No ite oisin jonkun kivan pikku videoklipin laittanut hyvitykseksi, ittee en alaa tollee kyl alentaa puoli hintaaan...mut hyvä et sä pystyt ja se oli sun mielestä järkevin vaihtoehto 😊
Uutiset:
Blain

Nauttii muiden arvostusta
No ite oisin jonkun kivan pikku videoklipin laittanut hyvitykseksi, ittee en alaa tollee kyl alentaa puoli hintaaan...mut hyvä et sä pystyt ja se oli sun mielestä järkevin vaihtoehto 😊
hei semmonen lämminhenkinen vinkki että jos sua mietityttää haluanko mä sulta neuvoja tai kiinnostaako mua mitä sä tekisit, niin sä saat sen tosi helposti selville tarkistamalla että olenko mä kysynyt.
AnniAuringonkukka

Saisi mikroaaltouunilla pillua
PeTre

Näyttää hyvää esimerkkiä
Rabotnik

Näyttää hyvää esimerkkiä

tai
👋
Sanmiguel
Kelpo kaveri

^ vastasinkin sulle jo viestitse, mutta vastaan mielelläni täälläkintämä oli täysin mun erheeni ja sen myönnän, ja sitä myös pahoittelen. olen ollut käytännössä koko lokakuun ja marraskuun poissa töistä (järjestyksessä raju flunssa, kurkunkannen tulehdus, virtsakiviepisodi, ja nyt hiljattain alkaneet pahat univaikeudet), niin muisti on kuin seula ja työrutiinit ikävä kyllä täysin hukassa. tästä syystä unohdin tarkistaa kalenterin, ja sen myötä unohtui myös tapaaminen. se ei tietysti pettynyttä asiakasta lohduta, mistä syystä tarjosin hyvityksenä seuraavaa tapaamista -50% hintaan, jos virheen vielä saa anteeksi. vielä kerran pahoittelut!
Vielä puolikuntoisena jaksaa muistaa asiakasta niin tällainen on harvinaista käytöstä tänä päivänä - arvostan!
Anders

Piristää muiden päivää
Isa!! Älä nyt mene itseesi puoleen hintaan antaa jollekkin äijälle joka valittaa täällä julkisesti 😄😄😄😄ei näin.... Lepää rauhassa nyt vaan ennenku tuut tänne saitille...