Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai dokkarin Isa?  (Luettu 32895 kertaa)

Poissa Goottimimmi22

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #80 : Marraskuu 19, 2025, 21:11:49 »
No ite oisin jonkun kivan pikku videoklipin laittanut hyvitykseksi, ittee en alaa tollee kyl alentaa puoli hintaaan...mut hyvä et sä pystyt ja se oli sun mielestä järkevin vaihtoehto 😊
Räyh!
Oulussa 20.7-27.7

Poissa Blain

• Hero Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #81 : Marraskuu 19, 2025, 21:16:58 »
Videot on nyt ihan turhanpäiväisiä.

Toi alennushan on mitä upein keino hyvittää. Toimisi kyllä mulle ja menisin uudestaankin (olettaen, että miitti olisi onnistunut ja miksei olisi).

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #82 : Marraskuu 19, 2025, 21:27:46 »
No ite oisin jonkun kivan pikku videoklipin laittanut hyvitykseksi, ittee en alaa tollee kyl alentaa puoli hintaaan...mut hyvä et sä pystyt ja se oli sun mielestä järkevin vaihtoehto 😊

ootko vittu tosissasi :D hei semmonen lämminhenkinen vinkki että jos sua mietityttää haluanko mä sulta neuvoja tai kiinnostaako mua mitä sä tekisit, niin sä saat sen tosi helposti selville tarkistamalla että olenko mä kysynyt.
tänä syksynä nähtävissä tampereella ja turussa. kosketellen, ihana isa 😘

Poissa AnniAuringonkukka

• Sr. Member
  • Galleria (10)
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #83 : Marraskuu 19, 2025, 21:34:32 »
Isa on pitkän linjan ammattilainen, joka määrittelee tasan tarkkaan itse minkä tason aspaa tarjoaa, miten kantaa vastuunsa ja millaisia hyvityksiä tekee. Ihme ulinaa kollegoilta.
Lomalla 💋

Poissa Goottimimmi22

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #84 : Marraskuu 19, 2025, 21:37:44 »
No nyt on vihan hallinta ongelmia... Ehkä lepäät nyt pidemmän aikaa saa mielikin lepoa. Hae lääkkeitä
Räyh!
Oulussa 20.7-27.7

Poissa PeTre

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #85 : Marraskuu 19, 2025, 21:44:53 »
Nyt on kova meno! Ja osalla yhdyssanatkin hallussa

Poissa Mustelmann

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #86 : Marraskuu 19, 2025, 21:52:13 »
Mitähän ihmettä asiakas tekisi jollain kämäisellä videonpätkällä, jolla esiintyy nuhanenäinen ja puoliksi tajuissaan oleva nainen? Ei niin yhtään mitään.

Poissa Rabotnik

• Full Member
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
« Vastaus #87 : Marraskuu 19, 2025, 23:20:13 »
Mä nassikkana löysin fami patukasta mutterin, en sentäs nielly. Laitoin äiskän avustuksella reklamaatiokirjeen fazerille ja sain laatikollisen fameja. Siinä sit kiitollisuuden kyyneleet silmissä mutustin suklaata. Nykyään varmaan lähettäis pahoittelupostikortin jossa olis päällypuolella Fami patukan kuva...

Oli se hieno meininki ennevanhaan, näemmä Häkkisellä samanlainen hyvä meininki, arvostan 👍

Poissa Jousimies2012

• Sr. Member
  • ****** Rakastajien aatelia
« Vastaus #88 : eilen kello 06:40:43 »
Popparit loppui niin pakko kommentoida  :drinking:

Tekisi mieli sanoa että mullakin treffit meni ohi niin saanko minäkin Black Friday -50% Tarjouksen  :headbang:
Ottaisin varmaan pisimmän mahdollisen palvelun 🤭

Mutta annetaan PT:n päättää hyvitys niin se menee muillakin. Jotkut lähettää 5€ setelin ja toinen antaisi vaan uuden jugurtin. Ei sen pitäisi olla muilta pois, tarkoitus kuitenkin että Asiakas on tyytyväinen ja jää hyvä mieli 🙏🏽

Rauhaa, Rakkautta ja Kiihkeitä tapaamisia kaikille, on se sitten  :blowjob: tai  :whipping: 👋
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Sanmiguel

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #89 : eilen kello 07:11:16 »
Isalta asiallinen ja suoraselkäinen vastaus. Tästä voi muutkin pt:t ottaa mallia miten asiat voi lopuksi hoitaa kuitenkin maaliin. Mun puolesta case closed ja uusi yritys :blowjob: :behind:
^ vastasinkin sulle jo viestitse, mutta vastaan mielelläni täälläkin :) tämä oli täysin mun erheeni ja sen myönnän, ja sitä myös pahoittelen. olen ollut käytännössä koko lokakuun ja marraskuun poissa töistä (järjestyksessä raju flunssa, kurkunkannen tulehdus, virtsakiviepisodi, ja nyt hiljattain alkaneet pahat univaikeudet), niin muisti on kuin seula ja työrutiinit ikävä kyllä täysin hukassa. tästä syystä unohdin tarkistaa kalenterin, ja sen myötä unohtui myös tapaaminen. se ei tietysti pettynyttä asiakasta lohduta, mistä syystä tarjosin hyvityksenä seuraavaa tapaamista -50% hintaan, jos virheen vielä saa anteeksi. vielä kerran pahoittelut!

Poissa Phantom

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #90 : eilen kello 14:01:22 »
En mitään koskaan kirjoita tänne mutta nyt oli palveluntarjoajalta kyllä niin hieno tempaus asiakasta kohtaan että pakko oli tulla tänne kehumaan teosta :) Vielä puolikuntoisena jaksaa muistaa asiakasta niin tällainen on harvinaista käytöstä tänä päivänä - arvostan!

Toipumisia Isalle unenpuutteeseen, toivottavasti saat apua. Täällä toinen huonojen unien oireista oikkuileva, osaan yhtyä muistiongelmiin ynnä muihin kivoihin sivuoireisiin :/
Turskailu - Aivan parasta hommaa!

Poissa Anders

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #91 : eilen kello 14:09:59 »
Isa!! Älä nyt mene itseesi puoleen hintaan antaa jollekkin äijälle joka valittaa täällä julkisesti 😄😄😄😄ei näin.... Lepää rauhassa nyt vaan ennenku tuut tänne saitille...

Onko tämä nyt niitä kuuluisan huoramafian älähdyksiä? Seuraavaksi sitten hevosenpää sänkyyn jos ei muuten usko 🤣
Enpä kyllä aina ymmärrä tätä tarvetta yrittää neuvoa ja ohjailla toisia ammattilaisia pyytämättä. Varsinkin kun kyseessä neuvottavana on nyt Suomen yksi tunnetuimmista palveluntarjoajista. Isa varmasti tuolla kokemuksella itse tietää parhaiten mitä tekee ja miten tekee.

Ja oli muuten Isan ratkaisu hoitaa asia sellainen, että varmasti ainakin itse varaosien uuden ajan.
« Viimeksi muokattu: eilen kello 14:18:38 kirjoittanut Anders »