Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Hoitsut ja seksityö  (Luettu 2877 kertaa)

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 508
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Hoitsut ja seksityö
« : Elokuu 13, 2023, 12:06:34 »
Siviiliammateista tulee joskus tapaamisilla puhetta. Suosin kotimaisia puoliamatöörejä. Heistä erittäin merkittävä osa kertoo olevansa sairaanhoitaja tai lähihoitaja. Muiden ammattikuntien edustajat taasen ovat pelkkiä yksittäistapauksia.

Onko tuolle korrelaatiolle selitystä? Onko hoivavietti niin voimakas, että se ajaa myös maksuseksin puolelle? Onko työn tuoma luonnikkuus olla toisen iholla ratkaiseva seikka? Vai ovatko hoitsut stereotyyppisesti vain niin saatanan kiimaisia?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5415
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #1 : Elokuu 13, 2023, 12:10:53 »
Iso ammattiryhmä ja pieni palkka.

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 508
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #2 : Elokuu 13, 2023, 12:25:01 »
Iso ammattiryhmä ja pieni palkka.

Kouluttamattomia on vielä enemmän, pienempipalkkaisia, mutta en heihin kovin usein törmää.

Poissa Arska75

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #3 : Elokuu 13, 2023, 12:29:34 »
Siviiliammateista tulee joskus tapaamisilla puhetta. Suosin kotimaisia puoliamatöörejä. Heistä erittäin merkittävä osa kertoo olevansa sairaanhoitaja tai lähihoitaja. Muiden ammattikuntien edustajat taasen ovat pelkkiä yksittäistapauksia.


Ja sit oikeesti ovat siivoojia tai kunnan kukkapenkin parantajia.. mut toi hoitsu nostaa paremmin fiiliksiä joillakin..

« Viimeksi muokattu: Elokuu 13, 2023, 12:33:01 kirjoittanut Arska75 »

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #4 : Elokuu 13, 2023, 13:34:14 »
Olen törmännyt tähän samaan ilmiöön. Myös minä olen hoitoalalla ja voin kertoa että palkka on niin huono, että kohta on kai laitettava ilmoitus naapuriin...tosin nälkä ja vilu saattaa tulla ennen joulua.

Asiakkaat eivät yleensä uhkaile, lyö, sylje tai huorittele palveluntuottajille, toisin kuin hoitoalalla.

Kolmas syy voi olla se että asiakkaalle on mukavempi sanoa että on töissä hoitoalalla, koska kansan syvät rivit vielä arvostavat hoitajia.

Neljäs syy on yksi yhteinen tekijä hoitotyössä ja seksityössä: Kun olet tehnyt jompaa kumpaa työtä jonkin aikaa, mikään ei enää okseta tai tunnu pahalta.

Jukka Gustafsson eduskuntatalon portailla hoitajille: ”Haluan kuulla teitä - Hiljaa!
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #5 : Elokuu 13, 2023, 13:34:19 »
osa uskoo kaiken mitä sanotaan  :laught:
Hoitaja kuulostaa paremmalta kuin työtön tai ikuisuusopiskelija.

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 508
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #6 : Elokuu 13, 2023, 14:49:04 »
osa uskoo kaiken mitä sanotaan  :laught:
Hoitaja kuulostaa paremmalta kuin työtön tai ikuisuusopiskelija.
Muutamien suhteen olen kyllä 100% varma, koska ovat tuoneet oikeat nimensä esiin. En suinkaan kuvittele, että kaikki kuulemani olisi faktaa.

Poissa Pikkupaavi

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2517
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #7 : Elokuu 13, 2023, 16:16:36 »
Siviiliammateista tulee joskus tapaamisilla puhetta. Suosin kotimaisia puoliamatöörejä. Heistä erittäin merkittävä osa kertoo olevansa sairaanhoitaja tai lähihoitaja. Muiden ammattikuntien edustajat taasen ovat pelkkiä yksittäistapauksia.

Onko tuolle korrelaatiolle selitystä? Onko hoivavietti niin voimakas, että se ajaa myös maksuseksin puolelle? Onko työn tuoma luonnikkuus olla toisen iholla ratkaiseva seikka? Vai ovatko hoitsut stereotyyppisesti vain niin saatanan kiimaisia?

Kyllä lähtökohtaisesti hoitoalalla olemme hyvin kiimaisia, etenkin työajan ulkopuolella  :weightlifting: .
💊

Poissa KaroliinaQ

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #8 : Elokuu 13, 2023, 20:16:47 »
Hoitoalalle hakeutuu henkilöt, jotka ovat kiinnostuneita ihmisistä. Seksuaalisuus on mielestäni ihmisyyden/elämän ydintä.
Hoitotyössä saattaa muodostua luonteva suhtautuminen ihmisen inhimillisiin tarpeisiin. Vuorovaikutus ja ihmisten kanssa oleminen/keskusteleminen kehittyy ja on helppoa. Myös näkee, että ihmiset ovat yksilöitä ja onanlaisiaan. Suhtautumistapa ihmisiin ja heidän tarpeisiin on joustava ja ymmärtäväinen?
❤️PolyLove By Henrie H. ❤️

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #9 : Elokuu 14, 2023, 13:01:02 »
^Tuossa KaroliinaQ:n kirjoituksessa se olennaisin syy taitaa olla, miksi hoitoala painottuu... Sama havainto itselläkin, että hoitoala on ehdottomasti eniten edustettuna.

Mutta aika paljon palveluntarjoajissa on myös perus-konttorityötä tekeviä (opiskelijoita toki myös), olisiko tämä sitten sellaista jännittävää seikkailua tylsän ja tasaisen konttoripuurtamisen vastapainoksi.

Mutta harvemmassa ovat kyllä olleet sellaiset korkakoulutetut tai muiden kuin matalapalkka-alojen koulutetut henkilöt, jotka eivät olisi aloittaneet hommia jo opiskeluaikana ja/tai jotka olisivat jo ehtineet pidemmälle työelämässä. Ehkä se kertoo siitä, että muulla ansiotasolla on vaikutusta alalle hakeutumiseen. Mutta kyllä toki poikkeuksiakin on - jotkut tekevät hommaa ihan rakkaudesta lajiin (toki perivät siitä asianmukaisen hinnan, mutta ei siis rahantarpeen vuoksi) ja jotkut taas ovat lähteneet hakemaan siitä jännitystä ja seikkailua elämään. Joillekin juttu on se, että on toinen "salainen elämä" siinä "normaalielämän" rinnalla.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 169
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #10 : Elokuu 18, 2023, 21:49:28 »
Sairaanhoitajia ja lähihoitajia ollut lähes kaikki vakkareista joita olen parinkymmenen vuoden aikana tapaillut,ehkä n.kolmeakymmentä.Pari metallinaista,yksi sihteeri,sähkäri ja rakennusmestari mahtuu myös joukkoon.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 18, 2023, 21:52:01 kirjoittanut K.Olavinen »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9077
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #11 : Elokuu 18, 2023, 22:53:10 »
Olen huomannut että ei tarvitse kun esittää varakasta niin kaiken maailman hoitsuja pyörii kiimaisena.... siis siihen asti kunnes tajuavat että ei mulla mitään menestyvää firmaa ole. Mutta siinä kohtaan olen jo saanut kaiken sen mitä halusin.
Why so fragile?

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2710
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #12 : Elokuu 18, 2023, 23:07:00 »
Eikös hoitsutytöt ole yleensä näitä vähän parempia ihmisiä? Vai sekoitinko minä ne misseihin?
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9077
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #13 : Elokuu 18, 2023, 23:09:32 »
^ Kyllä mä sanoisin että nyt korkki kiinni. Kyllä hoitsut on yleensä ollut niin jalat maassa ihmisiä että ei ei mitään rajaa  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2710
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #14 : Elokuu 18, 2023, 23:25:55 »
^ Kyllä se raja tulee hoitsuilla vastaan kun saavat potilaakseen röyhtäilevän patsastelijan.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9077
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #15 : Elokuu 18, 2023, 23:33:40 »
^ luultavasti siinä tulee raja kaikille vastaan ellet lyö seteliä kouraan. röyhtäilyt vielä menee mutta ei jaksa aikuisen ihmisen jakomielielitautia ihan ilmaiseksi katsella. mutta hoitsut saa palkan eli patsaalla on kaikki hyvin.
Why so fragile?

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2710
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #16 : Elokuu 18, 2023, 23:46:02 »
^ Kröhöm. Käyttäisin ennemmin termiä patsasmielitauti. Näin poliittisesti korrektina aikakautena.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1214
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #17 : Elokuu 19, 2023, 14:32:48 »
Eikös hoitsutytöt ole yleensä näitä vähän parempia ihmisiä? Vai sekoitinko minä ne misseihin?

Ovathan he parempia ihmisiä. Tekevät ainakin huomattavasti tärkeämpää ja vaativampaa työtä kuin minä.

Poissa Ribbeli

  • Full Member
  • Viestejä: 280
  • * Kelpo kaveri
Vs: Hoitsut ja seksityö
« Vastaus #18 : Elokuu 19, 2023, 14:52:55 »


  Hoitsut on ihan jees🥰ja olen piitkän historiani aikana myös törmännyt"palvelevaan Lentoemoon"😉