Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?  (Luettu 20841 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #20 : Maaliskuu 19, 2021, 16:48:08 »
Ehkä kaikista kohtuuttomin tarve jonka toisen odotetaan täyttävän = sun pitää tehdä mut onnelliseksi

Kenenkään ei pidä edes harkitseman parisuhdeasioita ennenkuin on onnellinen.

Mut sit se on riski ku on vaan menetettävää. Voi muuttua onnettomaksi

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #21 : Maaliskuu 19, 2021, 16:49:22 »
Hipsuttamaan nukkumaan mennessä?
Kainaloon sohvalle leffaa katsomaan?
Suutelemaan kun tulet töistä kotiin?
Sanomaan, rakastan sua?
Pitämään kädestä kun kohtaat surua?
Olemaan läsnä arjessa?

#romantikko

Marian listassa on kyllä pari virhettä  ;)
1 hipsuttelu ei riitä mihinkään vaan kunnon meno
2 kainalo ei riitä se haluaa koko sylin
3 suutelun päälle hieronta yms
4 rakastan sua + kukkakimppu, suklaa yms
5 surun kohdalla halaukset pääle
6 se on kohdillaan

:kiss:

No jos puhutaan arjesta niin
-Tykkäisin kyllä hipsuttelusta eikä joka ilta "kunnon menoa" 🙄.
-En myöskään haluaisi joka ilta istua sylissä vaan kainalo olisi kiva.
-Musta ois kiva joskus ihan vaan suukottaa kun toinen tulee kotiin ilman että tarvii myös hieroa.
- Haluisin, että "rakastan sua" olisi arkea ilman, että pitää olla kukkapuska ojossa.

Sun listassa toi naisen rooli alkoi kuullostamaan aika työltä.  :sheep:

Työlläältä nykyajan meno vaikuttaakin, kun lukee kaikenlaisia kirjoituksia...
Feel so good...

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #22 : Maaliskuu 19, 2021, 16:52:10 »
Se tuo sun elämään huutoa,mökötystä,paiskottuja ovia, nipotusta, salaattia jääkaappiin,saippuasarjoja, hajuveden tuoksua pitkin kämppää ja tamppooneja roskikseen.

Mutta mielestäni rakkaus voittaa noi. Kukin sitten tietenkin itse arvio onko onnellisempi elämässään ilman rakkautta. :inlove:

Jo nuo parisuhteen varjopuolet on tullut koettua monta kertaa, siksi en ole kovin innokas parisuhteen kannattaja enää nykyisin.

Salaatissa, hajuvesissä, ulkomaisissa naistenlehdissä tai tampponeissa ei ole mitään vikaa, vaikka ne olisi välillä hujan hajan pitkin kämppää. Ja kun selaisee kumppanin naistenlehtiä, on samalla paremmin kärryillä tuoreimmista trendeistä ja muusta elämän ja kuoleman kysymyksistä, joihin muuten ei tulisi kiinnitettyä huomiota. Ja naiset osaa sisustaa paremmin äijät yksinään. Kasviruokavalio ei ole pahasta myöskään.     

Rakkaus on hulluden tila, joka muuttuu alkuhuuman jälkeen ystävyydeeksi ja kiintymykseksi toista ihmistä kohtaan. Mutta kieltämättä on kiva jakaa ja tehdä asioita rakastamansa henkilön kanssa. Se on se, miksi aina tietyn ajan olla parisuhteessa ja hyväksyä toisen erilaisia tapoja tehdä asioita ja muita kotkotuksia. Ja taas, mitä pidempää on sinkkuna, sitä vähemmän kaipaa parisuhteeseen, koska nauttii vapaudesta. Molemissa on puolensa, niin kuinj kaikissa asioissa.

Every cloud has a silver lining.     
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2021, 17:02:50 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #23 : Maaliskuu 19, 2021, 17:02:51 »
Se tuo sun elämään huutoa,mökötystä,paiskottuja ovia, nipotusta, salaattia jääkaappiin,saippuasarjoja, hajuveden tuoksua pitkin kämppää ja tamppooneja roskikseen.

Mutta mielestäni rakkaus voittaa noi. Kukin sitten tietenkin itse arvio onko onnellisempi elämässään ilman rakkautta. :inlove:

Jo nuo parisuhteen varjopuolet on tullut koettua monta kertaa, siksi en ole kovin innokas parisuhteen kannattaja enää nykyisin.

Salaatissa, hajuvesissä, ulkomaisissa naistenlehdissä tai tampponeissa ei ole mitään vikaa, vaikka ne olisi välillä hujan hajan pitkin kämppää. Ja kun selaisee kumppanin naistenlehtiä, on samalla paremmin kärryillä tuoreimmista trendeistä ja muusta elämän ja kuoleman kysymyksistä, joihin muuten ei tulisi kiinnitettyä huomiota. Ja naiset osaa sisustaa paremmin äijät yksinään. Kasviruokavalio ei ole pahasta myöskään.     

Rakkaus voittaa

Tän ostan. Tarvitsen naisen rakkauteen. Jengi ei vain ymmärrä mitä rakkaus on.

Sit ku nainen joka miellyttää silmää pysyy elämässä vaikka minä makaan perseaukisena sohvalla päivät pitkät, nii sit se on oikea.

Mut mä voin luvata, että oon aina siinä sohvalla enkä lähde siitä ikinä pois.

Olishan se nyt naiselke stressi ja pelko jos joku päivä töistä tullessaan en oliskaa siinä

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #24 : Maaliskuu 19, 2021, 17:16:59 »
Se tuo sun elämään huutoa,mökötystä,paiskottuja ovia, nipotusta, salaattia jääkaappiin,saippuasarjoja, hajuveden tuoksua pitkin kämppää ja tamppooneja roskikseen.

Mutta mielestäni rakkaus voittaa noi. Kukin sitten tietenkin itse arvio onko onnellisempi elämässään ilman rakkautta. :inlove:

Jo nuo parisuhteen varjopuolet on tullut koettua monta kertaa, siksi en ole kovin innokas parisuhteen kannattaja enää nykyisin.

Salaatissa, hajuvesissä, ulkomaisissa naistenlehdissä tai tampponeissa ei ole mitään vikaa, vaikka ne olisi välillä hujan hajan pitkin kämppää. Ja kun selaisee kumppanin naistenlehtiä, on samalla paremmin kärryillä tuoreimmista trendeistä ja muusta elämän ja kuoleman kysymyksistä, joihin muuten ei tulisi kiinnitettyä huomiota. Ja naiset osaa sisustaa paremmin äijät yksinään. Kasviruokavalio ei ole pahasta myöskään.     

Rakkaus voittaa

Tän ostan. Tarvitsen naisen rakkauteen. Jengi ei vain ymmärrä mitä rakkaus on.

Sit ku nainen joka miellyttää silmää pysyy elämässä vaikka minä makaan perseaukisena sohvalla päivät pitkät, nii sit se on oikea.

Mut mä voin luvata, että oon aina siinä sohvalla enkä lähde siitä ikinä pois.

Olishan se nyt naiselke stressi ja pelko jos joku päivä töistä tullessaan en oliskaa siinä

Miehen kannattaa aina merkata oma reviivi eli sohvan ympäristö oluttölkeillä, sipseillä ja vanhoilla makkarapaketeilla. Ja jos kerran avioliittoon on erehtynyt, sehän on selvää, ettei mies mene käy töissä, vaan nainen, joka on tekee myös kotityöt, sillä aikaa kun mies lukee lehteä sohvalla ja kittaa bisseä ja kattoo lätkää. Sohvalta ei muualle kannata siirtyä mihinkään muualle kuin sänkyyn tai jääkaapille. Muuten häviää tän pelin.

Vanha totuus on: Nälkä lähtee syömällä ja akka juomalla.   

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #25 : Maaliskuu 19, 2021, 17:47:57 »
^ Mut oikeestippa. Tuotahan se poikamiehen elämä on, ja tuon saavuttanut ei ole onneton. Oikeesti.

Miks tommonen elämä pitää vapaaehtoisesti vaihtaa onnettomaan elämään? Ei siitä mies ainakaan onnellisemmaksi tule.

En makaa loppuelämääni sohvalla enkä ole persaukinen, mutta haluan säilyttää itselläni vapauden olla noin ilman omantunnontuskia

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #26 : Maaliskuu 19, 2021, 18:45:08 »
Kyllä sitä naista siviilielämässäkin tarvitsee, mutta pitääkö sen olla oma?  :laught:

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #27 : Maaliskuu 19, 2021, 18:50:40 »
^ Mut oikeestippa. Tuotahan se poikamiehen elämä on, ja tuon saavuttanut ei ole onneton. Oikeesti.

Miks tommonen elämä pitää vapaaehtoisesti vaihtaa onnettomaan elämään? Ei siitä mies ainakaan onnellisemmaksi tule.

En makaa loppuelämääni sohvalla enkä ole persaukinen, mutta haluan säilyttää itselläni vapauden olla noin ilman omantunnontuskia

Sen takia mies on vapaa, että tekee asioita, jotka tekevät miehen onnelliseksi eikä löhähdä sinne sohvalle duunin jälkeen kuin korkeintaan päikkäreiden ajaksi. Mies urheilee(käy salilla) :weightlifting:, tekee duunit kunnolla, käy vapaa-ajalla mielenkiintoisissa paikoissa ja tapahtumissa, syö tervellisesti ja pyörittää useampaa naista yhtä aikaa kerrallaan. Ja panee maksullisia naisia, Sit siinä voi välillä olutta helttaan ja kirjoittaa seksisaitille höpöjuttuja.   

Onnellisuus on korvien välistä kiinni ja omasta elämänasenteesta. Jos ei osaa nauttia siitä hetkessä, missä elää ja niistä asioista joita tekee, harvoin on onnellinen. Nyt tuli syvällistä. Mähän kuulostan aivan kahden euron Coelholta.   

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #28 : Maaliskuu 19, 2021, 19:19:33 »
Sen takia mies on vapaa, että tekee asioita, jotka tekevät miehen onnelliseksi eikä löhähdä sinne sohvalle duunin jälkeen kuin korkeintaan päikkäreiden ajaksi. Mies urheilee(käy salilla) :weightlifting:, tekee duunit kunnolla, käy vapaa-ajalla mielenkiintoisissa paikoissa ja tapahtumissa, syö tervellisesti ja pyörittää useampaa naista yhtä aikaa kerrallaan. Ja panee maksullisia naisia, 

Sitä voi kutsua myös levottomuudeksi  :drinking:

Poissa Vieras0159

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #29 : Maaliskuu 20, 2021, 06:49:15 »
Jakamaan arjen murheet ja ilot kanssasi. Pelamaan lautapelejä, intoilemaan puutarhan hoidosta. Tukemaan silloin kun itsellä menee huonosti töissä,terveydessä...TOKI kaiken/kaikkea voi tehdä itsekkin,..omin käsin.. 😂 ilman naista..mutta on se niin hiton tylsää!!  Ja jos joku sanoo, että rahaa menee enemmän parisuhteessa, niin ”so what” ..tehdään enemmän duunia ja kulutetaan se sitten  johonkin..vaikkapa jonkun kivan ihmisen kanssa..😊 kuitenkin kunnioittaen läheisiä!! Sillä kyllä se on nainen, läheinen, kenties, joka käy sinua katsomassa hoitokodissa kun vanhana äijänä et enää muista avata vetskaria kusella käydessäsi...
Ps. MariaEnkelin kommentit ovat hyviä..komppaan!,
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 06:52:17 kirjoittanut oloneuvos »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #30 : Maaliskuu 20, 2021, 07:02:30 »
Jakamaan arjen murheet ja ilot kanssasi. Pelamaan lautapelejä, intoilemaan puutarhan hoidosta. Tukemaan silloin kun itsellä menee huonosti töissä,terveydessä...TOKI kaiken/kaikkea voi tehdä itsekkin,..omin käsin.. 😂 ilman naista..mutta on se niin hiton tylsää!!  Ja jos joku sanoo, että rahaa menee enemmän parisuhteessa, niin ”so what” ..tehdään enemmän duunia ja kulutetaan se sitten  johonkin..vaikkapa jonkun kivan ihmisen kanssa..😊 kuitenkin kunnioittaen läheisiä!! Sillä kyllä se on nainen, läheinen, kenties, joka käy sinua katsomassa hoitokodissa kun vanhana äijänä et enää muista avata vetskaria kusella käydessäsi...ugh..olen puhunut ;)

Aika nätisti kirjoitettu. Tuohon viimiseen lauseeseen sen verran, että ei sitä miestä laitettaisi hoitokotiin, vaan nainen hoitasi häntä kotona viimiseen hengenvetoon saakka. Olen ammentanut parisuhdetietämykseni suurimmaksi osaksi Harlequinista.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #31 : Maaliskuu 20, 2021, 08:40:29 »
Sen takia mies on vapaa, että tekee asioita, jotka tekevät miehen onnelliseksi eikä löhähdä sinne sohvalle duunin jälkeen kuin korkeintaan päikkäreiden ajaksi. Mies urheilee(käy salilla) :weightlifting:, tekee duunit kunnolla, käy vapaa-ajalla mielenkiintoisissa paikoissa ja tapahtumissa, syö tervellisesti ja pyörittää useampaa naista yhtä aikaa kerrallaan. Ja panee maksullisia naisia, 

Sitä voi kutsua myös levottomuudeksi  :drinking:

Ei, vaan arvovalinnaksi.  :drinking:

Kun on kokenut kaiken, mitä rakkaudella on annettavanaaan, niin se rahoittaa, eikä ole pakottaa tarvetta olla parisuhteesessa.

Tietenkin jos tulee joku tajunnan räjäyttävä parikymppinen seksipommi, joka pistää vanhan Hesen sukat pöyrimään jaloissa ja nitropurkin tarosalla, niin sitten voi olla taas menoa ja hääkellojen kilinää.

Ja mitä vetskarin auki pitämiseen vanhana, ei sitä ole pakko laittaa kiinni.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #32 : Maaliskuu 20, 2021, 10:04:27 »
Kun nainen nalkuttaa juomisesta, tupakoinnista, epäterveellisestä syömisestä etc. niin sehän vaan haluaa, että mä en kuole ja olen hänen elämässään mahdollisimman pitkään pitämässä huolta ja hellimässä.

Onhan se aika söpöö :inlove:

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #33 : Maaliskuu 20, 2021, 10:20:06 »
Itse aikakin tarvitsen naista elämässä. Vaikka välillä he voivat olla pois kuvioista. Tuoreissa suhteissa helposti kaikki on vaniljaa ja hauskaa, mutta vanhoista suhteista tulee helposti tasapaksua massaa. Vanhassa suhteessa taas pystyt helpommin joistain vaikeista asioista keskustelemaan ja tuoreessa voisi ovi käydä nopeasti. Tuoreessa suhteessa jotkut virheet jätetään tarkoituksella huomioimatta, kun pitkässä ne on maailmanloppu.

Parisuhde on pitkässä juoksussa kovaa työtä, että molemmat saisivat haluamansa
Feel so good...

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #34 : Maaliskuu 20, 2021, 10:26:48 »
Itse aikakin tarvitsen naista elämässä. Vaikka välillä he voivat olla pois kuvioista. Tuoreissa suhteissa helposti kaikki on vaniljaa ja hauskaa, mutta vanhoista suhteista tulee helposti tasapaksua massaa. Vanhassa suhteessa taas pystyt helpommin joistain vaikeista asioista keskustelemaan ja tuoreessa voisi ovi käydä nopeasti. Tuoreessa suhteessa jotkut virheet jätetään tarkoituksella huomioimatta, kun pitkässä ne on maailmanloppu.

Parisuhde on pitkässä juoksussa kovaa työtä, että molemmat saisivat haluamansa

En osaa sanoa lesbosuhteista. Sä oot varmaan parempi niissä, mut varmaan samat lainalaisuudet pätee niissäkin.

Onko järkeä lähteä parisuhteeseen saadakseen tehdä kovaa töitä kun tarve on oikeastaan vain seksille?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #35 : Maaliskuu 20, 2021, 10:45:56 »

^^Totta. Itse en ole koskaan pystynyt siihen pitkää aikaa. Työelämä on vienyt voiton parisuhteista.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 10:50:03 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1250
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #36 : Maaliskuu 20, 2021, 19:28:13 »
Naista elämässä tarvitaan,
Mukaan saunaan rapsuttelemaan selkääni.
Tukea kun kaikki tuntuu vaikealta.
Istua kainalossa silittelemässä hiuksiani.
Käpertymään mun syliin nukkumaan menossa.
Ihastua ja kikahtamaan ihavasti arjen keskellä.

Tuossapa muutama tärkeä asia ...

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #37 : Maaliskuu 20, 2021, 19:40:21 »
Naista elämässä tarvitaan,
Mukaan saunaan rapsuttelemaan selkääni.
Tukea kun kaikki tuntuu vaikealta.
Istua kainalossa silittelemässä hiuksiani.
Käpertymään mun syliin nukkumaan menossa.
Ihastua ja kikahtamaan ihavasti arjen keskellä.

Tuossapa muutama tärkeä asia ...

Naista tarvitaan ja tossa on aikalailla kaikki mitä itsekkin toivon. Jos vielä pieraisee seksin jälkeen, niin olen tyytyväinen :inlove:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #38 : Maaliskuu 20, 2021, 20:24:47 »
Naista nyt mihinkään tarvita, mutta usein se on parempi taloudenhoitaja kun mies.
Sanokaa vaan jos olen väärässä, mutta minulla on sellainen ehkä harhakuva, että mies ja nainen voi rakastaa toisiaan ja olla toistensa parhaita ystäviä ja pannakkin siinä jossain välissä.

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #39 : Maaliskuu 20, 2021, 20:29:53 »
Naista nyt mihinkään tarvita, mutta usein se on parempi taloudenhoitaja kun mies.
Sanokaa vaan jos olen väärässä, mutta minulla on sellainen ehkä harhakuva, että mies ja nainen voi rakastaa toisiaan ja olla toistensa parhaita ystäviä ja pannakkin siinä jossain välissä.

Et ole väärässä. Kuvailit juuri koko elämän kestävän rakkauden kaavan.