Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai dokkarin Isa?  (Luettu 17449 kertaa)

Poissa häkkisen isa

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #40 : Marraskuu 14, 2021, 01:31:35 »
Käytin sanaa JOS. Huom.

Sillä on suuri ero hei. Toki saat nyt lainata kohtaa JOSSA MINÄ VÄITÄN SINUN toimineen jollakin tavalla.
Ihan vaan lainauksella selvitään tästä väännöstä ETTÄ MISSÄ KOHTAA PUHUN PASKAA.

Ehdotan kävelylenkkiä ja luetun ymmärtämistä.
Mukavaa viikonloppua.

Kirjoitukseni löytyy tästä ketjusta kaikkien luettavaksi. Olkaa hyvä.

joo hei totta! mun moka. ketju niin täynnä turhaa juoruamista että on selvästi vaikeuksia erottaa osanottajia toisistaan.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9023
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #41 : Marraskuu 14, 2021, 07:45:08 »
Käytin sanaa JOS. Huom.

Sillä on suuri ero hei. Toki saat nyt lainata kohtaa JOSSA MINÄ VÄITÄN SINUN toimineen jollakin tavalla.
Ihan vaan lainauksella selvitään tästä väännöstä ETTÄ MISSÄ KOHTAA PUHUN PASKAA.

Ehdotan kävelylenkkiä ja luetun ymmärtämistä.
Mukavaa viikonloppua.

Kirjoitukseni löytyy tästä ketjusta kaikkien luettavaksi. Olkaa hyvä.

joo hei totta! mun moka. ketju niin täynnä turhaa juoruamista että on selvästi vaikeuksia erottaa osanottajia toisistaan.
Ei mitää. Nöyrä kiitos. Tämä oli suoraselkäistä toimintaa. Hyvä kun ehdit hoitaa tämän itse ENNEN lammasarmeijan hyökkäystä, always terveyssiteet munasuojinaan - bäää-bäää-bäää :sheep:

Huomisitteko nyt holhoavat, sovinistilampaat  :sheep:
Nainen osaa hoitaa asiansa ihan itse! Teitä ei tarvita.
Why so fragile?

Poissa RockaBilly

  • Newbie
  • Viestejä: 6
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #42 : Tammikuu 18, 2023, 17:32:28 »
Olet kyllä varsinainen "Ajatusten Tonava"............

Poissa Emmlinu

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #43 : Tammikuu 20, 2023, 16:41:03 »
Sori @isa itselle huorulin luotettavuus on merkittävä.

Ymmärrän luetun perusteella, että ilmiantoa on tapahtunut ärsyttäjille (ei asiakkaille).

Silti, itse kohteliaasti käyttäytyvänä herrasmiehehenä en halua ajautua tilanteeseen, jossa minut ymmärretään väärin ja yhdistetään samaan ryhmään.

Monesti nämä erot on pieniä.

Joku sanoo jotain, toinen väärin ymmärtää.

Tästä syystä palvelunantajan toleranssi pitää olla ammatin tasoinen.

Luottamus on vain kaiken lähtökohdan perus prinsiippi.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2023, 16:43:29 kirjoittanut Emmlinu »

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #44 : Tammikuu 20, 2023, 17:08:39 »
Sori @isa itselle huorulin luotettavuus on merkittävä.

Ymmärrän luetun perusteella, että ilmiantoa on tapahtunut ärsyttäjille (ei asiakkaille).

Silti, itse kohteliaasti käyttäytyvänä herrasmiehehenä en halua ajautua tilanteeseen, jossa minut ymmärretään väärin ja yhdistetään samaan ryhmään.

Monesti nämä erot on pieniä.

Joku sanoo jotain, toinen väärin ymmärtää.

Tästä syystä palvelunantajan toleranssi pitää olla ammatin tasoinen.

Luottamus on vain kaiken lähtökohdan perus prinsiippi.

Mistä oikein puhut? Ei Isa ole koskaan näin tehnyt  ???
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa anaalipeppu

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #45 : Tammikuu 20, 2023, 17:10:04 »
Mitäs pipedi papedi vittua se tämä paska on? Jauhaako forkkaturskat aina näin paljon sontaa huhupuheiden perusteella, vai harrastetaanko tätä vain silloin kun huoralla on mielipiteitä ja se ilmaisee ne vaikka se ei miellyttäiskään tuntemattomia miehiä?

Oikaistaanpa nyt pari tässä ketjussa esitettyä mutkaa suoraksi: ensinnäkään mä en vaadi keneltäkään "kuvallista henkkaria". Mä luovutan mun vakituisen osoitteeni, jos asiakas haluaa tavata mun luonani, vain julkiseen ja rekisteröityyn puhelinnumeroon, tai saatuani 1€ tilisiirron mun yritystililleni. Miksi? Koska mun kotiosoite on turvakiellon alainen. Koska mä saan säännöllisesti uhkauksia ja löydän netistä muhun kohdistuvia väkivaltafantasioita. Koska olen ollut tilanteessa missä mut aiemmin tavannut tyyppi tahtoi multa suojaamatonta seksiä ja yritti pakottaa mut ottamaan hänet jatkossakin vastaan uhaten jakaa mun osoitetietoni ja puhelinnumeroni nettiin. Että miksiköhän mä en luovuta sumeilematta vakituista kotiosoitettani tyypeille, keistä mä en tiedä yhtään mitään, mutta ketkä tietää musta kaiken?

Toisekseen - mä en ole koskaan julkaissut yhdenkään paljaalla seksiä ruinanneen tyypin henkilötietoja tai ylipäätään julkaissut seksinostajan yhteystietoja. Ihan tämän ketjun takia kävin mun instan stoorihistorian läpi ja sieltä löytyi viimeisen puolen vuoden ajalta kolme - kyllä, kolme - kuvakaappausta paljaalla ruinaamisesta, joista oli kaikista blurrattu lähettäjän tiedot pois. Twitterin puolella selasin julkaisut toukokuuhun saakka läpi enkä löytänyt yhtäkään kuvakaappausta seksinostajalta, joista olisin jättänyt lähettäjän tiedot näkyviin. Jos jollakulla on todisteita muusta, hän on hyvä ja näyttää ne.

Se mitä mä julkaisen sensuroimatta - ja ihan häpeilemättä myös myönnän sen - on saamani häirintäviestit, viestit jotka on lähetetty loukkaamistarkoituksessa, ja viestit joiden lähettäjä ei usko toistuvia pakkeja eikä blokkeja, koska mua ei kiinnosta tippaakaan suojella kenenkään sellasen tyypin yksityisyyttä, kuka viihdyttää itseään kaatamalla moskaa mun inboxiin. Jos jollakulla on ongelma tämän periaatteen kanssa, tsemppiä ja jaxuhalit. Ja tähän liittyen: mä en sovi tapaamisia whatsappissa kenenkään kanssa, mun asiakasviestintäkanava on sähköposti. Se joka väittää muuta - katon nyt sua Lifti - puhuu paskaa. Kyseiset kuvakaappaukset mihin viittaat on julkaistu twitterin viestisovelluksesta, ja mä julkaisin ne, koska mulle oli kyseisen tyypin twiittihistorian perusteella aivan päivänselvää, että hänen tavoitteensa ei ollut ostaa seksiä, vaan vittuilla ja nöyryyttää.

Mä olen vastaanottanut sen useamman tuhatta tyytyväistä asiakasta ongelmitta ja saan vähintään viikoittain sydämellisiä, lempeitä, huomaavaisia, kiitollisia ja ylistäviä viestejä mut tavanneilta miehiltä, eikä tässäkään ketjussa näkynyt yhtäkään mut tavanneen tyypin huonoa kokemusta. Niiden sijaan näkyi parin random anonyymiprofiilin väriteltyjä ja tahallisen harhaanjohtavia marmatuksia, yhteiskuntakriittiselle feminismille allergisten niiskutusta, ja komerossa runkatun hikisen munan hajuista kiukkua. Niin ja kuulemma huikeat neljä yksityisviestiä siitä kuinka kamala ja epäluotettava mä olen. Että ihan voitte jatkossakin mollata huhupuheiden perusteella jos haluatte, mä en vuorostani jatkossakaan aatellut ottaa paskaa vastaan keneltäkään.

Ja hei, kaikki te tätä ketjua lukevat, aidosti kohteliaat, välittävät ja hyvätapaiset miehet, keitä kiinnostaa älykkään, itsevarman, oman arvonsa tuntevan, persoonallisen ja helvetin seksikkään naisen seura: olette enemmän kuin tervetulleita asiakkaiksi ja kokeilemaan ihan itse palvelun laatua.

Tuossa vielä hänen tyhjentävä vastaus asiaan liittyen
Anaali-peppu-kakkonen-pylly-peräaukko-takaovi-tuhkaluukku-rubiini-ryppyreikä-suklaanappi-B-rappu-pöllönsilmä
Anal-ass-greek-butthole
🍑

Poissa Hard-One

  • Newbie
  • Viestejä: 42
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #46 : Tammikuu 22, 2023, 11:46:12 »
Miehiltä kertakaikkisen noloa laittaa häirintäviestejä tytölle. Todella vajaata touhua. Isa, joka ilmoittaa näyttäen kasvonsa ja toimii omalla nimellään ja onpa tehty juttuakin esim. Ylen sivuille, varmaan houkuttelee näitä idiootteja enemmän vastailemaan. Ja lisäksi tämä kirjoittelu täällä ja somessa viestien lähettäjistä todennäköisesti yllyttää lisää näitä.

Itse en anna kenellekään omaa puhelinnumeroani enkä tallettele rahaa kenenkään tilille. Jos tämä ei tytölle käy, niin sitten ei vain intressit kohtaa. Enkä myöskään kyllä tapaa ketään, joka julkaisee lähetettyjä viestejä yhteystiedoilla tai ilman. Ja valitettavasti tämä Isan kirjoittelu täällä ei ole antanut sellaista kuvaa hänestä, että haluain tavatakaan, vaikka onkin todella seksikäs ja kaunisvartaloinen nainen.

Poissa Gentleman Tampere

  • Full Member
  • Viestejä: 497
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #47 : Tammikuu 22, 2023, 13:30:55 »
Miehiltä kertakaikkisen noloa laittaa häirintäviestejä tytölle. Todella vajaata touhua. Isa, joka ilmoittaa näyttäen kasvonsa ja toimii omalla nimellään ja onpa tehty juttuakin esim. Ylen sivuille, varmaan houkuttelee näitä idiootteja enemmän vastailemaan. Ja lisäksi tämä kirjoittelu täällä ja somessa viestien lähettäjistä todennäköisesti yllyttää lisää näitä.

Itse en anna kenellekään omaa puhelinnumeroani enkä tallettele rahaa kenenkään tilille. Jos tämä ei tytölle käy, niin sitten ei vain intressit kohtaa. Enkä myöskään kyllä tapaa ketään, joka julkaisee lähetettyjä viestejä yhteystiedoilla tai ilman. Ja valitettavasti tämä Isan kirjoittelu täällä ei ole antanut sellaista kuvaa hänestä, että haluain tavatakaan, vaikka onkin todella seksikäs ja kaunisvartaloinen nainen.

Jälkimmäisessä kappaleessa kuvaat täsmällisesti omat tuntemukseni. Kaltaisensa itseriittoisuus, ylimielisyys ja telaketjufeminismi luovat lähinnä mieleen toistaiseksi vielä istuvan pääministerin, jota en myöskään päästäisi pöksyihini - edes ilmaiseksi.

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2612
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #48 : Tammikuu 22, 2023, 15:08:37 »
En ole tavannut neiti Häkkistä enkä tiedä millainen hän on henkilönä mutta se tietynlainen ylimielinen feminismi joka on nyt muodissa nuorten naisten keskuudessa paistaa hiukan läpi hänen kirjoituksistaan. Tosin voin olla väärässä.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #49 : Tammikuu 22, 2023, 16:53:37 »
Tuskin teistä monikaan tietää millainen se ihana pt joka palvelee ja miellyttää teitä tapaamisella taivaisiin on siviilissä. Isa tuli omilla kasvoillaan julkisuuteen duunistaan ja sen seurauksena siviilirooli somessa näkyy myös asiakkaille jos sitä etsivät.

Olen tavannut Isan pari kertaa ja on tapaamisella ihana nainen. Tapaamisen ilmapiiri varmaan muuttuisi jos asiakas alkaisi manspleinaamaan millaisia "huorat oikeasti ovat", itselläni oli aivan muut asia mielessä. Yksi toive toteutui jopa huimasti yli odotusten!

Suosittelen niille joilla on mielessä seksi nuoren naisen kanssa. Jos sinulta lipsahtaa seksin aikanakin jokaiseen lauseeseen "vihervassari", "nats'pelle" tai "telaketjufeministi", niin löytänet tarpeillesi sopivan purkautumiskanavan jostain muualta.
#maksuseksionihanaa

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #50 : Tammikuu 22, 2023, 17:15:25 »
^Minullakin on sellainen aavistus että kontrasti Isan some-esiintymisen ja livenä tapaamisen välillä saattaa olla melkoinen.
Vähän kuin Anniinan tapaaminen. Anniina tuntui varsinkin aiemmin olevan twitterissä melkoisen ärhäkkä aktivisti eikä paljoa tarvita että joutuu blokatuksi. Blokkasipa hyväkäs minutkin kun aloin väittelemään romanien erityispiirteistä, minkäs minä luonteelleni voin.
Mutta aina kun olen Anniinan tavannut livenä niin saa hämmästyä sitä kohteliaisuutta ja palvelualttiutta ja sitä kilttiä ja suorastaan ujohkoa olemusta mikä ei kyllä yhtään vastaa sitä kuvaa minkä voi somessa saada.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa CeeCee

  • Jr. Member
  • Viestejä: 77
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #51 : Tammikuu 22, 2023, 21:32:43 »
Mikä siinä sitten on että pitää tapailla ärhäköitä Suomalaisia naisia? Tsekkityttöjä löytyy 80-100e/ 30 hintaan niin mikä siinä suomalaisessa tytössä kiihottaa?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #52 : Tammikuu 22, 2023, 22:02:36 »
^Millään lailla Tsekkityttöjä väheksymättä on se vaan eri asia.
Joskus kiinnostaa Tsekki, joskus taas Suomalainen.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa häkkisen isa

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #53 : Toukokuu 29, 2023, 20:09:40 »
kiitos ihanasta kommentista <3

mä taidan tosiaan olla yks harvoista palveluntarjoajista tässä maassa kenen työminä ja siviiliminä on näin päällekäiset, se nyt oli vähän niinku seuraus siitä että tulee julkisuuteen nimenomaan isa häkkisenä, ei ihanana isana tai jollain tekaistulla nimellä. sen perusteella mitä mä olen tavannut mun kollegoita, ei mun mielipiteet ole erityisen poikkeuksellisia. useimmilla vain on se mahdollisuus että he hoitaa työnsä alter egonsa kautta.

mä tein jo kauan sitten periaatepäätöksen etten aio olla vapaa-aikanani asiakaspalvelija ja ylläpitää joka päivä joka kanavassa sellasta jotain rakastavaa ja pullantuoksuista kuvaa itestäni. mun somet ei oo onlyfansia lukuunottamatta koskaan olleet tarkoitettu tai suunnattu asiakkaille, vaan mun kavereille ja ystäville, kollegoille ja muille yhteiskunnallisesti ja poliittisesti aktiivisille vertaisille. se et myös asiakkaat voi käydä lukemassa niitä tarkottaa et asiakkailla on mahdollisuus nähdä millainen mä olen nimenomaan työni ulkopuolella, ei sitä, että mun someista vois käydä kattomassa millanen mä olen työaikana.

tai niinku, jos ihmiset aikoo olettaa että mä olen töissä ja asiakaspalvelijana yhtä kärkäs ja provosoiva kuin jossain twitterissä, jonka koko pointti alustana on että siellä ollaan mahdollisimman kärkkäitä ja provosoivia, niin... no. ei kai siinä sit :D

asiakaspalvelu ja tunnetyö ylipäätään vie energiaa ja on varattu ihmisille, ketkä maksaa siitä. se on se mun tarjoama palvelu ja se missä mä olen hyvä. etuoikeus nauttia siitä millaista seuraa mä olen yksityisesti ja kahden kesken, kun mä otan toisen jokaisen tarpeen huomioon, ja teen kaikkeni että toisella ois rentoutunut, turvallinen ja haluttu olo, kuuluu vain mun asiakkaille. sen tarjoaminen twitterissä olis lähinnä helmien heittämistä sioille.

Tuskin teistä monikaan tietää millainen se ihana pt joka palvelee ja miellyttää teitä tapaamisella taivaisiin on siviilissä. Isa tuli omilla kasvoillaan julkisuuteen duunistaan ja sen seurauksena siviilirooli somessa näkyy myös asiakkaille jos sitä etsivät.

Olen tavannut Isan pari kertaa ja on tapaamisella ihana nainen. Tapaamisen ilmapiiri varmaan muuttuisi jos asiakas alkaisi manspleinaamaan millaisia "huorat oikeasti ovat", itselläni oli aivan muut asia mielessä. Yksi toive toteutui jopa huimasti yli odotusten!

Suosittelen niille joilla on mielessä seksi nuoren naisen kanssa. Jos sinulta lipsahtaa seksin aikanakin jokaiseen lauseeseen "vihervassari", "nats'pelle" tai "telaketjufeministi", niin löytänet tarpeillesi sopivan purkautumiskanavan jostain muualta.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2023, 20:18:13 kirjoittanut häkkisen isa »

Poissa Seksi-Seppo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #54 : Toukokuu 30, 2023, 11:38:12 »
Isa on ihana
 :blowjob: :behind:

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1779
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #55 : Toukokuu 30, 2023, 11:52:48 »
Mikä siinä sitten on että pitää tapailla ärhäköitä Suomalaisia naisia? Tsekkityttöjä löytyy 80-100e/ 30 hintaan niin mikä siinä suomalaisessa tytössä kiihottaa?

Niitten kanssa ei voi väitellä politiikasta  :laught:
kysyvälle vastataan