Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai dokkarin Isa?  (Luettu 32070 kertaa)

Poissa potrator

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #60 : Heinäkuu 24, 2025, 22:44:45 »
Tapasin Isan lähiaikoina ja mekään ei puhuttu politiikasta. Hienosti jaksoi kuunnella minun höpötyksiä siitä huolimatta. Kaikki sujui erinomaisesti aivot sulattavasta hellejaksosta huolimatta ja suosittelen häntä lämpimästi. Nimensä mukaisesti ihana ja täysi ammattilainen.

PS. Vaikka makuasioista ei kannata kiistellä, niin onhan nuo tatskat helvetin kuumat.

Poissa JTM

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #61 : Heinäkuu 24, 2025, 23:01:34 »
Itse olen pisempään jo miettinyt ja seurannut Isaa. Ja edelleenkin kiinnostunut.
Juu totta että onhan se hieman "pelottavaa" kun nainen sanoo suoraan mitä ajattelee ja millaiset arvot hänellä on.
Tosin sen kuvan saanut että silloin kun Isa tapaa asiakkaan niin on aidosti ammattilainen ja arvostaan samoin tavoin kuin herrasmiesturskakin että sovituista asioista pidetään kiinni.  :kiss:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #62 : Heinäkuu 24, 2025, 23:18:32 »
Koska rapsaketju on olemassa, enkä saanut vaikutelmaa, että rapsaaminen olisi mitenkään kielletty.

Tapasin pari kuukautta sitten. Suosittelen. Jos sattuisi olemaan lähempänä kuin 2h ajomatka suuntaansa, kävisin useamminkin. Jossain vaiheessa tulevaisuutta kyllä uudestaan, ihan varmasti, 4h edestakaiset matkat incalliin eivät ole este, vaan hidaste.

Poissa Mansen Keihäs

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #63 : Heinäkuu 25, 2025, 10:52:30 »
Itse olen pisempään jo miettinyt ja seurannut Isaa. Ja edelleenkin kiinnostunut.
Juu totta että onhan se hieman "pelottavaa" kun nainen sanoo suoraan mitä ajattelee ja millaiset arvot hänellä on.
Tosin sen kuvan saanut että silloin kun Isa tapaa asiakkaan niin on aidosti ammattilainen ja arvostaan samoin tavoin kuin herrasmiesturskakin että sovituista asioista pidetään kiinni.  :kiss:

Sä siis kuulut niihin ketkä kuolinvuoteellaan miettii et "vittu olis pitäny...". Mitäs jos nyt vaan otat pyydetyn summan kauniiseen käteen ja "turskastut" sen verran että menet hakemaan sen kokemuksen  :headbang:
Isan itsekin joskus tavanneena voin kyllä suositella.
A culmination of professional pussy licking? To laugh out loud while licking pussy and still doing it better than 99%

Poissa JTM

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #64 : Heinäkuu 25, 2025, 23:48:09 »
No tuskin sentään kuolinvuoteella harmittelisin. Kuitenkin noita kenet tekisi mieli tavata on niin paljon ettei päivät ja vuodet riitä näillä aikatauluilla kaikkiin millään  :sheep: Mutta oikeassa olet, ehkäpä pitäisi sitä yhteyttä ottaa Isaan ja tiedustella sitä pyydettyä summaa + sovitella aikatauluja  :drinking:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa tunnuksena Sinatra

• Full Member
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #65 : Heinäkuu 29, 2025, 20:53:57 »
Iso suositus minultakin. Kävin tänään toista kertaa ja täytyy todeta, että varsinkin hyvää gfe-kokemusta hakevalle Isa on loistava valinta. Suutelu on gfe-tapaamisissa usein vähän sinne päin, mutta Isalla ihan täydellistä.

Poissa Ante80

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #66 : Elokuu 05, 2025, 19:01:43 »
Isa kyllä kiinnostelisi. Yks juttu saattaa hiertää en tykkää naisella kainalokarvoista jossain kuvissa näyttää olevan. Pillussa karvat on kyllä ihan fine. Onko tietoa tästä? Jos kainalot on ajettu juoksen keihäs tanassa kylään ku kohdalla sattuu😊

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #67 : Elokuu 06, 2025, 01:01:02 »
Isa kyllä kiinnostelisi. Yks juttu saattaa hiertää en tykkää naisella kainalokarvoista jossain kuvissa näyttää olevan. Pillussa karvat on kyllä ihan fine. Onko tietoa tästä? Jos kainalot on ajettu juoksen keihäs tanassa kylään ku kohdalla sattuu😊

juu, kainalokarvat löytyy ja on löytynyt jo monta vuotta. en aatellut jatkossakaan niitä ajella, koska pidän niistä itse, kuten pitää mun asiakkaatkin. :)
tänä syksynä nähtävissä tampereella ja turussa. kosketellen, ihana isa 😘

Poissa Ante80

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #68 : Elokuu 06, 2025, 19:46:38 »

juu, kainalokarvat löytyy ja on löytynyt jo monta vuotta. en aatellut jatkossakaan niitä ajella, koska pidän niistä itse, kuten pitää mun asiakkaatkin. :)

Kiitos vastauksesta. Mieltymyksiä on monia tässä ne ei nyt kohdannut. Hyvää kesän jatkoa  kauniilla naiselle .

Poissa Sanmiguel

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #69 : eilen kello 09:00:10 »
Muutama päivä sitten sovittu deitit aamuksi ja illalla piti tulla osoite yms tiedot mutta mitään ei kuulunut aamuun mennessäkään. Kyllä se on näemmä sama miten kova ammattilainen on niin ohareita paukkuu. Ja syyhän on tietty turskissa tai tähtien asennossa tms...noloja juttuja kun ei itse tule ohareita tehtyä. Mutta ei kai tämä mitään uutta ole :whipping:

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #70 : eilen kello 19:18:50 »
^ vastasinkin sulle jo viestitse, mutta vastaan mielelläni täälläkin :) tämä oli täysin mun erheeni ja sen myönnän, ja sitä myös pahoittelen. olen ollut käytännössä koko lokakuun ja marraskuun poissa töistä (järjestyksessä raju flunssa, kurkunkannen tulehdus, virtsakiviepisodi, ja nyt hiljattain alkaneet pahat univaikeudet), niin muisti on kuin seula ja työrutiinit ikävä kyllä täysin hukassa. tästä syystä unohdin tarkistaa kalenterin, ja sen myötä unohtui myös tapaaminen. se ei tietysti pettynyttä asiakasta lohduta, mistä syystä tarjosin hyvityksenä seuraavaa tapaamista -50% hintaan, jos virheen vielä saa anteeksi. vielä kerran pahoittelut!

Poissa Punaistasilkkia

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #71 : eilen kello 19:26:36 »

Isa!! Älä nyt mene itseesi puoleen hintaan antaa jollekkin äijälle joka valittaa täällä julkisesti 😄😄😄😄ei näin.... Lepää rauhassa nyt vaan ennenku tuut tänne saitille...
Enjoy your LIFE!

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #72 : eilen kello 19:31:45 »
^ öö, anteeksi kuinka? kiitos vaan neuvoista, mutta kyllä mulla on ihan rutiininomaisesti ollut tapana antaa omista virheistäni hyvityksenä alennusta asiakkaille, jos sulla on sen kanssa ongelma niin keksit varmasti paremmankin tavan käsitellä asiaa kuin valittaa siitä mulle.

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #73 : eilen kello 19:46:00 »
Isa ei ole ehkä ihan mun kohderyhmääni palveluntarjoajaa valitessa, mutta tuo asenne, jossa omat virheet myönnetään ja hyvitetään asiakkaalle, on kyllä harvinaista tällä alalla ja hieno ele asiakasta kohtaan.

Sairastumiset ja univaikeudet häiritsevät mitä tahansa työtä eikä ihmiseltä voi puolikuntoisena odottaa kunnollista työpanosta millään alalla. Nostan Isalle hattua näin sivustaseuraajana ja silloin tällöin harrastelevana asiakkaana 🎩

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #74 : eilen kello 19:57:29 »
^ niin, se isoin virhe varmaan oli ylipäätään yrittää tehdä töitä jos ei oikeasti ole nyt aivokapasiteettia siihen, mutta jotenkin sitä on niin taipuvainen ajattelemaan että kyllä arjen pitää pyöriä ja töiden hoitua vaikka olis miten pää kipsissä ja jalka haudassa. koska suoraan sanottuna vituttaa nysvätä kotona kuin joku elävä kuollut :D mut ehkä mä otan tän nyt tämmösenä merkkinä että ensin pitää ratkaista tämä unettomuus ja sen jälkeen voi keskittyä töihin.

onneks saa nyt pari päivää tehdä duoa, niin joku muu huolehtii siitä että muistan kaiken tarpeellisen ::)

Poissa basti

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #75 : eilen kello 19:58:35 »
Isa ei ole ehkä ihan mun kohderyhmääni palveluntarjoajaa valitessa, mutta tuo asenne, jossa omat virheet myönnetään ja hyvitetään asiakkaalle, on kyllä harvinaista tällä alalla ja hieno ele asiakasta kohtaan.

Sairastumiset ja univaikeudet häiritsevät mitä tahansa työtä eikä ihmiseltä voi puolikuntoisena odottaa kunnollista työpanosta millään alalla. Nostan Isalle hattua näin sivustaseuraajana ja silloin tällöin harrastelevana asiakkaana 🎩

^Voisi myös kirjoittaa että puolikuntoisena tai kipeänä ei olla töissä

Poissa Mako75

• Jr. Member
  • * Kelpo kaveri
« Vastaus #76 : eilen kello 20:07:33 »
Unettomuus on aika pirullinen vaiva tai oire. Näihin on yleensä syy mutta itse oireeseen  lääkkeet on aliarvostettu/demonisoitu ratkaisu. Nykyään on muitakin hyviä vaihtoehtoja bentsopohjaisien lisäksi.  Noh nuo bentso pohjaiset kyllä toimii ei siinä mutta miläs se nykyään loistavaksi kehuttu olikaan joku doksapaami tai jotain? Noh lääkäri tietää ja mieluummin sieltä kuin esim asiakkaalta tai tor verkosta

Poissa häkkisen isa

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #77 : eilen kello 20:16:52 »
^ valitettavasti YTHS:n kautta sai ajan vasta noin puolentoista viikon päähän, niin ainakin hetki pitää sinnitellä kotikonsteilla. kamomillateetä vain hautumaan :D ja kun tää on ensimmäinen kerta kun mulla on ollut ongelmia nimenomaan nukahtaa, sitä on hankala edes hahmottaa että miten paljon se vaikuttaa muistiin ja yleiseen toimintakykyyn ennen kuin se kosahtaa tuulettimeen, kun normaalisti pää on sellanen että muistaa ilman kalenterimerkintöjä lääkäriajat kuukauden päähän.

ja ihan vakavasti puhuen, kiitos sympatioista <3 mutta ei tämä nyt mitenkään poista sitä että tuli mokattua, eikä sitä oikein voivottelu jälkikäteen korjaa.

Poissa jan#91

• Sr. Member
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
« Vastaus #78 : eilen kello 20:44:44 »
^ Heittäköön se ekan kiven, joka ei ole koskaan itse mokannut... Se, miten reagoi virheeseen, on ratkaisevaa. Parempia vointeja sinulle ja toivottavasti San Miguelkin pääsee panemaan 👍

Poissa velihopea

• Hero Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #79 : eilen kello 20:49:12 »

^Voisi myös kirjoittaa että puolikuntoisena tai kipeänä ei olla töissä

Opiskelun ohessa yrittäjänä toimivalla ihmisellä ei ole palkallisia sairauslomia. Jos on rahantarvetta, niin joskus saattaa olla pakko tehdä töitä silloinkin, vaikka ei ehkä muutoin kannattaisi. Sama pätee monien muidenkin alojen yrittäjiin. Heitä on omassa lähipiirissäni useitakin ja joskus heilläkin on painetta työskennellä puolikuntoisenakin.