Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moraalisaarnaajapappa Pekonen  (Luettu 23621 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #20 : Maaliskuu 20, 2021, 13:05:15 »
No nyt menee tosi hienosti. Tässä toteutui juuri pahimmat pelot.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #21 : Maaliskuu 20, 2021, 14:02:50 »
No nyt menee tosi hienosti.

Nyt on oikeasti hyvä meininki! Huumorilla mä noi otin. En tosin tiedä oliko ne sitä mutta " the less you give a fuck the happier you'll be "
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 14:09:01 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #22 : Maaliskuu 20, 2021, 14:10:30 »
Jippii :drinking:  Minäkin sain maininnan epäasiallisesta kirjoittamisesta ja näköjään pastauskin poistettu suuren paheksunnan kera.

Tosin sillä en panisi tekstillä yritin vihjailla, että täällä forkalla keskustellaan aivan liian vähän aiheesta. Ja se aihe sattuu olemaan paneminen mikä aika monelta on unohtunut.

Jos minulta kysyttäisiin, Minna cantheilla, halla-ahoilla, marineilla ja vastaavilla ei pitäisi olla asiaa forkalle jollei aihetta ole mitenkään liitetty maksuseksiin. Näitä aiheita varten on ihan omat forkat.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 14:19:14 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #23 : Maaliskuu 20, 2021, 14:21:22 »
Siis postaus eikä pastaus  :sheep:
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #24 : Maaliskuu 20, 2021, 14:21:47 »
Jippii :drinking:  Minäkin sain maininnan epäasiallisesta kirjoittamisesta.

Tosin sillä en panisi tekstillä yritin vihjailla, että täällä forkalla keskustellaan aivan liian vähän aiheesta. Ja se aihe sattuu olemaan paneminen mikä aika monelta on unohtunut.

Loistavaa  :drinking:

Mä tietysti tykkään vääntää pallit hiessä ja niin väännän nytkin  ;) Aihe on aina se mitä otsikossa/aloitusviestissä haetaan. Jos haluat puhua panemisesta niin sun pitää tehdä sille oma naru. Lupaan olla tavoilleni uskollinen ja jatkaa 14 vuotta kestänyttä offroad uraani.

Tajusin kyllä sun pointin ja se oli hyvä pointti.

Sitten seuraavaan vääntöön kun pallitkin on vielä hiessä saunan jälkeen. Aika moni kirjoittaja on vetänyt samalla tutulla tyylillä vuosia, ilman suurempaa piipitystä ja nyt aletaan piipittää " uuden liiton voimin " ja vanha liitto vaan hihittelee. Tiedä sitten kenen pitäis peiliin katsoa jos turskapappakin on perseestä  :laught: 
Why so fragile?

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #25 : Maaliskuu 20, 2021, 14:35:49 »
Foorumin tilasta on aina hyvä välillä vähän keskustella. Loppupeleissä kyse on kuitenkin siitä, että karavaani kulkee koirien haukkumisesta huolimatta. En viitsi enää toistaa sitä mitä olen toistanut jo vuosikaudet. Sellainen huomautus, että tämän foorumin edeltäjä ei ole turskafoorumi, vaan sexwork joka on ollut pystyssä jo kuukauden päivät kevään 2019 takavarikon päätyttyä. Sinne ovat jo löytäneet takaisin monet kaltaiseni pitkän linjan foorumilaset.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 924
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #26 : Maaliskuu 20, 2021, 14:57:40 »
Ehkä alun jäykkyyden jälkeen foorumi on mennyt parempaan suuntaan
Meillä on tosi erilainen näkemys "paremmasta suunnasta". Tällä hetkellä suunta on se, että muutama idiootti rinkirunkkaa toisiaan ja kirjoittaa kaikki ketjut täyteen vittuiluaan. Lampaita  :sheep: ovat mun mielestä ne hymisemään tyytyvät komppailijat, jotka menee urpojen mukaan, koska isoin idiootti huutaa tarpeeksi kovaa tarpeeksi pitkään, että "huumoriahan se vain on" ja hiekkapilluja tai pelkurivalkoritareita kaikki, jotka eivät ymmärrä.

Mua ei kiinnosta kuunnella jatkuvaa huumoriksi verhottua haukkumista ja vittuilua, ei itseeni, mutta ei myöskään muihin kohdistuvaa. Harmittaa  toki antaa trolleille luovutusvoitto, koska erilaisten mielipiteiden vaientaminenhan näiden tarkoitus on, mutta ei voi mitään.

* Niille, joiden mielestä naisen kirjoittama pitkä teksti on yritys alistaa miestä lyhennän kohdennetusti viestini ymmäreettävämpän muotoon: Haista vittu  :-*

Tähän ei mitään lisättävää!! Napakymppi!

Kyllä täällä aiemmin oli paljonkin asiallista keskustelua seksistä, maksuseksistä ja siihen liittyvistä ilmiöistä. Valitettavasti enää ei ole, vaan tästä saitista on tullut entisten koulukiusaajien kokoontumispaikka. Ja tätä kiusaamista ja vittuilua perustellaan sillä, että "on hienoa olla eri mieltä ja ajatella omilla aivoillaan, sanoa suoraan eikä mielistellä". Ja tällaiseen keskustelukulttuuriin sitten kuuluu se, että haukutaan ihmisiä mutanttikilpikonniksi, linkataan edesmenneiden henkilöiden kuvia saatetekstillä "en panisi" jne... Pahimmat ylilyönnit, niinkuin nämä eiliset esimerkit tietysti täällä poistetaan.

Se että ei osallistu tähän vittuiluun ja kiusaamiseen, ei todellakaan tarkoita sitä, että mielistelisi asiakkaita tai ketään muutakaan. Kaikilla ihmisillä kun sellainen vain ei kuulu elämään muutenkaan.

Täältä on jo valtaosa järkevistä keskustelijoista poistunut ja itsekään en aio täällä enää viettää aikaa.

Ja lisää asiaa! Näin on käymässä.

Minä en ole poistumassa koska tämä on se kanava josta olen löytänyt palveluntarjoajat, mutta aika nopeasti nykyään hyppään ketjujen yli. Useamman kerran olen meinannut vastata johonkin älyttömään perseilyyn ja ääliöhuuteluun, mutta en vaan jaksa.

Jos minulta kysyttäisiin, Minna cantheilla, halla-ahoilla, marineilla ja vastaavilla ei pitäisi olla asiaa forkalle jollei aihetta ole mitenkään liitetty maksuseksiin. Näitä aiheita varten on ihan omat forkat.

Ymmärrän tämän, mutta minua ei haittaa jos hallitus, oppositio, marinit ja halla-ahot pysyy siellä politiikkaketjussa. Politiikka- ja fight -ketjujen tarkoitus on toimia paineventtiilinä niille joiden pahan olon pidätysrefleksi on kateissa.

Minna Canth sen sijaan jo liittyy aiheeseen sen puolesta, että tämä on keskustelufoorumi seksityöstä ja siihen liittyy oleellisesti seksityön tekemisen ongelmat, ihanuus, vaarat, oikeudelliset kysymykset, seksityöntekijäiden kunnioitus, naisten kohtelu ja oikeudet, tasa-arvo, työntekijöiden ja asiakkaiden stigman vähentäminen...

Ole huolissani tarpeellisen ja hyödyllisen keskustelun katoamisesta.
#maksuseksionihanaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #27 : Maaliskuu 20, 2021, 15:03:30 »
Sellainen huomautus, että tämän foorumin edeltäjä ei ole turskafoorumi, vaan sexwork joka on ollut pystyssä jo kuukauden päivät kevään 2019 takavarikon päätyttyä. Sinne ovat jo löytäneet takaisin monet kaltaiseni pitkän linjan foorumilaset.

Faija, mitä vittua!

Kohta nää tunkee väkisin sinnekin ja niillä on selvä missio ja se menee näin " Ai sä oot ollu täällä vuodesta 2005 ilman suurempia ongelmia. Mut hei, se muuttu nyt koska minä tulin tänne. Ihan ensin sinun pitää muuttua koska sinä loukkaat minua. Sillä ei ole väliä onko syytä loukkaantua. Vain sillä on väliä että minä loukkaannuin. Ja jos minä loukkaan sinua niin....sinun pitää muuttua koska sinä loukkaannuit ihan turhasta. Minulla on tunteet ja minä olen herkkä ja minä koen että alistat. Minulla on oikeita uskomuksia ja fiksuja mielipiteitä. Sinun tulee muuttua minun takiani. Minä en kestä tätä, joten sinun pitää kirjoittaa niin että minä kestän sitä lukea. MINÄ tulin nyt! MINÄ TULIN NYT JA SINÄ MUUTUT! Minä en alista toisia ihmisiä....SINUN PITÄÄ MUUTTUA!"
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 15:12:04 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #28 : Maaliskuu 20, 2021, 15:16:39 »
[size=78%]Minna Canth sen sijaan jo liittyy aiheeseen sen puolesta, että tämä on keskustelufoorumi seksityöstä ja siihen liittyy oleellisesti seksityön tekemisen ongelmat, ihanuus, vaarat, oikeudelliset kysymykset, seksityöntekijäiden kunnioitus, naisten kohtelu ja oikeudet, tasa-arvo, työntekijöiden ja asiakkaiden stigman vähentäminen...[/size]

Olet ihan oikeassa. Minna Canth liittyy prostituutioon. Hän oli sihteeri Suomen naisyhdistyksessä kun seura jätti vuoden 1888 valtiopäiville addressin, jossa vaadittiin prostituution lakkauttamista.

Tuossa langassa, johon tein provokatiivisen tekoni, ei linkitetty Canthia mitenkään maksulliseen seksiin. Se ei ollut kategoriassa politiikka, kaatopaikka tai edes olohuone. Se oli kohdassa uutiset, jonka itsee tulkitsen merkitsevän aiheeseen liittyviä uutisia. Jos ei niin tuonnehan voisi linkata vaikka koko Hesarin aukeaman.

Modelta ihan oikea päätös ottaa postaukseni pois. Keskusteluahan minä halusin herättää ja sitä sain.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 15:23:37 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #29 : Maaliskuu 20, 2021, 15:22:51 »
^ En viitsinyt löylyä heittää kun saunassa oli jo 120 astetta. Mutta näin jälkeenpäin totean että se oli ihan sairaan hyvä ketju, heti kun kykeni katsomaan tiettyjen asioiden ohi, eikä kompuroida heti siihen kynnykseen  :laught:
Why so fragile?

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #30 : Maaliskuu 20, 2021, 15:33:35 »
Ilonan kirjoitus oli kyllä semmoinen, että sen on saanut lukea muutamankin kerran. Tää forkkahan ei ole mitään jos täällä ei ole naisiakin kirjoittelemassa edes silloin tällöin.
Itse yritän tulevaisuudessa kiinnittää omaan kirjoitteluun enemmän huomiota, oli se kännissä tai ei.

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #31 : Maaliskuu 20, 2021, 15:45:03 »
Ai pitäisikö olla sitten keskustelu kuten edellisellä vai? 162.24 kg ylihintaisen naikkosen perään kuolattiin. Sit joku kävi avautumassa, ettei kokenut mitään spesiaalia ja tuolta 50 kg fitnesspimulta saa vähemmällä enemmän. Siitä sitten ip bannattiin ja perään 6 sivua vittuilua. Se jos mikään vie halukkuuden keskustella.  Siihen päälle kaiken maailman feikit rapsat, jotka hupakot itse kirjoittelivat. Siinä sitten keskenään kehuskelivat toisiaan. Joku huomaisi ja mainitsi. Eikuin bannit ja 8 sivua vittuilua. Toki ei voisi sanoa, ettei omaltakin osalta tulee tyhjäpäisiä kommentteja. Ei ne kyllä juurikaan ole kohdistettu kehenkään, mutta tuntuu hyvin kolahtavan. edellisellä olisi jo historiaa tämä koko tunnus.


Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #32 : Maaliskuu 20, 2021, 15:47:30 »
jossa vaadittiin prostituution lakkauttamista.

Koomista et joku fanittaa jotain joka haluaa lakkauttaa mun duunin. En mä ainakaa fanittas.

Vähä ku Navalnyi. Kaikki fanitti sitä siihen saakka, kunnes tajusivat, että se on rasisti

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 924
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #33 : Maaliskuu 20, 2021, 15:54:54 »
[size=78%]Minna Canth sen sijaan jo liittyy aiheeseen sen puolesta, että tämä on keskustelufoorumi seksityöstä ja siihen liittyy oleellisesti seksityön tekemisen ongelmat, ihanuus, vaarat, oikeudelliset kysymykset, seksityöntekijäiden kunnioitus, naisten kohtelu ja oikeudet, tasa-arvo, työntekijöiden ja asiakkaiden stigman vähentäminen...[/size]

Olet ihan oikeassa. Minna Canth liittyy prostituutioon. Hän oli sihteeri Suomen naisyhdistyksessä kun seura jätti vuoden 1888 valtiopäiville addressin, jossa vaadittiin prostituution lakkauttamista.

Tuossa langassa, johon tein provokatiivisen tekoni, ei linkitetty Canthia mitenkään maksulliseen seksiin. Se ei ollut kategoriassa politiikka, kaatopaikka tai edes olohuone. Se oli kohdassa uutiset, jonka itsee tulkitsen merkitsevän aiheeseen liittyviä uutisia. Jos ei niin tuonnehan voisi linkata vaikka koko Hesarin aukeaman.

Modelta ihan oikea päätös ottaa postaukseni pois. Keskusteluahan minä halusin herättää ja sitä sain.

Kommenttini ei liittynyt mihinkään ketjuun, en tiedä olenko tuota ketjua nähnytkään poistetuista kommenteista puhumattakaan. Olen viime aikoina skipannut ketjut joissa painekattila alkaa turpoamaan. Tarkoitin Canthilla yleisemmin naisten oikeuksiin ja tasa-arvoon liittyvää keskustelua. Pahoittelen jos annoin väärän kuvan, että kritisoin postauksiasi.
#maksuseksionihanaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #34 : Maaliskuu 20, 2021, 15:56:01 »
jossa vaadittiin prostituution lakkauttamista.

Koomista et joku fanittaa jotain joka haluaa lakkauttaa mun duunin. En mä ainakaa fanittas.

Mitä väliä tuolla nyt on tai sillä että se oli jatkuvasti kaikkien kanssa törmäyskurssilla ja vei mukanaan eripuraa varmaan hautuumaallekin. Pääasia on se että se oli feministi ja millään muulla ei ole väliä!

Minna oli ihan kuten Hese, Lifti ja Billheili. Se tunki perseensä joka paikkaan ja huusi saatanan lujaa. Helvetin kiusaaja. Monia miehiä loukkasi!
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 15:59:07 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #35 : Maaliskuu 20, 2021, 16:05:39 »
[size=78%]Minna Canth sen sijaan jo liittyy aiheeseen sen puolesta, että tämä on keskustelufoorumi seksityöstä ja siihen liittyy oleellisesti seksityön tekemisen ongelmat, ihanuus, vaarat, oikeudelliset kysymykset, seksityöntekijäiden kunnioitus, naisten kohtelu ja oikeudet, tasa-arvo, työntekijöiden ja asiakkaiden stigman vähentäminen...[/size]


Tuossa langassa, johon tein provokatiivisen tekoni, ei linkitetty Canthia mitenkään maksulliseen seksiin. Se ei ollut kategoriassa politiikka, kaatopaikka tai edes olohuone. Se oli kohdassa uutiset, jonka itsee tulkitsen merkitsevän aiheeseen liittyviä uutisia. Jos ei niin tuonnehan voisi linkata vaikka koko Hesarin aukeaman.

Modelta ihan oikea päätös ottaa postaukseni pois. Keskusteluahan minä halusin herättää ja sitä sain.

Kommenttini ei liittynyt mihinkään ketjuun, en tiedä olenko tuota ketjua nähnytkään poistetuista kommenteista puhumattakaan.
Kommentoit itse siihen ketjuun, ja nyt et ole varma oletko edes sitä ketjua nähnytkään???? WTF?
Perfektionisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8962
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #36 : Maaliskuu 20, 2021, 16:15:32 »
^ Zorbas luuli että puhuttiin ihan eri ketjusta koska mä höpisin poistetusta ketjusta turskapapan kohdalla vaikka piti puhua kirjoituksesta eikä ketjusta.
Why so fragile?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #37 : Maaliskuu 20, 2021, 16:30:07 »
Tulipahan avattua melkoinen Pandoran lipas. Enpä arvannut että tästä tällainen tulisi, vähän jo kaduttaa, tämä taitaa vaan edesauttaa sitä että täältä häipyy loputkin hupsut kommentoimasta.
Ihan saan tarpeeksi työmaallakin vääntää karvapersekarjujen kanssa ja  usein jopa ihan samoista jutuista. Ei sen puoleen kyllä se minulle sopii mutta jotakin tässä menetetään.
No, ihan omaa tyhmyyttäni menin avaamaan tämän.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Tiggr

  • Full Member
  • Viestejä: 229
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #38 : Maaliskuu 20, 2021, 16:35:18 »
^ Ei kai kukaan tämän narun takia poistu, siemenet on varmastikin kylvetty paljon aiemmin.
Voin panna vihervassaria.

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #39 : Maaliskuu 20, 2021, 16:38:24 »
Tulipahan avattua melkoinen Pandoran lipas. Enpä arvannut että tästä tällainen tulisi, vähän jo kaduttaa, tämä taitaa vaan edesauttaa sitä että täältä häipyy loputkin hupsut kommentoimasta.
Ihan saan tarpeeksi työmaallakin vääntää karvapersekarjujen kanssa ja  usein jopa ihan samoista jutuista. Ei sen puoleen kyllä se minulle sopii mutta jotakin tässä menetetään.
No, ihan omaa tyhmyyttäni menin avaamaan tämän.


Et avannut pandoran lipasta, etkä oikeen muutakaan. Kun ollaan internetissä, niin kukaan ei muista tätä enää ensviikolla.
Ihan hyvä topikki kuitenkin :)