Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Miesten metoo  (Luettu 15115 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Miesten metoo
« : Maaliskuu 18, 2021, 15:52:14 »
Olen huolissani seksisaittille pesiytyneestä misandriasta. Olisin toivonut, että miesoletettuja ei arvosteltaisi sukupuolensa, vaan kykyjensä puolesta. On surullista että näin ole! Monesti minusta tuntuu, ettei suorantaan nerokkaita älynväläyksiäni ei arvosteta yhtään, vain sen takia, että olen mies, ainakin välillä, kun siltä tuntuu. Mistäkö tiedän? Kaikki ei rakasta Heseä, vaikka olen tehnyt parhaani, että näin olisi.  ::)   
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2021, 11:18:59 kirjoittanut Shark »

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #1 : Maaliskuu 18, 2021, 16:35:24 »
Olen huolissani seksisaittille pesiytyneestä misandriasta. Olisin toivonut, että miesoletettuja ei arvosteltaisi sukupuolensa, vaan kykyjensä puolesta.  ::)
Niin minäkin olen.
Asiaa vaivaa minua sillä naiset eivät arvosta minuakaan kykyjeni vaan ulkonäköni ansiosta.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #2 : Maaliskuu 18, 2021, 17:06:04 »
Olen huolissani seksisaittille pesiytyneestä misandriasta. Olisin toivonut, että miesoletettuja ei arvosteltaisi sukupuolensa, vaan kykyjensä puolesta.  ::)
Niin minäkin olen.
Asiaa vaivaa minua sillä naiset eivät arvosta minuakaan kykyjeni vaan ulkonäköni ansiosta.

Tämä!

Mulla on kanssa sama ongelma. Se on naisten maailman seksimiä ja mikroaggressiota.   

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #3 : Maaliskuu 18, 2021, 17:41:38 »
^Niin. Ärsyttää kun naiset pitävät minua vain pelkkänä seksiobjektiivina eivätkä arvosta minään muuna.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #4 : Maaliskuu 18, 2021, 18:21:49 »
^Myönnän, ettei ole helppo olla seksiobjekti, jota kaikki naiset haluaa ulkoisten avujen vuoksi. Kaikkine viattomat nipistelyt pyllystä ja kaksimieliset, likaiset naistenjutut ei haluttavilta naisilta, jotka tekevät shownumeron torjutuksi tulemisesta, vaikka kertoo, kohteliaasti että olet todella mielenkiintoinen(tylsä ja tavallisen näköinen) nainen, ja en ole etsimässä itselleni seuraa(on nimittäin tässä tapaaminen vartin päässä hupsun kanssa). Siitä alkaa syytökset, olen niinku sun mielestä ruma, tai toinen vaihtoehto on, että nainen yrittää käyttää psykologista keinoa, säälien itseään olen niin ruma, ette sä minua halua, joillain joutuu ikävään tilanteeseen, varsinkin pitäisi ehtiä hupsun luokse ajoissa ettei tule sanomista.         

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #5 : Maaliskuu 18, 2021, 18:37:10 »
Näin on. Mainitsemasi seikat ovat todiste siitä että ei ole helppoa olla mies. Seksiä, seksiä ja aina vaan lisää seksiä vaaditaan. Eikö naiset tajua ettemme ole pelkkiä käveleviä panokoneita? Pitäisi saada aikaiseksi jonkinlainen miesten vapautusliike, eräänlainen anti metoo, joka pistäisi naiset näkemään meidät miehet muunakin kuin pelkkinä seksiobjekteina.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #6 : Maaliskuu 19, 2021, 08:36:39 »
Näin on. Mainitsemasi seikat ovat todiste siitä että ei ole helppoa olla mies. Seksiä, seksiä ja aina vaan lisää seksiä vaaditaan. Eikö naiset tajua ettemme ole pelkkiä käveleviä panokoneita? Pitäisi saada aikaiseksi jonkinlainen miesten vapautusliike, eräänlainen anti metoo, joka pistäisi naiset näkemään meidät miehet muunakin kuin pelkkinä seksiobjekteina.

Juuri näin! Naisilla ei taida olla mielessä mitään muuta kuin seksi. Brändätään Mietoo#-hashtagi ja mämmiä, saatana!-kampanja, jonka keulakuvaksi vosimme pyytää entisen hiihtostaran ja seksisymboolin Miedon Jussi. Notta naaset, ei me pelkästää panna kaanimpaa sukupuolta, vaan myös olutta. Miesten vapautusrintama on pakko perustaa, koska olen niin väsynyt tähän naisten misandriaan; miesvihaan# ja pojitteluun.

Apuwa, jäin puuman alle. Ei olisi pitänyt käydä ostamassa lonkeroita.   
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2021, 08:43:18 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #7 : Maaliskuu 19, 2021, 08:50:41 »
Puumat on aikamoisia petoja, jälki saattaa olla hyvinkin pahaa...  :stiletto:
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #8 : Maaliskuu 19, 2021, 09:15:13 »
^^Tämä on ensiluokkainen idea. Brändätään eräänlainen miesten metoo-liike joka tuo esiin naisten miehiin kohdistaman seksuaalisen hyväksikäytön.
Tämä pelkkänä seksiobjektina oleminen johon naiset voivat purkaa seksuaaliset halunsa saa tuntemaan itseni pelkäksi hyväksikäytettäväksi esineeksi... eivätkö naiset ymmärrä että mies ei ole pelkkää seksiä varten, mies tarvitsee myös mm. kaljaa! Tätä asiaa pitää tuoda rohkeasti esiin jotta miesten itsetunto ja hyvinvointi saadaan takaisin.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2021, 09:23:05 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #9 : Maaliskuu 19, 2021, 09:23:54 »
Miehen pitää olla oikeasti mies eikä mikään ruikuttava tuulennussima vinkuheinä. 
:whipping:
Kullitieteen maisteri

The trouble is, you think you have time
-Buddha

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #10 : Maaliskuu 19, 2021, 09:29:49 »
Miehen pitää olla oikeasti mies eikä mikään ruikuttava tuulennussima vinkuheinä. 
:whipping:

Tämä!

Tuulennussima vinkuheinä!  :D En voi lopettaa nauramista.

Kiitos päivän parhaista nauruista, Hottis Puuma! Hihittelin jo edellisellesi komentillesi. 

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #11 : Maaliskuu 19, 2021, 09:37:07 »
Miehen pitää olla oikeasti mies eikä mikään ruikuttava tuulennussima vinkuheinä. 
:whipping:
Oletan että ymmärsit sarkasmin...
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #12 : Maaliskuu 19, 2021, 09:54:28 »
Miehen pitää olla oikeasti mies eikä mikään ruikuttava tuulennussima vinkuheinä. 
:whipping:

Ongelma on siinä, että miehet on kohtuullisen tyhmiä ja yksinkertaisia otuksia. Kun nainen sanoo, että hän tarvitsee vahvan miehen, niin mies lähtee salille. Voe rähmä

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #13 : Maaliskuu 19, 2021, 10:02:00 »
Miehen pitää olla oikeasti mies eikä mikään ruikuttava tuulennussima vinkuheinä. 
:whipping:

Ongelma on siinä, että miehet on kohtuullisen tyhmiä ja yksinkertaisia otuksia. Kun nainen sanoo, että hän tarvitsee vahvan miehen, niin mies lähtee salille. Voe rähmä
Ei vaan kyse on siitä että miehillä on logiikka jonka mukaan toimitaan mutta naisilla sellaista ei ole. Tai sitten se on jotain niin ihmeellistä ettei sitä tajua, mitä tosin epäilen.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #14 : Maaliskuu 19, 2021, 10:02:33 »
^^
No ei muuten ole. Se mielikuva syntyy siitä, kun muna vie miestä mitä ihmeellisimpiin kommelluksiin. Ja tieteskin naiset käyttää sitä hyväkseen. Vahva mies tarvii olla vaan korvien välistä, ihan sama jos muu keho on vaikka ruikkukukko.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #15 : Maaliskuu 19, 2021, 10:06:58 »
^Lukaseppa uudestaan

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #16 : Maaliskuu 19, 2021, 10:48:21 »
^
Voe rähmä. Lukaisin uudestaan :wanker: :blowjob: :behind: :kiss: :inlove: :headbang:

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #17 : Maaliskuu 19, 2021, 11:02:05 »
Miehillä on logiikka mutta naiset pystyy käsittelemään tunteitaan paremmin.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11386
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #18 : Maaliskuu 19, 2021, 11:43:35 »
Miehillä on logiikka mutta naiset pystyy käsittelemään tunteitaan paremmin.

Hmm... en ole huomannut itse samaa 🤔 Ihmiset on niin ihanan erilaisia ja jos niitä alkaa pakottaan mielessään johonkin muottiin niin menettää tosi paljon. 😊

Amator

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Miesten metoo
« Vastaus #19 : Maaliskuu 19, 2021, 11:47:38 »
^ Vakavasti puhuen totta tuokin puoli mutta karkeasti yleistettynä väitän että miehet hallitsevat loogisen ja naiset tunnepuolen hallinnan paremmin, poikkeuksia toki on suuntaan ja toiseen.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 19, 2021, 11:52:36 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.