Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moraalisaarnaajapappa Pekonen  (Luettu 23627 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #120 : Maaliskuu 21, 2021, 12:59:34 »
^ Ei tarvi sen enempää muuttua, mut joskus kannattaa jättää kirjoittamatta jos ei oo mitään hyvää sanottavaa. Saman asian uudestaan ja uudestaan jauhaminen on aika tylsää luettavaa.

Sinä kuulut juuri siihen ihmisryhmään jonka takia jankataan tankataan ja jankataan taas lisää. Tarjosin tuohon jo ratkaisun mutta taas joudun jankkaamaan samaa = Estolista on keksitty, estolista on keksitty, estolista on keksitty, estolista on keksitty. Kaikilla itkupilleillä joilla menee elämässä heti paremmin kun Lifti on poissa niin laittakaa se Lifti estolistalle ja lopettakaa se saatanan ulina.

Seuraava jonossa oleva kiitos?

Kerran ajattelin estää, mut sitten en näe mitä paskaa lässytät niin ei voi päivitellä. Voiko sinut estää silleen, että näkee kuitenkin mitä kirjoitat ja kommentoida niitä?

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #121 : Maaliskuu 21, 2021, 13:00:38 »
^ No on sulla välillä ihan hyviä postauksia niin estolista ei oikein toimi.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #122 : Maaliskuu 21, 2021, 13:02:05 »
Vähän jotenkin haiskahtaa koko keskustelu siltä, että niin kauan on osa tytöistä tyytyväisiä kun saa osakseen ihailua ja kehuja ja huippurapsoja.


Terve itsekriittisyys=huumorintaju ja se täällä monelta puuttuu

No näinhän ne naisten aivot toimivat. Miksi pitää sotia luonnonlakia vastaan, ei naiset tykkää haukkumisesta. Ei tällä saavuteta mitään. Jos joku haluaa että kehutaan niin kehutaan sitten.
Naapurin isäntä on melkoinen kelmi ja juokale. Mutta yhden asian se on tajunnut: Kuinka pidetään vaimo tyytyväisenä. Äijä on ollut neljäkymmentä vuotta onnellisesti naimisissa. Se vaan kehuu eukkoaan koko ajan. Tai niin kuin Turhapuro totesi että nainen on luotu miestä palvelemaan ja tekemään työt. Pieni kukkapuska silloin tällöin pitää tämän työkoneen ihmeesti liikkeessä.
Poikkeuksiakin on kuten Nimara ihan selvästi.
Tarkoitan vaan että tässä törmättiin nyt kovaa sukupuolien väliseen eroon ajatusmaailmassa.
Minulle ei ole paskankaan väliä pidetäänkö kovana karjuna ja soijapoikana, ihan sama. Tiedän itse mikä olen.
Mutta en liioin pidä feminismin tuputtamisestakaan, jos naisten ajatusmaailmaa ei pysty muuttamaan niin turha on yrittää muuttaa miehiäkään.

Sä oot sellanen rauhoittava tekijä. Semmonen jätkä joka vituttaa ku se vie hyvän vituksen pois😂😂😂
Kiitoksia...kai.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #123 : Maaliskuu 21, 2021, 13:03:43 »
^ Juu, se oli kehu. Hyvin handlaat ja pidät hommaa kurissa. Ei vittuilulla, vaan isällisellä ohjauksella. Kiitos

Poissa tuholainen

  • Newbie
  • Viestejä: 38
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #124 : Maaliskuu 21, 2021, 13:09:23 »
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Onko mullekin poppareita?
Hyvinkään herkku

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #125 : Maaliskuu 21, 2021, 13:22:22 »
Aa joo sitä piti vielä kysyä. Ketä nuo runkkurinkiin kuuluvat entiset koulukiusaajat on?


Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #126 : Maaliskuu 21, 2021, 13:29:02 »
Aa joo sitä piti vielä kysyä. Ketä nuo runkkurinkiin kuuluvat entiset koulukiusaajat on?
Sitä en tiedä mutta minä olen kuulemma runkkuringin kuningas. Eli mulla ei oo tuohon mitään valittamista. Olenko sitten sen takia kuningas kun en ole entinen koulukiusaaja?
Why so fragile?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #127 : Maaliskuu 21, 2021, 14:38:31 »
Aa joo sitä piti vielä kysyä. Ketä nuo runkkurinkiin kuuluvat 9entiset koulukiusaajat on?
Sitä en tiedä mutta minä olen kuulemma runkkuringin kuningas. Eli mulla ei oo tuohon mitään valittamista. Olenko sitten sen takia kuningas kun en ole entinen koulukiusaaja?
Runkkuringillä on ollut tapana kokoontua aina joka toinen keskiviikko Keravalla. Meitä on siellä Hetvield, Lifti, Hese, Bilheili ja yksitoista muuta jätkää. Siellä runkataan ringissä ja kerrotaan rasvaisia juttuja. Lifti on ringin keskellä koska on kuningas. Mukaan saa tulla jos mieli tekee, pitää vaan muistaa ottaa talouspaperirulla ja oma muoviämpäri mukaan. Tervetuloa!
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #128 : Maaliskuu 21, 2021, 15:02:20 »
Tylsin ketju koskaan :laught:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3022
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #129 : Maaliskuu 21, 2021, 15:29:53 »
^ Ei tarvi sen enempää muuttua, mut joskus kannattaa jättää kirjoittamatta jos ei oo mitään hyvää sanottavaa. Saman asian uudestaan ja uudestaan jauhaminen on aika tylsää luettavaa.

Tämä.

Ja mä en usko että tässä kaivataan lisää mitään kehuja tai ihailuja.
Mutta jos ei ole koskaan mitää hyvää sanottavaa, tai osaa sanoa kantaansa rakentavasti, niin se saattaa käydä aika raskaaksi luettavaksi.
Sit mitä en myöskään tajua, joskus näkee ihan hyvän kirjoituksen pilattavan sillä että loppuun lisätään jotain haukkumista/itsepönkistä. Varmaan sen on tarkoitus jotenkin antaa pontta tai olla hauska, mutta se vain tuppaa pilaamaan koko kirjoituksen.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Pimu & Venla Rööperi ti-ke 2.-3.4.!

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #130 : Maaliskuu 21, 2021, 15:54:12 »
Aa joo sitä piti vielä kysyä. Ketä nuo runkkurinkiin kuuluvat 9entiset koulukiusaajat on?
Sitä en tiedä mutta minä olen kuulemma runkkuringin kuningas. Eli mulla ei oo tuohon mitään valittamista. Olenko sitten sen takia kuningas kun en ole entinen koulukiusaaja?
Runkkuringillä on ollut tapana kokoontua aina joka toinen keskiviikko Keravalla. Meitä on siellä Hetvield, Lifti, Hese, Bilheili ja yksitoista muuta jätkää. Siellä runkataan ringissä ja kerrotaan rasvaisia juttuja. Lifti on ringin keskellä koska on kuningas. Mukaan saa tulla jos mieli tekee, pitää vaan muistaa ottaa talouspaperirulla ja oma muoviämpäri mukaan. Tervetuloa!
Aa no jätän väliin. Keskiviikko ei sovi, epämääräisiä nimiä, eikä mulla ole varaa omaan ämpäriin.

 


Poissa Liquid Tension

  • Newbie
  • Viestejä: 15
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #131 : Maaliskuu 22, 2021, 15:35:34 »
Hyvä keskustelunavaus. Osallistuisin myös mielelläni enemmän keskusteluun, mutta en koe ilmapiiriä miellyttäväksi.

Kiitos Juutakselle hyvästä postauksesta, täytyy yrittää olla vahva ihminen.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #132 : Maaliskuu 22, 2021, 16:40:20 »
Aa joo sitä piti vielä kysyä. Ketä nuo runkkurinkiin kuuluvat 9entiset koulukiusaajat on?
Sitä en tiedä mutta minä olen kuulemma runkkuringin kuningas. Eli mulla ei oo tuohon mitään valittamista. Olenko sitten sen takia kuningas kun en ole entinen koulukiusaaja?
Runkkuringillä on ollut tapana kokoontua aina joka toinen keskiviikko Keravalla. Meitä on siellä Hetvield, Lifti, Hese, Bilheili ja yksitoista muuta jätkää. Siellä runkataan ringissä ja kerrotaan rasvaisia juttuja. Lifti on ringin keskellä koska on kuningas. Mukaan saa tulla jos mieli tekee, pitää vaan muistaa ottaa talouspaperirulla ja oma muoviämpäri mukaan. Tervetuloa!

Pekonen nyt oikeesti! Eikö me sovittu, että runkkuringin salaiset jutut pysyy runkkuringin salaisina asioita, joista ei huudella ulkopuolisille, tulevat vielä kateellisiksi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #133 : Maaliskuu 22, 2021, 17:06:09 »
^ Hävytöntä. Nyt saa Pekonen mennä siihen keskelle ja unohdetaan ne ämpärit.
Why so fragile?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #134 : Maaliskuu 22, 2021, 18:32:28 »
Alkaa mennä jo melkoiseksi pervoiluksi jopa meikäläisen mittapuun mukaan. Bukkake-runkkurinki.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #135 : Tammikuu 26, 2022, 10:04:35 »
Tämä

Kyllä täällä aiemmin oli paljonkin asiallista keskustelua seksistä, maksuseksistä ja siihen liittyvistä ilmiöistä. Valitettavasti enää ei ole, vaan tästä saitista on tullut entisten koulukiusaajien kokoontumispaikka. Ja tätä kiusaamista ja vittuilua perustellaan sillä, että "on hienoa olla eri mieltä ja ajatella omilla aivoillaan, sanoa suoraan eikä mielistellä". Ja tällaiseen keskustelukulttuuriin sitten kuuluu se, että haukutaan ihmisiä mutanttikilpikonniksi, linkataan edesmenneiden henkilöiden kuvia saatetekstillä "en panisi" jne... Pahimmat ylilyönnit, niinkuin nämä eiliset esimerkit tietysti täällä poistetaan.

Se että ei osallistu tähän vittuiluun ja kiusaamiseen, ei todellakaan tarkoita sitä, että mielistelisi asiakkaita tai ketään muutakaan. Kaikilla ihmisillä kun sellainen vain ei kuulu elämään muutenkaan.

Täältä on jo valtaosa järkevistä keskustelijoista poistunut ja itsekään en aio täällä enää viettää aikaa.

Ja tämä.

Ehkä alun jäykkyyden jälkeen foorumi on mennyt parempaan suuntaan

Meillä on tosi erilainen näkemys "paremmasta suunnasta". Tällä hetkellä suunta on se, että muutama idiootti rinkirunkkaa toisiaan ja kirjoittaa kaikki ketjut täyteen vittuiluaan. Lampaita  :sheep: ovat mun mielestä ne hymisemään tyytyvät komppailijat, jotka menee urpojen mukaan, koska isoin idiootti huutaa tarpeeksi kovaa tarpeeksi pitkään, että "huumoriahan se vain on" ja hiekkapilluja tai pelkurivalkoritareita kaikki, jotka eivät ymmärrä.

Mua ei kiinnosta kuunnella jatkuvaa huumoriksi verhottua haukkumista ja vittuilua, ei itseeni, mutta ei myöskään muihin kohdistuvaa. Harmittaa  toki antaa trolleille luovutusvoitto, koska erilaisten mielipiteiden vaientaminenhan näiden tarkoitus on, mutta ei voi mitään.

*

Tl;dr: Niille, joiden mielestä naisen kirjoittama pitkä teksti on yritys alistaa miestä lyhennän kohdennetusti viestini ymmäreettävämpän muotoon: Haista vittu  :-*

Ihan hyvänä muistutuksena muutamalle.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 26, 2022, 10:12:13 kirjoittanut teme696 »
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 3940
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #136 : Tammikuu 26, 2022, 10:27:25 »
^ mutta, muistatko itse?
Saitin Bud Spencer

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #137 : Marraskuu 21, 2022, 21:39:14 »
Kyllä täällä aiemmin oli paljonkin asiallista keskustelua seksistä, maksuseksistä ja siihen liittyvistä ilmiöistä. Valitettavasti enää ei ole, vaan tästä saitista on tullut entisten koulukiusaajien kokoontumispaikka. Ja tätä kiusaamista ja vittuilua perustellaan sillä, että "on hienoa olla eri mieltä ja ajatella omilla aivoillaan, sanoa suoraan eikä mielistellä". Ja tällaiseen keskustelukulttuuriin sitten kuuluu se, että haukutaan ihmisiä mutanttikilpikonniksi, linkataan edesmenneiden henkilöiden kuvia saatetekstillä "en panisi" jne... Pahimmat ylilyönnit, niinkuin nämä eiliset esimerkit tietysti täällä poistetaan.

Se että ei osallistu tähän vittuiluun ja kiusaamiseen, ei todellakaan tarkoita sitä, että mielistelisi asiakkaita tai ketään muutakaan. Kaikilla ihmisillä kun sellainen vain ei kuulu elämään muutenkaan.

Täältä on jo valtaosa järkevistä keskustelijoista poistunut ja itsekään en aio täällä enää viettää aikaa.

Eipä tämän kirjoituksen jälkeen ainakaan parempaan suuntaan ole menty...tietty häirikköporukka näyttäisi pitävän turskafoorumin henkeä yllä. Luulisi, että tälläinen paikka olisi se, jossa seksityöntekijät voisivat ilman stigmaa osallistua keskusteluihin..mutta ajatuskin siitä, nostaa tuon turskafoorumin henkeä nostattavan häirikköporukan barrikaadeille. Enkä ihmettele, että valtaosa järkevistä keskustelijoista ei ole tänne palaamassa.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #138 : Marraskuu 21, 2022, 22:21:42 »
^ Mua nyt lähinnä vituttaa yks känniääliö, joka torstai-putken aloitettuaan alkaa haukkumaan tyttöjä kuvaketjuissa. Lähinnä harmittaa uudempien tyttöjen puolesta, jotka ei vielä tiedä tyypin olevan alkoholisoitunut umpimulkero. Kun muuten täällä ei ole tapana kuitenkaan ollut kuvaketjuissa käydä dissaamassa. Jos ei tykkää, voi olla hiljaa. Tai yrittää kenties löytää jokaisesta jotain kaunista sanottavaa? On se sitten hymy, tissit, perse, hiukset tai mikä vaan.

Joo. Ei mulla muuta. Taisin sittenkin löytää Enkulin piirteitä takaisin 🙏
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5180
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #139 : Marraskuu 21, 2022, 22:40:10 »
^ Mua nyt lähinnä vituttaa yks känniääliö, joka torstai-putken aloitettuaan alkaa haukkumaan tyttöjä kuvaketjuissa. Lähinnä harmittaa uudempien tyttöjen puolesta, jotka ei vielä tiedä tyypin olevan alkoholisoitunut umpimulkero. Kun muuten täällä ei ole tapana kuitenkaan ollut kuvaketjuissa käydä dissaamassa. Jos ei tykkää, voi olla hiljaa. Tai yrittää kenties löytää jokaisesta jotain kaunista sanottavaa? On se sitten hymy, tissit, perse, hiukset tai mikä vaan.

Joo. Ei mulla muuta. Taisin sittenkin löytää Enkulin piirteitä takaisin 🙏
Sexworkilla oli sääntö jonka mukaan kuvaketjuihin ei saanut laittaa negatiivista kommenttia. Poikkeuksena oli yksi ketju jonka muistaakseni Venla avasi, sinne sai laittaa kriittistäkin kommenttia, muistaakseni sellaista ei kuitenkaan juurikaan tullut, jos lainkaan. Ja jos ei halunnut haukkuja niin sitten laittoi kuvat niihin muihin ketjuihin.
Voisi olla ihan hyvä sääntö tännekin.