Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kemi-Tornio ?  (Luettu 15109 kertaa)

Poissa Asuntoauto

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Kemi-Tornio ?
« : Maaliskuu 14, 2021, 03:46:32 »
Siisti suomalainen mies voisi toisinaan haluta seuraa.
Mikäli luotettavaa sellaista löytyisi.

Poissa Asuntoauto

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #1 : Maaliskuu 14, 2021, 03:49:18 »
S-posti: *******
edit. Ei yhteystietojen jakamista.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 14, 2021, 08:58:02 kirjoittanut Mummo »

Poissa Asuntoauto

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #2 : Maaliskuu 14, 2021, 18:48:05 »
Sorry, jäi tämä huomioimatta, ei toistu.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #3 : Maaliskuu 14, 2021, 19:09:11 »
Asuntoauto ja Tornio, ihan tulee nostalgisia muistoja. Olin parkissa apsin matkaparkissa ja asiakas teki oharin ja sai siten tietoon missä olin autoni kanssa. Siihen sitten hetken päästä kurvasi poliisiauto kun olin ulkona tupakilla.
Poliisi sanoo, että tullut ilmoitus, että täällä myydään seksiä. Minä meinaan kuolla nauruun että hei, ollaan vanhempien kanssa lomareissulla ja Ruotsin puolelle menossa, vanhemmat on juuri tuossa Prismassa ostoksilla. Katsokaa vaan autoon sisään ja oottakaa kun porukat tulee. Poliisi naureskellen siihen, että eihän me, mutta kun pakko tarkistaa tulleet ilmotukset kun tämä on tavallaan yleinen paikka. Sirryinpä sitten Säästötexin parkkarille. Yhden asiakkaan aikana oli toisella puolella parkkaria poliisit. Kun hän oli jo lähtenyt, niin laittoi viestin että huh, hänellä haku perässä ja onneksi jätti mutsin auton kauemmaksi. Polisit lähti perään, mutta hän heitti uukkarin ja ne jäi.
Pari sataa sattumusta eri puolelta Suomea voisi kertoa lisää, oli aika värikästä tuo huorabussilla liikkuminen ;D

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #4 : Maaliskuu 14, 2021, 19:30:15 »
^ Toivottavasti kirjoitat joskus muistelmat!
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Asuntoauto

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #5 : Maaliskuu 15, 2021, 01:38:38 »
Minä asuntoautossa parhaillaankin.
Mukavan lämmintä.

Lämpimämpääkin tietysti voisi olla....

Poissa Turska Ministeri

  • Newbie
  • Viestejä: 21
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #6 : Maaliskuu 15, 2021, 09:48:29 »
Asuntoauto ja Tornio, ihan tulee nostalgisia muistoja. Olin parkissa apsin matkaparkissa ja asiakas teki oharin ja sai siten tietoon missä olin autoni kanssa. Siihen sitten hetken päästä kurvasi poliisiauto kun olin ulkona tupakilla.
Poliisi sanoo, että tullut ilmoitus, että täällä myydään seksiä. Minä meinaan kuolla nauruun että hei, ollaan vanhempien kanssa lomareissulla ja Ruotsin puolelle menossa, vanhemmat on juuri tuossa Prismassa ostoksilla. Katsokaa vaan autoon sisään ja oottakaa kun porukat tulee. Poliisi naureskellen siihen, että eihän me, mutta kun pakko tarkistaa tulleet ilmotukset kun tämä on tavallaan yleinen paikka. Sirryinpä sitten Säästötexin parkkarille. Yhden asiakkaan aikana oli toisella puolella parkkaria poliisit. Kun hän oli jo lähtenyt, niin laittoi viestin että huh, hänellä haku perässä ja onneksi jätti mutsin auton kauemmaksi. Polisit lähti perään, mutta hän heitti uukkarin ja ne jäi.
Pari sataa sattumusta eri puolelta Suomea voisi kertoa lisää, oli aika värikästä tuo huorabussilla liikkuminen ;D

Aivan huippua tarinaa, kirjaa tai elokuvaa odotellessa... :D

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #7 : Maaliskuu 16, 2021, 08:13:30 »
Asuntoauto ja Tornio, ihan tulee nostalgisia muistoja. Olin parkissa apsin matkaparkissa ja asiakas teki oharin ja sai siten tietoon missä olin autoni kanssa. Siihen sitten hetken päästä kurvasi poliisiauto kun olin ulkona tupakilla.
Poliisi sanoo, että tullut ilmoitus, että täällä myydään seksiä. Minä meinaan kuolla nauruun että hei, ollaan vanhempien kanssa lomareissulla ja Ruotsin puolelle menossa, vanhemmat on juuri tuossa Prismassa ostoksilla. Katsokaa vaan autoon sisään ja oottakaa kun porukat tulee. Poliisi naureskellen siihen, että eihän me, mutta kun pakko tarkistaa tulleet ilmotukset kun tämä on tavallaan yleinen paikka. Sirryinpä sitten Säästötexin parkkarille. Yhden asiakkaan aikana oli toisella puolella parkkaria poliisit. Kun hän oli jo lähtenyt, niin laittoi viestin että huh, hänellä haku perässä ja onneksi jätti mutsin auton kauemmaksi. Polisit lähti perään, mutta hän heitti uukkarin ja ne jäi.
Pari sataa sattumusta eri puolelta Suomea voisi kertoa lisää, oli aika värikästä tuo huorabussilla liikkuminen ;D


Onneksi on vielä ihmisiä, jotka huolehtivat kaikkien turvallisuudesta😂😂
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0360

  • Newbie
  • Viestejä: 13
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #8 : Helmikuu 05, 2022, 10:03:36 »
Vaikka asuntoautoa ei enää ole niin Kemi-Tornio alueelle voisin taas ajella  :inlove:


Poissa Vieras0260

  • Full Member
  • Viestejä: 348
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #9 : Helmikuu 09, 2022, 20:30:38 »
Asuntoauto ja Tornio, ihan tulee nostalgisia muistoja. Olin parkissa apsin matkaparkissa ja asiakas teki oharin ja sai siten tietoon missä olin autoni kanssa. Siihen sitten hetken päästä kurvasi poliisiauto kun olin ulkona tupakilla.
Poliisi sanoo, että tullut ilmoitus, että täällä myydään seksiä. Minä meinaan kuolla nauruun että hei, ollaan vanhempien kanssa lomareissulla ja Ruotsin puolelle menossa, vanhemmat on juuri tuossa Prismassa ostoksilla. Katsokaa vaan autoon sisään ja oottakaa kun porukat tulee. Poliisi naureskellen siihen, että eihän me, mutta kun pakko tarkistaa tulleet ilmotukset kun tämä on tavallaan yleinen paikka. Sirryinpä sitten Säästötexin parkkarille. Yhden asiakkaan aikana oli toisella puolella parkkaria poliisit. Kun hän oli jo lähtenyt, niin laittoi viestin että huh, hänellä haku perässä ja onneksi jätti mutsin auton kauemmaksi. Polisit lähti perään, mutta hän heitti uukkarin ja ne jäi.
Pari sataa sattumusta eri puolelta Suomea voisi kertoa lisää, oli aika värikästä tuo huorabussilla liikkuminen ;D

Sorry OT, mutta tästähän sais kokonaisen TV-sarjan. Nimen voisi mukailla vaikka Sex and the City - sarjasta… Sex and the Road ;D

Kerkesin muuten sen huorabussin eräällä parkkiksella näkemään. Ei panettanut tarpeeksi ajan varaamiseen, mutta laskin yhteen 1+1 ilmoituksia tutkittuani ja kävin reissulla kuriositeettia ihmettelemässä :)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #10 : Helmikuu 10, 2022, 06:59:47 »
;D

Näin jälkikäteen melkein punastuu, kun muistaa kuinka näkyvillä paikoilla tuli huorabussia heiluteltua.
Rauman Absilla ainoa matkaparkkipaikka oli rekkaparkin vieressä keskellä pihaa. Vähän oli aamuisin orpo olo, kun rekat oli lähteneet ja ainoa näkösuoja oli pikkuinen männynkäkkärä. Heilui se auto kyllä kauppakeskuksien pihoillakin tai Porissa jatsien aikana jalkakäytävän reunassa pelipaikoilla.
Sen kanssa sattui ja tapahtui vaikka mitä itsestä, asiakkaista ja autosta johtuvaa. Huora menee ennen asiakkaan tuloa suihkuun ja päättää pestä myös hiukset. Shampoot on päässä ja veden tulo lakkaa yllättäin. Mitä viddua, vesisäiliö näyttää melkein täyttä, keittiöstä ja vessastakaan ei tule vettä. Vähän fiksumpi huora muistaa, että takatallissa on talvesta jäänyt pari vesikanisteria. Niillä hän huuhtelee enimmät saippuat pois ja haisee sen jälkeen kivasti Lasolilta. Kuka sen olisi voinut muistaa, että ne oli lantattua vettä pissapoikaan. Autosähköliiikkeessä sitten selvisi, että syy oli palanut sulake. Siitä lähin huora piti aina varasulakkeita mukanaan.
Mitä tapahtui, kun asiakas meni koputtelemaan vahingossa väärän auton ovea, tai kun asiakas oli poliisia karussa ja sai ne lähtiessään peräänsä, tai kun...  :laught:

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4952
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #11 : Helmikuu 10, 2022, 13:29:09 »
^^ ^ Samaa mieltä Vellinkuivaajan kanssa  :). - Aivan huippua luettavaa 👍!

Poissa Jape80

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #12 : Maaliskuu 12, 2022, 23:36:51 »
Onkohan Kemi-Tornio alueella tarjontaa näinä vaikeina aikoina :)

Poissa moniottelija

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #13 : Huhtikuu 01, 2022, 12:25:48 »
aika helvetisti asunto autossa touhunneena, sanoisin noin muutenkin ettei ehkä ole hyvä jos asiakkailla on haku päällä, vaikka ei sitä tietystikään aina voi tietää. asuntoauto on kyllä yksityis aluetta. käsittääkseni poliisilla ei pitäisi olla mitään asiaa autooni sisälle tai kiinnosta ketä siellä nussitaan kunhan ei rikoksesta epäillä. tukijalat on nopea vääntää alas, niin ei heilu juuri ollenkaan.

Poissa Hierojatornio

  • Newbie
  • Viestejä: 3
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #14 : Kesäkuu 22, 2022, 16:48:38 »
Olispa kiva hieroa/ eroottista hierontaa joka päätyy sitten seksiin. Ootteko koskaan käynyt sellaisessa?

Poissa taage

  • Full Member
  • Viestejä: 117
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #15 : Elokuu 04, 2022, 11:07:35 »
Löytyykö alueelta palvelun tarjoajaa?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1531
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #16 : Elokuu 07, 2022, 19:31:52 »
Torniossa syyskuussa😌
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0426

  • Newbie
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #17 : Joulukuu 14, 2022, 19:06:55 »
Liikun myös Torniossa   ;)

Poissa Valtuuu99

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #18 : Tammikuu 23, 2023, 19:26:09 »
Mahtaako Kemissä tai Torniossa olla millainen tarjonta tällä hetkellä?

Poissa Tornio_m

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kemi-Tornio ?
« Vastaus #19 : Toukokuu 18, 2023, 13:31:51 »
Mahtaako Kemissä tai Torniossa olla millainen tarjonta tällä hetkellä?

Ois kiva myös tietää.