Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moraalisaarnaajapappa Pekonen  (Luettu 24376 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #100 : Maaliskuu 21, 2021, 09:09:13 »
Huoh. No kenellä nyt sitten oli isoin tällä kertaa?

Minulla! Siis minun mielestä. Muiden mielestä ei. Mutta ne puhuu palturia ja mittaavat pippelinsä peräaukosta asti. Minulla oli myös todella kivaa. Kenelläkään muulla ei ollut. Ihme juttu.

Okei, olkoon sitten sulla.
Mutta, tärkeempi asia....mites se makaronilaatikko?
Mulla on edelleen nälkä.

Nyt on keittiö kiinni! Joku raja sentään. Täällä ei taas yhtään ajatella mun tunteita tai arvosteta työpanostani. Minä oon imuroinut, tiskannut, pessyt pyykkiä ja luutunnut lattiat. Ja saatana puolilta öin tulee prinsessa ruusuinen keittiöön norkoilemaan että makaronilootaa tekis mieli.

Nyt Hese Herää, melotaan saatana Ruotsiin!

Vad Helvete, Mä nukahti. Venla pärkkle, ei Lifti mikkä kotikonne ole. Ja ei voi ainna saada mitä haluta, ja viellä makaroniloodia keskellä yöinen. Det låtar jätte kiva idea åka med båtan Calamari Unioni henki till Stockholm. Ja sit. Mä mene mun kaveri Bromanin Jannen veljelle Örebrohon kylään.     

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #101 : Maaliskuu 21, 2021, 09:10:35 »
^^ Lähinnä tarkoitin itseäni mutta kiitos Hese et pidät minua miehenä ja puolustat oikeuksiani. Teet tärkeää työtä.
* suukko persposkillesi*
Why so fragile?

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #102 : Maaliskuu 21, 2021, 10:38:34 »
Kiva, että viimein selvisi, miksi oon ansainnut suuren ja mahtavan runkkarien kuninkaan Liftin paskamyrskyn. Johtuu siis siitä, etten halua sanoa itseäni tai kollegojani "hupsuiksi". 😂 Onhan toi niin suuri rikos, että sen takia sun Lifti kannattaa pitsaakin tilatessa miettiä, voisitko jonkun hauskan vitsin uhripirkoista murjaista. Ja perässähiihtäjät hiihtää kyllä ihastelemaan: "katsokaa, lifti uskaltaa sanoa naiselle netissä, että oletpas tyhmä, hihhiii".

Se, että sanoin, etten aio täällä viettää aikaa, koska en jaksa kuunnella jatkuvaa vittuilua, ei tarkoita, että lähtisin ovet paukkuen ja tulisin kahden kuukauden kuluttua takaisin. Se tarkoittaa, että jään toivomaan, että sinä Lifti joko väsyt tuohon omassa paskassasi pyörimiseen (joka kyllä alkoi jo kauan ennen mun "hupsu"-kirjoitustani, että ihan kaikkea kunniaa en pysty sun pahastaolosta ottamaan, vaikka toi selvästi kova paikka sulle olikin), ja lopetat, tai saat bannit, ja lopetat. Mutta koska olet kovaan ääneen julistanut, että oot "hei pyörinyt näillä foorumeilla jo niin pitkään ja saanut kaikkialla kyseenalaistamatta aina hieroa paskaasi paikat täyteen", en ole kovin toiveikas.

*

Tässä ketjussa olevien kommenttien lisäksi oon saanut tosi ihania repukoita kirjoitukseeni, kiitos niistä, ovat oikeasti ilahduttaneet. ❤ Mut tavoittaa kyllä yv:llä edelleen, etten sen kauemmas katoa.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #103 : Maaliskuu 21, 2021, 10:45:56 »
ja lopetat, tai saat bannit, ja lopetat.

Ooks sää moderaattori :sheep:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #104 : Maaliskuu 21, 2021, 10:50:53 »
^^ Minäkin sain aivan iki-ihania repukoita vaikka en ole ottanut keneltäkään suihin (vielä) enkä ole esitellyt persettäni (tällä foorumilla) kertaakaan. Mihin minä nyt väsähtäisin, kun olen nuori ja perusterve runkkari sekä räpännyt vuodesta 2007 vähintään kymmenen viestiä päivässä ilman suurempia ongelmia. Pärjäile   :whipping:

https://www.youtube.com/watch?v=dghf047uj_M

Sulla ei taaskaan yhtään itseironiaa. Pelkkää itkua ja kitinää.
Luulin että olet beibi rock'n'roll mutta olitkin neiti iskelmä-pop!

No...kohta sisko todistaa ja kaksi lammasta jälkijunassa tietenkin  :laught:

Edittiä: jotenkin arvasin että hupsu ei kykene tarttumaan kuin siihen hupsuun kohtaan. kaiken muun se katsoo ohi ja viitta kintaalla - harasoo!

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2021, 10:58:43 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #105 : Maaliskuu 21, 2021, 11:10:35 »
Vähän jotenkin haiskahtaa koko keskustelu siltä, että niin kauan on osa tytöistä tyytyväisiä kun saa osakseen ihailua ja kehuja ja huippurapsoja.

Sit kun välillä käydään keskustelua, et ei se nyt niin täydellistä olekkaan vaan hukkuu massaan niin alkaa kiukuttelu. Teinitytöillä on pitkälle sitä samaa. Huomion hakua, mut sen huomion pitää olla häntä kohtaan pelkästään positiivista.

Negatiivista (pääsääntöisesti) se ei ole ollut, mutta kiukku tulee jos se on vaan tasoa ihan ok tai ihan sama.

Eihän tää saa olla pelkästään pikkuprinsessojen itsetunnon nostatuspaikka. Onhan tää paljon muutakin.

Tyttöjä pitää toki kehua, mutta ei siihen nyt pelkkä persekuva riitä.

Terve itsekriittisyys=huumorintaju ja se täällä monelta puuttuu

EDIT: nyt varmaan kaikki on, että olipa hyvä kirjoitus, nyt on kaikki hyvin😂😂😂

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #106 : Maaliskuu 21, 2021, 11:17:43 »
Tässä ketjussa olevien kommenttien lisäksi oon saanut tosi ihania repukoita kirjoitukseeni, kiitos niistä, ovat oikeasti ilahduttaneet. ❤ Mut tavoittaa kyllä yv:llä edelleen, etten sen kauemmas katoa.

^ Esim. tästä viestistä paistaa selkeästi läpi: "tulin vaan sanoo, että huomasittehan, että lähdin eilen pois"

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #107 : Maaliskuu 21, 2021, 11:21:50 »
Etkö sä Lifti ollenkaan tajuu milloin kannattais laittaa se näppis sivuun ja vetää henkeä. Sä käyttäydyt kuin supikoira ansalangassa.

Ilonan ja Anniinan kirjoittelua jään kaipaamaan. Fiksujen naisten jutut ovat forkan helmiä ja oikeasti avanneet silmiäni ja opettaneet tästä skenestä. Ei tarvitse enää katsella heidän upeita kuviakaan. Kiitos vaan runkkurinki. Toivottavasti tilanne jonain päivänä kääntyy.
#maksuseksionihanaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #108 : Maaliskuu 21, 2021, 11:38:59 »
Lopputulos = kaikki jotkaa peesaa Liftiä on runkkareita. Eli sori tytöt, osa teistä on runkkareita. Kaikki jotka peesaa ilonaa on iki ihania miehiä. Näin se silmäänkuseminen käy jos pillulle antaa vallan.

Zorbas, pidä tuo niin olet ihana herrasmies.

Lupaan että vedän kaikille takaisin tässä ketjussa mutta en enää jatka jos kukaan ei halua.
Eli nätisti jonoon niin isi antaa  :whipping:

Voitte olla ylpeitä itseenne vajotessanne samalle tasolle runkkarin kanssa.

No otetaan uusiksi ku oli liian kesyä...Zorbas, vedä mekko päälle ja ime mun kyrpää. Se on varmaan ainut asia missä olet ihan oikeasti hyvä.

Isi ottaa päikkärit ja lähtee töihin. Palataan.
Why so fragile?

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #109 : Maaliskuu 21, 2021, 11:43:49 »
Etkö sä Lifti ollenkaan tajuu milloin kannattais laittaa se näppis sivuun ja vetää henkeä. Sä käyttäydyt kuin supikoira ansalangassa.

Ilonan ja Anniinan kirjoittelua jään kaipaamaan. Fiksujen naisten jutut ovat forkan helmiä ja oikeasti avanneet silmiäni ja opettaneet tästä skenestä. Ei tarvitse enää katsella heidän upeita kuviakaan. Kiitos vaan runkkurinki. Toivottavasti tilanne jonain päivänä kääntyy.

Zorbas puhuu täyttä asiaa. Vaikka vasta "vähän" aikaa käynyt lueskelemassa näitä (nick & vieraana), niin ilman naisten näkökulmaa moni asia olisi ihan saamarin torsoja.

Aina ei kaikkien tarvitse olla kuitenkaan samaa mieltä, mutta kirjoitusasuja voi olla monia (täyttä passaa/vittuilua tai rakentavaa kritiikkiä). Rakentavat asiat vie juttuja eteenpäin, mutta toinen vie asiat valovuosia taakse päin ja asioissa ei päästä mikään lopputulokseen
Feel so good...

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #110 : Maaliskuu 21, 2021, 11:57:17 »
Ilonan ja Anniinan kirjoittelua jään kaipaamaan. Fiksujen naisten jutut ovat forkan helmiä ja oikeasti avanneet silmiäni ja opettaneet tästä skenestä. Ei tarvitse enää katsella heidän upeita kuviakaan. Kiitos vaan runkkurinki. Toivottavasti tilanne jonain päivänä kääntyy.

Jos majakka ja perävaunu päättää uhriutua ja korostaa itseään, niin mitäpä sille voi. Ihan turhan takia vedetään herne nenään. Jos poistuu foorumilta ja sitä korostaa, niin miksei poista käyttäjä tunnusta.


Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #111 : Maaliskuu 21, 2021, 12:00:50 »
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #112 : Maaliskuu 21, 2021, 12:07:18 »
Auttakaa nyt saatana! Zorbaksen runkkurinki hyökkää ja hukuttaa mut soijamaitoon. Ne lynkkaa mut! Joukkokivittää. Supikoiraksikin haukkuivat. Mä en pysty edes nukkumaan kun porukalla kiusaavat ja ihan syytöntä miestä perseeseen nussivat. Mitään pahaa en ole sanonut. Uskokaa nyt tai valehtelen lisää.

Lyhyesti: Pitäisikö meidän itse kunkin "vähän" muuttua? Pitäisi.
Pitäisikö meidän itse kunkin muuttua sellaiseksi kuin kaksi tyttöä vaatii? Ei. Se on kirjaimellisesti alistamista ja ukaasi siihen perään että lähetään menee jos ette alistu muutokseen = kiristämistä

Runkatkaa ne pallit nyt tyhjäksi ja miettikää hetki kuinka mielisairaalta tää näyttää. Hirveä, aivan hirveä haloo kahdesta pillusta ja Liftistä  :laught: Voi IsäKissanVittu te olette helppoja. Kaksi pillua ja Lifti niin maailma kaatuu. Yrittäkääs nyt vähän. Tiedän että on koronaa ja pää pehmenee yksinäisyydessä mutta Kaksi pillua ja Lifti ei voi kaataa maailmaa. Vittu en saa untakaan kun naurattaa tämä tilanne. Kirjoitan vielä kirjan - Kaksi pillua ja Lifti :laught:
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2021, 12:12:24 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #113 : Maaliskuu 21, 2021, 12:38:55 »
^ Ei tarvi sen enempää muuttua, mut joskus kannattaa jättää kirjoittamatta jos ei oo mitään hyvää sanottavaa. Saman asian uudestaan ja uudestaan jauhaminen on aika tylsää luettavaa.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #114 : Maaliskuu 21, 2021, 12:42:01 »
Olenko todellakin tällainen vanha dinosaurus, jäänne jostain menneisyydestä.
En pysy perässä tämän ajan tavasta keskustella, varsinkaan somessa.
Johtuuko saamastani kasvatuksesta vai kokemuksistani elävästä elämästä että ihmetyttää.
Onko todellakin keskustelun voittaja tänään se, joka nopeimmin saa toiselle pahan olon aikaiseksi?
Ennen voittajaksi laskettiin se, joka sai toisen pään kääntymään samalle kannalle hyvin esitetyillä, perustelluilla mielipiteillä.
Itse tulkitsen itseni hävinneeksi, jos loukkaan toista ihmistä.
Tunnen näin, koska silloin tiedän, ettei minulla ole (enää) mitään mahdollisuuksia saada vastapuolta kuuntelemaan mitä minulla on sanottavaa saati saada hänen mielipidettään käännettyä.
Loukattuna en itsekään suostu enää kuuntelemaan mitä toisella on asiaa.
Somessa keskustellessa mielestäni pitäisi olla vielä varovaisempi miten mielipiteensä ilmaisee, koska emme näe toisen ilmeitä ja eleitä eikä toinen näe minua.
Emme voi tietää missä mieletilasssa toinen on, joten pienikin asia voi pahoittaa toisen mielen ja loukata pahastikin.
Tottakai asioista saa ja pitää keskustella, eri mieltä saa olla, omat näkemykset saa ja pitää tuoda esille, mutta onko pakko yrittää tahallaan loukata vastapuolta ja lynkata toinen?
Ehkä olen outo, mutta minä en todellakaan koe itseäni voittajaksi, jos saan vastapuolen itkemään. Päin vastoin, tuolloin olen luuseri, kiusaaja surkimus.
Mielestäni vahva ihminen käyttää voimiaan nostaakseen kanssakulkijoita ylemmäs eikä yritä upottaa heitä syvemmälle.

Ei mulla muuta tällä kertaa. Jatkakaa.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #115 : Maaliskuu 21, 2021, 12:47:30 »
Vähän jotenkin haiskahtaa koko keskustelu siltä, että niin kauan on osa tytöistä tyytyväisiä kun saa osakseen ihailua ja kehuja ja huippurapsoja.


Terve itsekriittisyys=huumorintaju ja se täällä monelta puuttuu

No näinhän ne naisten aivot toimivat. Miksi pitää sotia luonnonlakia vastaan, ei naiset tykkää haukkumisesta. Ei tällä saavuteta mitään. Jos joku haluaa että kehutaan niin kehutaan sitten.
Naapurin isäntä on melkoinen kelmi ja juokale. Mutta yhden asian se on tajunnut: Kuinka pidetään vaimo tyytyväisenä. Äijä on ollut neljäkymmentä vuotta onnellisesti naimisissa. Se vaan kehuu eukkoaan koko ajan. Tai niin kuin Turhapuro totesi että nainen on luotu miestä palvelemaan ja tekemään työt. Pieni kukkapuska silloin tällöin pitää tämän työkoneen ihmeesti liikkeessä.
Poikkeuksiakin on kuten Nimara ihan selvästi.
Tarkoitan vaan että tässä törmättiin nyt kovaa sukupuolien väliseen eroon ajatusmaailmassa.
Minulle ei ole paskankaan väliä pidetäänkö kovana karjuna ja soijapoikana, ihan sama. Tiedän itse mikä olen.
Mutta en liioin pidä feminismin tuputtamisestakaan, jos naisten ajatusmaailmaa ei pysty muuttamaan niin turha on yrittää muuttaa miehiäkään. Pitäisi vaan yrittää ymmärtää kuinka joku toinen ajattelee omista lähtökohdistaan.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 21, 2021, 12:59:28 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #116 : Maaliskuu 21, 2021, 12:50:54 »
...
Onko todellakin keskustelun voittaja tänään se, joka nopeimmin saa toiselle pahan olon aikaiseksi?
..

Ihan samaa olen ihmetellyt. Tämä ilmiö on pyyhkinyt hymyn kasvoiltani liian usein vaikka vain sivusta seurattuna.

Mutta ainoastaan omaa käytöstä voi muuttaa. Tiedän. Se on vaikea rasti.

Amator

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #117 : Maaliskuu 21, 2021, 12:51:30 »
Vähän jotenkin haiskahtaa koko keskustelu siltä, että niin kauan on osa tytöistä tyytyväisiä kun saa osakseen ihailua ja kehuja ja huippurapsoja.


Terve itsekriittisyys=huumorintaju ja se täällä monelta puuttuu

No näinhän ne naisten aivot toimivat. Miksi pitää sotia luonnonlakia vastaan, ei naiset tykkää haukkumisesta. Ei tällä saavuteta mitään. Jos joku haluaa että kehutaan niin kehutaan sitten.
Naapurin isäntä on melkoinen kelmi ja juokale. Mutta yhden asian se on tajunnut: Kuinka pidetään vaimo tyytyväisenä. Äijä on ollut neljäkymmentä vuotta onnellisesti naimisissa. Se vaan kehuu eukkoaan koko ajan. Tai niin kuin Turhapuro totesi että nainen on luotu miestä palvelemaan ja tekemään työt. Pieni kukkapuska silloin tällöin pitää tämän työkoneen ihmeesti liikkeessä.
Poikkeuksiakin on kuten Nimara ihan selvästi.
Tarkoitan vaan että tässä törmättiin nyt kovaa sukupuolien väliseen eroon ajatusmaailmassa.
Minulle ei ole paskankaan väliä pidetäänkö kovana karjuna ja soijapoikana, ihan sama. Tiedän itse mikä olen.
Mutta en liioin pidä feminismin tuputtamisestakaan, jos naisten ajatusmaailmaa ei pysty muuttamaan niin turha on yrittää muuttaa miehiäkään.

Sä oot sellanen rauhoittava tekijä. Semmonen jätkä joka vituttaa ku se vie hyvän vituksen pois😂😂😂

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #118 : Maaliskuu 21, 2021, 12:54:04 »
^^ Lähinnä tarkoitin itseäni mutta kiitos Hese et pidät minua miehenä ja puolustat oikeuksiani. Teet tärkeää työtä.
* suukko persposkillesi*

Pidät itseäsi miehenä? Ei, kyllä sinä olet vielä poika. Miehuus ei tulee myöhemmällä iällä eikä se ole yhtään niin kivaa, kun miksi sitä mainostettaan, kuten vaikka viidenkympin villitys. Mutta silti tämä kehu karjujen karjulta lämmitti mieltäni.

Toivottavasti se oli vain viaton ranskalainen poskisuudelta, muuten joku voisi luulla, vaikka homoksi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #119 : Maaliskuu 21, 2021, 12:55:43 »
^ Ei tarvi sen enempää muuttua, mut joskus kannattaa jättää kirjoittamatta jos ei oo mitään hyvää sanottavaa. Saman asian uudestaan ja uudestaan jauhaminen on aika tylsää luettavaa.

Sinä kuulut juuri siihen ihmisryhmään jonka takia jankataan tankataan ja jankataan taas lisää. Tarjosin tuohon jo ratkaisun mutta taas joudun jankkaamaan samaa = Estolista on keksitty, estolista on keksitty, estolista on keksitty, estolista on keksitty. Kaikilla itkupilleillä joilla menee elämässä heti paremmin kun Lifti on poissa niin laittakaa se Lifti estolistalle ja lopettakaa se saatanan ulina.

Seuraava jonossa oleva kiitos?
Why so fragile?