Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai dokkarin Isa?  (Luettu 25146 kertaa)

Poissa potrator

• Newbie
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #60 : Heinäkuu 24, 2025, 22:44:45 »
Tapasin Isan lähiaikoina ja mekään ei puhuttu politiikasta. Hienosti jaksoi kuunnella minun höpötyksiä siitä huolimatta. Kaikki sujui erinomaisesti aivot sulattavasta hellejaksosta huolimatta ja suosittelen häntä lämpimästi. Nimensä mukaisesti ihana ja täysi ammattilainen.

PS. Vaikka makuasioista ei kannata kiistellä, niin onhan nuo tatskat helvetin kuumat.

Poissa JTM

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #61 : Heinäkuu 24, 2025, 23:01:34 »
Itse olen pisempään jo miettinyt ja seurannut Isaa. Ja edelleenkin kiinnostunut.
Juu totta että onhan se hieman "pelottavaa" kun nainen sanoo suoraan mitä ajattelee ja millaiset arvot hänellä on.
Tosin sen kuvan saanut että silloin kun Isa tapaa asiakkaan niin on aidosti ammattilainen ja arvostaan samoin tavoin kuin herrasmiesturskakin että sovituista asioista pidetään kiinni.  :kiss:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.

Poissa JämeräpartainenInsinööri

• Full Member
  • Galleria (2)
  • **** Nauttii muiden arvostusta
« Vastaus #62 : Heinäkuu 24, 2025, 23:18:32 »
Koska rapsaketju on olemassa, enkä saanut vaikutelmaa, että rapsaaminen olisi mitenkään kielletty.

Tapasin pari kuukautta sitten. Suosittelen. Jos sattuisi olemaan lähempänä kuin 2h ajomatka suuntaansa, kävisin useamminkin. Jossain vaiheessa tulevaisuutta kyllä uudestaan, ihan varmasti, 4h edestakaiset matkat incalliin eivät ole este, vaan hidaste.

Poissa Mansen Keihäs

• Full Member
  • ** Piristää muiden päivää
« Vastaus #63 : Heinäkuu 25, 2025, 10:52:30 »
Itse olen pisempään jo miettinyt ja seurannut Isaa. Ja edelleenkin kiinnostunut.
Juu totta että onhan se hieman "pelottavaa" kun nainen sanoo suoraan mitä ajattelee ja millaiset arvot hänellä on.
Tosin sen kuvan saanut että silloin kun Isa tapaa asiakkaan niin on aidosti ammattilainen ja arvostaan samoin tavoin kuin herrasmiesturskakin että sovituista asioista pidetään kiinni.  :kiss:

Sä siis kuulut niihin ketkä kuolinvuoteellaan miettii et "vittu olis pitäny...". Mitäs jos nyt vaan otat pyydetyn summan kauniiseen käteen ja "turskastut" sen verran että menet hakemaan sen kokemuksen  :headbang:
Isan itsekin joskus tavanneena voin kyllä suositella.

Poissa JTM

• Sr. Member
  • ***** Huikea tyyppi
« Vastaus #64 : Heinäkuu 25, 2025, 23:48:09 »
No tuskin sentään kuolinvuoteella harmittelisin. Kuitenkin noita kenet tekisi mieli tavata on niin paljon ettei päivät ja vuodet riitä näillä aikatauluilla kaikkiin millään  :sheep: Mutta oikeassa olet, ehkäpä pitäisi sitä yhteyttä ottaa Isaan ja tiedustella sitä pyydettyä summaa + sovitella aikatauluja  :drinking:
100% tyytyväinen kotimaiseen palveluun.