Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Alaston siivous

<< < (3/5) > >>

Lifti:
^ Niinhän mun editti vihjaa *huokaa syvään*
#lukemallaselviää

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: Waverunner - Maaliskuu 16, 2021, 23:34:59 ---Kotitalousvähennyksen? Really...?

--- Lainaus päättyy ---
Siivouspalvelun käytöstä kotona saa kotitalousvähennyksen kyllä.
Eihän siellä kysytä, missä vaatetuksessa palvelu tehdään.  :laught:

tuholainen:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Maaliskuu 17, 2021, 09:59:58 ---Nimi on jo harhaanjohtava. Jokaisen siivoojan kohdalla alastomuudessa ja topless kohdassa oli ruksi. Eli ei edes siivoa alasti.

Laitoin nyt kuitenkin sähkopostia että ottaako ne mut listoillensa. Olisin heidän ensimmäinen alaston siivooja. Katsokaa listoilta jos siellä Lifti/Liftietta näkyy. Tehdään unelmistasi totta!

Edit - alastomuus maksaa jotain ekstraa. Taitaa tulla halvemmaksi tilata huora siivoamaan ja samalla läpsii sitä perseelle.

--- Lainaus päättyy ---

Mä tilaan sut oitis siivoomaan jos kyykkäilet imurin kanssa kauniisti.  :inlove:

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: tuholainen - Maaliskuu 17, 2021, 16:57:50 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Maaliskuu 17, 2021, 09:59:58 ---Nimi on jo harhaanjohtava. Jokaisen siivoojan kohdalla alastomuudessa ja topless kohdassa oli ruksi. Eli ei edes siivoa alasti.

Laitoin nyt kuitenkin sähkopostia että ottaako ne mut listoillensa. Olisin heidän ensimmäinen alaston siivooja. Katsokaa listoilta jos siellä Lifti/Liftietta näkyy. Tehdään unelmistasi totta!

Edit - alastomuus maksaa jotain ekstraa. Taitaa tulla halvemmaksi tilata huora siivoamaan ja samalla läpsii sitä perseelle.

--- Lainaus päättyy ---

Mä tilaan sut oitis siivoomaan jos kyykkäilet imurin kanssa kauniisti.  :inlove:

--- Lainaus päättyy ---

No ilman muuta  :weightlifting:
Etenen askelkyykkyjen tahdissa kohti seuraavaa villakoiraa.

Sinä voit juoda samalla vaikka kahvia jonka olen keittänyt/tarjoillut, samalla kun ohjeistat " meneppäs poika kontilles siihen sohvan eteen, lepuutan vähän jalkoja ja samalla imuroi sieltä sohvan alta "

tuholainen:
^ Sain niin hyvät mielikuvat että mun kuvitteelliset housutkin ihan kastui.  :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta