Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moraalisaarnaajapappa Pekonen  (Luettu 23629 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #40 : Maaliskuu 20, 2021, 16:41:58 »
Tulipahan avattua melkoinen Pandoran lipas. Enpä arvannut että tästä tällainen tulisi, vähän jo kaduttaa, tämä taitaa vaan edesauttaa sitä että täältä häipyy loputkin hupsut kommentoimasta.

Samaa mieltä edellisten kanssa.

Sitten oma oksennus:

Älä pelkää. Pari herkkää katoaa (ja vievät yhden riidan aiheen mukanaan) mutta nekin yleensä palaa (ja tuovat riidanaiheen takaisin koska foorumi pysyy ennallaan). Muistuu mieleen eräällä sivulla huorien kirjoittelu lakko. Mitään muutoksia ei tehty mutta huorat kyllä palasi. Nää pitäkää tunkkinne kestoajat riippuu naisesta, no kyllä pitkävihaisimmatkin parin kuukauden päästä palaa.

Ja tässä itkupotkuraivareita itse kukin vedellyt. Kerran Jumalallisessa voimantunnossani olin kuukauden pois ja ajattelin et oppiipahan olee  :laught: Mikään ei muuttunut. Itkupillit itki jollekin muulle ja jostain kasvoi uusi rikkaruoho.

Life goes on with us or without us.

Teit hyvän ketjun. Nyt saa kaikki avautua!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 16:45:06 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #41 : Maaliskuu 20, 2021, 16:47:36 »
Jossain joskus avattiin ketju "Nyt kyllä lähden enkä enää kusekaan tänne päin". Ehkä täälläkin tarvittaisiin sellainen. ::)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #42 : Maaliskuu 20, 2021, 16:54:19 »
^ mutta eikös sekin tehnyt comebackin  ::)
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #43 : Maaliskuu 20, 2021, 16:54:35 »
Foorumin tilasta on aina hyvä välillä vähän keskustella. Loppupeleissä kyse on kuitenkin siitä, että karavaani kulkee koirien haukkumisesta huolimatta. En viitsi enää toistaa sitä mitä olen toistanut jo vuosikaudet. Sellainen huomautus, että tämän foorumin edeltäjä ei ole turskafoorumi, vaan sexwork joka on ollut pystyssä jo kuukauden päivät kevään 2019 takavarikon päätyttyä. Sinne ovat jo löytäneet takaisin monet kaltaiseni pitkän linjan foorumilaset.

Mä en näe mitään syytä miksi keskustelu pitäisi siirtää takaisin sinne. Mielelläni kuulisin jos siihen on joku hyvä syy?

Ihmisten kusipäisyyttähän ei poista se millä foorumilla ne on.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #44 : Maaliskuu 20, 2021, 17:00:19 »
Foorumin tilasta on aina hyvä välillä vähän keskustella. Loppupeleissä kyse on kuitenkin siitä, että karavaani kulkee koirien haukkumisesta huolimatta. En viitsi enää toistaa sitä mitä olen toistanut jo vuosikaudet. Sellainen huomautus, että tämän foorumin edeltäjä ei ole turskafoorumi, vaan sexwork joka on ollut pystyssä jo kuukauden päivät kevään 2019 takavarikon päätyttyä. Sinne ovat jo löytäneet takaisin monet kaltaiseni pitkän linjan foorumilaset.

Mä en näe mitään syytä miksi keskustelu pitäisi siirtää takaisin sinne. Mielelläni kuulisin jos siihen on joku hyvä syy?

Ihmisten kusipäisyyttähän ei poista se millä foorumilla ne on.

Ja jos ajatellaan mitä perseilyä tuolla sexworkilla oli yleisesti, niin pitää ihmetellä jos sinne joku oikeesti takaisin haluaa :)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #45 : Maaliskuu 20, 2021, 17:00:41 »
Tulipahan avattua melkoinen Pandoran lipas. Enpä arvannut että tästä tällainen tulisi, vähän jo kaduttaa, tämä taitaa vaan edesauttaa sitä että täältä häipyy loputkin hupsut kommentoimasta.
Ihan saan tarpeeksi työmaallakin vääntää karvapersekarjujen kanssa ja  usein jopa ihan samoista jutuista. Ei sen puoleen kyllä se minulle sopii mutta jotakin tässä menetetään.
No, ihan omaa tyhmyyttäni menin avaamaan tämän.

Tää oli hyvä avaus, koska Ilonan kirjoitus on paras mitä tämä saitti pitää sisällään! Se ois jäänyt näkemättä muuten 😁
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Tiggr

  • Full Member
  • Viestejä: 229
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #46 : Maaliskuu 20, 2021, 17:01:56 »
Mun mielestä se on enemmänkin älykkyyttä kuin herkkyyttä jos ei vietä aikaa internet-foorumilla jonka sisällöstä ei enää välitä.
Voin panna vihervassaria.

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #47 : Maaliskuu 20, 2021, 17:03:40 »
Mun mielestä se on enemmänkin älykkyyttä kuin herkkyyttä jos ei vietä aikaa internet-foorumilla jonka sisällöstä ei enää välitä.

Mä alan tuntea suurta sielunveljeyttä sun kanssa :inlove:

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #48 : Maaliskuu 20, 2021, 17:07:50 »
Tulipahan avattua melkoinen Pandoran lipas. Enpä arvannut että tästä tällainen tulisi, vähän jo kaduttaa, tämä taitaa vaan edesauttaa sitä että täältä häipyy loputkin hupsut kommentoimasta.
Ihan saan tarpeeksi työmaallakin vääntää karvapersekarjujen kanssa ja  usein jopa ihan samoista jutuista. Ei sen puoleen kyllä se minulle sopii mutta jotakin tässä menetetään.
No, ihan omaa tyhmyyttäni menin avaamaan tämän.

Tää oli hyvä avaus, koska Ilonan kirjoitus on paras mitä tämä saitti pitää sisällään! Se ois jäänyt näkemättä muuten 😁


Tosiaan :)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #49 : Maaliskuu 20, 2021, 17:13:10 »
Mun mielestä se on enemmänkin älykkyyttä kuin herkkyyttä jos ei vietä aikaa internet-foorumilla jonka sisällöstä ei enää välitä.

Hyvä. Tästä tytöt tykkää.

Älykkyyttä on tosiaan se että ymmärtää herkkyytensä eikä jää tänne roikkumaan. Tyhmyyttä on mm se ettei ymmärrä herkkyyttään ja jää tänne itkemään.
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #50 : Maaliskuu 20, 2021, 17:16:15 »
Mun mielestä se on enemmänkin älykkyyttä kuin herkkyyttä jos ei vietä aikaa internet-foorumilla jonka sisällöstä ei enää välitä.

Hyvä. Tästä tytöt tykkää.

Yläkkyyttä on tosiaan se että ymmärtää herkkyytensä eikä jää tänne roikkumaan. Tyhmyyttä on mm se ettei ymmärrä herkkyyttään ja jää tänne itkemään.

Koska sä oot ainoa joka saa sanoa mielipiteensä?

Yritäppä kaivaa se hauska Lifti jostain takaisin. Runkkurinki ei oo tehnyt hyvää sun huumorille.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #51 : Maaliskuu 20, 2021, 17:19:34 »
Olisikohan tässä vähän yhdellä sun toisella päässyt vähän mopo keulimaan viime aikoina ja sen myöntäminen voi ottaa aika lujille.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #52 : Maaliskuu 20, 2021, 17:21:12 »
Mun mielestä se on enemmänkin älykkyyttä kuin herkkyyttä jos ei vietä aikaa internet-foorumilla jonka sisällöstä ei enää välitä.

Hyvä. Tästä tytöt tykkää.

Yläkkyyttä on tosiaan se että ymmärtää herkkyytensä eikä jää tänne roikkumaan. Tyhmyyttä on mm se ettei ymmärrä herkkyyttään ja jää tänne itkemään.

Koska sä oot ainoa joka saa sanoa mielipiteensä?

Yritäppä kaivaa se hauska Lifti jostain takaisin. Runkkurinki ei oo tehnyt hyvää sun huumorille.

Koska olen näin väittänyt. Mä heitän vaan löylyä, katson lampaiden määkimistä ja pillujen hikoamista.
Hauska Lifti oli minuutti sitten toisessa ketjussa.

Itkeä saa toki ja loukkaantua.

Mä en ole täällä miellyttämässä sinua enkä ketään muutakaan. Pistä estolistalle jos ei kuuppa kestä. Ensin yrität kouluttaa vanhaa koiraa Tibeniusta ja nyt vanhaa huoraa Liftiä. Sulle tulee mahdoton tehtävä.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 17:27:35 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Tiggr

  • Full Member
  • Viestejä: 229
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #53 : Maaliskuu 20, 2021, 17:32:50 »
Mun mielestä se on enemmänkin älykkyyttä kuin herkkyyttä jos ei vietä aikaa internet-foorumilla jonka sisällöstä ei enää välitä.

Hyvä. Tästä tytöt tykkää.

Älykkyyttä on tosiaan se että ymmärtää herkkyytensä eikä jää tänne roikkumaan. Tyhmyyttä on mm se ettei ymmärrä herkkyyttään ja jää tänne itkemään.

Kiitos! Mahtavaa olla tyttöjen tykkäämä.
Voin panna vihervassaria.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #54 : Maaliskuu 20, 2021, 17:34:28 »
Foorumin tilasta on aina hyvä välillä vähän keskustella. Loppupeleissä kyse on kuitenkin siitä, että karavaani kulkee koirien haukkumisesta huolimatta. En viitsi enää toistaa sitä mitä olen toistanut jo vuosikaudet. Sellainen huomautus, että tämän foorumin edeltäjä ei ole turskafoorumi, vaan sexwork joka on ollut pystyssä jo kuukauden päivät kevään 2019 takavarikon päätyttyä. Sinne ovat jo löytäneet takaisin monet kaltaiseni pitkän linjan foorumilaset.

Ihmisten kusipäisyyttähän ei poista se millä foorumilla ne on.

Lobotomia poistaa voi kusipäisyyden, mutta en mene takuuseen siitä. Minulla kaikki ongelmat ratkesi yhdellä kerralla. Jotenkin niin kevyt olo nykyisin.   

Ps.Sulla kiva foorumiprofiilikuva.

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 17:44:04 kirjoittanut Hese69 »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #55 : Maaliskuu 20, 2021, 17:39:15 »
Mun mielestä se on enemmänkin älykkyyttä kuin herkkyyttä jos ei vietä aikaa internet-foorumilla jonka sisällöstä ei enää välitä.

Hyvä. Tästä tytöt tykkää.

Älykkyyttä on tosiaan se että ymmärtää herkkyytensä eikä jää tänne roikkumaan. Tyhmyyttä on mm se ettei ymmärrä herkkyyttään ja jää tänne itkemään.

Kiitos! Mahtavaa olla tyttöjen tykkäämä.

Loistava vastaus. Aivan mahtava. Merkkaan sut kalenteriin saatesanoin " tiggr on hetero eikä mikään itkupilli hintti. älä vittuile tiggrille, hyvä tyyppi ja sivaltaa naama virneessä takaisin "
Why so fragile?

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #56 : Maaliskuu 20, 2021, 17:41:18 »
Olisikohan tässä vähän yhdellä sun toisella päässyt vähän mopo keulimaan viime aikoina ja sen myöntäminen voi ottaa aika lujille.

Minulla ei ole mopedia, joten kyse ei voi olla ainakaan minusta. Voisimme ottaa mallia kivakoulusta, jossa ei kuulemma kiusata  ::) tai ainakin slkuperäinen idea oli niin, ettei ketään kiusattaisi. Voisimme tehdä tästä kivafoorumin, jossa toisille ollaan mukavia ja mielipiteet esitetään erittäin harkiten ja toisia kunnioittaen.

Mitäs sanotte? Annatte mahdollisuuden kivafoorumille?   

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #57 : Maaliskuu 20, 2021, 17:42:01 »
Foorumin tilasta on aina hyvä välillä vähän keskustella. Loppupeleissä kyse on kuitenkin siitä, että karavaani kulkee koirien haukkumisesta huolimatta. En viitsi enää toistaa sitä mitä olen toistanut jo vuosikaudet. Sellainen huomautus, että tämän foorumin edeltäjä ei ole turskafoorumi, vaan sexwork joka on ollut pystyssä jo kuukauden päivät kevään 2019 takavarikon päätyttyä. Sinne ovat jo löytäneet takaisin monet kaltaiseni pitkän linjan foorumilaset.

Mä en näe mitään syytä miksi keskustelu pitäisi siirtää takaisin sinne. Mielelläni kuulisin jos siihen on joku hyvä syy?

Ihmisten kusipäisyyttähän ei poista se millä foorumilla ne on.

Itse Sexworkilla vuonna 2005 aloittaneena olen erittäin iloinen, että se on tullut takaisin. Keskustelun "siirtäminen" on ajatuksena erikoinen, keskustelijat kuitenkin valitsevat vapaasti missä kirjoittavat.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #58 : Maaliskuu 20, 2021, 17:49:16 »
Mun mielestä se on enemmänkin älykkyyttä kuin herkkyyttä jos ei vietä aikaa internet-foorumilla jonka sisällöstä ei enää välitä.

Hyvä. Tästä tytöt tykkää.

Yläkkyyttä on tosiaan se että ymmärtää herkkyytensä eikä jää tänne roikkumaan. Tyhmyyttä on mm se ettei ymmärrä herkkyyttään ja jää tänne itkemään.

Koska sä oot ainoa joka saa sanoa mielipiteensä?

Yritäppä kaivaa se hauska Lifti jostain takaisin. Runkkurinki ei oo tehnyt hyvää sun huumorille.

Koska olen näin väittänyt. Mä heitän vaan löylyä, katson lampaiden määkimistä ja pillujen hikoamista.
Hauska Lifti oli minuutti sitten toisessa ketjussa.

Itkeä saa toki ja loukkaantua.

Mä en ole täällä miellyttämässä sinua enkä ketään muutakaan. Pistä estolistalle jos ei kuuppa kestä. Ensin yrität kouluttaa vanhaa koiraa Tibeniusta ja nyt vanhaa huoraa Liftiä. Sulle tulee mahdoton tehtävä.

Käsittääkseni vain kysyin Tibeltä perusteluja miksi keskustelun pitäisi siirtyä sinne? Itse kun en ole pystynyt keksimään yhtäkään hyvää syytä.

Mun kuuppa kestää kyllä,enkä ole itkenytkään. Katson temppareita, joten olen karaistunut idiotismiin.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #59 : Maaliskuu 20, 2021, 17:51:08 »
Ihmisten kusipäisyyttähän ei poista se millä foorumilla ne on.

Totta! Ei sexworkillä kukaan ole vittuillut moneen viikkoon. En uskalla sanoa että pariin kuukauteen, koska taisin viisi viikoa sitten kaksi kertaa bananalle vittuilla.
Sieltä kait puuttuu kusipäät, itkupillit, lampaat ja hikipillut.

Tämän päivän saldokin pelkkää hyvää spirittiä.
Why so fragile?