Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai dokkarin Isa?  (Luettu 17463 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #20 : Elokuu 13, 2021, 13:23:58 »
Pitää vielä sen verran jatkaa ettei edes asiakas vaan tyyppi joka vasta kyseli palveluita.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #21 : Elokuu 13, 2021, 13:37:30 »
Sen verran haluan vinkata että neito on karvoitukseltaan ihanan luomu  ;)
Kainalokarvansa voisi kyllä ajaa.
Perfektionisti.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #22 : Elokuu 13, 2021, 13:57:05 »

Aidasta ja aidan seipäästä, että pikaisella pläräämisellä sain kuvan että asiakkaiden (eli niiden ketkä on tavannut Isan) mielikuva Isasta on hyvin positiivinen.
Amator

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #23 : Elokuu 13, 2021, 14:05:56 »
Pitää vielä sen verran jatkaa ettei edes asiakas vaan tyyppi joka vasta kyseli palveluita.

En tunne kyseistä henkilöä niin en osaa sanoa mitään eikä kyllä kiinnostakaan sen puoleen.

Mutta jonkinlaiset käytöstavat pitää palveluista tiedustellessa olla. Mulla palaa hermot välittömästi jos tullaan narsistinkäryisen elviksen elkein mitätöivällä tyylillä tiedustelemaan palveluita ja hintaa. Vastaus saattaa olla vertahyytävä, mutta laiskana ihmisenä useimmiten vastaan painamalla block-nappulaa ja sitten deleteä.  Hauskaa viikonloppua, mielensäpahoittajat pölöt. =)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #24 : Elokuu 13, 2021, 14:08:54 »

Aidasta ja aidan seipäästä, että pikaisella pläräämisellä sain kuvan että asiakkaiden (eli niiden ketkä on tavannut Isan) mielikuva Isasta on hyvin positiivinen.
Aika yleinen ilmiö on että ihmisillä alkaa helposti mopo keulimaan somessa, tunnistan piirteen itsessänikin.
Tässä vielä lisänä se että on saanut julkisuutta ylen dokkarista. Voi olla livenä tavattaessa luonteeltaan kuin eri ihminen.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #25 : Elokuu 13, 2021, 14:15:19 »


Hauskaa viikonloppua, mielensäpahoittajat pölöt. =)
Kiitos hauskaa viikonloppua sinullekin ihana Hottis Puuma.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #26 : Elokuu 13, 2021, 14:26:08 »
Pitää vielä sen verran jatkaa ettei edes asiakas vaan tyyppi joka vasta kyseli palveluita.
Seuraava huora joka edes kysyy että haluatko tai sanoo että saat vetää paljaalla. Kuva ja nimi vaan kaikkien pällisteltäväksi. Ihan vaan koska mul meni hermot ja tuollainen on törkeetä. Sit kun joku huorista tulee sanoo että tää ei oo Lifti oikein tehty ja sä et oo luotettava, niin tuu Pekonen sanoo " Hei, hei, hei, eipäs nyt mustamaalata Liftiä" - tarjoon kaljan.
Why so fragile?

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #27 : Elokuu 13, 2021, 14:27:18 »
Pahoittaisin kyllä minäkin mieleni jos meidän kantarummo tai tämä wannabe rummo jakaisi tietojani julkisesti. Jos jossain mielenhäiriössä näihin olisin yhteydessä. Omilla viestintävälineilläni tosin ainoastaan lähellä aivokuolemaa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #28 : Elokuu 13, 2021, 14:44:59 »
Pitää vielä sen verran jatkaa ettei edes asiakas vaan tyyppi joka vasta kyseli palveluita.
Seuraava huora joka edes kysyy että haluatko tai sanoo että saat vetää paljaalla. Kuva ja nimi vaan kaikkien pällisteltäväksi. Ihan vaan koska mul meni hermot ja tuollainen on törkeetä. Sit kun joku huorista tulee sanoo että tää ei oo Lifti oikein tehty ja sä et oo luotettava, niin tuu Pekonen sanoo " Hei, hei, hei, eipäs nyt mustamaalata Liftiä" - tarjoon kaljan.
Kiinni veti.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #29 : Elokuu 13, 2021, 14:57:48 »
Pitää vielä sen verran jatkaa ettei edes asiakas vaan tyyppi joka vasta kyseli palveluita.
Seuraava huora joka edes kysyy että haluatko tai sanoo että saat vetää paljaalla. Kuva ja nimi vaan kaikkien pällisteltäväksi. Ihan vaan koska mul meni hermot ja tuollainen on törkeetä. Sit kun joku huorista tulee sanoo että tää ei oo Lifti oikein tehty ja sä et oo luotettava, niin tuu Pekonen sanoo " Hei, hei, hei, eipäs nyt mustamaalata Liftiä" - tarjoon kaljan.

Paitsi että jos olet varakas valkoinen cis-heteromies niin sitten harrastat rakenteellista väkivaltaa ja sortoa puhumalla pahaa köyhistä palveluntarjoajista. Mutta jos tarinasi persauksesi myynnistä ovatkin tosiasia eivätkä läppää, tarkoittaen että oletkin molempiin sukupuoliin kallellaan oleva kaksisuuntainen persnikkari (mikä on toki ihan ok!), niin sittenhän asia on täysin kunnossa. Silloin meidän täytyy pitää varamme ettemme sorra sinua. Laitan nyt maalisangon nurkkaan ja häivyn ennen kuin taas alkaa palamaan.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #30 : Elokuu 13, 2021, 15:27:14 »
Pitää vielä sen verran jatkaa ettei edes asiakas vaan tyyppi joka vasta kyseli palveluita.
Seuraava huora joka edes kysyy että haluatko tai sanoo että saat vetää paljaalla. Kuva ja nimi vaan kaikkien pällisteltäväksi. Ihan vaan koska mul meni hermot ja tuollainen on törkeetä. Sit kun joku huorista tulee sanoo että tää ei oo Lifti oikein tehty ja sä et oo luotettava, niin tuu Pekonen sanoo " Hei, hei, hei, eipäs nyt mustamaalata Liftiä" - tarjoon kaljan.

Paitsi että jos olet varakas valkoinen cis-heteromies niin sitten harrastat rakenteellista väkivaltaa ja sortoa puhumalla pahaa köyhistä palveluntarjoajista. Mutta jos tarinasi persauksesi myynnistä ovatkin tosiasia eivätkä läppää, tarkoittaen että oletkin molempiin sukupuoliin kallellaan oleva kaksisuuntainen persnikkari (mikä on toki ihan ok!), niin sittenhän asia on täysin kunnossa. Silloin meidän täytyy pitää varamme ettemme sorra sinua. Laitan nyt maalisangon nurkkaan ja häivyn ennen kuin taas alkaa palamaan.
Kertakaikkisen ovelaa. Toteat että olet lähdössä töistä ja varovasti tiedustelet saako minua rassata perseeseen. Ei se mitään. Niin miehet kuin naisetkin ovat himoinneet sitä jo vuosia. Olen neitsyt...siis perseestä!

Että mulla on myynnissä vaan kyrpä. Tavallaan olit ihan kartalla.

Mutta kuluuko minua suojella kun olen köyhä, valkoihoinen cis-heterosikahuorapoloinen joka joutuu nuolee vittua ja persettä rahasta koska mun "white male privilege" hukkui postissa tai ne mulkut ei sitä kait koskaan lähettäneet.
Why so fragile?

Poissa Seksi-Seppo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 64
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #31 : Elokuu 14, 2021, 16:41:45 »
Isa on ihana  :behind: :blowjob:
Somessa kyllä varsin kärkäs.

Poissa MySizePro

  • Newbie
  • Viestejä: 12
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #32 : Elokuu 14, 2021, 17:00:10 »
Mä kävin kesällä tapaamassa Tampereella Isaa. Tosi onnistunut tapaaminen. Oikein miellyttävä henkilö ja ammattilaisen ottein hoiteli palvelut. Minusta myös tosi seksikäs. Varmasti menen käymään uudestaan jos Tampereelle tulee asiaa. Somessa näemmä tosi kärkäs, mutta jos paikalle pääsee, niin on kyllä tosi mukana tapaus. Ja en kyllä itse miehenä ymmärrä yhtään paljaalla ruinaavia näissä harrastuksissa, sorry guys!

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #33 : Elokuu 14, 2021, 17:39:20 »
Mä kävin kesällä tapaamassa Tampereella Isaa. Tosi onnistunut tapaaminen. Oikein miellyttävä henkilö ja ammattilaisen ottein hoiteli palvelut. Minusta myös tosi seksikäs. Varmasti menen käymään uudestaan jos Tampereelle tulee asiaa. Somessa näemmä tosi kärkäs, mutta jos paikalle pääsee, niin on kyllä tosi mukana tapaus. Ja en kyllä itse miehenä ymmärrä yhtään paljaalla ruinaavia näissä harrastuksissa, sorry guys!

Keneltä sä oikein tarkalleen pyydät anteeksi? Mielestäni kukaan meistä täällä ei ole vaatinut että pitäisi saada paljaalla pyytää keneltäkään. Pitääkö ihan erikseen vääntää rautalangasta että todellakin kaikilla palveluntarjoajilla on ehdottomasti oikeus kieltäytyä minkäänlaisesta suojaamattomasta kontaktista?
Eiköhän huomio keskustelussa kiinnittynyt ihan muihin asioihin. Mutta sellaista se nettikeskustelu on, pitäisi koko ajan puhua kuin lakimies ilman mitään tulkinnanvaraa, ettei joku torvelo ala lukemaan postauksia kuin piru raamattua.

Poissa Mansen Keihäs

  • Full Member
  • Viestejä: 144
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #34 : Elokuu 14, 2021, 19:46:26 »
Isa on ihana  :behind: :blowjob:

Yhdyn tähän näkemykseen täysin. Hänen ilmossaankin lukee jotain tyyliin "ole minulle kiva niin olen sinulle ihana". Pitää kutinsa.

Itse en ole somessa sen ihmeellisemmin mukana niin ei tule seurattua tommosia, onneksi  :sheep:

Poissa häkkisen isa

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #35 : Marraskuu 13, 2021, 20:01:23 »
Mitäs pipedi papedi vittua se tämä paska on? Jauhaako forkkaturskat aina näin paljon sontaa huhupuheiden perusteella, vai harrastetaanko tätä vain silloin kun huoralla on mielipiteitä ja se ilmaisee ne vaikka se ei miellyttäiskään tuntemattomia miehiä?

Oikaistaanpa nyt pari tässä ketjussa esitettyä mutkaa suoraksi: ensinnäkään mä en vaadi keneltäkään "kuvallista henkkaria". Mä luovutan mun vakituisen osoitteeni, jos asiakas haluaa tavata mun luonani, vain julkiseen ja rekisteröityyn puhelinnumeroon, tai saatuani 1€ tilisiirron mun yritystililleni. Miksi? Koska mun kotiosoite on turvakiellon alainen. Koska mä saan säännöllisesti uhkauksia ja löydän netistä muhun kohdistuvia väkivaltafantasioita. Koska olen ollut tilanteessa missä mut aiemmin tavannut tyyppi tahtoi multa suojaamatonta seksiä ja yritti pakottaa mut ottamaan hänet jatkossakin vastaan uhaten jakaa mun osoitetietoni ja puhelinnumeroni nettiin. Että miksiköhän mä en luovuta sumeilematta vakituista kotiosoitettani tyypeille, keistä mä en tiedä yhtään mitään, mutta ketkä tietää musta kaiken?

Toisekseen - mä en ole koskaan julkaissut yhdenkään paljaalla seksiä ruinanneen tyypin henkilötietoja tai ylipäätään julkaissut seksinostajan yhteystietoja. Ihan tämän ketjun takia kävin mun instan stoorihistorian läpi ja sieltä löytyi viimeisen puolen vuoden ajalta kolme - kyllä, kolme - kuvakaappausta paljaalla ruinaamisesta, joista oli kaikista blurrattu lähettäjän tiedot pois. Twitterin puolella selasin julkaisut toukokuuhun saakka läpi enkä löytänyt yhtäkään kuvakaappausta seksinostajalta, joista olisin jättänyt lähettäjän tiedot näkyviin. Jos jollakulla on todisteita muusta, hän on hyvä ja näyttää ne.

Se mitä mä julkaisen sensuroimatta - ja ihan häpeilemättä myös myönnän sen - on saamani häirintäviestit, viestit jotka on lähetetty loukkaamistarkoituksessa, ja viestit joiden lähettäjä ei usko toistuvia pakkeja eikä blokkeja, koska mua ei kiinnosta tippaakaan suojella kenenkään sellasen tyypin yksityisyyttä, kuka viihdyttää itseään kaatamalla moskaa mun inboxiin. Jos jollakulla on ongelma tämän periaatteen kanssa, tsemppiä ja jaxuhalit. Ja tähän liittyen: mä en sovi tapaamisia whatsappissa kenenkään kanssa, mun asiakasviestintäkanava on sähköposti. Se joka väittää muuta - katon nyt sua Lifti - puhuu paskaa. Kyseiset kuvakaappaukset mihin viittaat on julkaistu twitterin viestisovelluksesta, ja mä julkaisin ne, koska mulle oli kyseisen tyypin twiittihistorian perusteella aivan päivänselvää, että hänen tavoitteensa ei ollut ostaa seksiä, vaan vittuilla ja nöyryyttää.

Mä olen vastaanottanut sen useamman tuhatta tyytyväistä asiakasta ongelmitta ja saan vähintään viikoittain sydämellisiä, lempeitä, huomaavaisia, kiitollisia ja ylistäviä viestejä mut tavanneilta miehiltä, eikä tässäkään ketjussa näkynyt yhtäkään mut tavanneen tyypin huonoa kokemusta. Niiden sijaan näkyi parin random anonyymiprofiilin väriteltyjä ja tahallisen harhaanjohtavia marmatuksia, yhteiskuntakriittiselle feminismille allergisten niiskutusta, ja komerossa runkatun hikisen munan hajuista kiukkua. Niin ja kuulemma huikeat neljä yksityisviestiä siitä kuinka kamala ja epäluotettava mä olen. Että ihan voitte jatkossakin mollata huhupuheiden perusteella jos haluatte, mä en vuorostani jatkossakaan aatellut ottaa paskaa vastaan keneltäkään.

Ja hei, kaikki te tätä ketjua lukevat, aidosti kohteliaat, välittävät ja hyvätapaiset miehet, keitä kiinnostaa älykkään, itsevarman, oman arvonsa tuntevan, persoonallisen ja helvetin seksikkään naisen seura: olette enemmän kuin tervetulleita asiakkaiksi ja kokeilemaan ihan itse palvelun laatua.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #36 : Marraskuu 13, 2021, 20:16:24 »
Käytin sanaa JOS. Huom.

Sillä on suuri ero hei. Toki saat nyt lainata kohtaa JOSSA MINÄ VÄITÄN SINUN toimineen jollakin tavalla.
Ihan vaan lainauksella selvitään tästä väännöstä ETTÄ MISSÄ KOHTAA PUHUN PASKAA.

Ehdotan kävelylenkkiä ja luetun ymmärtämistä.
Mukavaa viikonloppua.

Kirjoitukseni löytyy tästä ketjusta kaikkien luettavaksi. Olkaa hyvä.
Why so fragile?

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2448
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #37 : Marraskuu 13, 2021, 21:08:44 »
Minä en saanut Isasta epäluotettavaa kuvaa, vaikka luin koko ketjun.

Poissa Ohotnik

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #38 : Marraskuu 13, 2021, 21:09:30 »
Lainaan Kekkosen puhetta: ’Tämän pitäisi olla selvää tekstiä’ . Sopii myös tähän. Pisteet Isalle.  :drinking:

Poissa häkkisen isa

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Perjantai dokkarin Isa?
« Vastaus #39 : Marraskuu 14, 2021, 01:31:35 »
Käytin sanaa JOS. Huom.

Sillä on suuri ero hei. Toki saat nyt lainata kohtaa JOSSA MINÄ VÄITÄN SINUN toimineen jollakin tavalla.
Ihan vaan lainauksella selvitään tästä väännöstä ETTÄ MISSÄ KOHTAA PUHUN PASKAA.

Ehdotan kävelylenkkiä ja luetun ymmärtämistä.
Mukavaa viikonloppua.

Kirjoitukseni löytyy tästä ketjusta kaikkien luettavaksi. Olkaa hyvä.

joo hei totta! mun moka. ketju niin täynnä turhaa juoruamista että on selvästi vaikeuksia erottaa osanottajia toisistaan.