannetaan.

Nerokasta, eikun... Häh?

Ihan normaalia liiketoimintaa. Luot liikeidean, etsit rahoittajan ja perustat yrityksen. Sit maksat rahoituksen pois. Tässä tapauksessa verojen muodossa.

Se, että lähtisikö yksityinen riskirahoittaja sinua rahoittamaan on toinen juttu

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #28 : Maaliskuu 26, 2021, 17:55:31 »
Paskanmarjat on.

Ai ei vai?  ::)

Mistäs sitten?  :whipping: 
     

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2095
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #29 : Maaliskuu 26, 2021, 18:16:00 »
... rauha elää ja kehittyä sekä varsinkin jos tuetaan taloudellisesti, niin lopulta aivan varmasti pääsen siihen tilanteeseen, että yritykselläni on varaa maksaa ne verot, joilla kaikki nuo helahoidot kustannetaan.

Niinpä. Aivan varmasti usko pois!!!
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #30 : Maaliskuu 26, 2021, 19:31:42 »
Päinvastoin. Uskon, että ihmisiä kiinnostaa tuntea palveluntarjoajanne paremmin.

Et ole palveluntarjojani kuten ei myöskään todennäköisesti 99% foorumin muistakaan käyttäjistä. Siitä jäljellä jääneestä yhdestä prosentista 99% ei myöskään haluaisi lukea tätä ketjua.

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 745
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #31 : Maaliskuu 26, 2021, 21:56:26 »
Lööperi/ Teme varmaan haluaa. Ja siinä ne sitte olikin

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 329
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #32 : Maaliskuu 26, 2021, 22:24:39 »
Ihmettelin opiskelu aikoina miksi koulukaverit kävi hakemassa vuoronperään ad/hd lääkitystä, mutta sain lopulta kuulla että sillä lääkityksellä oli kuulemma mahdollista saada samanlainen olotila kuin pilveä polttamalla :boozing:

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #33 : Maaliskuu 27, 2021, 08:15:37 »
^Olen kyllä sitä mieltä että tälläiset hörhöilyt pitäis hoitaa ihan omakustanteisesti.

Kun omat kotkotukset joutuu maksamaan omasta pussista, oppi menee perille nopeammin. Kantapää on tehokas opettaja. 

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #34 : Maaliskuu 27, 2021, 08:37:20 »
Toivon, että aloittaja pääsee kuiville. Erilaisten diagnoosien haku sairaanhoidosta ei poista itse ongelmaa.
Voimiahan se tarvitsee ja jos kirjoittamalla foorumille saa purettua itseään ja voimaa siitä, niin olen tukijoukoissa.
Minä en ole samaa mieltä asiosta kun Sielujen rakastelija. Nyt toivon kuitenkin, että kaikki meistä antaa tukensa hänelle. Ei välttämättä sukupuolenvaihdosleikkaukseen vaan sille ihmiselle, jolla on varmasti henkisesti vaikeaa, kuten olemme lukeneet.
Hän on kertonut, että on päihdeongelmakin ollut. Ei vittuilla vaan tuetaan siskoa, vaikka se puhuukin pehmoisia  :inlove:

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #35 : Maaliskuu 27, 2021, 10:06:13 »
Noin puolitoista vuotta olenkin tainnut olla kuivilla ja huumeseulat ja verikokeet sen todistavat. Eli taidan hyvinkin täysin järkevä puhumaan ADHD-tutkimuksistani nyt vaginoplastian ohella, koska niihin molempiin on nyt aika varma pääsy, eikä kukaan ole todistanutkaan päinvastaista.

So let's have fun (or kiss my ass)!  :kiss:

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2095
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #36 : Maaliskuu 27, 2021, 10:10:23 »
En ole ihan varma, mutta todennäköisesti näin on, että mt-asioille (mielenterveys) löytyy ihan oma foorumikin kipuilua varten.

Esim ADHD:lle löytyy tälläinen adhd-aikuisten vertaistukifoormi, josta aivan varmasti saa parempaa tukea kuin täältä.

I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #37 : Maaliskuu 27, 2021, 10:26:14 »
Joo mutta nyt puhutaan entisestä huumeidenkäyttäjästä joka yrittää kuiville ja samalla haluaa muuttaa itsensä siksi miltä tuntuu. Jonkunnäköinen avunhuuto on noi hänen kirjotuksensa. Kuinka moni meistä pystyy pääsemään päihteistä irti ja samaan aikaan vaihtaa sukupuoltaan?
VOIDAANKO VASTATA AVUNPYYNTÖÖN JA KOHDELLA HÄNTÄ IHMISENÄ.
Johanna. Nimpparalta täysi tuki sinulle mitä sitten teetkään ja samalla anteeksipyyntö, kun olen ollut paska akka aiemmin.
Sinulle voimia ja jaksamista, istun siinä sinun olkapäällä voimaeläimenä, varmaan apinana.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #38 : Maaliskuu 27, 2021, 10:38:41 »
Minä olen Lahesta, eli kaikki asiat vie aikaa ennenkun ymmärrän; hämäläiset  :laught:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9069
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Pääsin tällä viikolla ADHD-tutkimuksiin
« Vastaus #39 : Maaliskuu 27, 2021, 10:41:10 »
^ Se selittää kaiken  :inlove: Olen siitä ihan vierestä. Enkä yhtään epäile vaikka alkuni ja myös syntymäni olisi tapahtunut lahden Teboililla!
Why so fragile?