Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!  (Luettu 28186 kertaa)

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2038
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #160 : Elokuu 27, 2021, 15:16:41 »
En jäänyt kummallakaan kerralla venailemaan, mutta olenkin immuuni kaikille rokotteille.

Ei siis mitään vaikutuksia, saattoivat laittaa myös vettä mutta mistäpä mä mitään tiedän, mainitsin kyllä asiasta hoitsulle - näytti nyrpeää naamaa = olin oikeassa.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 351
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #161 : Elokuu 27, 2021, 15:18:42 »
^^Juu tosiaan se kyllä kannattaa ootella vähän aikaa ennen kuin lähtee rokotuksen jälkeen liikkeelle. Ite kun kävin ottaan eka rokotteen(toinenkin jo saatu) niin yks noin 50-60v mies oli lähtenyt parin minuutin istuskelun jälkeen liikkeelle niin eipä hän pitkälle päässyt. Siellä hän Ouluhallin pihalla pötkötteli ja vartija yritti häntä ens alkuun virvoitella hoitajien tuodessa paareja paikalle. :)  Itelle ei tullut kummastakaan rokotteesta mitään ylimääräisiä vaikutuksia.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #162 : Elokuu 27, 2021, 15:31:16 »
Meikäläinen sai piikit huhti- ja heinäkuussa. - Iski pariksi-kolmeksi päiväksi kaikki yleisimmät oireet mutta olin osannut varautua, ilmoitin duuniin hyvissä ajoin että saattaa tulla sivuvaikutuksia, että se kuumeilu ja tilapäinen voimattomuus oli häviävän pientä verrattuna tehohoitoon. Olkapäähän/pistoskohtaan ei vaikuttanut mitenkään mutta elimistössä sakkasi ohimenevästi, palauduttiin kumminkin nopeasti.

Niin jäi sanomatta että itse rokotukset menivät todella putkeen mutta jälkimmäisen ilmestyminen Kantaan olisi jäänyt johonkin hamaan tulevaisuuteen ellen olisi joutunut soittamaan koronapalveluun missä asia korjattiin välittömästi samana päivänä. - Sitä ennen lievästi piruuntuneena ajoin duunista Jätkäsaaren pisteelle ja vaadin Helsingin kaupungin rokotustodistusta ja pienen vänkäämisen jälkeen tulostivat paperiversion. - Tiesin kyllä että saattoi venyä mutta kaksi viikkoa on kumminkin eri kuin viisi vuorokautta ja paljastui että joku sekaannus oli tullut (en kuulemma ollut ainoa.) Mutta pääasia että tuli mustaa valkoisella eli EU-todistuskin kun vähän potkiskeli itse etiäppäin...

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #163 : Elokuu 27, 2021, 16:02:11 »
Tuo pökrääminen voi myös olla ihan vaan jännityksestä/piikki pelosta. Kuuntelin kun piikin jälkeen viereisessä loosissa henkilö meinasi pyörtyä jo siihen kun koitti nousta ylös. Sanoikin sitten että johtuu siitä kun pelkää piikkejä ja jännitti ihan hirveästi.
Mietin siinä että pisteet todellakin siitä ettei kuitenkaan skipannut noita piikkejä, vaikka hänelle itse piikittäminen ei ollut helppo kokemus.

Niin jäi sanomatta että itse rokotukset menivät todella putkeen mutta jälkimmäisen ilmestyminen Kantaan olisi jäänyt johonkin hamaan tulevaisuuteen ellen olisi joutunut soittamaan koronapalveluun missä asia korjattiin välittömästi samana päivänä. - Sitä ennen lievästi piruuntuneena ajoin duunista Jätkäsaaren pisteelle ja vaadin Helsingin kaupungin rokotustodistusta ja pienen vänkäämisen jälkeen tulostivat paperiversion. - Tiesin kyllä että saattoi venyä mutta kaksi viikkoa on kumminkin eri kuin viisi vuorokautta ja paljastui että joku sekaannus oli tullut (en kuulemma ollut ainoa.) Mutta pääasia että tuli mustaa valkoisella eli EU-todistuskin kun vähän potkiskeli itse etiäppäin...

Kuuntelin odotustilassa tuohon liittyvää keskustelua myös, kuulema seuraavana päivänä pitäisi jo näkyä Omakannassa. Ja puhuivat siitä EU-todistuksesta kun henkilöllä oli kiire lähteä matkaan ulkomaille. Siihenhän ei sitten kaupungin todistus kelpaa, vaan tarvitaan just se EU-todistus.
...ja itseasiassa mulla näkyikin jo Omakannassa toinenkin piikki. :)

Jei! Hmmm. Mihis sitä lähtisi? ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #164 : Elokuu 27, 2021, 16:21:25 »
^ Meikäläinenkö siellä tappokuumana päivänä ärjähteli hikoilevana ja kivi kengässä henkilökunnalle  ;D ...

Ei silti, kun kysyin niin Stadin rokotetodistus kuulemma olisi riittänyt tyyliin Tallinnan satamassa (heidän mukaansa) mutta en oikein ottanut uskoakseni. Kun antoivat sen niin ajattelin että onpahan joku völjyssä mutta seuraavana päivänä soittivat koronapäivystyksestä ja kun selvitin asian niin Kannassa oli parin tunnin sisään kahden suora. Tiedä sitten mistä viive johtui koska huhtikuun piikki oli kyllä ajallaan.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #165 : Elokuu 27, 2021, 18:07:57 »
^ Meikäläinenkö siellä tappokuumana päivänä ärjähteli hikoilevana ja kivi kengässä henkilökunnalle  ;D ...

Ei silti, kun kysyin niin Stadin rokotetodistus kuulemma olisi riittänyt tyyliin Tallinnan satamassa (heidän mukaansa) mutta en oikein ottanut uskoakseni. Kun antoivat sen niin ajattelin että onpahan joku völjyssä mutta seuraavana päivänä soittivat koronapäivystyksestä ja kun selvitin asian niin Kannassa oli parin tunnin sisään kahden suora. Tiedä sitten mistä viive johtui koska huhtikuun piikki oli kyllä ajallaan.

Tää et kyllä ollut sinä. ;D

Voihan se olla että Tallinnassa ollaan ymmärtäväisempiä suomalaisia kohtaan ja kaupungin todistus käy.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #166 : Elokuu 28, 2021, 18:33:12 »
Kyllä se niin taisi omalla kohdallani olla, että sain suuremmat sivuvaikutukset ekasta rokotteesta kuin mitä toisesta.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #167 : Elokuu 28, 2021, 19:21:17 »
Käsi pistoskohdasta arka silleen kun nyt joidenkin muiden rokotustenkin jälkeen ollut, mutta muita oireita ei nyt näytä tulleen tokastakaan piikistä. Ei tullut siis ekastakaan mitään.

Niin joo, molemmat piikit oli Pfizer-Biontech, mutta niin taitaa lähes kaikilla olla.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Kuopiossa pe 19.4.!

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15152
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #168 : Elokuu 28, 2021, 20:16:39 »
^
Täällä oli moderna.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa mhj

  • Newbie
  • Viestejä: 20
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #169 : Elokuu 28, 2021, 20:56:19 »
 :stiletto:
Tuo pökrääminen voi myös olla ihan vaan jännityksestä/piikki pelosta. Kuuntelin kun piikin jälkeen viereisessä loosissa henkilö meinasi pyörtyä jo siihen kun koitti nousta ylös. Sanoikin sitten että johtuu siitä kun pelkää piikkejä ja jännitti ihan hirveästi.
Mietin siinä että pisteet todellakin siitä ettei kuitenkaan skipannut noita piikkejä, vaikka hänelle itse piikittäminen ei ollut helppo kokemus.

Niin jäi sanomatta että itse rokotukset menivät todella putkeen mutta jälkimmäisen ilmestyminen Kantaan olisi jäänyt johonkin hamaan tulevaisuuteen ellen olisi joutunut soittamaan koronapalveluun missä asia korjattiin välittömästi samana päivänä. - Sitä ennen lievästi piruuntuneena ajoin duunista Jätkäsaaren pisteelle ja vaadin Helsingin kaupungin rokotustodistusta ja pienen vänkäämisen jälkeen tulostivat paperiversion. - Tiesin kyllä että saattoi venyä mutta kaksi viikkoa on kumminkin eri kuin viisi vuorokautta ja paljastui että joku sekaannus oli tullut (en kuulemma ollut ainoa.) Mutta pääasia että tuli mustaa valkoisella eli EU-todistuskin kun vähän potkiskeli itse etiäppäin...

Kuuntelin odotustilassa tuohon liittyvää keskustelua myös, kuulema seuraavana päivänä pitäisi jo näkyä Omakannassa. Ja puhuivat siitä EU-todistuksesta kun henkilöllä oli kiire lähteä matkaan ulkomaille. Siihenhän ei sitten kaupungin todistus kelpaa, vaan tarvitaan just se EU-todistus.
...ja itseasiassa mulla näkyikin jo Omakannassa toinenkin piikki. :)

Jei! Hmmm. Mihis sitä lähtisi? ;D


NO Pimpsiölle tietenkin!  :behind: :inlove: ;D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2021, 21:03:34 kirjoittanut mhj »

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #170 : Syyskuu 18, 2021, 17:08:22 »

Nyt kun tuosta rokotuksesta kun on kulunut aikaa jomkiverran. Onko muilla miehillä millaisia sivuoireita? Mulla rokotuksen jälkeen sivuoireena peniksen koon kasvaminen erektiossa. Vaikuttais siltä että on tullut parisenttiä pituutta lisää.

Poissa Hetvield

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2908
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #171 : Syyskuu 18, 2021, 17:13:38 »
^
No nyt kun otit asian puheeksi, niin persettä on alkanut vähän kutittamaan ja nännit tuntuu aroilta.
Bad Ass. Smart Ass. Great Ass

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2440
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #172 : Syyskuu 18, 2021, 17:24:17 »
Itsessäni en ole huomannut mitään sivuoireita. Muista en tiedä, mutta jokusella innokkaalla paskanjauhajalla saattaa kuukautiskierto olla vähän sekaisin, tosin voi olla että johtuu jostain muustakin kuin koronarokotteesta, esmes moderoinnista.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #173 : Syyskuu 18, 2021, 17:35:18 »
Kaksi piikkiä saatu...ei mitään sivuoireita.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0380

  • Jr. Member
  • Viestejä: 83
  • * Kelpo kaveri
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #174 : Syyskuu 20, 2021, 16:10:24 »
Itsellä rokotteesta valtavasti sivuvaikutuksia; tokan piikin jälkeen muna paksuuntui ja piteni, hartiat leveni, lihakset kasvoi ja ääni möreytyi. Vastaan tulevat naiset ovat alkaneet tuijottamaan, ja yksikin nainen bussipysäkiltä lähti seuraamaan minua matkalla kauppaan. Sain sen onneksi karistettua kintereiltäni.

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #175 : Syyskuu 20, 2021, 16:30:30 »
Tuo pökrääminen voi myös olla ihan vaan jännityksestä/piikki pelosta. Kuuntelin kun piikin jälkeen viereisessä loosissa henkilö meinasi pyörtyä jo siihen kun koitti nousta ylös. Sanoikin sitten että johtuu siitä kun pelkää piikkejä ja jännitti ihan hirveästi.
Mietin siinä että pisteet todellakin siitä ettei kuitenkaan skipannut noita piikkejä, vaikka hänelle itse piikittäminen ei ollut helppo kokemus.

Mä jotenkin ymmärrän, vaikken ole piikkipelkoinen. Oon käynyt nyt viimeisten 3kk sisällä molemmissa koronarokotuksissa ja hain myös tbe-, eli punkkirokotteet samoihin aikoihin. Ihan joka rokotuksen jälkeen kotiin ajaessa huimasi niin helkutisti että ajelin pikkuteitä jos tarvii pysähtyä :D Taatusti vaan psyykkeestä kiinni, kun ajattelin ehkä jossain alitajunnassa että nyt tulee jotain, etenkin kun en kiltisti jäänyt pitkään istuu ja odottelee. Mutta ei tullut mitään mistään, käsi kipeenä vajaa vuorokauden molempien koronapiikkien jälkeen.

Poissa basti

  • Full Member
  • Viestejä: 238
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #176 : Syyskuu 21, 2021, 22:07:46 »
Tuo pökrääminen voi myös olla ihan vaan jännityksestä/piikki pelosta. Kuuntelin kun piikin jälkeen viereisessä loosissa henkilö meinasi pyörtyä jo siihen kun koitti nousta ylös. Sanoikin sitten että johtuu siitä kun pelkää piikkejä ja jännitti ihan hirveästi.
Mietin siinä että pisteet todellakin siitä ettei kuitenkaan skipannut noita piikkejä, vaikka hänelle itse piikittäminen ei ollut helppo kokemus.

Mä jotenkin ymmärrän, vaikken ole piikkipelkoinen. Oon käynyt nyt viimeisten 3kk sisällä molemmissa koronarokotuksissa ja hain myös tbe-, eli punkkirokotteet samoihin aikoihin. Ihan joka rokotuksen jälkeen kotiin ajaessa huimasi niin helkutisti että ajelin pikkuteitä jos tarvii pysähtyä :D Taatusti vaan psyykkeestä kiinni, kun ajattelin ehkä jossain alitajunnassa että nyt tulee jotain, etenkin kun en kiltisti jäänyt pitkään istuu ja odottelee. Mutta ei tullut mitään mistään, käsi kipeenä vajaa vuorokauden molempien koronapiikkien jälkeen.

Edesvastuutonta lähteä ajamaan autolla, jos ei ole edes ajokunnossa.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5256
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #177 : Syyskuu 21, 2021, 22:10:42 »
Jos pelottaa että rokottaminen sattuu niin kannattaa ottaa puudutuspiikki siihen alle.  8)

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6785
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #178 : Syyskuu 21, 2021, 23:04:41 »
Itsellä ei mitään oireita rokotuksista.
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 29 )

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Sain koronarokotteen tällä viikolla keskiviikkona!
« Vastaus #179 : Syyskuu 22, 2021, 14:57:09 »
Tuo pökrääminen voi myös olla ihan vaan jännityksestä/piikki pelosta. Kuuntelin kun piikin jälkeen viereisessä loosissa henkilö meinasi pyörtyä jo siihen kun koitti nousta ylös. Sanoikin sitten että johtuu siitä kun pelkää piikkejä ja jännitti ihan hirveästi.
Mietin siinä että pisteet todellakin siitä ettei kuitenkaan skipannut noita piikkejä, vaikka hänelle itse piikittäminen ei ollut helppo kokemus.

Mä jotenkin ymmärrän, vaikken ole piikkipelkoinen. Oon käynyt nyt viimeisten 3kk sisällä molemmissa koronarokotuksissa ja hain myös tbe-, eli punkkirokotteet samoihin aikoihin. Ihan joka rokotuksen jälkeen kotiin ajaessa huimasi niin helkutisti että ajelin pikkuteitä jos tarvii pysähtyä :D Taatusti vaan psyykkeestä kiinni, kun ajattelin ehkä jossain alitajunnassa että nyt tulee jotain, etenkin kun en kiltisti jäänyt pitkään istuu ja odottelee. Mutta ei tullut mitään mistään, käsi kipeenä vajaa vuorokauden molempien koronapiikkien jälkeen.

Edesvastuutonta lähteä ajamaan autolla, jos ei ole edes ajokunnossa.

En kokenut etteikö ois ollut ajokunnossa, mutta huimasi se ajatus kai että jos jotain tulee. Turha tuo sun kommentti.