Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moraalisaarnaajapappa Pekonen  (Luettu 24717 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #80 : Maaliskuu 20, 2021, 20:19:24 »
Tää oli hyvä avaus, koska Ilonan kirjoitus on paras mitä tämä saitti pitää sisällään! Se ois jäänyt näkemättä muuten 😁

Mä vähän loukkaannuin nimittelystä ja maalittamisesta...  ;D

No sä oot just tollanen Idiootti! 😁 :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #81 : Maaliskuu 20, 2021, 20:34:08 »
Eli sieltä puuttuu ihmiset. Danny lätkii hikipäissään keskustelun aloituksia, että meininki elävöityisi. Ei taida enää lähteä SW2 lentoon. Ehkä aika on ajanut wörkin ohi.   

Seksiä ostavan asiakkaan näkökulmasta parhaiten ajan tasalla ei ole sexwork, mutta ei seksisaittikaan. Aika on ilmiesesti ajanut molempien ohi, sillä informatiivisin paikka ostajalle ovat jo jonkin aikaa olleet ylilaudan huoralangat.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #82 : Maaliskuu 20, 2021, 20:35:47 »
Ihmisten kusipäisyyttähän ei poista se millä foorumilla ne on.

Totta! Ei sexworkillä kukaan ole vittuillut moneen viikkoon. En uskalla sanoa että pariin kuukauteen, koska taisin viisi viikoa sitten kaksi kertaa bananalle vittuilla.
Sieltä kait puuttuu kusipäät, itkupillit, lampaat ja hikipillut.


Eli sieltä puuttuu ihmiset.

Kai niitä voi ihmisiksikin kutsua...vai onko sekin alistamista.

Pikkuhiljaa jengi löytää takaisin ja pari viestiä päivässä olisi aika monelle just se hyvä tahti ettei jopo keuli  ::)

Eipäs liiotella. Korkeitaan huutolaisikisi.  Parempi  että varmistetaan miesten ry:stä vai-mikä-se-nyt-oli, siis Ketä loukattiin tällä kertaa ja miksi.

Minulle epäselväksi saako vai eikö saa. Saako sittenkin. Ai, Ei saa. Miksei saa. Saako. Sanokaa nyt. Mua jäi vaivamaan. Saa. Ei sitten. Eikö saa. Ja tarina jatkuu samassa langaassa yhtä sekavana hamaan loppuun.

Mene somelakkoon, jos ihmisoikeuksiani halutaan rajoittaan vain kahden viestin mittaiseksi päivässä. Jos sekään ei auta, annan itselleni ikuisen bannin. Kyllä teitä sitten harmittaa. ::) Samalla vähennän majoneesin määrää salaa Hesen herkullista majooneesia lilluvissa purilaisissa. Mites sitten suu pannaan?   

Poissa HauskaJaHyvä

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #83 : Maaliskuu 20, 2021, 20:49:43 »
Eli sieltä puuttuu ihmiset. Danny lätkii hikipäissään keskustelun aloituksia, että meininki elävöityisi. Ei taida enää lähteä SW2 lentoon. Ehkä aika on ajanut wörkin ohi.   

Seksiä ostavan asiakkaan näkökulmasta parhaiten ajan tasalla ei ole sexwork, mutta ei seksisaittikaan. Aika on ilmiesesti ajanut molempien ohi, sillä informatiivisin paikka ostajalle ovat jo jonkin aikaa olleet ylilaudan huoralangat.

Tää just ärsyttää, että pienen googletuksen avulla rekkaan tänne tänään kuvitellen olevani aallonharjalla, niin sit oonkin jo jälkijunassa. :(
Tähänkö pitäisi kirjoittaa jotain hauskaa?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #84 : Maaliskuu 20, 2021, 21:42:47 »
Tämä on hieno foorumi verrattuna turskafoorumiin, jonka ketjuissa keskimääräinen lauseen pituus on kolme sanaa ja jonka ketjujen aiheet muuttuu samanlaiseksi viimeistään kolmannen kommentoijan jälkeen. Eli toisten solvaamiseksi.
Nokittelu on ihan OK jos pysytään asiassa eikä mennä liiaksi henkilökohtaisuuksiin. Nyt on kuitenkin ollut havaittavissa selvää ilmapiirin huononemista tälläkin saitilla. Se voi vähentää joidenkin jäsenten halukkuutta osallistua keskusteluihin mikä on aina ikävä asia. Pata kattilaa soimaa, olen varsinainen someriehuja ja olen voinut itsekin pahoittaa jonkun mielen täällä mutta juuri siksi tunnistan riskin. Olen kuitenkin pyrkinyt olemaan aika kiltisti täällä.
On hienoa että täällä kohtaavat mielipiteineen sekä palveluntarjoajat että ostajat ja pidetään huoli että asia on tulevaisuudessakin niin.

Ihan hyvä saarna :)
Mutta...onko täällä nyt tapahtunut jotain? Siis jotain tavallisuudesta poikkeavaa ;D
Voi olla että menee nyt ihan ohi asian koska viime viikot tullut huonosti hengattua täällä, mutta itsestä tuntuu että lähinnä noi henkilökohtaisuuksiin menevät jutut on täällä olleet lähinnä sellaista vanhojen vatvomista.
Luulen että muualla syntyneiden riitojen jankkaaminen täällä on asia joka ei uusia kirjoittelijoita houkuttele.

Sitten tietysti se mikä tekee tästä foorumista harvinaisuuden on se että samassa leikkikehässä on niin myyjät kuin ostajat. Parhaimmillaan tuosta syntyy hauskoja ja joskus jopa informatiivisia keskusteluja, mutta toki välillä voi olla kipinää ei niin hyvällä tavallakin.

Noh, mä meen nyt riehuun johonkin toiseen ketjuun 8)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #85 : Maaliskuu 20, 2021, 22:06:19 »
^ Mitään sellaista ei ole tapahtunut mihin sexworkin aikaiset huorat ei olisi tottuneet. Miesten kesken sohittiin kyrvillämme ja sanottiin että naiset kuuluu keittiöön niin kaksi akkaa lähti menee....tai ainakin silleen mä asian näen.
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #86 : Maaliskuu 20, 2021, 22:34:46 »
^ Mitään sellaista ei ole tapahtunut mihin sexworkin aikaiset huorat ei olisi tottuneet. Miesten kesken sohittiin kyrvillämme ja sanottiin että naiset kuuluu keittiöön niin kaksi akkaa lähti menee....tai ainakin silleen mä asian näen.

Aaah...eli söpöilitte taas poikien kesken.
Huoh. No kenellä nyt sitten oli isoin tällä kertaa?

Keittiöstä puheenollen, ihan hirvee nälkä, nyt tarttis Liftin keittiöön laittaan sitä makaronilaatikkoa!
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #87 : Maaliskuu 20, 2021, 22:41:47 »
^Sinunhan se pitäisi tietää kellä on forkan ison!  :whipping:

Jaahas täällä on politikoitu, mien en kestä enkä tunnusta sellaista foorumia, joissa naisilla sanasijaa tai valtaa.  ::)

Tästä lähdin kommentoi vain, mitä juot(kahvia) ja mikä mielessä-lankoihin pilllu) ihan vaan rotestiksi.  ::) 

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #88 : Maaliskuu 20, 2021, 22:45:24 »
^Sinunhan se pitäisi tietää kellä on forkan ison!  :whipping:

Jaahas täällä on politikoitu, mien en kestä enkä tunnusta sellaista foorumia, joissa naisilla sanasijaa tai valtaa.  ::)

Tästä lähdin kommentoi vain, mitä juot(kahvia) ja mikä mielessä-lankoihin pilllu) ihan vaan rotestiksi.  ::)

Mä en ole koskaan tajunnut mitä sä puhut. Ja ei sillä ole väliäkään... :)

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #89 : Maaliskuu 20, 2021, 22:46:39 »
^ Mitään sellaista ei ole tapahtunut mihin sexworkin aikaiset huorat ei olisi tottuneet. Miesten kesken sohittiin kyrvillämme ja sanottiin että naiset kuuluu keittiöön niin kaksi akkaa lähti menee....tai ainakin silleen mä asian näen.

Ainahan ne lähtee menee kun et tee Just eikä melke kuten halutaan. Saatesanoin olet sovinistisika. Siksi tuli tilattua Filipiineiltä vaimo. Harmituksekseni Ilmoittivat, että ”johtuen korona pandemiasta pakettisi toimitus viivästyy.”





Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #90 : Maaliskuu 20, 2021, 22:54:31 »
Huoh. No kenellä nyt sitten oli isoin tällä kertaa?

Minulla! Siis minun mielestä. Muiden mielestä ei. Mutta ne puhuu palturia ja mittaavat pippelinsä peräaukosta asti. Minulla oli myös todella kivaa. Kenelläkään muulla ei ollut. Ihme juttu.
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #91 : Maaliskuu 20, 2021, 23:07:44 »
Huoh. No kenellä nyt sitten oli isoin tällä kertaa?

Minulla! Siis minun mielestä. Muiden mielestä ei. Mutta ne puhuu palturia ja mittaavat pippelinsä peräaukosta asti. Minulla oli myös todella kivaa. Kenelläkään muulla ei ollut. Ihme juttu.

Okei, olkoon sitten sulla.
Mutta, tärkeempi asia....mites se makaronilaatikko?
Mulla on edelleen nälkä.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #92 : Maaliskuu 20, 2021, 23:20:01 »
Huoh. No kenellä nyt sitten oli isoin tällä kertaa?

Minulla! Siis minun mielestä. Muiden mielestä ei. Mutta ne puhuu palturia ja mittaavat pippelinsä peräaukosta asti. Minulla oli myös todella kivaa. Kenelläkään muulla ei ollut. Ihme juttu.

Okei, olkoon sitten sulla.
Mutta, tärkeempi asia....mites se makaronilaatikko?
Mulla on edelleen nälkä.

Nyt on keittiö kiinni! Joku raja sentään. Täällä ei taas yhtään ajatella mun tunteita tai arvosteta työpanostani. Minä oon imuroinut, tiskannut, pessyt pyykkiä ja luutunnut lattiat. Ja saatana puolilta öin tulee prinsessa ruusuinen keittiöön norkoilemaan että makaronilootaa tekis mieli.

Nyt Hese Herää, melotaan saatana Ruotsiin!
Why so fragile?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #93 : Maaliskuu 20, 2021, 23:28:52 »
Hetkinen, hetkinen! Mitäs täällä jauhetaan?
Joo kova oli päivä tällä saitilla.
Ilona ja Anniina ottivat loparit, heidän mielestään foorumin henki on mennyt alas viime aikoina. Jokainen ajattelee omalla tavallaan mutta minulle se on menetys.
Kova oli mellastus, homma meni niin päinvastoin kuin vaan voi mennä mitä alussa saarnattiin. Mutta minkä sille nyt enää voi?
Sisäinen taistelumasokisti nautti mutta Pappa Pekonen ei.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #94 : Maaliskuu 20, 2021, 23:33:58 »
Hetkinen, hetkinen! Mitäs täällä jauhetaan?
Joo kova oli päivä tällä saitilla.
Ilona ja Anniina ottivat loparit, heidän mielestään foorumin henki on mennyt alas viime aikoina. Jokainen ajattelee omalla tavallaan mutta minulle se on menetys.
Kova oli mellastus, homma meni niin päinvastoin kuin vaan voi mennä mitä alussa saarnattiin. Mutta minkä sille nyt enää voi?
Sisäinen taistelumasokisti nautti mutta Pappa Pekonen ei.

Ja sitten heräsit ja tajusit mikä urpo susta olikaan tullut. Ja häpesit sitä loppuun asti.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #95 : Maaliskuu 20, 2021, 23:56:25 »
Hetkinen, hetkinen! Mitäs täällä jauhetaan?
Joo kova oli päivä tällä saitilla.
Ilona ja Anniina ottivat loparit, heidän mielestään foorumin henki on mennyt alas viime aikoina. Jokainen ajattelee omalla tavallaan mutta minulle se on menetys.
Kova oli mellastus, homma meni niin päinvastoin kuin vaan voi mennä mitä alussa saarnattiin. Mutta minkä sille nyt enää voi?
Sisäinen taistelumasokisti nautti mutta Pappa Pekonen ei.

Ja sitten heräsit ja tajusit mikä urpo susta olikaan tullut. Ja häpesit sitä loppuun asti.
Just joo... Hävettää niin pirusti.
Monesko on menossa? Onko otettu Ärrin Murrin viinaa vai peräti rai-vodkaa? Toisaalta sinun kyllä kelpaa kun itse täytyy ärhennellä selvin päin. Ei sentään raivoraitis mutta raittiina raivo.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #96 : Maaliskuu 20, 2021, 23:59:20 »
Hetkinen, hetkinen! Mitäs täällä jauhetaan?
Joo kova oli päivä tällä saitilla.
Ilona ja Anniina ottivat loparit, heidän mielestään foorumin henki on mennyt alas viime aikoina. Jokainen ajattelee omalla tavallaan mutta minulle se on menetys.
Kova oli mellastus, homma meni niin päinvastoin kuin vaan voi mennä mitä alussa saarnattiin. Mutta minkä sille nyt enää voi?
Sisäinen taistelumasokisti nautti mutta Pappa Pekonen ei.

Ja sitten heräsit ja tajusit mikä urpo susta olikaan tullut. Ja häpesit sitä loppuun asti.
Just joo... Hävettää niin pirusti.
Monesko on menossa? Onko otettu Ärrin Murrin viinaa vai peräti rai-vodkaa? Toisaalta sinun kyllä kelpaa kun itse täytyy ärhennellä selvin päin. Ei sentään raivoraitis mutta raittiina raivo.

Toi oli säälittävää. Yritä vielä kerran, mutta anna nyt kaikkesi...
Yritä trollata kaikella mitä sulla on...siis laita kaikki peliin :)

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2021, 00:01:07 kirjoittanut Hetvield »

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #97 : Maaliskuu 21, 2021, 00:01:12 »
Okei, olkoon sitten sulla.
Mutta, tärkeempi asia....mites se makaronilaatikko?
Mulla on edelleen nälkä.

Nyt on keittiö kiinni! Joku raja sentään. Täällä ei taas yhtään ajatella mun tunteita tai arvosteta työpanostani. Minä oon imuroinut, tiskannut, pessyt pyykkiä ja luutunnut lattiat. Ja saatana puolilta öin tulee prinsessa ruusuinen keittiöön norkoilemaan että makaronilootaa tekis mieli.

Nyt Hese Herää, melotaan saatana Ruotsiin!

No mutku...
Ei ne arvosta Ruåttissa sun makaronilaatikkoa samalla tavalla kuin mä  :)

Hetkinen, hetkinen! Mitäs täällä jauhetaan?
Joo kova oli päivä tällä saitilla.
Ilona ja Anniina ottivat loparit, heidän mielestään foorumin henki on mennyt alas viime aikoina. Jokainen ajattelee omalla tavallaan mutta minulle se on menetys.
Kova oli mellastus, homma meni niin päinvastoin kuin vaan voi mennä mitä alussa saarnattiin. Mutta minkä sille nyt enää voi?
Sisäinen taistelumasokisti nautti mutta Pappa Pekonen ei.

Todellakin.
Se on menetys jos he poistuvat, älykkäitä naisia joiden kirjoitukset oli hyviä. Läpän heittoa ja asiaa.
Mutta taistelumasokistit, miksi ihmeessä te haluatte karkottaa tytöt?
Joo okei, ette te nyt paatuneista vanhoista kyynisistä SW:n koulimista horoista kuten minä eroon pääse, mutta eikö olisi kiva jos keskustelufoorumilla olisi uusiakin tyttöjä?  :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #98 : Maaliskuu 21, 2021, 08:51:45 »
Mutta taistelumasokistit, miksi ihmeessä te haluatte karkottaa tytöt?
Joo okei, ette te nyt paatuneista vanhoista kyynisistä SW:n koulimista horoista kuten minä eroon pääse, mutta eikö olisi kiva jos keskustelufoorumilla olisi uusiakin tyttöjä?  :)

Kukaan tuskin tarkoituksellisesti ketään haluaa karkoittaa ja uusien tyttöjen kirjoituksia olisi mukava lukea. Jossain vaan kulkee raja. Mulla se raja kulkee siinä että jatkuvasti ollaan koirakoulussa vaikka ei saatana olla edes parisuhteessa. Omaltakin akalta sen kesti tiettyyn pisteeseen. Huorastakaan ei saisi käyttää sanaa hupsu. Jokaisen hupsu sanaa käyttävän pitäisi mennä peilin eteen miettimään syntyjä syviä. Siinä kohtaa hölmökin ymmärtää ettää jos feminismi alkaa saavuttaa tällaisia mittasuhteita, tällaisella foorumilla ja tällaisella alalla, revitään perse ruvelle sanasta hupsu, niin kyllä on aika hupsu. Ei allekirjoittanut jaksa yrittää kun huomaa että testosteronille on noin raju allergia. Runkkurinkki on hyväksynyt nää tytöt ihan sellaisena kuin he ovat. Mutta jatkuva rapatus siitä että runkkuringin pitää muuttua.... No ei tarvitse ihmetellä jos joka puolella on alistavia miehiä ja joulut saa viettää ilman kyrpää.
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #99 : Maaliskuu 21, 2021, 08:57:42 »
^Sinunhan se pitäisi tietää kellä on forkan ison!  :whipping:

Jaahas täällä on politikoitu, mien en kestä enkä tunnusta sellaista foorumia, joissa naisilla sanasijaa tai valtaa.  ::)

Tästä lähdin kommentoi vain, mitä juot(kahvia) ja mikä mielessä-lankoihin pilllu) ihan vaan rotestiksi.  ::)

Mä en ole koskaan tajunnut mitä sä puhut. Ja ei sillä ole väliäkään... :)

Niin. Yritän vain pitää kiinni miesten oikeuksista, jota täällä ei puolusta kukaan. Ja Lifti tuossa mainitsi, että olisi suotavaa, että ´eräät´ tyypit saisivat kirjoittaa vain muutaman viestin per päivä, tai se olisi suositeltavaa, niin sitähän vain proteistoin, kun se meni tunteisiin.