Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?  (Luettu 20838 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #100 : Joulukuu 21, 2021, 17:10:03 »
Nytkin mulla on naispuolinen frendi yökylässä. Tuossa se nukkuu ja tuhisee sekä voihkii toisinaan mun sängyssä ja mä tässä pyörin ihan vaan täysikuun takia levottomana lattialla varapatjalla. Illalla tein ruoan sille ja aamulla teen aamupalat ja keitän tsufet vaikka en itse juo edes kahvia. En odota tai halua pillua tai suikkaria edes siltä. Hän on esteettisesti (alasti) kyllä todella viehättävä taskuraketti jäätävällä perseellä sekä pikimustilla pillukarvoilla.  Irstas nymfomaani luonteeltaan. Eli ihan tyyppiäni. Mistä tiedän sen. Olen nähnyt hänet nimittäin panemassa ja onhan hän tehnyt erillaisia seksuaalissävytteisiä lähestymisyrityksiäkin huumattuani hänet ensin päihteillä. Aina olen torjunut kuitenkin. Miksi ihmeessä?

Koska olemme liian läheisiä ja hänen hulvaton seura on mulle se juttu mitä haluan. Kai tämä on joku platoninen once in lifetime rakkaus hommeli mikä meillä on ja tuntuisi väärältä tunkea etanaa hänen sisälle. Olen kyllä ajatellut sitä kerran jos toisenkin jos se vähentää kokonaistilanteen homoseksuaalista sävytteisyyttä yhtään. Tätä näpytellessäni hän alkoi maiskutella unissaan ihan kun imisi ahnaasti klunssia. Tälläistä mun elämä nykyään on. Olen nostanut masokismini ihan uudelle tasolle. Toisaalta ei tämä eroa pitkästä parisuhteesta pahemmin, kun ei niissäkään ole seksiä mukana.

 :sheep:

Mulla on vähä samantyyppinen ajatusmaailma nykyään. Tosi tarkasti aistin, että onko jotain sellaista ilmassa, että nainen katuisi panemista jälkeenpäin. Tai itse. Ton takia jää moni hyvä pillu nussimatta, mutta eipähän ole huonoa omaatuntoakaan. Mistäpä muusta se tulisikaan kuin vastakkaisesta sukupuolesta? Ja niistä ku pysyy erossa nii elämä vaan rullailee eteenpäin vailla huolenhäivää

Poissa jonssoni

  • Jr. Member
  • Viestejä: 58
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #101 : Toukokuu 11, 2022, 18:05:30 »
Kyllähän sitä tarvitsisi naisen työpäivän jälkeen hengailemaan, metsäretkille mukaan, auton kyytiin ja lusikkaan. Seksiin... äh, nojoo. Se ei ole niin tärkeää.

Noin vuosi sitten oli suhteen tapainen naisen kanssa, jonka jälkeen kaikki muut naiset on tuntuneet mitäänsanomattomilta. Torpeedoin itse mahdollisuuden, että se olisi muuttunut oikeaksi parisuhteeksi. En ole koskaan huomannut kenenkään naisen tuoksuvan niin hyvältä luonnostaan. Mietin monasti olinkohan huomaamattani rakastunut.
Tulenkohan koskaan enää löytämään mitään vastaavaa?

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 158
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #102 : Joulukuu 11, 2022, 01:51:12 »
Miettiny tuota ja yrittäny kyselläkin, mutta en oo saanu vastausta.

Samanlaista pohdintaa jos saa työtarjouksen, niin miettii kannattaako tarjoukseen tarttua.

Selkeitä asioita omassa mielessäni mihin ei tarvitse:

-Siivous
-Pyykinpesu
-Raha
-Lapset
-Reissukaveri
-Kuuntelija
-Vertaistuki
-Seura
-Äidiksi

Mihin ehkä tarvitsee:

-Seksi

Kannattaako ottaa seksin takia noita mitä ei tarvitse?

Niistä ei listan asioista ei ole haittaakaan, mutta jos nainen arvottaa itseään parisuhteessa asioiden kautta mitä minä en tarvitse, niin tulee vähän tyhmä tarve tuntea kiitollisuutta

Pitää kuunnella omia tunteita, mitä tuntuu hyvältä ja tehdä päätöksiä sen mukaan. Jos näet naista pelkkä palvelijana, seksissä, siivouksessa jne. silloin et tarvitse naista ollenkaan, koska onnellisen parisuhteen perusta, silloin kun mies tekee naista onnelliseksi ja nainen on kiitollinen. 

Poissa Vieras0408

  • Full Member
  • Viestejä: 254
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #103 : Joulukuu 11, 2022, 08:17:13 »
Miettiny tuota ja yrittäny kyselläkin, mutta en oo saanu vastausta.

Samanlaista pohdintaa jos saa työtarjouksen, niin miettii kannattaako tarjoukseen tarttua.

Selkeitä asioita omassa mielessäni mihin ei tarvitse:

-Siivous (tee ite)
-Pyykinpesu (tee ite)
-Raha (tee ite)
-Lapset (tee ite)
-Reissukaveri (etsi ite)
-Kuuntelija (maksaa, jos jaksaa kuunnella)
-Vertaistuki (no tän kerran)
-Seura (onko pussi kunnossa)
-Äidiksi (tee ite, kun teit jo lapsetkin)

Mihin ehkä tarvitsee:

-Seksi (No en nyt tostakaan tiedä, seksi on aika yliarvostettua)

Kannattaako ottaa seksin takia noita mitä ei tarvitse?

Niistä ei listan asioista ei ole haittaakaan, mutta jos nainen arvottaa itseään parisuhteessa asioiden kautta mitä minä en tarvitse, niin tulee vähän tyhmä tarve tuntea kiitollisuutta

Mutta jos kuitenkin satut törmaäämään naiseen, keltä saat nuo kaikki + seksiä kaupan päälle, niin ole onnellinen mies.

Näin.

Olen onnellinen mies.


Poissa Punnus

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #104 : Lokakuu 10, 2023, 18:12:14 »
Miettiny tuota ja yrittäny kyselläkin, mutta en oo saanu vastausta.

Samanlaista pohdintaa jos saa työtarjouksen, niin miettii kannattaako tarjoukseen tarttua.

Selkeitä asioita omassa mielessäni mihin ei tarvitse:

-Siivous
-Pyykinpesu
-Raha
-Lapset
-Reissukaveri
-Kuuntelija
-Vertaistuki
-Seura
-Äidiksi

Mihin ehkä tarvitsee:

-Seksi

Kannattaako ottaa seksin takia noita mitä ei tarvitse?

Niistä ei listan asioista ei ole haittaakaan, mutta jos nainen arvottaa itseään parisuhteessa asioiden kautta mitä minä en tarvitse, niin tulee vähän tyhmä tarve tuntea kiitollisuutta

Naista tarvitsee synnyttämään lapset ja olemaan heille äiti, jos omia lapsia haluaa. (En nyt tässä ota huomioon mitään sijaissynnyttäjäkuvioita tms.) Ja jos haluaa oikeasti hoitaa ja kasvattaa omat lapsensa, on parempi asua saman katon alla heidän kanssaan. Lapset tarvitsevat äitiäänkin, joten on parempi, jos äitikin asuu saman katon alla. Jos omia lapsia ei halua hoitaa eikä kasvattaa, niin ei niitä silloin mihinkään tarvita.

Pitkä parisuhde naisen kanssa ei ole välttämättä mitään herkkua. Kaikki kotityöt hoituvat tarvittaessa itseltäkin. Raha riittää poikamiehenä kaikkeen PALJON paremmin. Vertaistukena ja kuuntelijana naiset, jos ovat kumppaneita, ovat täysin kelvottomia. Ei nainen halua miespuolisen kumppaninsa ongelmia kuunnella. Miehen tehtävä on kuunnella naisensa valitukset ja/tai ratkoa hänen ongelmansa. Ja sitä valitusta usein riittääkin. Usein naisten käsitys raha-asioista on, että miehen rahat ovat yhteisiä mutta naisen rahat ovat naisen omia.

Nainen haluaa itseään paremman miehen, joka pystyy hänet tarvittaessa korvaamaan vähintään yhtä hyvällä. Nainen haluaa itse nähdä vaivaa pitääkseen miehen. Nainen haluaa alitajuisesti tietää saaneensa hyvän saaliin ja alusta asti loppuun testaa miestä (eikä välttämättä itse aina tajua tekevänsä tätä). Pitkässä suhteessa väkisinkin illuusiot karisevat ja miehen imago naisensa silmissä kärsii, kun mies ei aina muista tai jaksa reagoida oikein hienovaraisiiin epäkunnioituksen osoituksiin. Nalkutus pahenee, kunnioitus vähenee ja seksielämä näivettyy ja monessa suhteessa loppuu kokonaan. Tällä kaikella ei ole välttämättä mitään tekemistä kummankaan todellisen arvon tai kelpoisuuden kanssa vaan sen jaksaako mies aina käyttäytyä oikealla tavalla. Sitoutuminen yhteen naiseen eli kaikkien vaihtoehtojen poissulkeminen alentaa miehen statusta suhteessa aina. Avioliitossa on vielä valtiokin lakeineen antamassa naiselle lisää valtaa miehen yli.

Sitoutumisen panttaaminen on suurin vallan lähde miehelle. Sen ei tarvitse tarkoittaa välttämättä vieraissa juoksemista vaan usein voi riittää osata toimia niin, ettei vaikuta itsestäänselvyydeltä. Kaikkiin epäkunnioituksen osoituksiin pitää vastata riittävällä tavalla. Pieni epävarmuuden siemen miehen suhteen pitää aina olla, koska mikään muu ei motivoi naista pitkässä juoksussa kunnioittamaan miestään ja antamaan hänelle parastaan (pitämällä itsestään huolta, kohtelemalla miestä kunnioittavasti ja haluamalla tätä seksuaalisesti - jännitys on seksuaalisen halun perusta).

Mikäli ei omia lapsia halua, en keksi minkä takia kannattaisi ryhtyä vakituiseen parisuhteeseen. Varsinkaan avo- tai avioliittoon ryhtymisessä ei ole silloin mitään järkeä. Miespuolisten ystävien ja kavereiden kanssa voi silloin vapaasti käydä harrastuksissa tai matkoilla. Naispuolisiakin ystäviä voi olla, koska ilman seksuaalisia jännitteitä ja omistushalua kummankaan osapuolen taholta heistä voi tulla osa omaa tukiverkostoa. Seksuaaliset tarpeet voi hoitaa panosuhteissa tai maksullisilla miten parhaaksi katsoo. Tulee taatusti halvemmaksikin kuin mikään yhdessä asuminen vakituisessa suhteessa saati naimisissa.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15016
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #105 : Lokakuu 10, 2023, 19:35:23 »
Jakamaan elämän tuomat ilot niin kuin surutkin. Toistensa tukeminen hankalissa tilanteissa ja jakamaton rakkaus.  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 475
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mihin naista tarvitsee siviilielämässä?
« Vastaus #106 : Lokakuu 10, 2023, 20:03:39 »
Naiset tekevät tästä paikasta laadukkaan. Leijonanosa kaikesta hyvästä ja elämisen arvoisesta tässä omassa kuplassani on naisten ansiota. Enkä puhu vain seksistä vaan naisissa on paljon sellaista, joka tuoksuu hyvälle, pyöristää arjen teräviä kulmia ja silittää päätä vittumaisen päivän jälkeen. Pelkästään naisen läsnäolo riittää usein siihen, että jaksaa vielä yhden puristuksen. Ah. Naiset. :inlove:

Härkäporukassa oltaisiin jo kuolleita kaikki. :laught: