Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Moraalisaarnaajapappa Pekonen  (Luettu 23628 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« : Maaliskuu 18, 2021, 13:26:15 »
Tämä on hieno foorumi verrattuna turskafoorumiin, jonka ketjuissa keskimääräinen lauseen pituus on kolme sanaa ja jonka ketjujen aiheet muuttuu samanlaiseksi viimeistään kolmannen kommentoijan jälkeen. Eli toisten solvaamiseksi.
Nokittelu on ihan OK jos pysytään asiassa eikä mennä liiaksi henkilökohtaisuuksiin. Nyt on kuitenkin ollut havaittavissa selvää ilmapiirin huononemista tälläkin saitilla. Se voi vähentää joidenkin jäsenten halukkuutta osallistua keskusteluihin mikä on aina ikävä asia. Pata kattilaa soimaa, olen varsinainen someriehuja ja olen voinut itsekin pahoittaa jonkun mielen täällä mutta juuri siksi tunnistan riskin. Olen kuitenkin pyrkinyt olemaan aika kiltisti täällä.
On hienoa että täällä kohtaavat mielipiteineen sekä palveluntarjoajat että ostajat ja pidetään huoli että asia on tulevaisuudessakin niin.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 18, 2021, 13:30:29 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #1 : Maaliskuu 18, 2021, 13:45:47 »
Joskus voisi ottaa rajummat keinot käyttöön. Itseni lisäksi täältä pitäisi neljä bannata kuukaudeksi niin tulisi hiljaista, eiku rauhallista. No jotain nyt kuitenkin tulisi.
Kaksi riehuu korkki auki ja meillä kolmella on muuten vaan erilainen käsitys hauskuudesta.

Toisaalta kuukauden päästä kaikki jatkuisi kuten ennen. Tai yhdellä meistä näkisin vähän toivoa ja se en ole minä. Kahdella näen tunnelin päässä valoa ja se on metro.
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #2 : Maaliskuu 18, 2021, 13:53:07 »
^^ On kyllä hienofoorumi. Näkisin johtuvan siitä, että täällä on naisia(kin) jotka rauhoittaa pahemmankin.

Omaa patoutunutta vitutustaanhan ihminen purkaa, mutta ei löydä osoitetta mihin purkaa niin näyttää hullulta jos ei oo aihetta.

Täällä riittää aiheita. Loukkaantua vaikka toisten puolesta jos ei muuta keksi.

Viha, suru, epätoivo yms. on ihmisen itsensä sisällä, eikä kukaan nettikeskusteluissa pysty sitä sinulle aiheuttamaan.

Itse en ainakaan koe, että tällä palstalla olisi ketään joka voisi minua loukata millään tavalla.

Läikkyy kyllä itselläkin välillä, mutta tunnistan 100%:sesti mistä mikäkin milloinkin johtuu, eikä se ole ollut kertaakaan kukaan tällä palstalla. Se olen minä.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #3 : Maaliskuu 18, 2021, 13:57:00 »
^^On olemassa vittuilua ja sitten olemassa oikeaa vittuilua. Molempiin tarvitaan älynlahjoja ja jälkimmäiseen lisäksi henkilöön menevää solvausta. Näen että olet valaistulla polulla.
 Itse olen käynyt metrotunnelissa ja näin sielläkin valon mutta se osoittautui veturin valoksi ja oli opettavainen kokemus.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #4 : Maaliskuu 18, 2021, 14:01:52 »
Mulla oli eilen korkki auki, tuleeko bannit?( Tosin vaan lonkeroa)😳

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #5 : Maaliskuu 18, 2021, 14:08:06 »
^ Meikäläinen ei ainakaan (nyt) riehu korkki auki. - Nelostölkki sen sijaan sihahtaa heti kun mahdollista ja on tässä ollut Kauniimman Sukupuolen Taholta selkeää maksan taikka pumpun rasitusta. Itsekästä sakkia... - Mutta minä Vannon lopettavani tämän välittömästi kun ei enää huvita (kuten nykynuoriso tapaa sanua...) - Nimimerkki "Ei meitillä ruveta turhia suremaan." - Sotamies Salo Syvärillä Suurmäessä kesä-heinäkuun vaiheessa 1944 Stormovikien tehtyä sileetä.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #6 : Maaliskuu 18, 2021, 14:37:34 »
^ Meikäläinen ei ainakaan (nyt) riehu korkki auki. - Nelostölkki sen sijaan sihahtaa heti kun mahdollista ja on tässä ollut Kauniimman Sukupuolen Taholta selkeää maksan taikka pumpun rasitusta. Itsekästä sakkia... - Mutta minä Vannon lopettavani tämän välittömästi kun ei enää huvita (kuten nykynuoriso tapaa sanua...) - Nimimerkki "Ei meitillä ruveta turhia suremaan." - Sotamies Salo Syvärillä Suurmäessä kesä-heinäkuun vaiheessa 1944 Stormovikien tehtyä sileetä.

Jossain vaiheessa näin käy itse kullekin ;)

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #7 : Maaliskuu 18, 2021, 14:58:24 »
Huonommaksi millä tavalla? Sillä, että enemmän monipuolisimpia mielipiteitä tulee esille? Tämä on kyllä huomattavasti mielekkäämpi foorumi kuin edelläkävijä. Onhan täällä joitakin samoja piirteitä, mutta melko vähän.

 


Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #8 : Maaliskuu 18, 2021, 15:16:54 »
Se tästä tekee hyvän foorumin. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #9 : Maaliskuu 19, 2021, 12:16:28 »
Se tästä tekee hyvän foorumin. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.

Kyllä! Tänään pistetään parastamme. Pari pulloa viinaa ja sit aloitetetaan vääntämään.
#vetääpullonviinaapotkiiväliseinätpaskaksijanäyttäämestarillekeskisormea
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #10 : Maaliskuu 19, 2021, 18:21:03 »
Minusta tämä on hyvä foorumi, pienet ylilyönnitkin sallitaan puolin ja toisin. Tieteskin pitäisi saada huutaa oma mielipide totuutena ilman että suitsitaan. Ehkä alun jäykkyyden jälkeen foorumi on mennyt parempaan suuntaan ja palvelee mielipidealustana niin tyttöjä kun poikiakin. En ole lammas :sheep: ihan tosissaan ja rehellisesti kirjoitin. Kyllä Nimpparallekin joku ylijumala pitää olla ja hän tyytyy siihen. Tyydyn myös siihen, että kun sanon päivää turskiksella, niin saan pari sivua paskaa niskaani. Sekin on kivaa, enkä yhtään aliarvosta.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3450
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #11 : Maaliskuu 20, 2021, 08:20:51 »
Minä henkilökohtaisesti pidän Ninan tyylistä kun se on niin suorasukaista. Olen niin monessa asiassa Nimpparan kanssa samoilla linjoilla ja Nimppara kyllä pitää huolen ettei tämä muutu pelkäksi tylsäksi hymistelykerhoksi.
Nyt tulee sitten se suuri Mutta: On ollut havaittavissa että muutama aikaisemmin innokas osallistuja ei enää kirjoittele tänne kuten vielä vähän aikaa sitten ja se on menetys tälle foorumille. Olisiko tähän syynä koventunut kielenkäyttö viime aikoina?
Itsekin kyllä tykkään kovasta menosta täällä kun olen tällainen perverssi verbaalimasokisti mutta samalla harmittaa jos sen takia menetetään forkalle osallistujia. Pitäisi löytää se kultainen keskitie.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #12 : Maaliskuu 20, 2021, 08:35:49 »
Tullut tuossa aiemminkin ilmi, että olen nössö paska. Minkä olen ilolla pannnut merkille, niin saan repuja naisilta ja jopa keskustelen yksäreillä joidenkin kanssa.
Voi sentäään, ole Nina välillä hiljaa ja kirjoita vaan ketjuihin mitä söit tänään.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #13 : Maaliskuu 20, 2021, 08:46:37 »
^&^^Minä kanssa pidän Ninan Nimaran tyylistä sanoa asiat suoraan. Nina vaikuttaa fiksulta ja räväkältä nainen, jolla ei mene sormi suuhun. Siinä on nainen Hesen makuun. Olisipa enemmän hänen kaltaisia naisia, tosin yksikin riittää.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 8965
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #14 : Maaliskuu 20, 2021, 10:06:26 »
Nimara kuuluu juuri siihen ryhmään joka uskaltaa kirjoittaa sen jota moni haluaisi kirjoittaa mutta ei pillunkaipuussaan tai asiakkaiden takia uskalla kirjoittaa (paitsi kakkosnikillään) Lähinnä tulee naureskeltua, varsinkin silloin kun ne kirjoitukset löytävät juuri oikean kohteen. Kirjoituksissa on myös paljon huumoria ja kermana päällä (tarkoituksellista) trollaamista, joka lämmittää sydäntäni ja lisää verenkiertoa alapäässäni.

Mutta toki saa taas kaiken ottaa tosissaan, vakavasti, loukkaantua ja uhriutua. Siihen on kaikilla oikeus.

Minulla kyrpä ja sydän pomppailee siinä kohtaa kun sanotaan sanotaan "haista vittu" siihen kohtaan kuin kuulukin sanoa, eikä lammasmaisesti "sivistyneesti" kirjoiteta romaania ja kuorruteta se " haista vittu " kermalla jos sillä tarkoitetaan kuitenkin että haista vittu.

Nimara osaa myös ihanasti tiivistää kirjoituksensa siihen muotoon että jopa allekirjoittanut ne ymmärtää, kun esim alennusten kysely ketjussa väännetään niin pitkää ja tylsää romaania että uni tulee kahden lauseen jälkeen. Siinä kun käydään läpi erikseen jokaisen ihokarvan tunnetila ja persereijältäkin kysytään kolmeen kertaan - mitä sulle kuuluu
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2021, 10:09:29 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2184
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #15 : Maaliskuu 20, 2021, 11:31:34 »
Ehkä alun jäykkyyden jälkeen foorumi on mennyt parempaan suuntaan

Meillä on tosi erilainen näkemys "paremmasta suunnasta". Tällä hetkellä suunta on se, että muutama idiootti rinkirunkkaa toisiaan ja kirjoittaa kaikki ketjut täyteen vittuiluaan. Lampaita  :sheep: ovat mun mielestä ne hymisemään tyytyvät komppailijat, jotka menee urpojen mukaan, koska isoin idiootti huutaa tarpeeksi kovaa tarpeeksi pitkään, että "huumoriahan se vain on" ja hiekkapilluja tai pelkurivalkoritareita kaikki, jotka eivät ymmärrä.

Mua ei kiinnosta kuunnella jatkuvaa huumoriksi verhottua haukkumista ja vittuilua, ei itseeni, mutta ei myöskään muihin kohdistuvaa. Harmittaa  toki antaa trolleille luovutusvoitto, koska erilaisten mielipiteiden vaientaminenhan näiden tarkoitus on, mutta ei voi mitään.

*

Tl;dr: Niille, joiden mielestä naisen kirjoittama pitkä teksti on yritys alistaa miestä lyhennän kohdennetusti viestini ymmäreettävämpän muotoon: Haista vittu  :-*
🍑 OF 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #16 : Maaliskuu 20, 2021, 11:38:47 »
Ehkä alun jäykkyyden jälkeen foorumi on mennyt parempaan suuntaan

Meillä on tosi erilainen näkemys "paremmasta suunnasta". Tällä hetkellä suunta on se, että muutama idiootti rinkirunkkaa toisiaan ja kirjoittaa kaikki ketjut täyteen vittuiluaan. Lampaita  :sheep: ovat mun mielestä ne hymisemään tyytyvät komppailijat, jotka menee urpojen mukaan, koska isoin idiootti huutaa tarpeeksi kovaa tarpeeksi pitkään, että "huumoriahan se vain on" ja hiekkapilluja tai pelkurivalkoritareita kaikki, jotka eivät ymmärrä.

Mua ei kiinnosta kuunnella jatkuvaa huumoriksi verhottua haukkumista ja vittuilua, ei itseeni, mutta ei myöskään muihin kohdistuvaa. Harmittaa  toki antaa trolleille luovutusvoitto, koska erilaisten mielipiteiden vaientaminenhan näiden tarkoitus on, mutta ei voi mitään.

*

Tl;dr: Niille, joiden mielestä naisen kirjoittama pitkä teksti on yritys alistaa miestä lyhennän kohdennetusti viestini ymmäreettävämpän muotoon: Haista vittu  :-*

Mikä olisi sopiva tapa kirjoittaa?

Vaikka aihe olisikin tunteita herättävä ja se menisi asiattomuuksiin kun kierrokset nousee niin tosiasiahan on, että ilman kaikkia yhteisönjäseniä meillä olisi vain:

"Panisitko edellistä kirjoittajaa?"

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5127
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #17 : Maaliskuu 20, 2021, 11:44:59 »
Ehkä alun jäykkyyden jälkeen foorumi on mennyt parempaan suuntaan

Meillä on tosi erilainen näkemys "paremmasta suunnasta". Tällä hetkellä suunta on se, että muutama idiootti rinkirunkkaa toisiaan ja kirjoittaa kaikki ketjut täyteen vittuiluaan. Lampaita  :sheep: ovat mun mielestä ne hymisemään tyytyvät komppailijat, jotka menee urpojen mukaan, koska isoin idiootti huutaa tarpeeksi kovaa tarpeeksi pitkään, että "huumoriahan se vain on" ja hiekkapilluja tai pelkurivalkoritareita kaikki, jotka eivät ymmärrä.

Mua ei kiinnosta kuunnella jatkuvaa huumoriksi verhottua haukkumista ja vittuilua, ei itseeni, mutta ei myöskään muihin kohdistuvaa. Harmittaa  toki antaa trolleille luovutusvoitto, koska erilaisten mielipiteiden vaientaminenhan näiden tarkoitus on, mutta ei voi mitään.

*

Tl;dr: Niille, joiden mielestä naisen kirjoittama pitkä teksti on yritys alistaa miestä lyhennän kohdennetusti viestini ymmäreettävämpän muotoon: Haista vittu  :-*

Toi "muka hauska rinkirunkkausryhmä" ei kyllä varmaan ole paljon vittua päässyt haistelemaan 🤭

Ihana Ilona ❤️
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7661
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #18 : Maaliskuu 20, 2021, 11:50:35 »
^^^No nythän täällä on hyvää yritystä! Kiitos!  :inlove:
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Moraalisaarnaajapappa Pekonen
« Vastaus #19 : Maaliskuu 20, 2021, 12:05:20 »
Kyllä täällä aiemmin oli paljonkin asiallista keskustelua seksistä, maksuseksistä ja siihen liittyvistä ilmiöistä. Valitettavasti enää ei ole, vaan tästä saitista on tullut entisten koulukiusaajien kokoontumispaikka. Ja tätä kiusaamista ja vittuilua perustellaan sillä, että "on hienoa olla eri mieltä ja ajatella omilla aivoillaan, sanoa suoraan eikä mielistellä". Ja tällaiseen keskustelukulttuuriin sitten kuuluu se, että haukutaan ihmisiä mutanttikilpikonniksi, linkataan edesmenneiden henkilöiden kuvia saatetekstillä "en panisi" jne... Pahimmat ylilyönnit, niinkuin nämä eiliset esimerkit tietysti täällä poistetaan.

Se että ei osallistu tähän vittuiluun ja kiusaamiseen, ei todellakaan tarkoita sitä, että mielistelisi asiakkaita tai ketään muutakaan. Kaikilla ihmisillä kun sellainen vain ei kuulu elämään muutenkaan.

Täältä on jo valtaosa järkevistä keskustelijoista poistunut ja itsekään en aio täällä enää viettää aikaa.